1.6 ecotronic tukšgaitā augsti apgriezieni

Engine | Gearbox
Forum rules
Uzsākot jaunu tēmu:

1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".

2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
Post Reply
andzha
Posts: 23
Joined: 30.05.2016, 13:39
VW: Golf Mk..2
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

1.6 ecotronic tukšgaitā augsti apgriezieni

Post by andzha » 04.03.2018, 17:06

Mk2 1.6 ecotronic un 2EE karburatoru: auto vienā brīdī tukšgaitai parādījās ļoti augsti apgriezieni, kā arī nospiežot gāzes pedāli, motors vispirms tā kā aizrijas un tikai tad kaut kā negribīgi uzņem apgriezienus, pie pilna pedāļa pa sniegu braucot tā kā bubina.

Pārbaudīts:
- uzlikts cits karburators ar agregātiem (ar klasisko tukšgaitas raustīšanās problēmu), bez izmaiņām
- samērīti abi divkontaktu temperatūras devēji (dzese un kolektors), vēl siltam motoram pretestības bija ~650 un 750 omu
- izzvanīti vadi temperatūras devējiem līdz vadības blokam, viss OK
- kolektorā bija noglušīts štuceris ar ieplīsušu šļauciņu, samainīju, izmaiņu nav
- degvielas sūknis pumpē, kaut kādā mazā brītiņā pudelē litru brīvi sapumpēja

Nevaru apgalvot 100%, bet šķiet ka negribēja piešķilties, ja startā turēja nospiestu gāzes pedāli.

User avatar
Nordik
Posts: 3939
Joined: 10.02.2013, 14:49
Has thanked: 46 times
Been thanked: 76 times
Contact:

Re: 1.6 ecotronic tukšgaitā augsti apgriezieni

Post by Nordik » 04.03.2018, 17:53

Zobsiksna ir pa atzīmēm?
Aizdedze ar stroboskopu pārbaudīta?

Cambergang

andzha
Posts: 23
Joined: 30.05.2016, 13:39
VW: Golf Mk..2
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: 1.6 ecotronic tukšgaitā augsti apgriezieni

Post by andzha » 04.03.2018, 18:04

Nē un nē.. Teorētiski: būtu jāsāk ar siksnu, aizdedze jau nevarētu tā vnk aizbēgt

User avatar
zipo93
Posts: 1797
Joined: 23.08.2012, 22:03
VW: Passat VR5 Syncro
Location: Līgatne
Has thanked: 47 times
Been thanked: 30 times
Contact:

Re: 1.6 ecotronic tukšgaitā augsti apgriezieni

Post by zipo93 » 04.03.2018, 18:11

Ja konstanti 3k tukšgaita, tad 100% ir caura vakuuma membrāna tukšgaitas regulatoram. Var mēģināt līmēt, bet nav garantijas, cik ilgi turēs.
Ja tukšgaita raustās un gaitā arī kaut kas nav, vēl var pārbaudīt droseles stāvokļa devēju - vai virinot droseli, pretestība mainās vienmērīgi.
Vēl varbūt caurums membrānā tukšgaitas regulatoram ir neliels, tādā gadījumā būtu jāpaspiež regulatora štoks ar roku un jāizjūt vai viņš lēnām padodas un grimst iekšā vai ir stingrs.
Vēl arī derētu apmainīt blīvi starp karburatoru un kolektoru, ja stāv vēl oriģinālā, varbūt piesūc gaisu.
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Daily
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1969.g. ЗАЗ-966В Tas nav auto, tas ir prikols
Ex:
1991.g. VW Jetta Mk2 2.0 8v

Līgatnes Vīna Darītava
Karošu Darbnīca

andzha
Posts: 23
Joined: 30.05.2016, 13:39
VW: Golf Mk..2
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: 1.6 ecotronic tukšgaitā augsti apgriezieni

Post by andzha » 04.03.2018, 19:10

Nav tahometra, bet kauc normāli, varētu arī būt 3K. Cik spaidīju to tukšgaitnieku, tad diezgan stingrs, ar diezgan lielu spēku vien štoku varēja iestumt. Kā tas pasākums pareizi strādā- pievadot strāvu tas štoks ar pievadīto vakuumu tiek iesūkts iekšā? Ventilāciju skatīju, bija tīra, tāpat arī karburatoru kādas 2 reizes pārjaucu, jaunas blīves, utt..

User avatar
zipo93
Posts: 1797
Joined: 23.08.2012, 22:03
VW: Passat VR5 Syncro
Location: Līgatne
Has thanked: 47 times
Been thanked: 30 times
Contact:

Re: 1.6 ecotronic tukšgaitā augsti apgriezieni

Post by zipo93 » 04.03.2018, 22:39

Te ir daudz laba info:
http://workshop-manuals.com/volkswagen/ ... sistances/

Vēl bija man liekas kaut kāds labs krievu saits, bet sen jau esmu pazaudējis savu informācijas bāzi par šo karbi.

Jebkurā gadījumā uzreiz pēc auto piestartēšanas viņam ir jāievelkas. Ja nepakustas, tad viņā arī ir problēma.
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Daily
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1969.g. ЗАЗ-966В Tas nav auto, tas ir prikols
Ex:
1991.g. VW Jetta Mk2 2.0 8v

Līgatnes Vīna Darītava
Karošu Darbnīca

andzha
Posts: 23
Joined: 30.05.2016, 13:39
VW: Golf Mk..2
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: 1.6 ecotronic tukšgaitā augsti apgriezieni

Post by andzha » 05.03.2018, 08:25

Ok, pamērīšu.. Bet- ja bēda ir tikai droseles tukšgaitas pozicionierī, kāpēc auto aizrijas nospiežot gāzes pedāli? Paātrinātājam/bagātinātājam jau būtu jānostrādā neatkarīgi no droseles "sākuma" stāvokļa..

andzha
Posts: 23
Joined: 30.05.2016, 13:39
VW: Golf Mk..2
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: 1.6 ecotronic tukšgaitā augsti apgriezieni

Post by andzha » 05.03.2018, 15:35

Kāda ir statistiskā varbūtība ka apmiris vadības bloks? Skatījos DTC atšifrējumus, tukšgaitas vārsta defekta aprakstā kā viena no opcijām bija mainīt vadības bloku

andzha
Posts: 23
Joined: 30.05.2016, 13:39
VW: Golf Mk..2
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: 1.6 ecotronic tukšgaitā augsti apgriezieni

Post by andzha » 10.03.2018, 20:02

Jautājums par to pašu subjektu, bet no citas puses: auto nedēļu nostāvējis ārā, sākumā nevarēja pielaist, kaut kāda dzīvība paša spēkiem sākās kad kādas 5 reizes ielēja degvielu pa taisno uz droseli. Plus- pirmajās pielaišanas reizēs pēc tam kad palaidās bez uzliešanas, pieleca tikai ar nenospiestu gāzes pedāli, arī rūcošam kā nospiež gāzes pedāli, tā ģība nost. Biški pasilstot ļāva uzgāzēt, asāk nospiežot pedāli protams ka burbuļoja un raustījās.. no bākas caur filtru degvielu bez bēdām var gan uzsūkt gan aizpūst. Degvielas sūknim ražības/spiediena problēmas? Tas 3zaru bundulis pie galvas nevar kādus jociņus taisīt? Negribu izmest naudu jaunam degvielas sūknim un konstatēt ka izmaiņu nav. Kādam ir pieredze ar lētā gala elektrisko Messmer vai kā viņu tur, cik es saprotu tad Pierburg ir daudz sakarīgāks izstrādājums

Post Reply

Return to “Motors | Kārba”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests