JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V
-
- Posts: 258
- Joined: 14.02.2021, 21:21
- VW: Vw golf mk2 gti 16v
- Has thanked: 38 times
- Been thanked: 27 times
- Contact:
Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V
Nu, tad turpinām.
Viss mazliet steigā, jo mašīnai jāceļo uz citu garāžu, kā jau minēju.
Savācu sakrāsotās detaļas un sāku likt kopā puzli, kuras izjaukšanu vairs īsti neatceros.
Atvainojos par palagu, bet liekot no telefona slinkums čakarēties ar tagiem.
to, ka šeit esmu trubiņas un atgaisošanas ventīļus sajaucis vietām, es sapratu nedaudz vēlāk, liekot uz tilta
viena šāda atspere man trūkst. Krāsotāji plāta rokas. Zinu, ka var nopirkt jaunu komplektā ar rocenes sviru suportam
to, ka beigās ņēmu un pats iepresēju bukses, daži jau pamanīja spamā...
te es sākumā mazliet apjuku, jo jaunajiem aizsargiem un rēdzēm caurumu vairāk, nekā vajag, un uzlikt var abās pusēs, t. i. suporti sanāktu tiltam priekšpusē, bet kājām gaisā (vai pareizi, ja tos samaina pusēm). Jā, rēdzes derētu nokrāsot, bet šobrīd nesanāks laika dēļ.
te jau parādās skaistums. Daudz kas jauns. Kas nav jauns, nokrāsots.
protams, ir daži kajaki. Šo, kā man solīja, smilšu strūkla noņemšot... Nenoņēma...
un vēl daži sīkumi
Kopumā kvalitāte... ciešama. Šur tur krāsa noitusies stūrīšos, šur tur ļoti plānā kārtā (tiltam).
Ar bremžu klučiem (Bosch) bija problēma, ka pārāk biezi. Nācās katram noņemt 1mm, lai vispār dabūtu suportu virsū.
Bremzēs salēju bremžu šķidrumu un aizskruveju trubiņas ar liekiem atgaisošanas vārstiem, lai iekšā neveidojas lieki oksīdi. Līdz pieslēgšanai bremžu galvenajam cilindram vēl kāds laiciņš paies.
Visādi citādi - šovakar jāliek virsū golfam. Tagad vismaz būs strādājoša rocene
Viss mazliet steigā, jo mašīnai jāceļo uz citu garāžu, kā jau minēju.
Savācu sakrāsotās detaļas un sāku likt kopā puzli, kuras izjaukšanu vairs īsti neatceros.
Atvainojos par palagu, bet liekot no telefona slinkums čakarēties ar tagiem.
to, ka šeit esmu trubiņas un atgaisošanas ventīļus sajaucis vietām, es sapratu nedaudz vēlāk, liekot uz tilta
viena šāda atspere man trūkst. Krāsotāji plāta rokas. Zinu, ka var nopirkt jaunu komplektā ar rocenes sviru suportam
to, ka beigās ņēmu un pats iepresēju bukses, daži jau pamanīja spamā...
te es sākumā mazliet apjuku, jo jaunajiem aizsargiem un rēdzēm caurumu vairāk, nekā vajag, un uzlikt var abās pusēs, t. i. suporti sanāktu tiltam priekšpusē, bet kājām gaisā (vai pareizi, ja tos samaina pusēm). Jā, rēdzes derētu nokrāsot, bet šobrīd nesanāks laika dēļ.
te jau parādās skaistums. Daudz kas jauns. Kas nav jauns, nokrāsots.
protams, ir daži kajaki. Šo, kā man solīja, smilšu strūkla noņemšot... Nenoņēma...
un vēl daži sīkumi
Kopumā kvalitāte... ciešama. Šur tur krāsa noitusies stūrīšos, šur tur ļoti plānā kārtā (tiltam).
Ar bremžu klučiem (Bosch) bija problēma, ka pārāk biezi. Nācās katram noņemt 1mm, lai vispār dabūtu suportu virsū.
Bremzēs salēju bremžu šķidrumu un aizskruveju trubiņas ar liekiem atgaisošanas vārstiem, lai iekšā neveidojas lieki oksīdi. Līdz pieslēgšanai bremžu galvenajam cilindram vēl kāds laiciņš paies.
Visādi citādi - šovakar jāliek virsū golfam. Tagad vismaz būs strādājoša rocene
-
- Posts: 258
- Joined: 14.02.2021, 21:21
- VW: Vw golf mk2 gti 16v
- Has thanked: 38 times
- Been thanked: 27 times
- Contact:
Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V
Nu, ko - neliela jautājumu sesija zinātājiem...
Spidometram trīs štekeri.. Iesprausti, protams tikai divi, melnais un no baltajiem pa kreisi esošais. Baltajiem kontakti atšķiras. Varbūt ir normāla pinout shēma, lai varu sākt saprast, kas ir lieks?
Pienāk šāda vakuma trubiņa. Spidometram pašam nekādas ieejas tai nav. Kas tas ir no ko ziemā ēd?
Tieši paša spidometra rādītāja aizmugurē, liekas, trūkst kaut kāds sensors vai kas cits, kur pievienojas šie kontakti. Kam tur jābūt?
Pats spidometrs šobrīd ir šāds :
Google uz šo kodu rāda parastos, ar pulksteni, tāpēc domāju, ka te kas ķīmiķots kopā.
Katrā ziņā tur, aiz spidometra, vēl pāris aizdomīgi vadi, vilktas aizdedzes etc.
PAPILDINĀTS: aa, nu, un, protams, eksistē mfa poga uz logu tīrītāju slēdža, kā arī spidometram uz shēmas tehniski ir ieeja šai pogai, taču mazajā displejā nekas nemainās, rāda tikai pulksteni. Kā arī - pulksteņa H un M pogas ir panelī pie pečkas kontroles, taču tās neko nedara. Pašam spidometram pie displeja esošās podziņas gan strādā. Vārdu sakot man laikam ir nepareizas spidometrs...
Spidometram trīs štekeri.. Iesprausti, protams tikai divi, melnais un no baltajiem pa kreisi esošais. Baltajiem kontakti atšķiras. Varbūt ir normāla pinout shēma, lai varu sākt saprast, kas ir lieks?
Pienāk šāda vakuma trubiņa. Spidometram pašam nekādas ieejas tai nav. Kas tas ir no ko ziemā ēd?
Tieši paša spidometra rādītāja aizmugurē, liekas, trūkst kaut kāds sensors vai kas cits, kur pievienojas šie kontakti. Kam tur jābūt?
Pats spidometrs šobrīd ir šāds :
Google uz šo kodu rāda parastos, ar pulksteni, tāpēc domāju, ka te kas ķīmiķots kopā.
Katrā ziņā tur, aiz spidometra, vēl pāris aizdomīgi vadi, vilktas aizdedzes etc.
PAPILDINĀTS: aa, nu, un, protams, eksistē mfa poga uz logu tīrītāju slēdža, kā arī spidometram uz shēmas tehniski ir ieeja šai pogai, taču mazajā displejā nekas nemainās, rāda tikai pulksteni. Kā arī - pulksteņa H un M pogas ir panelī pie pečkas kontroles, taču tās neko nedara. Pašam spidometram pie displeja esošās podziņas gan strādā. Vārdu sakot man laikam ir nepareizas spidometrs...
Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V
Tev vajag visu orģinālu 16v CE2 spidometru? Varu pameklēt
Ze end of story
-
- Posts: 2746
- Joined: 23.08.2012, 22:03
- VW: Passat VR5 Syncro
- Location: Līgatne
- Has thanked: 261 times
- Been thanked: 135 times
- Contact:
Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V
Instrumentu paneļa pinout http://a2resource.com/electrical/CE1cluster.html
Drošinātāju kaste http://a2resource.com/electrical/CE1.html
Jāņem ciet tie vadi, jāzvana cauri, kas ir kas, pa gabalu neviens neko nepateiks.
Vakuuma trubiņa ir priekš ekonometra. Tev bija jābūt šitādam panelim. (Vienīgi 16V oriģināli laikam bija spido līdz 240 un taho līdz 8k )
Zaļā bultiņa rāda, kad vajag pārslēgties un piektajā robā rāda reāllaika patēriņu. Vēl lai šis darbotos vajag releju Nr. 4 vai 5 un 5. ātruma signālu no kārbas.
Spidometra aizmugurē tur bija jābūt ātruma sensoram. Viņš nolasa bultiņas pozīciju un pārveido digitālā signālā priekš MFA, kruīza, ABS, radio ar GALA, utt..
Drošinātāju kaste http://a2resource.com/electrical/CE1.html
Jāņem ciet tie vadi, jāzvana cauri, kas ir kas, pa gabalu neviens neko nepateiks.
Vakuuma trubiņa ir priekš ekonometra. Tev bija jābūt šitādam panelim. (Vienīgi 16V oriģināli laikam bija spido līdz 240 un taho līdz 8k )
Zaļā bultiņa rāda, kad vajag pārslēgties un piektajā robā rāda reāllaika patēriņu. Vēl lai šis darbotos vajag releju Nr. 4 vai 5 un 5. ātruma signālu no kārbas.
Spidometra aizmugurē tur bija jābūt ātruma sensoram. Viņš nolasa bultiņas pozīciju un pārveido digitālā signālā priekš MFA, kruīza, ABS, radio ar GALA, utt..
2005.g. Porsche Cayenne S Daily misen'
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1991.g. RAF 2203-01 Pirmais svētdienas auto, kurš arī brauc
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1983.g. VW PostGolf Mk2 Kaut kad sataisīs varbūt
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1991.g. RAF 2203-01 Pirmais svētdienas auto, kurš arī brauc
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1983.g. VW PostGolf Mk2 Kaut kad sataisīs varbūt
-
- Posts: 258
- Joined: 14.02.2021, 21:21
- VW: Vw golf mk2 gti 16v
- Has thanked: 38 times
- Been thanked: 27 times
- Contact:
-
- Posts: 258
- Joined: 14.02.2021, 21:21
- VW: Vw golf mk2 gti 16v
- Has thanked: 38 times
- Been thanked: 27 times
- Contact:
Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V
Liels paldies par ieskatu, vismaz varu sākt no viena gala. Neviens no štekeriem nav "iegriezts" orignalajos vados, izskatās, ka vienkārši pārlikti kaut kādi vadi no viena uz otru, bet ne līdz galam.zipo93 wrote: ↑25.07.2021, 17:26Instrumentu paneļa pinout http://a2resource.com/electrical/CE1cluster.html
Drošinātāju kaste http://a2resource.com/electrical/CE1.html
Jāņem ciet tie vadi, jāzvana cauri, kas ir kas, pa gabalu neviens neko nepateiks.
Vakuuma trubiņa ir priekš ekonometra. Tev bija jābūt šitādam panelim. (Vienīgi 16V oriģināli laikam bija spido līdz 240 un taho līdz 8k )
Zaļā bultiņa rāda, kad vajag pārslēgties un piektajā robā rāda reāllaika patēriņu. Vēl lai šis darbotos vajag releju Nr. 4 vai 5 un 5. ātruma signālu no kārbas.
Spidometra aizmugurē tur bija jābūt ātruma sensoram. Viņš nolasa bultiņas pozīciju un pārveido digitālā signālā priekš MFA, kruīza, ABS, radio ar GALA, utt..
-
- Posts: 258
- Joined: 14.02.2021, 21:21
- VW: Vw golf mk2 gti 16v
- Has thanked: 38 times
- Been thanked: 27 times
- Contact:
Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V
Vārdu sakot - nekādas skaidrības
Daļa vadu pēc krāsām saskan ar CE1, daļa nē. Principā vadi no releju kastes uz spidometru nav graizīti nekur, tāpēc labs jautājums - kā tā?
Tā kā nāksies tajā visā iedziļināties, noņemot visu paneli un sakārtojot visu.
Daļa vadu pēc krāsām saskan ar CE1, daļa nē. Principā vadi no releju kastes uz spidometru nav graizīti nekur, tāpēc labs jautājums - kā tā?
Tā kā nāksies tajā visā iedziļināties, noņemot visu paneli un sakārtojot visu.
-
- Posts: 7080
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 173 times
- Been thanked: 406 times
- Contact:
Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V
Skaties pinus ne krāsas, bieži krāsas krāsas nesapas, pini vienmēr ir pareizi.
-
- Posts: 258
- Joined: 14.02.2021, 21:21
- VW: Vw golf mk2 gti 16v
- Has thanked: 38 times
- Been thanked: 27 times
- Contact:
Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V
Nu tieši tādēļ būs jāņem nost paneli, lai varu redzēt, no kurienes katrs vads nāk. Spidometra galā štekeri neviens no trim vairs neatbilst nekam shēmās. Pagrieziena indikācija nāca no avārijas gaismas slēdža, tālo gaismu - no stūres kolonas pa taisno. Ar multimetru mērot, nevienā tur esošajā vadā šie signāli nenāca, tāpēc jāmeklē oriģinālie defekti pirmkārt, kuru dēļ kāds ir sācis kolhozu.
-
- Posts: 628
- Joined: 12.06.2007, 23:15
- VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
- Location: Rīga
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 25 times
- Contact:
Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V
Ja auto 88 gada, tad oriģināli tur ir CE1 elektrība, un panelis attiecīgi ar diviem spraudņiem.
Trīs spraudņus nekad neesmu redzējis, viens no tiem ir kolhozs. Foto var redzēt, ka dziļāk vadi aptīti ar sarkanu izolācijas lenti. Droši vien tajā vietā arī sākas kolhozs. Grūti iedomāties, priekš kam tas vajadzīgs. Varbūt kāds mēģināja pielikt kaut kādu paneli, ar citu izvadu izvietojumu. Piemēram Digifiz.
Pini, vismaz paneļa pusē, arī nav garantija. Tos var izvilkt, un saspraust, kā ienāk prātā. Jāuzzīmē shēma, ar testeri pārmērot, kur katrs vads aiziet, pirms tam izraujot arī attiecīgos spraudņus uz releju/drošinātāju bloka. Un jāsalīdzina ar oriģinālu. Pielikumā CE1 MFA shēma.
P.S.
Trīs spraudņus nekad neesmu redzējis, viens no tiem ir kolhozs. Foto var redzēt, ka dziļāk vadi aptīti ar sarkanu izolācijas lenti. Droši vien tajā vietā arī sākas kolhozs. Grūti iedomāties, priekš kam tas vajadzīgs. Varbūt kāds mēģināja pielikt kaut kādu paneli, ar citu izvadu izvietojumu. Piemēram Digifiz.
Pini, vismaz paneļa pusē, arī nav garantija. Tos var izvilkt, un saspraust, kā ienāk prātā. Jāuzzīmē shēma, ar testeri pārmērot, kur katrs vads aiziet, pirms tam izraujot arī attiecīgos spraudņus uz releju/drošinātāju bloka. Un jāsalīdzina ar oriģinālu. Pielikumā CE1 MFA shēma.
P.S.
Spidometram aizmugurē redzams liels melns apaļš bundulis. Tas ir vakuma sensors. Tam ir izvads, kur uzmaukt vakumšļāuku (ja nav nolauzts).
https://www.volkswagen-classic-parts.de ... nlage.html
Kas vispār par problēmu ar spidometru? Kaut kas nestrādā? Ja strādā, tad nekas tur nav saķīmiķots. Ja rāda āra, un eļļas temperatūru, un ja vispār šos režīmus var pārslēgt, tad mīkstā plate (zilā) ir īstā, jo tiem, kam tikai pulkstenis (vismaz VDO variantā) uz plates nemaz nav izvilkti celiņi priekš MFA pārslēgšanas, un dažiem devējiem.
