deivisk Bēšais

Post Reply
User avatar
deivisk
Posts: 1080
Joined: 11.03.2014, 12:40
VW: Gaiši brūns Golfs
Has thanked: 115 times
Been thanked: 26 times
Contact:

Re: deivisk Bēšais

Post by deivisk » 28.03.2019, 16:20

GG. wrote:
28.03.2019, 16:11
Kāpēc nepārlasi esošo? Varēsi braukt vēl 20 gadus.
Kamēr ar citu braukšu, šito pavēršu vaļā, paskatīšos vai vispār ir jēga.

User avatar
ASRock
Posts: 3487
Joined: 21.08.2009, 00:54
VW: Golf
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 41 times
Contact:

Re: deivisk Bēšais

Post by ASRock » 28.03.2019, 21:52

Nu rit gaidam reportu par motora parbaudi pie pirkšanas)

Lai pirkt to idealo,jāparbaud

1)Kompresija aukstam/karstam,ka ari spiediena noturešanu.
2)Izpludes gazes dzesešanas sistema
3)eļļas spiedienu aukstam/karstam
4)jaizņem eļļas filtrs,apskatit metala daliņas
5)noraut karteri parliecinaties ka nav spriegotaju daļas iekša pie reiz noskruvet paris šales un eļļas sukni parbaudit
6)datoru pieslegt ari nebutu slikti)

Taka ņemiet vajadzigo literaturu,merinstrumentus,vnk instrumentus un videokameru)
These users thanked the author ASRock for the post:
deivisk (28.03.2019, 21:55)
tel. 22347143

User avatar
synthia.custom
Posts: 546
Joined: 03.05.2016, 11:59
VW: Jetta MK2
Has thanked: 7 times
Been thanked: 11 times
Contact:

Re: deivisk Bēšais

Post by synthia.custom » 29.03.2019, 08:42

Iedomājies, tāda naprižonka lai nopirktu mk3 motoru. Kurš to būtu domājis agrāk :D
These users thanked the author synthia.custom for the post:
TheRandominators (29.03.2019, 10:28)

User avatar
deivisk
Posts: 1080
Joined: 11.03.2014, 12:40
VW: Gaiši brūns Golfs
Has thanked: 115 times
Been thanked: 26 times
Contact:

Re: deivisk Bēšais

Post by deivisk » 30.03.2019, 14:22

:)
Attachments
20190330_141750.jpg
20190330_141750.jpg (395.61 KiB) Viewed 549 times

User avatar
Nordik
Posts: 4150
Joined: 10.02.2013, 14:49
Has thanked: 57 times
Been thanked: 83 times
Contact:

Re: deivisk Bēšais

Post by Nordik » 30.03.2019, 14:28

Iztureja parbaudes testu? :eg:

Cambergang

User avatar
deivisk
Posts: 1080
Joined: 11.03.2014, 12:40
VW: Gaiši brūns Golfs
Has thanked: 115 times
Been thanked: 26 times
Contact:

Re: deivisk Bēšais

Post by deivisk » 30.03.2019, 16:16

Nordik wrote:
30.03.2019, 14:28
Iztureja parbaudes testu? :eg:
Viscaur kompresija 11, vienā bija 9.7,bet tur turēja ar roku. Baigi nopuņķojies, bet vārstu vāka blīve jāmaina. Būs braucējs :)
These users thanked the author deivisk for the post:
msh (31.03.2019, 00:37)

User avatar
deivisk
Posts: 1080
Joined: 11.03.2014, 12:40
VW: Gaiši brūns Golfs
Has thanked: 115 times
Been thanked: 26 times
Contact:

Re: deivisk Bēšais

Post by deivisk » 30.03.2019, 20:17

Ķēde stingra :thumbs:
Attachments
20190330_194512.jpg
20190330_194512.jpg (398.48 KiB) Viewed 509 times
20190330_201629.jpg
20190330_201629.jpg (254.38 KiB) Viewed 509 times

User avatar
deivisk
Posts: 1080
Joined: 11.03.2014, 12:40
VW: Gaiši brūns Golfs
Has thanked: 115 times
Been thanked: 26 times
Contact:

Re: deivisk Bēšais

Post by deivisk » 30.03.2019, 21:25

Kas šodien izdarīts:

Motors saņemts no pārdevēja. Diezgan, pieklājīgu "komplektāciju" saņēmu. Noņemts izplūdes kolektors, pielaižot nāca ārā izplūdes gāzes gar blīvi.
Zem ieplūdes kolektora vispār nebija blīves un droselei arī nebija. Liekas, ka kaut kad mainīta tā vārstu vāka blīve un pirmstam ir tecējusi.

Atrasti vadi, kas bija pušu, rītdien salodēs, vienīgi pie viena dačika noplīsuši vadi, tad tur gan būs jādomā.

Sadalenes nodilušas skaisti, vienmērīgi. Sveces gan melnas bija, bet mašīna ilgi stāvēja.

Sākumā ir plāns ieliet lēto eļļu lai iztīrītu dzinēju, nobraukt 2000-3000 km un ieliet labu eļļu. Nezinu kā tur īsti ir - var liet to sintētisko vai nevar? Bail, ka sāks spiest cauri visur, kur vien var. :?

User avatar
Marisio
Moderators
Posts: 7675
Joined: 25.12.2007, 21:28
VW: VW Golf1, VW Lupo,
Location: Rīgas raj.
Has thanked: 5 times
Been thanked: 18 times
Contact:

Re: deivisk Bēšais

Post by Marisio » 30.03.2019, 22:40

deivisk wrote:
30.03.2019, 21:25
Kas šodien izdarīts:

Motors saņemts no pārdevēja. Diezgan, pieklājīgu "komplektāciju" saņēmu. Noņemts izplūdes kolektors, pielaižot nāca ārā izplūdes gāzes gar blīvi.
Zem ieplūdes kolektora vispār nebija blīves un droselei arī nebija. Liekas, ka kaut kad mainīta tā vārstu vāka blīve un pirmstam ir tecējusi.

Atrasti vadi, kas bija pušu, rītdien salodēs, vienīgi pie viena dačika noplīsuši vadi, tad tur gan būs jādomā.

Sadalenes nodilušas skaisti, vienmērīgi. Sveces gan melnas bija, bet mašīna ilgi stāvēja.

Sākumā ir plāns ieliet lēto eļļu lai iztīrītu dzinēju, nobraukt 2000-3000 km un ieliet labu eļļu. Nezinu kā tur īsti ir - var liet to sintētisko vai nevar? Bail, ka sāks spiest cauri visur, kur vien var. :?
Ja gribi iztīrīt dzinēju, tad pietiks ar 1k km nobraukumu.
Motul katalogs saka, ka šai dzinējā vari liet pussintētiku, konkrēti 6100 SYNERGIE+ 10W-40
Mans ieteikums būtu ņemt to pašu motul 6100 dzinēja skalošanai, pēc 1k km to mainīt un liet iekšā to pašu motul 6100

User avatar
deivisk
Posts: 1080
Joined: 11.03.2014, 12:40
VW: Gaiši brūns Golfs
Has thanked: 115 times
Been thanked: 26 times
Contact:

Re: deivisk Bēšais

Post by deivisk » 30.03.2019, 23:02

Tā ir laba eļļa, biju lējis otrā VR6. Tagad doma ir ieliet lēto eļļu, mierīgi pabraukt lai iztīrās.

User avatar
Para
Posts: 698
Joined: 19.09.2013, 16:08
VW: statek mk2
Location: Rīga/Ziepniekalns Latvija
Has thanked: 30 times
Been thanked: 24 times
Contact:

Re: deivisk Bēšais

Post by Para » 30.03.2019, 23:04

Nepi$ kapeiku!
Nesēdināt ir grēks.

User avatar
msh
Posts: 4763
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 121 times
Been thanked: 58 times
Contact:

Re: deivisk Bēšais

Post by msh » 31.03.2019, 00:39

deivisk wrote:
30.03.2019, 16:16
Viscaur kompresija 11, vienā bija 9.7,bet tur turēja ar roku. Baigi nopuņķojies, bet vārstu vāka blīve jāmaina. Būs braucējs :)
Kaut kā šausmīgi maz liekas :?
deivisk wrote:
30.03.2019, 21:25
Nezinu kā tur īsti ir - var liet to sintētisko vai nevar? Bail, ka sāks spiest cauri visur, kur vien var. :?
Nu vispār jau eļļu motorā ir jānotur blīvslēgiem, nevis eļļas biezumiem uz blīvslēgiem - motorā ir jālej normālu eļļu, nevis kaut kādu pussintētiku tik tāpēc lai blīvslēgi nebūtu jāmaina.
These users thanked the author msh for the post:
Jujubokar (31.03.2019, 01:56)
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
deivisk
Posts: 1080
Joined: 11.03.2014, 12:40
VW: Gaiši brūns Golfs
Has thanked: 115 times
Been thanked: 26 times
Contact:

Re: deivisk Bēšais

Post by deivisk » 31.03.2019, 08:27

msh wrote:
31.03.2019, 00:39
Kaut kā šausmīgi maz liekas :?
10-13 nāk pilnīgi jaunam.

User avatar
deivisk
Posts: 1080
Joined: 11.03.2014, 12:40
VW: Gaiši brūns Golfs
Has thanked: 115 times
Been thanked: 26 times
Contact:

Re: deivisk Bēšais

Post by deivisk » 31.03.2019, 18:38

Augša aplasīta un "jaunajam" dzinējam pasūtītas blīves. Viss notiek kā vajag :thumbs:
Attachments
20190331_171507.jpg
20190331_171507.jpg (309.82 KiB) Viewed 371 times

User avatar
GG.
Posts: 7492
Joined: 25.09.2011, 21:30
VW: Gāze/PURVCIEMS/Maiņa
Has thanked: 66 times
Been thanked: 205 times
Contact:

Re: deivisk Bēšais

Post by GG. » 01.04.2019, 20:31

Ja tur pirmstam bija pussintētika (kā arī visdrīzāk ir, un spriežot pēc sadaleņu krāsas, eļļa nav mainīta pārāk bieži), un Tu negribi mainīt blīvslēgus, tad lej pussintētiku. Sintētiskajās eļļās ir vairāk tīrošo piedevu, kas nomazgās kultūrslāni uz blīvslēgiem un ap vārpstām, kas palīdz noblīvēties. Vai eļļa pie tā ir vainīga - nē, vainīgi ir netīrumi un izdiluši blīvslēgi. Rezumē - motoram no šrota nav jēga liet sintētiku, pārlasītam motoram ir.
These users thanked the author GG. for the post (total 2):
deivisk (01.04.2019, 20:40) • Para (01.04.2019, 20:41)

Post Reply

Return to “vw Golf Latvijas miestos un ielās”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests