Sveiciens!
Tātad, jā Santanai TA nu jau nav bijusi labu laiku. Bet, vēl eksistē. Nelielam atskatam, kas ir bijis darīts un mainīts.
Pēc pēdējā post'a ar tādu arī tika nobraukts 2017. gads, nu palielam 2 mēneši, tika nobraukts augusts un septembris un pēc tā tika nolikta ziemas miegā.
Pienākot 2018.gada pavasarim atgriezos Latvijā un izvilku Santanu saules gaismā. Bet nodomāju beidzot kaut kas jāizdara ar motortelpu. Kā pēc sadursmes un priekšas pārmetināšanas palielam viss tika tikai nogruntēts. Nu tad ar domu izkrāsot un samainīt nogurušo dvēseli ķēros klāt pie jaukšanas.
Šeit jau izjauktā veidā:
Un šo to sametinot:
Motortelpa tika sagatavota un izkrāsota:
Un tad jau nāca laiks likt visu atpakaļ, nedaudz piekrāsojot dažas detaļas šur un tur, bet visu atsājot stock:
Un tajā starpā tika satikta arī šāda Santana un parunāts ar īpašnieku un izrādās, auto dzīvo netālu no manīm.
Beidzot no garāžas izripināta ārā un laiks sagatavot motoru. Tākā viens no iemesliem pieķerties motortelpai bija arī motora maiņa. Tākā man bija paveicies are donora iegādi, tad biju izlēmis riskēt un īsti bez ieguldījumiem likt donora motoru, 1.6 YP:
Un šeit jau beidzot izdzīta dienas gaismā paša spēkiem un ar to uzliku sniegpārslu diskus, lai vismaz nedaudz vizuāli pievilcīgāk:
Pēc 100 un 1 problēmas ar 2B5 karburātoru izlēmu pāriet atpakaļ uz veco vienkameras 1B3 karburātoru no vecā motora, kas atrisināja daudz problēmu un tai skaitā atgāzes. Pēc kā arī 2018. gada augustā tika atrādīta CSDD, diemžēl ne ar pirmo, bet tika pie pareizās uzlīmes stiklā. Praktiski uzreiz atbraucot no CSDD ievēroju, kad galvas blīvei sāka sulot visi 3 eļļas kanāla un uzreiz tika izlemts mainīt galvas blīvi, diemžēl no šiem brīžiem īsti bildes nav palikušas:
Un pēc neilga brīža bija jau atpakaļ uz ceļa. Ap to pašu laiku ieguva arī pāris labumus, kā visas četras durvis no GX5 modeļa, kas nāk ar platajām hroma līstēm un galvenais 4x oem el.logiem un elektro spoguļiem. Atlicis vēl ir sadabūd elektro spoguļu vadus:
Un izdomāju pāriet no zilā salonu uz melno un sēdekļus no tās pašas GX5 Santanas un panelis bez plaisām. Kā arī salikti un savienoti lampu laistāmie ar oem diez gan masīvo loga šķidruma bačoku:
Principā šādā veidā arī tika nobraukts atlikušais 2018. gads, kas bija līdz novembrim. Kurā izdomāju likt ziemas miegā. Ar domu, kad izmantot ziemas periodu, lai pieķertos vizuālajam. Tomēr gribējās vizuāli pievilcīgāku un pluss CSDD aizrādījums par krāsu. Un šeit palilam stāsts arī beidzas... Plāns ziemas mēnēšos veltīt krāsošanai jau ir ievilcies no 2018. gada.... Nedaudz vairāk kā 4 gadus....
Viena no pēdējām bildēm vienā gabalā, blakus tajā momentā tikko iepirktam B2, kas joprojām kalpo kā ik dienas 4ritenis:
Un šāda palielam jau atrodas šodien:
Beidzot tiek nosprausts kārtīgs punkts atkal pieķerties Santanai, un vismaz pabeigt metināšanu, kas atlicis vēl ir labās puses arka un aizmugurējo sānu logu rantes, un tikt pie svaigas krāsas kārtas. Apmēram tā ir bijis ar Santanu pēdējos pāris gadus.