JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V

User avatar
Rimis
Posts: 1724
Joined: 07.06.2013, 08:31
VW: 4mo Passat, mk2 gti un Corrado
Location: Cēsis.
Has thanked: 12 times
Been thanked: 55 times
Contact:

Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V

Post by Rimis » 30.06.2021, 07:56

Labenniex :thumbs:
Imageviewtopic.php?t=24814 ex mk2 un jaunais projekts.
viewtopic.php?f=112&t=23601&start=270 rusted mk4

User avatar
JackalEar
Posts: 258
Joined: 14.02.2021, 21:21
VW: Vw golf mk2 gti 16v
Has thanked: 38 times
Been thanked: 27 times
Contact:

Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V

Post by JackalEar » 08.07.2021, 13:16

Kaut kas sāk notikt :roll:
Image

Updated: dzīvē nav tik indīgi sarkans, vairāk uz GTI oranžīgi sarkano.

User avatar
JackalEar
Posts: 258
Joined: 14.02.2021, 21:21
VW: Vw golf mk2 gti 16v
Has thanked: 38 times
Been thanked: 27 times
Contact:

Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V

Post by JackalEar » 09.07.2021, 13:27

Nu, tad turpinām.
Viss mazliet steigā, jo mašīnai jāceļo uz citu garāžu, kā jau minēju.
Savācu sakrāsotās detaļas un sāku likt kopā puzli, kuras izjaukšanu vairs īsti neatceros.

Atvainojos par palagu, bet liekot no telefona slinkums čakarēties ar tagiem.


to, ka šeit esmu trubiņas un atgaisošanas ventīļus sajaucis vietām, es sapratu nedaudz vēlāk, liekot uz tilta
Image
Image

viena šāda atspere man trūkst. Krāsotāji plāta rokas. Zinu, ka var nopirkt jaunu komplektā ar rocenes sviru suportam
Image

to, ka beigās ņēmu un pats iepresēju bukses, daži jau pamanīja spamā...
Image

te es sākumā mazliet apjuku, jo jaunajiem aizsargiem un rēdzēm caurumu vairāk, nekā vajag, un uzlikt var abās pusēs, t. i. suporti sanāktu tiltam priekšpusē, bet kājām gaisā (vai pareizi, ja tos samaina pusēm). Jā, rēdzes derētu nokrāsot, bet šobrīd nesanāks laika dēļ.
Image

te jau parādās skaistums. Daudz kas jauns. Kas nav jauns, nokrāsots.
Image
Image
Image
Image

protams, ir daži kajaki. Šo, kā man solīja, smilšu strūkla noņemšot... Nenoņēma...
Image

un vēl daži sīkumi
Image
Image
Image

Kopumā kvalitāte... ciešama. Šur tur krāsa noitusies stūrīšos, šur tur ļoti plānā kārtā (tiltam).

Ar bremžu klučiem (Bosch) bija problēma, ka pārāk biezi. Nācās katram noņemt 1mm, lai vispār dabūtu suportu virsū.

Bremzēs salēju bremžu šķidrumu un aizskruveju trubiņas ar liekiem atgaisošanas vārstiem, lai iekšā neveidojas lieki oksīdi. Līdz pieslēgšanai bremžu galvenajam cilindram vēl kāds laiciņš paies.

Visādi citādi - šovakar jāliek virsū golfam. Tagad vismaz būs strādājoša rocene :D

User avatar
JackalEar
Posts: 258
Joined: 14.02.2021, 21:21
VW: Vw golf mk2 gti 16v
Has thanked: 38 times
Been thanked: 27 times
Contact:

Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V

Post by JackalEar » 25.07.2021, 16:02

Nu, ko - neliela jautājumu sesija zinātājiem...

Spidometram trīs štekeri.. Iesprausti, protams tikai divi, melnais un no baltajiem pa kreisi esošais. Baltajiem kontakti atšķiras. Varbūt ir normāla pinout shēma, lai varu sākt saprast, kas ir lieks? :?
Image

Pienāk šāda vakuma trubiņa. Spidometram pašam nekādas ieejas tai nav. Kas tas ir no ko ziemā ēd?
Image

Tieši paša spidometra rādītāja aizmugurē, liekas, trūkst kaut kāds sensors vai kas cits, kur pievienojas šie kontakti. Kam tur jābūt?
Image

Pats spidometrs šobrīd ir šāds :
Image

Google uz šo kodu rāda parastos, ar pulksteni, tāpēc domāju, ka te kas ķīmiķots kopā.
Katrā ziņā tur, aiz spidometra, vēl pāris aizdomīgi vadi, vilktas aizdedzes etc.

PAPILDINĀTS: aa, nu, un, protams, eksistē mfa poga uz logu tīrītāju slēdža, kā arī spidometram uz shēmas tehniski ir ieeja šai pogai, taču mazajā displejā nekas nemainās, rāda tikai pulksteni. Kā arī - pulksteņa H un M pogas ir panelī pie pečkas kontroles, taču tās neko nedara. Pašam spidometram pie displeja esošās podziņas gan strādā. Vārdu sakot man laikam ir nepareizas spidometrs...

User avatar
Nordik
Posts: 7072
Joined: 10.02.2013, 14:49
Has thanked: 142 times
Been thanked: 246 times
Contact:

Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V

Post by Nordik » 25.07.2021, 17:11

Tev vajag visu orģinālu 16v CE2 spidometru? Varu pameklēt
Ze end of story

User avatar
zipo93
Posts: 2746
Joined: 23.08.2012, 22:03
VW: Passat VR5 Syncro
Location: Līgatne
Has thanked: 261 times
Been thanked: 135 times
Contact:

Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V

Post by zipo93 » 25.07.2021, 17:26

Instrumentu paneļa pinout http://a2resource.com/electrical/CE1cluster.html
Drošinātāju kaste http://a2resource.com/electrical/CE1.html

Jāņem ciet tie vadi, jāzvana cauri, kas ir kas, pa gabalu neviens neko nepateiks.

Vakuuma trubiņa ir priekš ekonometra. Tev bija jābūt šitādam panelim. (Vienīgi 16V oriģināli laikam bija spido līdz 240 un taho līdz 8k :? )

Image

Zaļā bultiņa rāda, kad vajag pārslēgties un piektajā robā rāda reāllaika patēriņu. Vēl lai šis darbotos vajag releju Nr. 4 vai 5 un 5. ātruma signālu no kārbas.

Spidometra aizmugurē tur bija jābūt ātruma sensoram. Viņš nolasa bultiņas pozīciju un pārveido digitālā signālā priekš MFA, kruīza, ABS, radio ar GALA, utt..
2005.g. Porsche Cayenne S Daily misen'
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1991.g. RAF 2203-01 Pirmais svētdienas auto, kurš arī brauc
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1983.g. VW PostGolf Mk2 Kaut kad sataisīs varbūt

User avatar
JackalEar
Posts: 258
Joined: 14.02.2021, 21:21
VW: Vw golf mk2 gti 16v
Has thanked: 38 times
Been thanked: 27 times
Contact:

Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V

Post by JackalEar » 25.07.2021, 17:28

Nordik wrote:
25.07.2021, 17:11
Tev vajag visu orģinālu 16v CE2 spidometru? Varu pameklēt
Jūū, tā izskatās. Pameklē un uzraksti pm ;)

User avatar
JackalEar
Posts: 258
Joined: 14.02.2021, 21:21
VW: Vw golf mk2 gti 16v
Has thanked: 38 times
Been thanked: 27 times
Contact:

Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V

Post by JackalEar » 25.07.2021, 17:30

zipo93 wrote:
25.07.2021, 17:26
Instrumentu paneļa pinout http://a2resource.com/electrical/CE1cluster.html
Drošinātāju kaste http://a2resource.com/electrical/CE1.html

Jāņem ciet tie vadi, jāzvana cauri, kas ir kas, pa gabalu neviens neko nepateiks.

Vakuuma trubiņa ir priekš ekonometra. Tev bija jābūt šitādam panelim. (Vienīgi 16V oriģināli laikam bija spido līdz 240 un taho līdz 8k :? )

Image

Zaļā bultiņa rāda, kad vajag pārslēgties un piektajā robā rāda reāllaika patēriņu. Vēl lai šis darbotos vajag releju Nr. 4 vai 5 un 5. ātruma signālu no kārbas.

Spidometra aizmugurē tur bija jābūt ātruma sensoram. Viņš nolasa bultiņas pozīciju un pārveido digitālā signālā priekš MFA, kruīza, ABS, radio ar GALA, utt..
Liels paldies par ieskatu, vismaz varu sākt no viena gala. Neviens no štekeriem nav "iegriezts" orignalajos vados, izskatās, ka vienkārši pārlikti kaut kādi vadi no viena uz otru, bet ne līdz galam.

User avatar
JackalEar
Posts: 258
Joined: 14.02.2021, 21:21
VW: Vw golf mk2 gti 16v
Has thanked: 38 times
Been thanked: 27 times
Contact:

Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V

Post by JackalEar » 25.07.2021, 18:59

Vārdu sakot - nekādas skaidrības :D
Daļa vadu pēc krāsām saskan ar CE1, daļa nē. Principā vadi no releju kastes uz spidometru nav graizīti nekur, tāpēc labs jautājums - kā tā?
Tā kā nāksies tajā visā iedziļināties, noņemot visu paneli un sakārtojot visu.

User avatar
arniks8
Posts: 7080
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 173 times
Been thanked: 406 times
Contact:

Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V

Post by arniks8 » 25.07.2021, 22:19

JackalEar wrote:
25.07.2021, 18:59
Vārdu sakot - nekādas skaidrības :D
Daļa vadu pēc krāsām saskan ar CE1, daļa nē. Principā vadi no releju kastes uz spidometru nav graizīti nekur, tāpēc labs jautājums - kā tā?
Tā kā nāksies tajā visā iedziļināties, noņemot visu paneli un sakārtojot visu.
Skaties pinus ne krāsas, bieži krāsas krāsas nesapas, pini vienmēr ir pareizi.
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
JackalEar
Posts: 258
Joined: 14.02.2021, 21:21
VW: Vw golf mk2 gti 16v
Has thanked: 38 times
Been thanked: 27 times
Contact:

Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V

Post by JackalEar » 26.07.2021, 07:23

arniks8 wrote:
25.07.2021, 22:19
Skaties pinus ne krāsas, bieži krāsas krāsas nesapas, pini vienmēr ir pareizi.
Nu tieši tādēļ būs jāņem nost paneli, lai varu redzēt, no kurienes katrs vads nāk. Spidometra galā štekeri neviens no trim vairs neatbilst nekam shēmās. Pagrieziena indikācija nāca no avārijas gaismas slēdža, tālo gaismu - no stūres kolonas pa taisno. Ar multimetru mērot, nevienā tur esošajā vadā šie signāli nenāca, tāpēc jāmeklē oriģinālie defekti pirmkārt, kuru dēļ kāds ir sācis kolhozu.

User avatar
JohnLV
Posts: 628
Joined: 12.06.2007, 23:15
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Rīga
Has thanked: 12 times
Been thanked: 25 times
Contact:

Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V

Post by JohnLV » 26.07.2021, 21:29

Ja auto 88 gada, tad oriģināli tur ir CE1 elektrība, un panelis attiecīgi ar diviem spraudņiem.
Trīs spraudņus nekad neesmu redzējis, viens no tiem ir kolhozs. Foto var redzēt, ka dziļāk vadi aptīti ar sarkanu izolācijas lenti. Droši vien tajā vietā arī sākas kolhozs. Grūti iedomāties, priekš kam tas vajadzīgs. Varbūt kāds mēģināja pielikt kaut kādu paneli, ar citu izvadu izvietojumu. Piemēram Digifiz.
Pini, vismaz paneļa pusē, arī nav garantija. Tos var izvilkt, un saspraust, kā ienāk prātā. Jāuzzīmē shēma, ar testeri pārmērot, kur katrs vads aiziet, pirms tam izraujot arī attiecīgos spraudņus uz releju/drošinātāju bloka. Un jāsalīdzina ar oriģinālu. Pielikumā CE1 MFA shēma.
19_MFA.pdf
(421.73 KiB) Downloaded 45 times
P.S.
JackalEar wrote:
25.07.2021, 16:02
Nu, ko - neliela jautājumu sesija zinātājiem...

Pienāk šāda vakuma trubiņa. Spidometram pašam nekādas ieejas tai nav. Kas tas ir no ko ziemā ēd?
Image
Spidometram aizmugurē redzams liels melns apaļš bundulis. Tas ir vakuma sensors. Tam ir izvads, kur uzmaukt vakumšļāuku (ja nav nolauzts).
Tieši paša spidometra rādītāja aizmugurē, liekas, trūkst kaut kāds sensors vai kas cits, kur pievienojas šie kontakti. Kam tur jābūt?
Image
https://www.volkswagen-classic-parts.de ... nlage.html
Pats spidometrs šobrīd ir šāds :
Image

Google uz šo kodu rāda parastos, ar pulksteni, tāpēc domāju, ka te kas ķīmiķots kopā.
Katrā ziņā tur, aiz spidometra, vēl pāris aizdomīgi vadi, vilktas aizdedzes etc.
Kas vispār par problēmu ar spidometru? Kaut kas nestrādā? Ja strādā, tad nekas tur nav saķīmiķots. Ja rāda āra, un eļļas temperatūru, un ja vispār šos režīmus var pārslēgt, tad mīkstā plate (zilā) ir īstā, jo tiem, kam tikai pulkstenis (vismaz VDO variantā) uz plates nemaz nav izvilkti celiņi priekš MFA pārslēgšanas, un dažiem devējiem.
PAPILDINĀTS: aa, nu, un, protams, eksistē mfa poga uz logu tīrītāju slēdža, kā arī spidometram uz shēmas tehniski ir ieeja šai pogai, taču mazajā displejā nekas nemainās, rāda tikai pulksteni. Kā arī - pulksteņa H un M pogas ir panelī pie pečkas kontroles, taču tās neko nedara. Pašam spidometram pie displeja esošās podziņas gan strādā. Vārdu sakot man laikam ir nepareizas spidometrs...
Nu lūk, tagad šo izlasot, gandrīz vai droši var teikt, ka panelis ir īstais, oriģinālais, bet kāds ir mēģinājis uzstādīt, vai uzstādijis Digifiz paneli. Pēc tam noņēma, un ielika atpakaļ oriģinālo. Nevienam analogajam panelim nav izvilkti uz āri vadi, lai iestādītu pulksteni. Tādi izvadi ir tikai Digifiz panelim. Diemžēl neesi ielicis bildi ar paneli, bet ja Tev tur stāv oriģinālais Digifiz pulksteņa panelīts (kā bremžu indikācijas stikliņš), tad zini, ka ebajā tāds vien jau maksā no 150 eiro.
Golf 2, 1986, 1.6 EZ, Pierburg 2E2, automatic
Golf 2, 1990, 1.6 PN, Pierburg 2EE, automatic

User avatar
JackalEar
Posts: 258
Joined: 14.02.2021, 21:21
VW: Vw golf mk2 gti 16v
Has thanked: 38 times
Been thanked: 27 times
Contact:

Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V

Post by JackalEar » 27.07.2021, 08:02

JohnLV wrote:
26.07.2021, 21:29
Ja auto 88 gada, tad oriģināli tur ir CE1 elektrība, un panelis attiecīgi ar diviem spraudņiem.
Trīs spraudņus nekad neesmu redzējis, viens no tiem ir kolhozs. Foto var redzēt, ka dziļāk vadi aptīti ar sarkanu izolācijas lenti. Droši vien tajā vietā arī sākas kolhozs. Grūti iedomāties, priekš kam tas vajadzīgs. Varbūt kāds mēģināja pielikt kaut kādu paneli, ar citu izvadu izvietojumu. Piemēram Digifiz.
Pini, vismaz paneļa pusē, arī nav garantija. Tos var izvilkt, un saspraust, kā ienāk prātā. Jāuzzīmē shēma, ar testeri pārmērot, kur katrs vads aiziet, pirms tam izraujot arī attiecīgos spraudņus uz releju/drošinātāju bloka. Un jāsalīdzina ar oriģinālu. Pielikumā CE1 MFA shēma.

19_MFA.pdf
Zen izolācijas lentas griezts nekas nav, jau pārbaudīju. Tur ir vadu bunte, kas vienkārši nokniebta (3 vai 4 vadi) un nekur nepieslēdzas. Bet par shēmu paldies. Principā es, pirmkārt, tikšu normāli klāt releju kastes aizmugurei, un no turienes mēģināšu sākt zimēt, kurš ir kurš vads.
P.S.

Spidometram aizmugurē redzams liels melns apaļš bundulis. Tas ir vakuma sensors. Tam ir izvads, kur uzmaukt vakumšļāuku (ja nav nolauzts).
Bundulis tur tiešām ir. Izskatās, ka izvads nolauzts un aizsmērēts ar kaut kādu mastiku.

Kas vispār par problēmu ar spidometru? Kaut kas nestrādā? Ja strādā, tad nekas tur nav saķīmiķots. Ja rāda āra, un eļļas temperatūru, un ja vispār šos režīmus var pārslēgt, tad mīkstā plate (zilā) ir īstā, jo tiem, kam tikai pulkstenis (vismaz VDO variantā) uz plates nemaz nav izvilkti celiņi priekš MFA pārslēgšanas, un dažiem devējiem.
Pirmkārt jau- spidometram nolauzta ātruma rādītāja (spidometra) adata. Otrkārt- MFA nestrādā. Pareizāk sakot- displejam, šķiet, vispār ir segmenti tikai pulksteņa attēlošanai. Treškārt - eļļas spiediena lampiņas mirgošana virs ~2000 apgriezieniem. Spiediens ir mērīts, sensori arī. Iepriekšējais īpašnieks apliecināja, ka arī ir to visu mērījis un novēla vainu uz spidometru (spidometra buzzerim pārskrāpēts pat kontakts, lai nepīkst). Tagad, protams, es sapratu, ka spidometram vispār štekerī pienāk tikai low oil pressure signāls, bet high stāv bez pina.

Nu lūk, tagad šo izlasot, gandrīz vai droši var teikt, ka panelis ir īstais, oriģinālais, bet kāds ir mēģinājis uzstādīt, vai uzstādijis Digifiz paneli. Pēc tam noņēma, un ielika atpakaļ oriģinālo. Nevienam analogajam panelim nav izvilkti uz āri vadi, lai iestādītu pulksteni. Tādi izvadi ir tikai Digifiz panelim. Diemžēl neesi ielicis bildi ar paneli, bet ja Tev tur stāv oriģinālais Digifiz pulksteņa panelīts (kā bremžu indikācijas stikliņš), tad zini, ka ebajā tāds vien jau maksā no 150 eiro.
Iespējams. Kad tikšu līdz garāžai, nofotografēšu to atsevišķo pulksteņa regulēšanas paneli. Tās pogas nāk tur, kur šajā bildē bremžu indikators, jā:
https://www.thingiverse.com/thing:1434057

User avatar
Nordik
Posts: 7072
Joined: 10.02.2013, 14:49
Has thanked: 142 times
Been thanked: 246 times
Contact:

Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V

Post by Nordik » 27.07.2021, 13:24

Jā. Tās iet uz izķeršanu ja laba cena :D
Ze end of story

User avatar
JohnLV
Posts: 628
Joined: 12.06.2007, 23:15
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Rīga
Has thanked: 12 times
Been thanked: 25 times
Contact:

Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V

Post by JohnLV » 27.07.2021, 17:23

JackalEar wrote:
27.07.2021, 08:02
Otrkārt- MFA nestrādā. Pareizāk sakot- displejam, šķiet, vispār ir segmenti tikai pulksteņa attēlošanai.
Tā vajadzētu izskatīties CE1 paneļa spraudņiem MFA gadījumā

Image Image

Ar iepriekš sūtīto shēmu te ir tikai dažas nesakritības. Šeit netiek izmantoti T7b/1 un T7b/7, kurus lieto pavisam vecajos paneļos priekš ekonometra (par ko minēja zipo93, un kas Tavā variantā nav), kā arī nez kādēļ uz paneli nepienā vads uz kontaktu T7/4, kas ir āra temperatūras devēja korpusa izvads. Iespējams, ka konkrētajā versijā devējs pie korpusa tika pieslēgts citā punktā.

Parametri uz LCD displeja pārslēdzas ar slēdzi Mode. Kur vaina, var pārbaudīt vienkārši. Pie T7/3 pienāk balts vads. Ja tur pieliek testeri, būtu jābūt 5 vai 12 V (vairs neatceros, cik tur bija precīzi). Kad nospiež pogu, spriegumam jānokrīt uz 0V (poga paneļa izvadu T7/3 salaiž uz korpusu. Attiecīgi, ja uz šī izvada sprieguma nav (pie ieslēgtas aizdedzes), un nav īssavienojums uz korpusu, tad tas nozīmē, ka problēma ir panelī. Ja spriegums ir, bet nospiežot pogu nekrīt uz 0, tad problēma ar Mode pogu, vai vadu uz to.

Te shēma krāsainā variantā.

Image
Golf 2, 1986, 1.6 EZ, Pierburg 2E2, automatic
Golf 2, 1990, 1.6 PN, Pierburg 2EE, automatic

Post Reply

Return to “vw Golf Latvijas miestos un ielās”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest