GG. Mk2 atmo benzin
-
- Posts: 7080
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 173 times
- Been thanked: 406 times
- Contact:
-
- Posts: 9043
- Joined: 25.09.2011, 21:30
- VW: Gāze/PURVCIEMS/Maiņa
- Has thanked: 282 times
- Been thanked: 569 times
- Contact:
-
- Posts: 2054
- Joined: 22.02.2019, 02:10
- VW: 1.8T
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 196 times
- Contact:
Re: GG. Mk2 atmo benzin
Kuras detaļas krēsliem vajag, ir bilde?
CSDD vajag laicīgi par sevi atgādināt. Tikko vienu projektu marinēja visu izskatīšanas termiņu un pēdejā dienā ap pusnakti atsūtija, pēc tam, kad sākām bombīt pa telefonu.
CSDD vajag laicīgi par sevi atgādināt. Tikko vienu projektu marinēja visu izskatīšanas termiņu un pēdejā dienā ap pusnakti atsūtija, pēc tam, kad sākām bombīt pa telefonu.
-
- Posts: 9043
- Joined: 25.09.2011, 21:30
- VW: Gāze/PURVCIEMS/Maiņa
- Has thanked: 282 times
- Been thanked: 569 times
- Contact:
Re: GG. Mk2 atmo benzin
Sweijki,
Golfs ir legalizēts un ar apskati
Aizvedu uz treilera līdz apskatei. Numuru nebija, divas reizes zvanīju uz CSDD, gan info tālrunim gan džekam, kas saskaņoja projektu (kurš bija mega sakarīgs) jautāt par to kā darīt ar nummuriem. Vecie nummuri bija nodoti glabāšanā (jau iznīcināti, jo pagājuši 5 gadi) un pie reizes gribēju uzlikt citus nummurus. Abās vietās teica, pofig, brauc uz tehnisko ekspertīzi bez nummuriem, tad ej uzliec uzskaitē, samaini nummurus un tad brauc vēlreiz uz skati. Džeks, kas pieņēma ekspertīzi bija ļoti sakarīgs. Maiņas vecākais, kad nāca fotografēt, gan izspļāva "kur tad nummuri, te taču nav izstāde". Uz manu paskaidrojumu, ka visi jautājumi pie CSDD darbiniekiem, kas konsultēja, viņš atbildēja "pagaidiet ārā"
Ejot ekspertīzi tika secināts, ka ir palikušas vaļā priekšējo sviru horizontālās skrūves. Noteikti lasot kopā hadeni gribēju nolaist mašīnu uz riteņiem un tad pievilkt tās skrūves. Tā arī tas bija palicis idejas līmenī. Uuuun otrajā rocenes rāvienā labais suports pateica SAYONARA BITCHES. Labajā pusē ručņiks pazuda pavisam. Viss pārējais bez aizrādījumiem. Iebraucu uzreiz pretī servisā un pievilku skrūves.
Aizgāju uzliku mašīnu uzskaitē, pasūtīju nummurus, nopirku octu un braucu vēlreiz iekšā uz tehnisko apskati. Protams, būs divnieks par roceni, bet vismaz nebūs vairs jāvadā uz treilera Protams, pirmais brauciens izvērtās ļoti "baudāms", jo sākās hardcore lietusgāze. Sēdēju korķos un peļķēs līdz potītēm.
Pirmā doma bija, ka ir izlecis sprostgredzens, kas tur vietā atsperi un vītņstieni. Jāņem nost un jāskatās.
Beigās izrādījās, ka vaina bija brāķētā detaļā. Jaunā rocenes ass bija nepareizā aksiālā novietojumā pret viņas augšējo sviru. Sanāca, ka miera stāvoklī ass gājiens (frēzējums, kurā iegulst "kapsula", kas spiež uz vītņstieni) bija jau gandrīz pašās beigās. Līdz ar ko dūšīgi noraujot roceni "kapsula" apkrita uz sāniem un vairs nespieda uz vītņstieni. Pārtaisīju asi, novietoju pareizi, tagad viss strādā. Otra suporta ass bija izgatavota pareizi.
Laiks otrajam raundam. Jā, paldies Fūrmani, galīgi nenostresoju
Šobrīd tiek pildīts kondicionieris. Šoutouts kondicio.lv par entuziasmu un darbu vēlā piektdienas vakarā. Visiem iesaku, kantoris līmenī ar ļoti labu attieksmi.
Paldies par uzmanību! Tiekamies ielās
Golfs ir legalizēts un ar apskati
Aizvedu uz treilera līdz apskatei. Numuru nebija, divas reizes zvanīju uz CSDD, gan info tālrunim gan džekam, kas saskaņoja projektu (kurš bija mega sakarīgs) jautāt par to kā darīt ar nummuriem. Vecie nummuri bija nodoti glabāšanā (jau iznīcināti, jo pagājuši 5 gadi) un pie reizes gribēju uzlikt citus nummurus. Abās vietās teica, pofig, brauc uz tehnisko ekspertīzi bez nummuriem, tad ej uzliec uzskaitē, samaini nummurus un tad brauc vēlreiz uz skati. Džeks, kas pieņēma ekspertīzi bija ļoti sakarīgs. Maiņas vecākais, kad nāca fotografēt, gan izspļāva "kur tad nummuri, te taču nav izstāde". Uz manu paskaidrojumu, ka visi jautājumi pie CSDD darbiniekiem, kas konsultēja, viņš atbildēja "pagaidiet ārā"
Ejot ekspertīzi tika secināts, ka ir palikušas vaļā priekšējo sviru horizontālās skrūves. Noteikti lasot kopā hadeni gribēju nolaist mašīnu uz riteņiem un tad pievilkt tās skrūves. Tā arī tas bija palicis idejas līmenī. Uuuun otrajā rocenes rāvienā labais suports pateica SAYONARA BITCHES. Labajā pusē ručņiks pazuda pavisam. Viss pārējais bez aizrādījumiem. Iebraucu uzreiz pretī servisā un pievilku skrūves.
Aizgāju uzliku mašīnu uzskaitē, pasūtīju nummurus, nopirku octu un braucu vēlreiz iekšā uz tehnisko apskati. Protams, būs divnieks par roceni, bet vismaz nebūs vairs jāvadā uz treilera Protams, pirmais brauciens izvērtās ļoti "baudāms", jo sākās hardcore lietusgāze. Sēdēju korķos un peļķēs līdz potītēm.
Pirmā doma bija, ka ir izlecis sprostgredzens, kas tur vietā atsperi un vītņstieni. Jāņem nost un jāskatās.
Beigās izrādījās, ka vaina bija brāķētā detaļā. Jaunā rocenes ass bija nepareizā aksiālā novietojumā pret viņas augšējo sviru. Sanāca, ka miera stāvoklī ass gājiens (frēzējums, kurā iegulst "kapsula", kas spiež uz vītņstieni) bija jau gandrīz pašās beigās. Līdz ar ko dūšīgi noraujot roceni "kapsula" apkrita uz sāniem un vairs nespieda uz vītņstieni. Pārtaisīju asi, novietoju pareizi, tagad viss strādā. Otra suporta ass bija izgatavota pareizi.
Laiks otrajam raundam. Jā, paldies Fūrmani, galīgi nenostresoju
Šobrīd tiek pildīts kondicionieris. Šoutouts kondicio.lv par entuziasmu un darbu vēlā piektdienas vakarā. Visiem iesaku, kantoris līmenī ar ļoti labu attieksmi.
Paldies par uzmanību! Tiekamies ielās
Last edited by GG. on 18.06.2021, 22:28, edited 1 time in total.
-
- Posts: 4933
- Joined: 06.10.2013, 13:01
- VW: C209
- Has thanked: 125 times
- Been thanked: 169 times
- Contact:
Re: GG. Mk2 atmo benzin
Riktīgi kruta - neko pielikt, neko atņemt!
msh wrote: Dīzelis ir feniņdrāšu degviela; cilvēku kam to vajag nevis tāpēc ka nevar atļauties ieliet benzīnu, bet tāpēc ka negrib to atļauties, un kam vibrācijas un spriguļu klaudzēšana rada patīkamu ieseksota centa sajūtu.
Re: GG. Mk2 atmo benzin
Fūrmanis ar savu pārkari un priekšējo spoguli varēja piebraukt arī tuvāk, bišķi virs bampera, un neaizķert. Tad gan būtu stabili trieka.
-
- Posts: 9043
- Joined: 25.09.2011, 21:30
- VW: Gāze/PURVCIEMS/Maiņa
- Has thanked: 282 times
- Been thanked: 569 times
- Contact:
Re: GG. Mk2 atmo benzin
Swejki,
Principā, nav daudz ko rakstīt jo tiek tikai braukts bez starpgadījumiem. Auto uzvedās ļoti forši, esmu ļoti apmierināts ar piekares setup, tieši tas ko vēlējos. Mēģinājums sapildīt kondicionieri beidzās neveiksmīgi. Sistēma noturēja 30bar slāpekļa spiedienu bez problēmām, bet pirms pildīšanas mainot šreidera vārstiņu, tas nolūza. Plāns ir noņemt visas trubas un atdot meistaram, lai pārmetina uz mūsdienu fittingiem, lai nav jāpisās ar pārejām (kuras ir labi ja divos kantoros Rīgā), taču tupa nav sanācis laika to izdarīt. Auto saimniecībā darba daudz, tāpēc tikai vizinos.
Biju Youngtimer & Motul Historic Run, super pasākums. Pirmais publiskais pasākums Golfam, bija prieks dzirdēt daudzus labus vārdus no apkārtējiem.
Biju uz Youngtimer trases dienu #4, auto aplī. Sen nebiju braucis ar FWD uz pilnu klapi, bija jāparakņājas atmiņas nostūros, kamēr piešāvos. Ļoti noderēja pāris aiz Kristapa aka Bruss (Zelta mk2) nobrauktie apļi, pamācījos gudrības. Uz beigām jau braucu cik riepas turēja un cik mašīna gāja. Varēju jau pabadīties un tikt garām bmw e28 535i un 944 Porsche. Slodzi izturēja godam, eļļas temperatūra kāpa līdz 122c, dzesēšanās aplī spēja nodzesēties jau līdz 95. Garāžā pētot motortelpu pamanīju eļļas pleķīti augšpusē uz kārbas, kuru noslaucīju, atpakaļ nav parādījies. Moška izspieda pa kādu blīvslēgu, iespējams biju uzlējis par daudz. Sajutu arī benzīna smaku, izrādās nebiju pietiekoši stingri savilcis degvielas cauruļu savienojumu pie pakaļējā tilta.
Tālāk sekoja Youngtimer trases diena #5 Biķernieku moto aplī. Lietus nedaudz iztraucēja diseni pēdējā braucienā, bet kopumā viss gludi. Atbraucot mājās sajutu smaku no motortelpas. No labās puses iekšējās granātas starp granātu un kārbas flanci izspieda nedaudz smēri, kura, protams trāpīja izplūdei. Pabraukāju mierīgi pa ielu, vairāk ārā nelīda. Ziemā būs jāpaskatās, kas par vainu.
Principā, nav daudz ko rakstīt jo tiek tikai braukts bez starpgadījumiem. Auto uzvedās ļoti forši, esmu ļoti apmierināts ar piekares setup, tieši tas ko vēlējos. Mēģinājums sapildīt kondicionieri beidzās neveiksmīgi. Sistēma noturēja 30bar slāpekļa spiedienu bez problēmām, bet pirms pildīšanas mainot šreidera vārstiņu, tas nolūza. Plāns ir noņemt visas trubas un atdot meistaram, lai pārmetina uz mūsdienu fittingiem, lai nav jāpisās ar pārejām (kuras ir labi ja divos kantoros Rīgā), taču tupa nav sanācis laika to izdarīt. Auto saimniecībā darba daudz, tāpēc tikai vizinos.
Biju Youngtimer & Motul Historic Run, super pasākums. Pirmais publiskais pasākums Golfam, bija prieks dzirdēt daudzus labus vārdus no apkārtējiem.
Biju uz Youngtimer trases dienu #4, auto aplī. Sen nebiju braucis ar FWD uz pilnu klapi, bija jāparakņājas atmiņas nostūros, kamēr piešāvos. Ļoti noderēja pāris aiz Kristapa aka Bruss (Zelta mk2) nobrauktie apļi, pamācījos gudrības. Uz beigām jau braucu cik riepas turēja un cik mašīna gāja. Varēju jau pabadīties un tikt garām bmw e28 535i un 944 Porsche. Slodzi izturēja godam, eļļas temperatūra kāpa līdz 122c, dzesēšanās aplī spēja nodzesēties jau līdz 95. Garāžā pētot motortelpu pamanīju eļļas pleķīti augšpusē uz kārbas, kuru noslaucīju, atpakaļ nav parādījies. Moška izspieda pa kādu blīvslēgu, iespējams biju uzlējis par daudz. Sajutu arī benzīna smaku, izrādās nebiju pietiekoši stingri savilcis degvielas cauruļu savienojumu pie pakaļējā tilta.
Tālāk sekoja Youngtimer trases diena #5 Biķernieku moto aplī. Lietus nedaudz iztraucēja diseni pēdējā braucienā, bet kopumā viss gludi. Atbraucot mājās sajutu smaku no motortelpas. No labās puses iekšējās granātas starp granātu un kārbas flanci izspieda nedaudz smēri, kura, protams trāpīja izplūdei. Pabraukāju mierīgi pa ielu, vairāk ārā nelīda. Ziemā būs jāpaskatās, kas par vainu.
-
- Posts: 7080
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 173 times
- Been thanked: 406 times
- Contact:
-
- Posts: 1724
- Joined: 07.06.2013, 08:31
- VW: 4mo Passat, mk2 gti un Corrado
- Location: Cēsis.
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 55 times
- Contact:
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest