arniks8 jetta GT daily
-
- Posts: 9607
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 517 times
- Been thanked: 145 times
- Contact:
Re: arniks8 jetta GT daily
Stingrākas ne cietākas. Un jā, vajadzēja gan. Vēl skatos ka tev ir tās stabilizatora atsaites ar M8 uzgriežņiem - tev problēmas nav? Ir dzirdēts ka normāli pievelkot var arī normāli to vītni noraut Man ir uz M12, ķīniešu toprānam var būt arī normālas vītnes, normālajiem brendiem gan ne
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
-
- Posts: 7080
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 173 times
- Been thanked: 406 times
- Contact:
-
- Posts: 7080
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 173 times
- Been thanked: 406 times
- Contact:
Re: arniks8 jetta GT daily
Herro
Nu tā, gribēju jau pāris reizes sākt cept topiku, biju jau sācis likt bildes, bet kkas paspēja jau sap1sties. Jācep topiks kamēr vel kkas nav pietiecies
Nu tā, gribēju jau pāris reizes sākt cept topiku, biju jau sācis likt bildes, bet kkas paspēja jau sap1sties. Jācep topiks kamēr vel kkas nav pietiecies
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
-
- Posts: 9607
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 517 times
- Been thanked: 145 times
- Contact:
Re: arniks8 jetta GT daily
Kas tās par bremzēm, GTI golfa 239x20? Un baltā devēja atrašanās galvā kaut kā liekas baigi neaļo - tur melnajam būtu jābūt... Un par "wtf" - wtf ir piemetināt tur tos rūsas perēkļus atpakaļ pie grīdas...
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
-
- Posts: 2963
- Joined: 11.12.2015, 18:45
- VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
- Has thanked: 193 times
- Been thanked: 239 times
- Contact:
Re: arniks8 jetta GT daily
Nu mļe, vecīt, bija jēga to mironi turpināt spārdīt?
P.S. Ferodo govno, man sarkanajam aizmugurē vr6 bremzes čīkst jau pusgadu, kopš tos klučus uzliku.
P.S. Ferodo govno, man sarkanajam aizmugurē vr6 bremzes čīkst jau pusgadu, kopš tos klučus uzliku.
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."
-
- Posts: 7080
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 173 times
- Been thanked: 406 times
- Contact:
Re: arniks8 jetta GT daily
Jā 239, devējs ne tur, jo pareizo vdo spiediena devēju nedabūju. Metinot tādā veidā tāpat tur rūsēs, tā kā poh
Neko citu tāpat nenopirktu, dabrauks šito bundžu līdz galam.
-
- Posts: 4933
- Joined: 06.10.2013, 13:01
- VW: C209
- Has thanked: 125 times
- Been thanked: 169 times
- Contact:
Re: arniks8 jetta GT daily
Vai ne, par to naudu un laiku kas tiek iztērēts varēja nopirkt mk4 ar 1.9TDI SUKNJA MATARS un aizmirst par šitām raizēm.
Topiks ir laps, palasīt ir prieks. Es šādām izpriecām esmu par slinku, bet respect ka kāds cits to dara.
msh wrote: Dīzelis ir feniņdrāšu degviela; cilvēku kam to vajag nevis tāpēc ka nevar atļauties ieliet benzīnu, bet tāpēc ka negrib to atļauties, un kam vibrācijas un spriguļu klaudzēšana rada patīkamu ieseksota centa sajūtu.
-
- Posts: 2963
- Joined: 11.12.2015, 18:45
- VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
- Has thanked: 193 times
- Been thanked: 239 times
- Contact:
Re: arniks8 jetta GT daily
Es joprojām nesaprotu kāpēc Arnītis marinē to savu sarkano jaudenieku.
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."
-
- Posts: 7080
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 173 times
- Been thanked: 406 times
- Contact:
Re: arniks8 jetta GT daily
Par laiku vel varētu padiskutēt, bet par naudu noteikti nē, tagad aptuveni gada laikā remontēšanas izmaksas bija ap 300eur un ar šo vismaz ir jautri braukt(ja nekratās pa bedrēm) un var pist pa trasi, ar nojātu mk4 tdi tā būtu uzprasīšanās uz problēmām + vel visas (ne)ērtibas ko mk4 sniedz pār mk2.
Es vakar jaudeniekam pasūtīju kondiškas detaļas
-
- Posts: 2963
- Joined: 11.12.2015, 18:45
- VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
- Has thanked: 193 times
- Been thanked: 239 times
- Contact:
Re: arniks8 jetta GT daily
Lai pistu pa trasi ar došenieku kondišku nevajag
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."
-
- Posts: 7080
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 173 times
- Been thanked: 406 times
- Contact:
Re: arniks8 jetta GT daily
No depozit tuninga un rūsas vārīšanas pievērsīsimies pie pārticīgākām nodarbēm jeb taburetes ko iegādājos par tieši tādu pašu summu kā jettu . Uzreiz brīdinājums, bildes būs dahujā un imgur vairs nepiedāvā samazināt bildes pie augšupielādes, tā kā paķeram alu/tēju/krokodilu kamēr ielādējas ~450mb ar contentu par vienu faking sēdekli
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
-
- Posts: 7080
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 173 times
- Been thanked: 406 times
- Contact:
Re: arniks8 jetta GT daily
Par prieku ķirbju lates baudītājiem samazināju attēlu izmērus, lai zelta zivtiņai neiztērē visus datus
Tātad sāka parādīties puslīdz jēdzīgās dienas pēc sniega nokušanas. Bija jau atkal jāpieķerās bremzēm . Kāpēc? Pēdējā reizē nevarēja tā kā līdz galam atgaisot un negribēju vairs čakarēties, bet bremzes bija palikušas tādas pašvakas jeb precīzāk, es todien braucu mājās bez bremzēm
Tā kā laiks puslīdz labs, tad var ārā paķimerēties un pagaisot ar kompresoru un atkal likt lietā diy korķi
Nosēdies pie rata, uzkačā 1bar un pa kaifu gaiso
Tiku pie priekšējā labā rata un sapratu kāpēc bremzes pazuda . Vai nu nebiju pievilcis līdz galam vai arī bija atskrūvējies.
Beidzot biju atcerējies nopirkt jaunas gaisošanas skrūves, vecās skruvējās vaļā tikai uz sapņiem un cerībām, es laikam pat nopirku ar rezervi, jo mājās 90% autoparkam ir šādas un nekad nav pa rokai kad vajag
Siltummaiņas flanci nomainīju, bet joprojām nedaudz majonēze redzama
Tad sāku ikdienā lekt pa guļošajiem ar šādu spēkratu, jo bija līdz kaklam lauzt jettai piekari pa Rīgu
Ik pa laikam jau čolēju cik izmaksā dažādas sadalenes. Kāpēc? Tāpēc ka prasījās nedaudz vairāk augšas(piemēram, kad nav vērts likt augstākā robā un pavilkt līdz galam) un lai tie bēn vē tik brīvi neiet garām taisnēs , negribu motoru mainīt, jo prost negribu , apkopes šim arī ļoooti viegli veikt un uz TA neviens pat acis nepamirkšķina par to kas tas par motoru.
Še ku rekur vienu dienu skatos mk2 čatā un tur kkāda sadalene ielikta, nekas dižš nav minēts, uzjautāju vai ir kāds kods, iegooglēju un jopt, tā ir 8v schrick 276* sadalene, cik no forumiem nopratu maksimums ko uz stock vadības var likt lai nesākās problēmas un par tik saldu ciparu ka nevarēju neņemt
kamerā ņifigā neredz, bet ir real deal
Tik problēma tāda ka ADY/AGG dzinēji vairs nenāca ar dubultajām vārstu atsperēm kā iepriekšējie šprices motori, bet tas nekas, man ir 1.8 ar 160k noskrējienu no kā paņemt
Gribēju kompensatorus arī no šī paņemt, bet izskatās ka kāds nav kārtīgi eļļu mainījis un citi appuvuši bikin no stāvēšanas . Nē jaunus nelikšu, es jau tā neuzticos detaļu kvalitātei, pn ar tiem sūdiem, šie vecie sapisās tikai kad kārtīgi saliec vārstus.
Atsperes bija tā pielipušas ka savu DIY sapiedēju salauzu, dusmās paņēmu muciņu un ar āmuru izdauzīju līdz tie sprosti aiziet pa gaisu un sāku taisīt jaunu saspiedēju, lai jettai bez galvas nocelšanas varu nomainīt.
Tests veiksmīgs, var vārīt klāt
Novārīju nedaudz par traku, savērpās un palika ne tā kā piemērot
mega ērti
Tagad vajag nākošo tooli
awwww yeahhhh
Blad
Es gan nebiju tīrījis pēc siltummaiņa nomainīšanas, zem eļļas korķa smegma nebija, paņēmu iztīrīju. Būs vēlāk jāpačeko vai atkal kkas veidojas.
Drosle +/- tīra joprojām(kas ir ļoooooti svarīgi ar šo vadību)
Izskatās ka kkāda rūsa skalojas, eļļa šķiet ka nejaucas vairs klāt
Gribēju notestēt vai vārsti turēsies ciet savienojot kompresijas mērāmo ar kompresoru, bet atšķiras gali. Jādabū kāda pāreja, ja nē, tad mošk jāceļ nost galva , negribu riskēt ar kkādus striķus bāzt caur sveču caurumu vai citu sviestu.
Volvo sāka tuvoties atkārtotā TA diena kad parādījās kaifa spēkrats, tad nu pārsēdos iekdienā uz šo un pievienojos mercē des' klubiņam
Dienu pirms mano events samedīju un piestiprināju sliekšņa uzliku
Brouts pa tras'
Pēc zāliena uzaršanas palika stūre šķība(iepriekš jau nedaudz bija, jo ziemā uzpisu uz apmales, bet tagad bija kārtīgi), kā arī stūre pamatīgi vibrēja. Piestāju PIT'ā un uzreiz redzēju ka spieķi pilni ar zemi, izkasīju visu ārā un izbraucu no teritorijas, apstājos ar stūri tādā pozīcijā ka mašīna brauc taisni un pārliku stūri taisni
Palaidu nedaudz vaļā riteņu skrūves pabraucu uz priekšu un atpakaļ, pievilku. Aizbraucu turpat blakus uz to ielu kas iet uz ikea, pagaidīju kad neviena nav, atvliku sotaku. It kā viss ok, zbiss pisam atpakaļ .
4. sesijā kkas sapisās ar uzstādījumiem līdz ar to sanāca slow-mo vidaks, kā arī bača izbeidzās. 5. jau tika filmēts pēc vecām metodēm
Rezultāti no transpondera, labi ka bija, jo race chrono kko čakarējās un tikai 5. sesijā dabūju rezultātu.
1. 1:52.976
2. 1:52.652
3. 1:52.096 Pēc ši waldmez pakonsultēja, tad 4. sāku mēģināt, bet rezultāti līdzīgi.
4. 1:52.674
5. 1:50.251 (race chrono 1:50.27, diezgan precīzi rāda) jauns PB
Bet 5. laikam pat sanāca kko no teiktā pielietot, stabili daudz ātrāki laiki ar visu to ka pakaļējās riepas jau bija RIP un sāka neturēties. Zem 1:50 noteikti varu palīst, elkonis un slimnīca ir visvājākās vietas, ir krietni ko mācīties, bet tas vairāk laika jautājums, ja sanāks, tad pie katras izdevības braukšu, man unreal patīk . Pēc pasākuma un joprojām normāli jūtu kreiso plecu bija diezgan pamatīgi jāiekrampējas stūrē, jo pizģets kā rāva ārā no rokām.
Jāmaina sajūgu, droši vien arī kurvi un pie reizes kloķenes saļņiku, kārbas saļņiku. Vajag 2x jaunas riepas, jo sunfulli ir nodrāzti un liekas ka ovāli , domāju mēģināt 205 sekciju , kkad būtu jāuzmet arī sadalene. 16. Maijā būs superlaps, domāju ka piedalīšos, būs jāmēģina nebūt pēdējam
Unnnnnn mēģinot slīpēt uzrāvu mersi uz apmales, tā kā jetta atkal kļuva par daily
Tātad sāka parādīties puslīdz jēdzīgās dienas pēc sniega nokušanas. Bija jau atkal jāpieķerās bremzēm . Kāpēc? Pēdējā reizē nevarēja tā kā līdz galam atgaisot un negribēju vairs čakarēties, bet bremzes bija palikušas tādas pašvakas jeb precīzāk, es todien braucu mājās bez bremzēm
Tā kā laiks puslīdz labs, tad var ārā paķimerēties un pagaisot ar kompresoru un atkal likt lietā diy korķi
Nosēdies pie rata, uzkačā 1bar un pa kaifu gaiso
Tiku pie priekšējā labā rata un sapratu kāpēc bremzes pazuda . Vai nu nebiju pievilcis līdz galam vai arī bija atskrūvējies.
Beidzot biju atcerējies nopirkt jaunas gaisošanas skrūves, vecās skruvējās vaļā tikai uz sapņiem un cerībām, es laikam pat nopirku ar rezervi, jo mājās 90% autoparkam ir šādas un nekad nav pa rokai kad vajag
Siltummaiņas flanci nomainīju, bet joprojām nedaudz majonēze redzama
Tad sāku ikdienā lekt pa guļošajiem ar šādu spēkratu, jo bija līdz kaklam lauzt jettai piekari pa Rīgu
Ik pa laikam jau čolēju cik izmaksā dažādas sadalenes. Kāpēc? Tāpēc ka prasījās nedaudz vairāk augšas(piemēram, kad nav vērts likt augstākā robā un pavilkt līdz galam) un lai tie bēn vē tik brīvi neiet garām taisnēs , negribu motoru mainīt, jo prost negribu , apkopes šim arī ļoooti viegli veikt un uz TA neviens pat acis nepamirkšķina par to kas tas par motoru.
Še ku rekur vienu dienu skatos mk2 čatā un tur kkāda sadalene ielikta, nekas dižš nav minēts, uzjautāju vai ir kāds kods, iegooglēju un jopt, tā ir 8v schrick 276* sadalene, cik no forumiem nopratu maksimums ko uz stock vadības var likt lai nesākās problēmas un par tik saldu ciparu ka nevarēju neņemt
kamerā ņifigā neredz, bet ir real deal
Tik problēma tāda ka ADY/AGG dzinēji vairs nenāca ar dubultajām vārstu atsperēm kā iepriekšējie šprices motori, bet tas nekas, man ir 1.8 ar 160k noskrējienu no kā paņemt
Gribēju kompensatorus arī no šī paņemt, bet izskatās ka kāds nav kārtīgi eļļu mainījis un citi appuvuši bikin no stāvēšanas . Nē jaunus nelikšu, es jau tā neuzticos detaļu kvalitātei, pn ar tiem sūdiem, šie vecie sapisās tikai kad kārtīgi saliec vārstus.
Atsperes bija tā pielipušas ka savu DIY sapiedēju salauzu, dusmās paņēmu muciņu un ar āmuru izdauzīju līdz tie sprosti aiziet pa gaisu un sāku taisīt jaunu saspiedēju, lai jettai bez galvas nocelšanas varu nomainīt.
Tests veiksmīgs, var vārīt klāt
Novārīju nedaudz par traku, savērpās un palika ne tā kā piemērot
mega ērti
Tagad vajag nākošo tooli
awwww yeahhhh
Blad
Es gan nebiju tīrījis pēc siltummaiņa nomainīšanas, zem eļļas korķa smegma nebija, paņēmu iztīrīju. Būs vēlāk jāpačeko vai atkal kkas veidojas.
Drosle +/- tīra joprojām(kas ir ļoooooti svarīgi ar šo vadību)
Izskatās ka kkāda rūsa skalojas, eļļa šķiet ka nejaucas vairs klāt
Gribēju notestēt vai vārsti turēsies ciet savienojot kompresijas mērāmo ar kompresoru, bet atšķiras gali. Jādabū kāda pāreja, ja nē, tad mošk jāceļ nost galva , negribu riskēt ar kkādus striķus bāzt caur sveču caurumu vai citu sviestu.
Volvo sāka tuvoties atkārtotā TA diena kad parādījās kaifa spēkrats, tad nu pārsēdos iekdienā uz šo un pievienojos mercē des' klubiņam
Dienu pirms mano events samedīju un piestiprināju sliekšņa uzliku
Brouts pa tras'
Pēc zāliena uzaršanas palika stūre šķība(iepriekš jau nedaudz bija, jo ziemā uzpisu uz apmales, bet tagad bija kārtīgi), kā arī stūre pamatīgi vibrēja. Piestāju PIT'ā un uzreiz redzēju ka spieķi pilni ar zemi, izkasīju visu ārā un izbraucu no teritorijas, apstājos ar stūri tādā pozīcijā ka mašīna brauc taisni un pārliku stūri taisni
Palaidu nedaudz vaļā riteņu skrūves pabraucu uz priekšu un atpakaļ, pievilku. Aizbraucu turpat blakus uz to ielu kas iet uz ikea, pagaidīju kad neviena nav, atvliku sotaku. It kā viss ok, zbiss pisam atpakaļ .
4. sesijā kkas sapisās ar uzstādījumiem līdz ar to sanāca slow-mo vidaks, kā arī bača izbeidzās. 5. jau tika filmēts pēc vecām metodēm
Rezultāti no transpondera, labi ka bija, jo race chrono kko čakarējās un tikai 5. sesijā dabūju rezultātu.
1. 1:52.976
2. 1:52.652
3. 1:52.096 Pēc ši waldmez pakonsultēja, tad 4. sāku mēģināt, bet rezultāti līdzīgi.
4. 1:52.674
5. 1:50.251 (race chrono 1:50.27, diezgan precīzi rāda) jauns PB
Bet 5. laikam pat sanāca kko no teiktā pielietot, stabili daudz ātrāki laiki ar visu to ka pakaļējās riepas jau bija RIP un sāka neturēties. Zem 1:50 noteikti varu palīst, elkonis un slimnīca ir visvājākās vietas, ir krietni ko mācīties, bet tas vairāk laika jautājums, ja sanāks, tad pie katras izdevības braukšu, man unreal patīk . Pēc pasākuma un joprojām normāli jūtu kreiso plecu bija diezgan pamatīgi jāiekrampējas stūrē, jo pizģets kā rāva ārā no rokām.
Jāmaina sajūgu, droši vien arī kurvi un pie reizes kloķenes saļņiku, kārbas saļņiku. Vajag 2x jaunas riepas, jo sunfulli ir nodrāzti un liekas ka ovāli , domāju mēģināt 205 sekciju , kkad būtu jāuzmet arī sadalene. 16. Maijā būs superlaps, domāju ka piedalīšos, būs jāmēģina nebūt pēdējam
Unnnnnn mēģinot slīpēt uzrāvu mersi uz apmales, tā kā jetta atkal kļuva par daily
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest