arniks8 jetta GT daily

User avatar
msh
Posts: 9847
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 541 times
Been thanked: 145 times
Contact:

Re: arniks8 jetta GT daily

Post by msh » 28.10.2023, 01:23

Stingrākas ne cietākas. Un jā, vajadzēja gan. Vēl skatos ka tev ir tās stabilizatora atsaites ar M8 uzgriežņiem - tev problēmas nav? Ir dzirdēts ka normāli pievelkot var arī normāli to vītni noraut :D Man ir uz M12, ķīniešu toprānam var būt arī normālas vītnes, normālajiem brendiem gan ne :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
arniks8
Posts: 7249
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 176 times
Been thanked: 413 times
Contact:

Re: arniks8 jetta GT daily

Post by arniks8 » 28.10.2023, 09:27

Pievilku pēc specifikācijas, problēmu nebija.
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
arniks8
Posts: 7249
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 176 times
Been thanked: 413 times
Contact:

Re: arniks8 jetta GT daily

Post by arniks8 » 06.02.2024, 23:32

Herro

Nu tā, gribēju jau pāris reizes sākt cept topiku, biju jau sācis likt bildes, bet kkas paspēja jau sap1sties. Jācep topiks kamēr vel kkas nav pietiecies Image
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Bija jāsāk tačku gatavot skatei. Lai gan uzliku jaunus suportus, kreisajā pusē lāgā neķēra, sāka ķert tikai gandrīz gala pozīcijā un tur suports iesprūda, tāpēc kopš uzliku(laikam februārī?) atstāju kreisajā pusē trosi diezgan vaļīgi, lai neieķertos. Skate tuvojas, laiks sataisīt. Izjaucu suportu un, protams, viss pa sauso, nav nekāds brīnums Image, uz ass jau bija kāda švīka, bet pagaidām nekas traks, sasmērēju ar vadīklu smēri


Image

Image

Image

Image

Image

special tool

Image

Image

Sieniņas pie virzuļa galīgi nebija tajā labākajā stāvoklī, vecajam suportam stāvoklis iekšā bija krietni labāks

Image

Image

Vecajam atspere arī garāka

Image

Image

kkā forši nestrādā viena puse krietni vairāk dilst

Image

Image

Saliku, sāku testēt un sasodīts tagad vispār vairāk neiet, pirmo reizi šitāda huiņa, pārlasot vecus suportus tā ne reizi nav bijis Image. Nu neko, cik nu laiks bija pa nedēļas nogali, tik izdarīju būs citreiz jāpievēršas.

Patrāpījās kaut cik jēdzīgs laiks arā un varēja aizpļūtīt vienu caurumu

Image

wtf :D

Image

Image

Image

Image

Tuvojās skates diena un vajadzēja izņemt melno skati

Image

Skates džeks kko baigi par bremžu diskiem sāka filosofēt, nu nedaudz aprūsējuši bija, bet ar biezumu viss bija ok. Tā kā atkal suportu būs jāņem nost, tad poh var pie reizes arī samainīt, tā teikt laicīgi sāku gatavoties trases sezonai

Image

Asis gan būtu prasījies nomainīt, oh well, citreiz :D

Image

Image

Image

Uzlikti brembo diski ar ferodo klučiem(gribēju pamēģināt kādi ir :D )

Image

Viena puse done

Image

izbesīja brāķīgo rūpnieciski restaurēto detaļu kvalitāte un izdomāju uzmest 30 gadīgu oem ja jau mājās ir :D

Image

Image

pārliku manžetes un cilindru

Image

Uzvara, rucīts tagad kārtīgi ķer abās pusēs, varēs arī pa sniedziņi bikin padrocit 8)

Uztaisīju test drive un kkas čot nav kā vajag

Image

Otrā pusē hujovāk. Laikam tie ferodo kluči ir pa biezu. kko pačakarējos un beigās iesviedu ferodo stūrī un salasīju kko no pārpalikumiem Image būs jānovīle tie sūdi kkad, mosk tad saies

Image

Ievēroju ka šofera loga mehānisms sāk ķerties un čakarēties. Katru dienu darbā jātaisa logs, lai pieliktu caurlaidi parkingam, izdomāju laicīgi sataisīt, lai velāk pa sniegu nav jāmīcās un jāmaina

Image

Image

BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Detaļu kvalitāte brīžiem tik skumja it's unreal, kādu stundu vīlēju šlices, lai vispār rokturi uzliktu

Image

Image

Beigās par daudz torčija tāpat ārā un nācās vel vīlēt

Image

Un rezultāts Image

https://youtube.com/shorts/QgcLaS7CfFw

Vecajam pat trose un vadīklas veselas, bet pie sliedes plastmasas sagurušas

Image

Image

Skatē ielika 2 par gultni, jaucot ārā konstatēju ka jāmaina virzulis

Image

Te jau laikam pēc salikšanas, tur vel bija OEM gultnis, jebaķ kā nācās presi mocīt un dedzināt viņu kādu stundu, lai ārā dabūtu Image

Image

Reāli nospīdēja un sanāca sazīmēt plašas telpas kur sametināt, ārā vairs neko ieskāt, bija jau atnācis sniegs

Image

Pa brutālo un lielā steigā metināju, jo metināt bija ko diezgan daudz

Image

Image

Image

Image

Image

Slapjo kartonu sapņi

Image

Image

Image

Image

sāku kasīt mastiku ar domu uzlikt šuvju mastiku ja nu TA onkuļi sāktu piepisties par šo

Image

Beigās kasīju līdz dakasīju Image

Image

Image

Image

Beidzot visu sametināju, vismaz tā man likās līdz aizbraucu uz atkārtoto un izpisa par vienu ko neredzēju. dvacārs pa pipeli un nākošajā pirmdienā beidzās skate(bija piektdiena). Pietam šis ir super bingo caurums, jo jāņem nost bremžu līnijas un tās ir labi sapuvušas. Biju domājis mainīt pavasarī, bet nāksies vien to darīt tagad

Image

Izbraucot no kārtējās melnās skates izņemšanas no boksa taisīju ciet logu un sūdainais toprans saplīsa, laikam tik mēnesi nodzīvoja Image

Reska dabūju taktisko koku un dabūju pie -5 sniegā paķimerēties pie logu pacēlāja

Image

Image

Slazdu jetta brauc palīgā glābt slazdu acajno

Image

Lai gan ar motora mazgāšanu izspruku bez iepriekšējā 2 par eļļas noplūdi, zināju ka to vajag atrisināt, tikai man izdevīgākā brīdī kad būs laiks. Kā arī sāka antifrīzs pie eļļas jaukties - divi variki galvas blīve vai siltummaiņas flancis, sāku ar lētko Image

Image

Nedaudz eļļa arī bija pie antifrīza, izskatās ka varēšu izsprukt pa lēto un vienkāršo :D

Image

Image

Image

Image

Pie reizes jauns bačoks, lai var redzēt arī līmeni :D

Image

Mahle made in china Image

Image

Eļļa tecēja, jo biju uzlicis hydroscand blīvi pie swapa, lai vēlāk nebūtu jāpisās tur visu jaukt, bet tā bija pamatīgi saplaisājusi un knapi turējās kopā, te tomēr jāliek ir pareizā un jāpaciešas ja tajā pašā dienā nevar dabūt :D

Bija jau ZB pie parkinga virināt durvis, lai iebrauktu. Jāreanimē vecais pacēlājs, jo jaunu nav vērts pirkt. Mēģināju sildīt un ar līmspīlēm piespiest, bet tikai vairāk deformēju

Image

Pēc tam mēģināju nedaudz uzsildīt un piespiest ciešāk ar roku

Image

Image

Image

Ar lodāmuru aizkausēju plaisas

Image

Image

Gropes aizpildīju ar divkomponentu epoxy

Image

Image

Ir labāk, bet augšā tāpat logs sašķiebjas un sprūst. Pačekoju otrā pusē un tas ir normāli ka nedaudz sašķiebjas, bet te jau krietni par daudz

Image

Realitātē vaina tajā ka te sāns par daudz sadilis

Image

Tjip varētu mēģināt piekausēt kādu plastmasas gabalu, bet tur tāds šaurs un negribēju vairs ņemt ārā, izdomāju patestēt ar metāla gabal remkomplektu :D

Image

Kā arī paregulēju troses nospriegojumu un beigās viss smuki sagāja. Pielocīju un piešmirģelēju mazo bleķa gabaļu kā arī sasmērēju sliedi ar vw spec litija smēri priekš lūku mehānismiem u.c. figņām

Image

"jaunais"

Image

Ķeramies klāt pie pēdējā cauruma

Image

Tepiķis tāpat slapjš, var nemaz nepacelt :D

Image

aww yeah :smoker:

Image

Pašas aizmugurējās trubas bija jau mainītas, bet uzliks tāpat jaunas

Image

kraukšķīgi Image

Image

Image

Atrāvu gandrīz visus stiprinājumus ar grīdas gabaliem Image

Image

Image

Image

Image

ķep ļep

Image

Image

ai sasodīts, ej tak nafig

Image

Image

Image

Image

Sapratu ka nolohojos un pietrūkst viena trubiņa aizmugurei, bet rīt jābrauc uz Rīgu. hopes and prayers ka atskrūvēšu Image

Image

Vajadzēja paskubināt skrūvi ar fleksi

Image

winrar

Image

bremžu pedālis bija diezgan mīksts kādu laiku,lai gan iepriekš bija vairākas reizes gaisots, tasē atkal pedālis palika tāds kā vajag. Izdomāju pie reizes uzlikt jaunu TRW galveno cilindru

Image

Image

Nedaudz atšķiras garums Image

Image

Te laikam var ko regulēt, bet man nesanāca paskrūvēt uz āru

Image

Image

bačoks piedirsts

Image

Image

Izmazgāju ar brake cleaner cik nu varēju

Image

Aizsmērēju bremžu stiprinājumu caurumus Image

Image

Šrodeks pilnai laimei jāuznes

Image

Image

Image

Mitrā bedrē lokam trubiņas :anmachen:

Image

Salīdzinot jauno slogotāju ar veco galīgi nebija tāds gājiens kā vajag, atakl jāpielabo, vajadzēja nedaudz nofleksēt ausi, bet aizrāvos par daudz :D

Image

Piepunktoju mazu figņu un tagad ir aptuveni kā jābūt

Image

Bačoks tāpat nav pārāk dzidrs Image

Ja jau šķidrums nolaists, tad jāķeras pie bremzēm. Beigās jau likās ka bremžu gandrīz nav un pedālis grima grīdā, rekur arī vaininieks diezgan nopuņķojies.

Image

Image

3.6 not great not terrible

Image

satīrīju

Image

Image

Viena puse vairāk dilst, jāpaķimerējas gar vadīklām

Image

Image

Image

Satīrīju no sakaltušās smēres un saliku jaunu, šiem ar plastmasas ielikām jāsmērē, savādāk nemaz vadīkla lāgā neiet iekšā un ļoti slikti kustas

Image

Image

Viena puse done

Image

Tagad otra

Image

Kā es te ņēmos, jebaķ nevajadzēja to sūdu nemaz aiztikt, vairs salikt nevarēju, plastmasa nāca ārā kā mēģināju ielikt čaulu. Pēc kādas stundas jebatorija saliku vienu un otru atstāju kā ir. Da nu nafig šito trūcīgo konstrukciju

Image

Image

Internetos salasījos ka šis esot price/performace DOT4 bremžu šķidrums un palasot specifikāciju paredzēts augstākai temperatūrai kā laba daļa DOT5.1

Image

Un tad beidzot pēc ilgstošas skrūvēšanas pa nedēļas nogalēm dabūju skati. Pie depozīta tuninga un biezās mastikas neviens nepiesējās, kā arī viens caurums otrā arkā bija aizdirsies ar dubļiem un tā arī atstāju Image

Tad pie -20 starteris atteicās griezt. Viņš jau no sākta gala ap 0 tā sūdīgi grieza(rūpnieciski restaurēts ko uzliku pirms gada Image ), bet pie lielā sala pieteica streiku. Aķīts nebija pie vainas, tam bija tīri ok 12.8v.
Pačekoju ka vadus atkal prasās tīrīt

Image

Image

Image

Image

Masu arī notīrīju

Image

Beigās mēģināju pielauzt līdz aķis bija sauss. Iesviedu citu kas bija garāžā un ar mokām pielaidu. Aizbraucu uz Rīgu un nākošajā dienā pie -20 (lidostā pat -27 bija) nepielaidu un gāju ar kājām. Nākošajā dienā jau bija ap -15 un easy pielaidu bez problēmām, tik vakarā braucot atpakaļ no veikala ģenerators sāka nelādēt, nu ok, pasūtīju ogles. Nākošajā rītā iesviestais aķis pilnībā miris 5v Image. Nu neko, pabrauks vienu dienu ar boltu(mhm kā tad :emo: )

Slazdu mersis glābj slazdu jettu

Image

Samainīju ogles, taču mainot redzēju ka tur varam atlikums gandrīz vairs nav. Uzlādēju aķi un peišķiļu. Blad knapi 12.3 V uz vietas stāvot Image. Voltmetrs mašīna pat tagad sāka noderēt, domāju ka 100 gadus nebūs vajdzīgs. Ar tikai gabarītiem un neslēdzot patērētājus knapus 13v varēja dabūt. Katrīgi izgāzējos riņķi ar cerību ka nedaudz vel palādēs vai piedils gogles, bet nekā. Nākošajā rītā atkal aķis ded. Pasūtīju no RRR lt bosch ģeneratoru ar ko aizvietot valeo gavno un braukājos ar boltu visu nedēļu.

Uzreiz nočekoju bosch ģenģeri, lai nav ieberziens, te viss stīgā

Image

Šī tipa ģeneratoru mainīt pa kaifu, 15min pīpējot un ar ļoti basic instrumentiem, zem ģeneratora ir atspere spriegošanai, ļoti ērti.

Image

un mums ir lādēšana Image, aizbraucu mājās ieliku atpakaļ savu akumulatoru un viss gerai.

Image

Tad jau otro reizi domāju ka var cept augšā topiku līdz.....
Izbeidzās spiediena dačiks galvā, laikam pat gadu nenodzīvoja. Reāli noder tie pulksteņi, skaidri zini vai var braukt vai jāsien štropē Image

Image

Image

Image

Noskrūvēju mājās no viena cita motora, lai nebrēc. Pagaidām kkā tā Image
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
msh
Posts: 9847
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 541 times
Been thanked: 145 times
Contact:

Re: arniks8 jetta GT daily

Post by msh » 08.02.2024, 00:23

Kas tās par bremzēm, GTI golfa 239x20? Un baltā devēja atrašanās galvā kaut kā liekas baigi neaļo - tur melnajam būtu jābūt... Un par "wtf" - wtf ir piemetināt tur tos rūsas perēkļus atpakaļ pie grīdas... :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
Jujubokar
Posts: 3053
Joined: 11.12.2015, 18:45
VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
Has thanked: 201 times
Been thanked: 241 times
Contact:

Re: arniks8 jetta GT daily

Post by Jujubokar » 08.02.2024, 03:50

Nu mļe, vecīt, bija jēga to mironi turpināt spārdīt? :D
P.S. Ferodo govno, man sarkanajam aizmugurē vr6 bremzes čīkst jau pusgadu, kopš tos klučus uzliku. :lol:
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."

User avatar
arniks8
Posts: 7249
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 176 times
Been thanked: 413 times
Contact:

Re: arniks8 jetta GT daily

Post by arniks8 » 08.02.2024, 07:56

msh wrote:
08.02.2024, 00:23
Kas tās par bremzēm, GTI golfa 239x20 cm? Un baltā devēja atrašanās galvā kaut kā liekas baigi neaļo - tur melnajam būtu jābūt... Un par "wtf" - wtf ir piemetināt tur tos rūsas perēkļus atpakaļ pie grīdas... :D
Jā 239, devējs ne tur, jo pareizo vdo spiediena devēju nedabūju. Metinot tādā veidā tāpat tur rūsēs, tā kā poh
Jujubokar wrote:
08.02.2024, 03:50
Nu mļe, vecīt, bija jēga to mironi turpināt spārdīt? :D
P.S. Ferodo govno, man sarkanajam aizmugurē vr6 bremzes čīkst jau pusgadu, kopš tos klučus uzliku. :lol:
Neko citu tāpat nenopirktu, dabrauks šito bundžu līdz galam.
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
fckns
Posts: 5030
Joined: 06.10.2013, 13:01
VW: C209
Has thanked: 129 times
Been thanked: 172 times
Contact:

Re: arniks8 jetta GT daily

Post by fckns » 08.02.2024, 08:44

Jujubokar wrote:
08.02.2024, 03:50
Nu mļe, vecīt, bija jēga to mironi turpināt spārdīt? :D
Vai ne, par to naudu un laiku kas tiek iztērēts varēja nopirkt mk4 ar 1.9TDI SUKNJA MATARS un aizmirst par šitām raizēm.

Topiks ir laps, palasīt ir prieks. Es šādām izpriecām esmu par slinku, bet respect ka kāds cits to dara. :D
msh wrote:
16.06.2024, 04:55
kā nekā ir praida mēnesis, līdz ar to geju pornogrāfija ir vēlama.

User avatar
Jujubokar
Posts: 3053
Joined: 11.12.2015, 18:45
VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
Has thanked: 201 times
Been thanked: 241 times
Contact:

Re: arniks8 jetta GT daily

Post by Jujubokar » 08.02.2024, 12:44

Es joprojām nesaprotu kāpēc Arnītis marinē to savu sarkano jaudenieku. :D
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."

User avatar
arniks8
Posts: 7249
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 176 times
Been thanked: 413 times
Contact:

Re: arniks8 jetta GT daily

Post by arniks8 » 08.02.2024, 16:58

fckns wrote:
08.02.2024, 08:44
Vai ne, par to naudu un laiku kas tiek iztērēts varēja nopirkt mk4 ar 1.9TDI SUKNJA MATARS un aizmirst par šitām raizēm.

Topiks ir laps, palasīt ir prieks. Es šādām izpriecām esmu par slinku, bet respect ka kāds cits to dara. :D
Par laiku vel varētu padiskutēt, bet par naudu noteikti nē, tagad aptuveni gada laikā remontēšanas izmaksas bija ap 300eur un ar šo vismaz ir jautri braukt(ja nekratās pa bedrēm) un var pist pa trasi, ar nojātu mk4 tdi tā būtu uzprasīšanās uz problēmām + vel visas (ne)ērtibas ko mk4 sniedz pār mk2.
Jujubokar wrote:
08.02.2024, 12:44
Es joprojām nesaprotu kāpēc Arnītis marinē to savu sarkano jaudenieku. :D
Es vakar jaudeniekam pasūtīju kondiškas detaļas :roll:
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
Jujubokar
Posts: 3053
Joined: 11.12.2015, 18:45
VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
Has thanked: 201 times
Been thanked: 241 times
Contact:

Re: arniks8 jetta GT daily

Post by Jujubokar » 08.02.2024, 19:37

Lai pistu pa trasi ar došenieku kondišku nevajag :D
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."

User avatar
arniks8
Posts: 7249
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 176 times
Been thanked: 413 times
Contact:

Re: arniks8 jetta GT daily

Post by arniks8 » 29.02.2024, 21:20

No depozit tuninga un rūsas vārīšanas pievērsīsimies pie pārticīgākām nodarbēm jeb taburetes ko iegādājos par tieši tādu pašu summu kā jettu Image. Uzreiz brīdinājums, bildes būs dahujā un imgur vairs nepiedāvā samazināt bildes pie augšupielādes, tā kā paķeram alu/tēju/krokodilu kamēr ielādējas ~450mb ar contentu par vienu faking sēdekli Image
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Pirmās bildes nedaudz atkārtosies, bet tur nekas nebija darīts un gan jau neviens to neatceras :D

Šādā stāvoklī iegādājos beņķi, dibenā netīru(ar tjip pelējumu :ka:), ļooooooti nozīmīgi ka audums visur vesels kā arī muguras daļa, jo šie agrīnie pārsvarā ir ļoti skumīgi un donorus dabūt unreal draņķīgi, labi ja vispār viņus dabū.

Image

Tipiska problēma, saplīsusi šī amortizējošā daļa

Image

Sākam jaukt un izvērtēt stāvokli.

Image

Porolonu rāmis ielocīts, gan jau saistīts ar saplīsušo daļu zem dibena porolona.

Image

Reāli jackpots, vienīgais tiešām bojātais porolons, bet izskatās tik skumīgs ka vajadzētu pirkt jaunu. Kā reiz recaro polsterus var mierīgi dabūt jaunus.

Image
Image
Image
Image
Image

Sēžamajam porolona neliels defekts

Image

Audums uz tādām kā skavām ap sēžamo daļu turas, protams, viss tur nopuvis un sadrupa kā ņēmu nost

Image

Knapi pāris veselā formā dabūju

Image

skaisti Image

Image
Image
Image
Image

Noņemtos audumus kārtīgi mērcēju siltā ūdenī ar veļas pulveri

Image

sānu porolonu adumā šie ieāķējas pamatnē, jāsatīra no rūsas

Image

sakrāsoju sliedi, lai normāli var bīdīt beņķi

Image

arī šos

Image

Pēc mērcēšanas + veļas mašīnas, tāpat diezgan netīrs Image

Image

Gribēju nopirkt jaunu sagurušo porolonu, beeeeeeeet, protams, ka tieši šim beņķim sānu porolonus nevar dabūt, ir līdzīgi, bet ne īstie Image, nopirkt par 70 eiro porolonu, graizīt un vel beigās hvz vai tas normāli sapas ar audumu nebija nekādas vēlēšanās. Sāku štukot ko iesākt un uzdūros video kur remontēja recaro beņķi un ar tvaika tīrītāju nomaucot pāri viņi "uzpūtās" un forši atguva formu. Izdomāju pamēģināt, kaut vai atsvaidzināt otru un sēžamo daļu, jo efekts pa tiešām bija MEGA.

Image

BINGO, biju ahujā, sākumā sķita ka no oriģinālā gandrīz nekas pāri nepaliks un būs salāpīts kā jettai sliekšņi, taču nu jau izskatījās ļoooti cerīgi.

Image

Mēģināju šo vietu salīmēt, bet porolons bija palicis pārāk irdens un plīsa blakus līmētajai vietai

Image

Sapratu ka jāliek remonta gabals. Waldmenz uzdāvināja porolonu, bet tas porolons ir čut savādāks un ne tik blīvs, piedzīt formu bija diezgan problemātiski, kā arī līme tjip ļoti ātri pieķērās, bet tajā pašā laikā malas diezgan ātri atrāvās. Kādu stundu vismaz mēģināju ielīmēt, līdz beidzot viss turējās

Image

Image

Image

Piedzīt formu arī nebija viegli, vairāk nevarēju, lai nebojātu oriģinālo porolonu

Image

Iekšā diezgan liels iztrūkums

Image

Image

Sapratu ka jātaisa iegriezums līdz plīsumam priekšpusē, lai varētu kārtīgi sapildīt

Image

Tagad var kārtīgi piekļūt un mēģināt aizpildīt&salīmēt

Image

Sapratu ka vispirms šī daļa jāsalīmē, lai siets, kas ir iekšā labāk turētos vietā un precīzāk dabūtu iekšā nepieciešamo porolona daudzumu(ja atmiņa neviļ, tad tas ļoti kustējās )

Image

Image

Gribēju lai tur viss kārtīgi nožūst, tāpēc pa to laiku pieķēros sēžamajai daļai, sapūtu kārtīgi ar lielu līmes kārtu. Iepriekš aizmirsu pateikt, agrāk vag sportus biju taisījis ar 88 līmi, bet šoreiz nopirku flakoniņu un varu teikt, ka flakoniņš afigenna, daudz ērtāk strādāt un dabūt līmi precīzāk grūti sasniedzmās vietās.

Image

Uzliku atsvaru, lai kārtīgi tur kopā kamēr sacietē.

Image

Izdomāju priekšējā daļā vidu aizpildīt pēc sen iepraktizētām metodēm saliekot saplēstus porolona gabalus. Jaunais porolons diezgan hujovi tam padevās, bet no iepriekš izgrieztā gabala bija pietiekami daudz laba materiāla ko izmantot, bilde salīdzinājumam, vecais ir krietni blīvāks un ne tik mīksts.

Image

Sāku pildīt, pildīju un līmēju pa slāņiem, lai būtu vairāk līmes ar domu ka labāk turēsies kopā.

Image

Priekša sapildīta un salīmēta no abām pusēm

Image

Piemēru un štukoju kā labāk šo daļu sapildīt

Image

Image

Image

Apakšējais slānis ar biezu līme kārtu no abām pusēm. Līme ko paņēmu ir diezgan elastīga arī pēc sacietēšanas.

Image

Piekļuvi iekšpusei vairs nevajag, var līmēt ciet.

Image

Image

Formu nedabūju tikpat labu kā bija pirms iegriezuma, bet savādāk nevarētu kārtīgi sapakot iekšpusi.

Image

Image

Paliek pēdējais gabals ko aizlāpīt, kas sāka arī izskatīties pēc visgrūtākā formas dēļ.

Image

Sapratu ka vienā gabalā galīgi nebūs pārāk daudz mainās forma, bet šis arī nav diži labāks variants

Image

Štukoju, bikin uzkurīju un ievēroju ka čot pāris atgriezumi varētu daļeji nosegt iekšējo daļu. Sāku kā puzlē meklēt kombinācijas un izskatās pēc varika 8)

Image

Image

Tālāk atliek ārējās daļas nosegšana, bet te atkal draņķīgi, viena puse nesaiet, bet otra tīri labi Image

Image

Image

Izdomāju salīmēt iekšu un pēc tam domāt par ārpusi

Image

Ņemot vērā kā man gāja šim porolonam piedzīt formu kur griezu kvadrātu, sapratu ka šeit tas neies cauri. Aizgāju sameklēt "blīvo" prolonu, jo to ir dauuuuudz vieglāk uzformēt. Cik lieliski noder Volvix V70 :lovs:

Image

iekšā balts un dzīvs porolons

Image

Tā jau labāk 8)

Image

Šo bija krietni vieglāk ar šķērēm apgraizīt, lai noņemtu lieko lielumu

Image

Nu jau aptuveni ir, var līmēt iekšā

Image

Ar rīvi, jā virtuves rīve pareizi izlasīji Image var ēvelēt nost atlikušo materiālu un piedzīt formu līdz galam

Image

Nevarēja vairs ēvelēt, lai nesāktu bojāt oriģinālo porolonu, šādus gabalus pašās beigās ar šķērēm nogriezu

Image

Priekšā atstāju šādi, lai nosedz iegriezuma līmējuma vietu

Image

Image

Uzliekot audumu, kas nāks pāri priekš stiprības ir tīri ok

Image

Image

Salīmēju audumu stiprībai un lai neizberžas pie iekšējā sieta kur iepriekš

Image

Gatavs. Rezumē - pārmērīgi detalizēts porolona remonts ar rīvi, šķērēm un līmi :D

Image

Laiks pieķerties atpakaļ auduma tīrīšanai, bet šoreiz līdz galam :D. Biju jau kaut kad ar putekļu sūcēju daļu huiņas nosūcis

Image

Dis gon be gud

Image

Image

Image

Image

Var gandrīz sajust krokodila pagatavošanas sastāvdaļas

Image

Pēc pirmās tīrīšanas

Image

Atceramies ka šo jau mērcēju un liku veļasmašīnā Image

Image

Atstāju, lai atmiekšķē

Image

Jāizvelk smagā artilērija, beigās pielietoju tikai zobu birsti, tas audums ir tāds kā tjip tamborēts ne tamborēts, veco golfu īpašnieki sapratīs par ko runāju, krč negribēju sajāt ar agresīvu birsti.

Image

Psc kā es berzu Image

Image

Iespējams ka perfekti tomēr nevarēs iztīrīt :roll:

Image

Image

Image

Image

Beņķī ķīmija ar ūdeni diezgan ātri apsorbējās, vajadzēja uzklāt nelielam reģionam un uzreiz rukāt tā it kā nebūtu rītdienas. Zobu birste konkrēti izručīja uz šūtajām vietām, jo no tam savādāk diezgan maz nāca laukā.

Image

Image

Šeit viss tieši tāpat

Image

Pēc vairākām tīrīšanas reizēm

Image

Aftermath

Image

Atstāju visu, lai žūst un redzētu vietas kur vēlāk vajadzēs vel piestrādāt. Pa to laiku sāku piekērties citām lietām.

Šos parasti izgatavo pa jaunu no drošības jostām, bet redzēju arī variantu ka no kkādas virtuves gumijas taisa(hvz kā sauc, uz tā sūda var ,piemēram, sabērt miltus un taisīt pīrādziņus utt.), nolēmu sākumā mēģināt salabot.

Image

Ar īlēnu izdūru caurumus

Image

Nopirku resnāko žilku ko sanāca dabūt(1.2mm), nospicēju galu un sāku adīt :D

Image

Sākumā gribēju taisīt krustiņus, bet sapratu ka nebūs labs variants

Image

Image

Man gan izskatījās ka šis pasākums momentāli saplīsīs, bet ja jau tik tālu esmu, tad pamēģināšu salabot un iztestēt.

Image

Image

Beigās vel izdomāju ielaist dziļāk, mošk palīdz :ka:

Image

Uzlikt varēju, neizjuka(cyka psc kā jāvelk, lai uzliktu), paspaidīju ar roku un skatījos vai neplaisā. So far so good, uzliku porolonu un apsēdos, patirinājos - turēja. Pie tam neuzliku vel otru, tā kā vajadzētu saiet.

Image

Audumi pažuvuši, var redzēt kur vel jāpiestrādā. Tālāk tīrīšanu nebildēju, jo viss tāpat kā iepriekš, bet nomaucu vel vairākas reizes visu izņemot apakšējai daļai sānu polsteru audumu, jo tiem tomēr ir diluma pazīmes un ja sapisīšu, tad būs dibenā mati Image

Image

Image

Image

Tālāk paliek rāmis, kas nāk pie kuzava. beņķis ir pasažiera un vajag pārtaisīt drošības jostu pareizajā pusē. Tālāk sekos termini jaunā stila apakša un vecā stila, jo mk2 bija divu veidu. Jaunā stila nāca ap 88' vai 89' stiprinās viņas kuzavā identiski, bet tur ir ar rāmi saistītas izmaiņas kuras visticamāk šeit nevienu nepis, beeeeet jaunums man(jo nekad nebiju pētījis lol) kājas ir savādākas formas.

Jaunā stila apakša

Image

vecā(recaro)

Image

Man ir pill dirs ar jaunā stila apakšām, bet nospīdēja ka tomēr viena vecā vel nebija aizvesta uz tolmetu.

Ok, šī puse pie dirss, te drošības jostas nav(recaro vs vag sport)

Image

Bingo 8)

Image

Kopējais platums, protams, identisks

Image

Jāsamēra

Image

Image

Image

Uztaisīju kārtgu fāzi gan vienam, gan otram, lai varētu kārtīgi ievārīt

Image

Image

Kkā sūdainā apgaismojumā ka knapi var cauri maskai ar sapistu stiklu redzēt cauri ar vienu roku mēģinot turēt kāju atmērītajā vietā un ar otru taustoties pēc mig pistoles pieķēru uz punktiem, bija 1mm nobīde, bet nu tas huiņā. Jāiet piemērīt, ok traucē jostas puses huiņa, to nofleksēju.

Image

Tjip iet iekšā, bet tagad nākošā problēma, aizmirsu par to ka attāluma regulēšanas ručka tak otrā pusē Image

Image

Image

sūds jautājums, skrūvju vietas pat ir, pielabos

Image

Elektro motors traucē(tjip sagāzum/augstuma regulēšana, es esmu īss un man to sviestu tāpat nevajag, esmu ar vag sport mēģinājis palaisties zemāk, bet rokas tad pārāk tālu no stūres), biju kkad 12v piemetis un viņš tāpat nestrādā, pat skaņu neizdveš.

Image

Vajag sviestu kur sviru otrā galā iebāzt

Image

Image

Beigās no donora vecā stila apakšas nederēja un no recaro nogriezu un pieliku uz otru pusi :D

Image

Piemērīšana

Image

Gatavs

Image

Ieliku atkal sarkanajā jettā piemērīt(nav beņķu, lai jobanās peles un mitrums nesabojā Image) un šoreiz uzliku pastmasas, kas nāku uz kājām un huju neiet viena puse iekšā(kur oriģināli stiprinās drošības josta), skatos štukoju un sasodīts tur metāls biezāks līdz ar to tā plastmasa tur ņihujā tajā sliedē neiet un maucas nost

Image

Vecā stila apakšai tā otra puse galīgi nepas, nu neko fleksēju no jaunā stila apakšas ar domu ka saies. Atkal pačakarējos, bet iemānīju vietā un pat precīzi :D.

Image

Image

Gatavs, atliek līdz galam pievārīt un likt visu kopā

Image

Šeit bija tās tjip skavas, kas sadrupa, sagāja ar pieskavošanu, bet tā švaki jo skavas mēdza neieiet līdz galam vai arī izkrist.

Image

Mēģināju cik nu varēju smuki uzstiept, bet sanāca nedaudz nepieguļoši vienā vietā pa vidu

Image

Uzlikt poroloniem audumu bija arī pamatīgs stragls kopumā sanāca tīri ok, šeit vienā vietā nedaudz nepiegulēja

Image

Image

Otrā pusē gan gāja grūti, daļēji uzliku, jāsāk likt pie rāmja ar tiem metāla stieņiem, bet audumam nobīde pie skrūvju caurumiem un stieņu stiprināšanās vietām par vismaz 2cm Image. Beigās uzliku pa daļai kur jābūt stienim un skrūvju caurumiem un prātīgi aptinu apkārt un sagāja

Image

šis arī bija psc, ja pirmo jau bija grūti uzstiept, tad otro bija pisiens pēc pilnas programas Image

Image

Izmēģināju izbrauciena balvu fondu un uznesu šrodeku uz brūnpelēkās plastmasas

Image

Sporta ofiss 8)

Image

Pirms un pēc bilde
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Image
Image
Laikam sen nav bijusi mašīnas bilde, tāpēc jāieliek uz pavasara dubļiem, kas šogad pienāca ļoti ātri un strauji, knapi var no pagalma izbraukt un apgriezties nemaz nemēģini, kā iebrauci tā atpakaļgaitā šķūrē vien atpakaļ Image

Image

Image

Iespaidi par beņķi? Nē nu paldies ka pajautāji, sākumā nedaudz jāpierod, lai gan nezinu vai vēl esmu pieradis, bet ir pa kaifu, beidzot manu 70kg dzīvmasu beņķis tur vietā līkumos kā es gribu, galvas balstam pozīcija ir dahujā labāka(vismaz priekš manis). Liekas ka arī dēļ tā sūda kas ir zem dibena daļas foršāk amoritizējas pa bedrēm, bet tas varbūt placebo. Katrā gadījumā sajūta pie stūres ir savādāka un sportiskāka. Vai bija vērts tērēt 500 sorosoīd jevrikus + materiāli un laiks par vienu beņķi? Ja esi uz galvu slims invalīds kā es, tad jā bet droši vien parastam mk2 entuziastam noteikti pietiek ar vag sport/mk3 recaro.

P.s mašīnu joprojām neesmu nomazgājis un sodu dumos pilsētniekus uz dambretes
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
arniks8
Posts: 7249
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 176 times
Been thanked: 413 times
Contact:

Re: arniks8 jetta GT daily

Post by arniks8 » 26.04.2024, 19:48

Par prieku ķirbju lates baudītājiem samazināju attēlu izmērus, lai zelta zivtiņai neiztērē visus datus Image

Tātad sāka parādīties puslīdz jēdzīgās dienas pēc sniega nokušanas. Bija jau atkal jāpieķerās bremzēm Image. Kāpēc? Pēdējā reizē nevarēja tā kā līdz galam atgaisot un negribēju vairs čakarēties, bet bremzes bija palikušas tādas pašvakas jeb precīzāk, es todien braucu mājās bez bremzēm Image

Tā kā laiks puslīdz labs, tad var ārā paķimerēties un pagaisot ar kompresoru un atkal likt lietā diy korķi
Image

Nosēdies pie rata, uzkačā 1bar un pa kaifu gaiso 8)
Image

Tiku pie priekšējā labā rata un sapratu kāpēc bremzes pazuda Image . Vai nu nebiju pievilcis līdz galam vai arī bija atskrūvējies.

Image

Beidzot biju atcerējies nopirkt jaunas gaisošanas skrūves, vecās skruvējās vaļā tikai uz sapņiem un cerībām, es laikam pat nopirku ar rezervi, jo mājās 90% autoparkam ir šādas un nekad nav pa rokai kad vajag :D

Image

Image

Siltummaiņas flanci nomainīju, bet joprojām nedaudz majonēze redzama Image

Image

Tad sāku ikdienā lekt pa guļošajiem ar šādu spēkratu, jo bija līdz kaklam lauzt jettai piekari pa Rīgu

Image

Ik pa laikam jau čolēju cik izmaksā dažādas sadalenes. Kāpēc? Tāpēc ka prasījās nedaudz vairāk augšas(piemēram, kad nav vērts likt augstākā robā un pavilkt līdz galam) un lai tie bēn vē tik brīvi neiet garām taisnēs :D, negribu motoru mainīt, jo prost negribu Image, apkopes šim arī ļoooti viegli veikt un uz TA neviens pat acis nepamirkšķina par to kas tas par motoru.
Še ku rekur vienu dienu skatos mk2 čatā un tur kkāda sadalene ielikta, nekas dižš nav minēts, uzjautāju vai ir kāds kods, iegooglēju un jopt, tā ir 8v schrick 276* sadalene, cik no forumiem nopratu maksimums ko uz stock vadības var likt lai nesākās problēmas un par tik saldu ciparu ka nevarēju neņemt Image

Image
kamerā ņifigā neredz, bet ir real deal
Image

Tik problēma tāda ka ADY/AGG dzinēji vairs nenāca ar dubultajām vārstu atsperēm kā iepriekšējie šprices motori, bet tas nekas, man ir 1.8 ar 160k noskrējienu no kā paņemt Image

Image

Gribēju kompensatorus arī no šī paņemt, bet izskatās ka kāds nav kārtīgi eļļu mainījis un citi appuvuši bikin no stāvēšanas Image. Nē jaunus nelikšu, es jau tā neuzticos detaļu kvalitātei, pn ar tiem sūdiem, šie vecie sapisās tikai kad kārtīgi saliec vārstus.

Image

Atsperes bija tā pielipušas ka savu DIY sapiedēju salauzu, dusmās paņēmu muciņu un ar āmuru izdauzīju līdz tie sprosti aiziet pa gaisu :D un sāku taisīt jaunu saspiedēju, lai jettai bez galvas nocelšanas varu nomainīt.

Image

Image

Image

Image

Tests veiksmīgs, var vārīt klāt

Image

Novārīju nedaudz par traku, savērpās un palika ne tā kā piemērot Image

Image

Image

mega ērti

Image

Tagad vajag nākošo tooli

Image

awwww yeahhhh 8)

Image

Blad

Image

Es gan nebiju tīrījis pēc siltummaiņa nomainīšanas, zem eļļas korķa smegma nebija, paņēmu iztīrīju. Būs vēlāk jāpačeko vai atkal kkas veidojas.

Image

Drosle +/- tīra joprojām(kas ir ļoooooti svarīgi ar šo vadību)

Image

Izskatās ka kkāda rūsa skalojas, eļļa šķiet ka nejaucas vairs klāt

Image

Image

Gribēju notestēt vai vārsti turēsies ciet savienojot kompresijas mērāmo ar kompresoru, bet atšķiras gali. Jādabū kāda pāreja, ja nē, tad mošk jāceļ nost galva Image, negribu riskēt ar kkādus striķus bāzt caur sveču caurumu vai citu sviestu.

Image

Volvo sāka tuvoties atkārtotā TA diena kad parādījās kaifa spēkrats, tad nu pārsēdos iekdienā uz šo un pievienojos mercē des' klubiņam Image

Image

Dienu pirms mano events samedīju un piestiprināju sliekšņa uzliku :D

Image

Brouts pa tras' 8)
Pēc zāliena uzaršanas palika stūre šķība(iepriekš jau nedaudz bija, jo ziemā uzpisu uz apmales, bet tagad bija kārtīgi), kā arī stūre pamatīgi vibrēja. Piestāju PIT'ā un uzreiz redzēju ka spieķi pilni ar zemi, izkasīju visu ārā un izbraucu no teritorijas, apstājos ar stūri tādā pozīcijā ka mašīna brauc taisni un pārliku stūri taisni

Image

Image

Palaidu nedaudz vaļā riteņu skrūves pabraucu uz priekšu un atpakaļ, pievilku. Aizbraucu turpat blakus uz to ielu kas iet uz ikea, pagaidīju kad neviena nav, atvliku sotaku. It kā viss ok, zbiss pisam atpakaļ Image.

4. sesijā kkas sapisās ar uzstādījumiem līdz ar to sanāca slow-mo vidaks, kā arī bača izbeidzās. 5. jau tika filmēts pēc vecām metodēm
Rezultāti no transpondera, labi ka bija, jo race chrono kko čakarējās un tikai 5. sesijā dabūju rezultātu.

1. 1:52.976
2. 1:52.652
3. 1:52.096 Pēc ši waldmez pakonsultēja, tad 4. sāku mēģināt, bet rezultāti līdzīgi.
4. 1:52.674
5. 1:50.251 (race chrono 1:50.27, diezgan precīzi rāda) jauns PB 8)

Bet 5. laikam pat sanāca kko no teiktā pielietot, stabili daudz ātrāki laiki ar visu to ka pakaļējās riepas jau bija RIP un sāka neturēties. Zem 1:50 noteikti varu palīst, elkonis un slimnīca ir visvājākās vietas, ir krietni ko mācīties, bet tas vairāk laika jautājums, ja sanāks, tad pie katras izdevības braukšu, man unreal patīk 8) . Pēc pasākuma un joprojām normāli jūtu kreiso plecu bija diezgan pamatīgi jāiekrampējas stūrē, jo pizģets kā rāva ārā no rokām.

Jāmaina sajūgu, droši vien arī kurvi un pie reizes kloķenes saļņiku, kārbas saļņiku. Vajag 2x jaunas riepas, jo sunfulli ir nodrāzti un liekas ka ovāli :D, domāju mēģināt 205 sekciju 8), kkad būtu jāuzmet arī sadalene. 16. Maijā būs superlaps, domāju ka piedalīšos, būs jāmēģina nebūt pēdējam Image

Unnnnnn mēģinot slīpēt uzrāvu mersi uz apmales, tā kā jetta atkal kļuva par daily Image

Image
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
arniks8
Posts: 7249
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 176 times
Been thanked: 413 times
Contact:

Re: arniks8 jetta GT daily

Post by arniks8 » 11.06.2024, 22:19

Neliels update ar aizvadīto superlaps 1. posmu

Kopumā - prasās bikin paremontēt Image, bet par to vēlāk kad būs pabeigts.

Uzstādīts PB 1:48 ātruma aplī, bet sajūta ir ka varētu krietni uzlabot laiku. Jāgatavo jetta kaujai pret bmw 320i :D

Iedvesmojos no crapcar racing un izdomāju visas trīs sesijas saļepīt vienā, enjoy Image

>reddit spacing
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
Jujubokar
Posts: 3053
Joined: 11.12.2015, 18:45
VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
Has thanked: 201 times
Been thanked: 241 times
Contact:

Re: arniks8 jetta GT daily

Post by Jujubokar » 12.06.2024, 10:36

arniks8 wrote:
11.06.2024, 22:19
sajūta ir ka varētu krietni uzlabot laiku
Ar valveri
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."

User avatar
arniks8
Posts: 7249
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 176 times
Been thanked: 413 times
Contact:

Re: arniks8 jetta GT daily

Post by arniks8 » 17.07.2024, 16:31

Beidzot saņēmos ielikt fotkas, kamēr par mersi nav rakstīt tieši neko, jetta piegādā kontentu Image

Dienu iepriekš pirms gonkas aizbraucu uzmontēt jaunu SF-888 komplektu, pa ceļam uz turieni tādas ļoti jocīgas likās bremzes, pa ceļam piestāju, bet neko nemanīju, nu neko braucu tālāk. Kad ņēma nost aizm. kr. ratu, džeks teica, lai iečekoju bremzes. o blaaa, rīt pirmais posms Image

Image

Aizvilkos uz dzīvokli, norāvu ratu. Suports tecēja no faking rocenes ass Image, remontēt nereāli pa šo vakaru.

Image

Par laimi uzspēju līdz apei aizskriet pēc suporta, samainīt, atgaisot un uzbraukt 1. posmu


Beeeeeet nu gan bija pienācis laiks bikin paķimerēties, nr. 1 prioritāte - cyka sajūgs :D, primāri uz superlaps 2. posmu termiņš, bet ideālā variantā nedēļu iepriekš uz treniņu vajadzētu uzspēt.

Image

ooopsie, lil wee wee

Image

gumija nedaudz dabūjusi ierīt

Image

Izskatās ka tek eļļa no kārbas flanča, tā kā jārauj nost kārba, tad noteikti jāsamaina

Image

ahhh shit here we go again© -Kārlis Ulmanis

Image

awww yeah 8)

Image

Image

Bikin celolīts iemeties, tomēr 30 gadi diskam Image

Image

Image

Image

Izskatās ka kārbas sajūga saļņiks tek

Image

Image

šitas arī nav bijis mainīts :D

Image

Done, tik žēl ka var dabūt tikai tos hujovos saļņikus(neatceros kā sauca), oem ir ar metāla stiepli, nu gan jau saprotat ko domāju :D

Image

xaxaxaxaxaxa paslīpē galvu ar smilšpapīru TM :D

Image

Image

speciāli ar kkādu 800 vai 1200 ūdenspapīru atstāju švīkas ar cerību ka saķers(jaunais kurvis nebija gluds, smēlos iedvesmu no tā :D )

Image

oh well, vajag noraut vairāk skaidu Image

Image

Image

Pirmo reizi mūžā jaunas skrūves 8)

Image

Torqued to spec. Atrodiet vienu kļūdu bildē Image

Image

Atradu potenciālu problēmu, nesanāca gan laika normāli sataisīt uz ātro ar ļozeni notinu.

Image

Tiem kas netrada kļūdu iepriekš Image

Image

Jaunas paduškas

Image

Image

Aiz kārbas saļņika ir bronzas bukse, kas arī drošības pēc jāsamaina. Ja bukse ir izdilusi, tad saļņika maiņa nepalīdzēs. Iegriezu vītni un skrūvēju ārā

Image

Nesagāja kā plānots. Iztīrīju cik varēju, pārējais pox

Image

Image

Pēc koda rādija tik oem, bet kkā atradu

Image

Lēnām presēju iekšā, bija teikts maukt līdz atdurei

Image

Beeeet kkā par tālu iet Image, pačekoju pie vienas kārbas un nebija tik dziļi. Sākuma raustijos ka mošk atkal jāmaina, bet šķiet ka sagāja, pagaidām problēmu nav

Image

Iepresēju saļņiku

Image

Image

Netiku pie flanča saļniekiem, tāpēc pa to laiku pieķēros citām lietām. Tā kā G60 atbalsti ir tādi paši sūdi kā parastie, laiks pāriet uz mk3 atbalstiem, pats galvenais dabūt unobtainium agrīnos mk3 atsperu atbalstus kurus aftermarket nevar dabūt.

Image

Vecie G60 sachs(kādu gadu veci ar hvz 10k km Image )

Image

Image

Mk3 atbalsti arī daudz labāk ieguļas glāzē

Image

Image

Image

Man zb tie metāla stīpas sūdi, vienmēr pisaks ar viņiem

Image

Pēc piedzīvojumiem ārpus trases izlēmu atsvaidzināt piekari, pārpresēju audi tt bukses.

Image

atsaites dabūja čut ierīt, arī tikai gadu vecas :D, bija meyle, tagad nopirku trw.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Vilku ar dinamometrisko, bet ātri aizgāja sviestā, nācās improvizēt :D

Image

Image

Turpinam ar kārbu, es *** cik šito bija grūti izvilkt, tās kokskrūves bija normāli saliektas pēc tam Image

Image

TD DIY sprauslu atslēga kādreiz arī noder :D

Image

Noņemt viegli, bet uzlikt sūdīgāk

Image

Improvizācija Image, šī ir vieglā puse, jo nav atspere starpā. Atceroties kā man gāja sarkanajai mainot otru pusi, dabūju PTSD un izlēmu ka tur gana netek, lai mainītu :D. Kopā diezgan nojājos ar kārbu, bija diezgan laikietilpīgi, bet nu ir tā vērts 020 gang rise up Image

Image

Hot Image

Image

Kkad biju licis onboardus un karstajā laikā pārkarsēju eļļu tā ka pat sāka spidometrs par spiedienu bļaut, vdo rādija 5bar, jo vads bija nokritis Image

Image

Image

Image
Ir pienācis laiks dubultajām atsperēm, līdz 94 gadam tādas nāca un principā nākošais upgrade ir tikai solid lifteri, bet šis ir 95'/96' dzinējs. Saspiedējs sanācis ahujennijs, samainīt vieglāk kā divus pirkstus apmīzt

Image

houston we have a problem, izrādās ka galvai atsperu sēžas atšķiras, varbūt bildēs grūti saprast, mazajai atsperei ir pacēlums uz kura tā sēž, kā arī lielajai atsperei diametrs cits

ADY galva

Image

mk2 8v gti

Image

pa kreisi 95+, pa labi oldschools, pajebaķ iebāzu mazo atsperi mana dzinēja atsperē, knapi bet ielīda, piemērot arī izskatījās ka saies, nu neko sakrustojam pirkstus Image

Image

Paldies turn100 par leakdown testeri, lai nav ar kkādu striķi jāpisās. Ar visu to ka 3. podam ir zema kompresija tjip viss normas robežā :D

Image

Image

Kompensatorus izmazgāju un izklapēju, jā jā tjip vajag jaunus jo sadalene piedilusi bla bla bla, ņemot vērā aftermarket detaļu kvalitāti man galīgi pie dirss šie vecie ir neiznīcināmi :D

Image

Image

lil smilšpapīrs, pajebaķ saies Image

Image

Un atsperu upgrade iemesls - lielajs shreks. stock laikam ir 258*, šai ir 276*. Sākumā pie piedeldēšanas kādas 3 min grabēja pizģets tas pasākums Image, bet nemīzu un pēc 5 min jau skanēja labi, dzinēja tonis pamainījās, iet arī labāk, tagad easy velk līdz redlainam, iepriekš varēja just ka ap ~5800 jau krīt jauda, apakša diži nepazuda, 1-1.5k ir nedaudz švakāk, virs 2k vai nu ir tāpat vai labāk. Es tāpat pārslēdzos pie 3/3.5, jo patīk skaņa Image

Image
10w60 lai cīnītos ar eļļas spiedienu trasē pie 145*, nav optimāli, bet kamēr nav eļļas radiatora tikmēr būs jāiztiek.

Image

Tačka gandrīz gatava uz treniņu, bet vajadzēja savirzi saregulēt pēc piekares atsvaidzināšanas. Aizdzenot mašīnu teica ka iepuvis uzgrieznis pirkstam un neuzspēs tajā vakarā. Aizbraucu uz spices stāvlaukumu un mēģināju atrisināt, bet bija tā ieēdies ka sit pimp pret zemi un ņihujā nebūs, flekša Rīgā nav un izdarīt neko nevaru. Beigās aizvedu mašīnu no rīta un ap pusdienas laiku bija gatavs.

Image

Knapi bet ierakstījos, laikam mēnesis vai vairāk gatavojoties un mašīna gatava kaujai ar 3. sērijas bmw, pisu uz trasi un turpat pie biķerniekiem uz biķernieku un eizenšteina ielas krustojuma pirms kreisā pagrieziena izpildes mašīna prosta noslāpa un vairs neleca Image. Pārstūmu pāri krustojumam, līdz braucienam ap 30 min. Izraustīju drošinātājus, štekerus, uzliku rezerves ECU releju, bet nekā un voņīja pēc benzīna, pēc brīža piebrauca brālēns un pārbaudījām ka nav dzirksteles, kā arī manai grupai jau bija sācies brauciens. Sanāca sazīmēt diagnostiku, ar immo viss kārtībā, ecu kļūdu nav, live datos viss kā vajag. Tik tuvu bet tik tālu 🥲

Image

Merši nekad nepieviļ xD

Image

Sākumā domāju ka spole vainīga, bet tur uz vietas nepieliku sveci pa taisno pie spoles, vēlāk tajā vakarā tas tika iztestēts un kad kārtīgi atrāvos pa nagiem bija skaidrs ka spole ir darba kārtībā :D

Šo biju mainījis, nobraucu hvz 15k km Image

Image

nākamajā dienā paņēmu beru, kas bija oem piegādātājs mk2 laikā

Image

Protams ka made in china Image, vakarā jau atkal varēja spolēties riņķī

Image

Atradu drāts ezīšus 8)

Image

Saulpilnie pēc kāda no trases apmeklējuma

Image

No 2. superlaps posma onboards nesanāca tehnisku iemeslu dēļ, bet izkabināju kompotu un e90 savā klasē un visādus bmw no 3L klases un nupat arī pa motoapli pavizinājos kārtīgā štrumē, 1. video mazāk interesants jo taustījos cik ko var, bet 2. brauciens ar pludojošo trasi un pēcāk kārtīgu lietu, uz izmocītiem sunfuliem bija diezgan intensīvs, tas e90 ko pa līkumiem saķēru ir 325i Image
Image

Image
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

Post Reply

Return to “vw Golf Latvijas miestos un ielās”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests