SPAMS Part I (2019)

Par visu un neko
Locked
User avatar
Lauriko
Posts: 1657
Joined: 03.09.2008, 20:44
Has thanked: 1 time
Been thanked: 13 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by Lauriko » 15.01.2019, 17:45

fokume wrote:
15.01.2019, 17:30
cik mm aizmugurejie bremži bija mk4 tdi 98? 232 vai 230? vai ari parejais tur neko neatšķiras un viņi savstarpeji aizvietojas?
Man ràda tikai 230
These users thanked the author Lauriko for the post:
fokume (15.01.2019, 17:50)
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!v
AUTOSTIKLI
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv

User avatar
Nordik
Posts: 3747
Joined: 10.02.2013, 14:49
Has thanked: 39 times
Been thanked: 68 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by Nordik » 15.01.2019, 18:56

ASRock wrote:
15.01.2019, 17:26
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/vol ... ousPage=lr

nu holladne noteikti kko pipe,labi tie 16 000=]bet ar tadu magi vajag 10 000 nolaist=]
Mint condition. Vel paris gadi un ta vini maksas. Tagad vel var paspet pa 5-6K atrast

Man pirmais, kad atveru kapotu, bija doma, motors nokritis zeme. :D
Atrumi sausmigi isi, diezgan lidzigi ka B2 Q

Cambergang

User avatar
msh
Posts: 3617
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 77 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by msh » 15.01.2019, 19:32

arniks8 wrote:
15.01.2019, 09:13
mk2 jumts pie priekšējām stoikām pamatīgi lokās, vairs neatceros vai toreiz tika uzmests viens vai divi kūleņi, bet kad redzēju mašīnu uz riteņiem, tad izskatījās diezgan traki, stoikas daudz mebija ielocījušas, bet augšējā daļa bija iespiesta uz iekšu kā plastelīns, aizmugurē gan jumtam nebija ne skrambas.
Es tak zinu; esmu redzējis arī viģiku ar mk3 kraštestu. Liekas briesmīgi, bet jāpatur prātā ka citas tās klases mašīnas tolaik nebija labākas.

Bet nu stāsts ir par to, ka iespējamība ko tādu piedzīvot, ir diezgan niecīga - un iespējamība iekulties tāda veida avārijā, kur virsbūves stingrums neko nopietnu nespēlēs, ne mazāka. Protams, kuļoties pa dižās pilsētas apkārtni, vietu kur apkārt maisās miljons cilvēku, pastāv iespējamība redzēt kādu smagu avāriju, un tad, ja nervi švakāki, var gadīties kā Veiksminiekam - ierauga tādu avāriju, pieliek bikses un nospļaujas "ta nu naksuj - man nāve no vēža/sirdstriekas/aknu cirozes daudz labāk patīk nekā autoavārijā - katru mēnesi tērēšu trīsciparu skaitli lai tikai nedaudz samazinātu iespēju mirt autoavārijā!"

Bez tam - neba visas mašīnas bija vieglas papīra mašīnas, un tad pēkšņi, pirms 10 gadiem, visas kļuva stingras un spējīgas izturēt smagāku avāriju - nē, tas viss notika dažādos ātrumos, atbilstoši ražotāja un modeļa krutumam. Ja gribas sisties, nav obligāti jāpērk C6 ar Dārgās Degvielas kapsētu zem haubes - pietiek ar C4 2.5; ceška arī ir relatīvi stingra un izturīga mašīna :D Es kā reiz pazīstu divus čaļus, kas pēdējo pāris gadu laikā katrs ir iznīcinājis stulbā veidā pa ceškai, pašam paliekot sveikam un veselam - viens 2 km taisnē atstiepa cik gāja, līdz kaut kādam divītim, tad, 300 metrus pirms krusta ABS nogļukoja, neļaujot sadzēsties - ar roceni šis teicās esam nometis līdz 150, nu varbūt bik mazāk, tad šis ar roceni centās tajā krustā nogriezties pa labi uz granteni - rezultātā sāniski nopļāva zīmi kas uz diviem stabiem un ielikās sāniski starp divām priedēm - otrs kaut ko nolohojās pie sava ceļagala un ielikās lielā kokā, tur arī diez vai zem simta bija - abas mašīnas lupatās tā ka no virsbūves detaļām īpaši nekā lietojama nebija, abi veseli un noteikti ka tās avārijas palika neoficiālas; pirmais noteikti piezvanīja kādam lai atbrauc ar traķi un aizvelk mašīnu, otrs aizgāja pēc sava traķa un aizvilka. Morāle - vajag braukt normāli, tad var braukt arī ar mk2, ja patīk braukt kā lopam, tad vajag daudz spilvenus un daudz zvaigznes un C6 ir way to go - neslikti paātrinās, un izpildoties labā ātrumā pastāv arī iespējas izdzīvot... :mrgreen:
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
fokume
Posts: 1666
Joined: 28.05.2018, 01:13
VW: Golf 7, Golf 4,
Has thanked: 39 times
Been thanked: 140 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by fokume » 15.01.2019, 20:23

rekur jau viens pakjis aizfisa taisni, varbut pazisti
https://youtu.be/WECJAh7fnXU?t=2
Pasāta aCperes un Tā Kunga žēlastība

User avatar
arniks8
Posts: 2655
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 55 times
Been thanked: 59 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by arniks8 » 15.01.2019, 20:26

Mani gandrīz nonesa smagais(kkāda cisterna tur bija piena vai degvielas) kkad septembrī vai oktobrī kad tas apdzina nepārredzamā kalnā, ja es nebūtu paspējis noraut malā(mala bija ~50cm plata un blakus tai marga, gravī nevarētu ieraut, jo tur bija uzbērums un ja būtu iespējams izbraukt cauri margai, es būtu nolidojis pa krauju) , tad es šeit nebūtu neatkarīgi no tā vai es braucu ar b3 passātu, mk2, audi c6 vai dajebkādu vieglo mašīnu. Jebkurā gadījumā ja ir pa tiešām smaga avārija šā vai tā būs pizdā, es neticu ka frontālajā pie 80+ km/h stundā es izdzīvotu vieglajā mašīnā, par triecienu šofera durvīs vispār nav runas. Ja tiešām gribas nodrošināties, tad vajag nevis spilvenus, bet kārtīgu būri salonā un kkādas 3 punktu jostas, lai ķermenis spētu to triecienu izturēt.
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?

User avatar
tdi power
Posts: 1237
Joined: 12.02.2014, 23:08
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: salacgriva,rīga
Has thanked: 21 times
Been thanked: 30 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by tdi power » 15.01.2019, 20:35

eeeeeeee,tad neviens neko nevar ieteikt par atsperu krāsošanu????????????
audi c6 3.0 tdi quattro
audi c6 2.7 tdi quattro

User avatar
Nordik
Posts: 3747
Joined: 10.02.2013, 14:49
Has thanked: 39 times
Been thanked: 68 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by Nordik » 15.01.2019, 20:40

Pulverkrasosana neder? Nekas stipraks jau nav.

Cambergang

User avatar
tdi power
Posts: 1237
Joined: 12.02.2014, 23:08
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: salacgriva,rīga
Has thanked: 21 times
Been thanked: 30 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by tdi power » 15.01.2019, 20:42

Nordik wrote:
15.01.2019, 20:40
Pulverkrasosana neder? Nekas stipraks jau nav.
domāju mājas apstākļos,nostruklot un nokrāsot,ar pistoli,bet vai turesies kas klāt.nevajag kādus elastifikātorus klāt???
audi c6 3.0 tdi quattro
audi c6 2.7 tdi quattro

User avatar
Nordik
Posts: 3747
Joined: 10.02.2013, 14:49
Has thanked: 39 times
Been thanked: 68 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by Nordik » 15.01.2019, 20:45

Man nav sanacis krasot, vienmer jaunas liktas

Cambergang

User avatar
msh
Posts: 3617
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 77 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by msh » 15.01.2019, 21:11

Paprovē uretopu... :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
msh
Posts: 3617
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 77 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by msh » 15.01.2019, 21:13

arniks8 wrote:
15.01.2019, 20:26
Mani gandrīz nonesa smagais(kkāda cisterna tur bija piena vai degvielas) kkad septembrī vai oktobrī kad tas apdzina nepārredzamā kalnā, ja es nebūtu paspējis noraut malā(mala bija ~50cm plata un blakus tai marga, gravī nevarētu ieraut, jo tur bija uzbērums un ja būtu iespējams izbraukt cauri margai, es būtu nolidojis pa krauju) , tad es šeit nebūtu neatkarīgi no tā vai es braucu ar b3 passātu, mk2, audi c6 vai dajebkādu vieglo mašīnu. Jebkurā gadījumā ja ir pa tiešām smaga avārija šā vai tā būs pizdā, es neticu ka frontālajā pie 80+ km/h stundā es izdzīvotu vieglajā mašīnā, par triecienu šofera durvīs vispār nav runas. Ja tiešām gribas nodrošināties, tad vajag nevis spilvenus, bet kārtīgu būri salonā un kkādas 3 punktu jostas, lai ķermenis spētu to triecienu izturēt.
... un stiklu vietā bruņu plāksnes ar mazām šaujamlūkām un blakus uzmontētu elpošanas aparātu. Tātad vajag HMMWV tādā komplektācijā, kā to mēdz lietot karadarbības zonās - liels, smags, izturēs visādus sūdus utt... :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
ASRock
Posts: 3411
Joined: 21.08.2009, 00:54
VW: Golf
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 29 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by ASRock » 15.01.2019, 21:16

Nordik wrote:
15.01.2019, 18:56
Mint condition. Vel paris gadi un ta vini maksas. Tagad vel var paspet pa 5-6K atrast

Man pirmais, kad atveru kapotu, bija doma, motors nokritis zeme. :D
Atrumi sausmigi isi, diezgan lidzigi ka B2 Q
Kads mint,tur baka uz regipša stiprinajumiem turas)
These users thanked the author ASRock for the post:
Elijah (16.01.2019, 17:33)
tel. 22347143

User avatar
Nordik
Posts: 3747
Joined: 10.02.2013, 14:49
Has thanked: 39 times
Been thanked: 68 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by Nordik » 15.01.2019, 21:29

Tas ir country offroad Spec stipas

Cambergang

User avatar
fckns
Posts: 606
Joined: 06.10.2013, 13:01
VW: B5 kvatrotedeiii
Has thanked: 25 times
Been thanked: 16 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by fckns » 15.01.2019, 21:36

msh wrote:
15.01.2019, 21:13
... un stiklu vietā bruņu plāksnes ar mazām šaujamlūkām un blakus uzmontētu elpošanas aparātu. Tātad vajag HMMWV tādā komplektācijā, kā to mēdz lietot karadarbības zonās - liels, smags, izturēs visādus sūdus utt... :D
Beidz pārspīlēt durni.

User avatar
GG.
Posts: 7263
Joined: 25.09.2011, 21:30
VW: Gāze/PURVCIEMS/Maiņa
Has thanked: 53 times
Been thanked: 157 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by GG. » 15.01.2019, 21:49

ASRock wrote:
15.01.2019, 21:16
Kads mint,tur baka uz regipša stiprinajumiem turas)
A kāda starpība? Visticamākais, ka mašīna pieder tās oriģinālajam īpašniekam nevis projektodročeram kā mēs. Var redzēt ka ir papīri un mašīna ir tikusi regulāri apkopta. Kautkāds mazs piepilsētas servisiņš neies čakarēties un meklēt kautkādas stropes, kuras tāpat nevar dabūt jaunas. Paņēma, sataisīja un brauc.

Locked

Return to “Vispārēji”

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot], Google [Bot] and 0 guests