Nu lūk, tagad šo izlasot, gandrīz vai droši var teikt, ka panelis ir īstais, oriģinālais, bet kāds ir mēģinājis uzstādīt, vai uzstādijis Digifiz paneli. Pēc tam noņēma, un ielika atpakaļ oriģinālo. Nevienam analogajam panelim nav izvilkti uz āri vadi, lai iestādītu pulksteni. Tādi izvadi ir tikai Digifiz panelim. Diemžēl neesi ielicis bildi ar paneli, bet ja Tev tur stāv oriģinālais Digifiz pulksteņa panelīts (kā bremžu indikācijas stikliņš), tad zini, ka ebajā tāds vien jau maksā no 150 eiro.PAPILDINĀTS: aa, nu, un, protams, eksistē mfa poga uz logu tīrītāju slēdža, kā arī spidometram uz shēmas tehniski ir ieeja šai pogai, taču mazajā displejā nekas nemainās, rāda tikai pulksteni. Kā arī - pulksteņa H un M pogas ir panelī pie pečkas kontroles, taču tās neko nedara. Pašam spidometram pie displeja esošās podziņas gan strādā. Vārdu sakot man laikam ir nepareizas spidometrs...
Golf 2, 1986, 1.6 EZ, Pierburg 2E2, automatic
Golf 2, 1990, 1.6 PN, Pierburg 2EE, automatic
Golf 2, 1990, 1.6 PN, Pierburg 2EE, automatic
-
- Posts: 258
- Joined: 14.02.2021, 21:21
- VW: Vw golf mk2 gti 16v
- Has thanked: 38 times
- Been thanked: 27 times
- Contact:
Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V
Zen izolācijas lentas griezts nekas nav, jau pārbaudīju. Tur ir vadu bunte, kas vienkārši nokniebta (3 vai 4 vadi) un nekur nepieslēdzas. Bet par shēmu paldies. Principā es, pirmkārt, tikšu normāli klāt releju kastes aizmugurei, un no turienes mēģināšu sākt zimēt, kurš ir kurš vads.JohnLV wrote: ↑26.07.2021, 21:29Ja auto 88 gada, tad oriģināli tur ir CE1 elektrība, un panelis attiecīgi ar diviem spraudņiem.
Trīs spraudņus nekad neesmu redzējis, viens no tiem ir kolhozs. Foto var redzēt, ka dziļāk vadi aptīti ar sarkanu izolācijas lenti. Droši vien tajā vietā arī sākas kolhozs. Grūti iedomāties, priekš kam tas vajadzīgs. Varbūt kāds mēģināja pielikt kaut kādu paneli, ar citu izvadu izvietojumu. Piemēram Digifiz.
Pini, vismaz paneļa pusē, arī nav garantija. Tos var izvilkt, un saspraust, kā ienāk prātā. Jāuzzīmē shēma, ar testeri pārmērot, kur katrs vads aiziet, pirms tam izraujot arī attiecīgos spraudņus uz releju/drošinātāju bloka. Un jāsalīdzina ar oriģinālu. Pielikumā CE1 MFA shēma.
19_MFA.pdf
Bundulis tur tiešām ir. Izskatās, ka izvads nolauzts un aizsmērēts ar kaut kādu mastiku.P.S.
Spidometram aizmugurē redzams liels melns apaļš bundulis. Tas ir vakuma sensors. Tam ir izvads, kur uzmaukt vakumšļāuku (ja nav nolauzts).
Pirmkārt jau- spidometram nolauzta ātruma rādītāja (spidometra) adata. Otrkārt- MFA nestrādā. Pareizāk sakot- displejam, šķiet, vispār ir segmenti tikai pulksteņa attēlošanai. Treškārt - eļļas spiediena lampiņas mirgošana virs ~2000 apgriezieniem. Spiediens ir mērīts, sensori arī. Iepriekšējais īpašnieks apliecināja, ka arī ir to visu mērījis un novēla vainu uz spidometru (spidometra buzzerim pārskrāpēts pat kontakts, lai nepīkst). Tagad, protams, es sapratu, ka spidometram vispār štekerī pienāk tikai low oil pressure signāls, bet high stāv bez pina.
Kas vispār par problēmu ar spidometru? Kaut kas nestrādā? Ja strādā, tad nekas tur nav saķīmiķots. Ja rāda āra, un eļļas temperatūru, un ja vispār šos režīmus var pārslēgt, tad mīkstā plate (zilā) ir īstā, jo tiem, kam tikai pulkstenis (vismaz VDO variantā) uz plates nemaz nav izvilkti celiņi priekš MFA pārslēgšanas, un dažiem devējiem.
Iespējams. Kad tikšu līdz garāžai, nofotografēšu to atsevišķo pulksteņa regulēšanas paneli. Tās pogas nāk tur, kur šajā bildē bremžu indikators, jā:
Nu lūk, tagad šo izlasot, gandrīz vai droši var teikt, ka panelis ir īstais, oriģinālais, bet kāds ir mēģinājis uzstādīt, vai uzstādijis Digifiz paneli. Pēc tam noņēma, un ielika atpakaļ oriģinālo. Nevienam analogajam panelim nav izvilkti uz āri vadi, lai iestādītu pulksteni. Tādi izvadi ir tikai Digifiz panelim. Diemžēl neesi ielicis bildi ar paneli, bet ja Tev tur stāv oriģinālais Digifiz pulksteņa panelīts (kā bremžu indikācijas stikliņš), tad zini, ka ebajā tāds vien jau maksā no 150 eiro.
https://www.thingiverse.com/thing:1434057
Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V
Jā. Tās iet uz izķeršanu ja laba cena
Ze end of story
-
- Posts: 628
- Joined: 12.06.2007, 23:15
- VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
- Location: Rīga
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 25 times
- Contact:
Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V
Tā vajadzētu izskatīties CE1 paneļa spraudņiem MFA gadījumā
Ar iepriekš sūtīto shēmu te ir tikai dažas nesakritības. Šeit netiek izmantoti T7b/1 un T7b/7, kurus lieto pavisam vecajos paneļos priekš ekonometra (par ko minēja zipo93, un kas Tavā variantā nav), kā arī nez kādēļ uz paneli nepienā vads uz kontaktu T7/4, kas ir āra temperatūras devēja korpusa izvads. Iespējams, ka konkrētajā versijā devējs pie korpusa tika pieslēgts citā punktā.
Parametri uz LCD displeja pārslēdzas ar slēdzi Mode. Kur vaina, var pārbaudīt vienkārši. Pie T7/3 pienāk balts vads. Ja tur pieliek testeri, būtu jābūt 5 vai 12 V (vairs neatceros, cik tur bija precīzi). Kad nospiež pogu, spriegumam jānokrīt uz 0V (poga paneļa izvadu T7/3 salaiž uz korpusu. Attiecīgi, ja uz šī izvada sprieguma nav (pie ieslēgtas aizdedzes), un nav īssavienojums uz korpusu, tad tas nozīmē, ka problēma ir panelī. Ja spriegums ir, bet nospiežot pogu nekrīt uz 0, tad problēma ar Mode pogu, vai vadu uz to.
Te shēma krāsainā variantā.
Golf 2, 1986, 1.6 EZ, Pierburg 2E2, automatic
Golf 2, 1990, 1.6 PN, Pierburg 2EE, automatic
Golf 2, 1990, 1.6 PN, Pierburg 2EE, automatic
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest