arniks8 jetta GT daily
-
- Posts: 9847
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 541 times
- Been thanked: 145 times
- Contact:
Re: arniks8 jetta GT daily
Stingrākas ne cietākas. Un jā, vajadzēja gan. Vēl skatos ka tev ir tās stabilizatora atsaites ar M8 uzgriežņiem - tev problēmas nav? Ir dzirdēts ka normāli pievelkot var arī normāli to vītni noraut Man ir uz M12, ķīniešu toprānam var būt arī normālas vītnes, normālajiem brendiem gan ne
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
-
- Posts: 7249
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 176 times
- Been thanked: 413 times
- Contact:
-
- Posts: 7249
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 176 times
- Been thanked: 413 times
- Contact:
Re: arniks8 jetta GT daily
Herro
Nu tā, gribēju jau pāris reizes sākt cept topiku, biju jau sācis likt bildes, bet kkas paspēja jau sap1sties. Jācep topiks kamēr vel kkas nav pietiecies
Nu tā, gribēju jau pāris reizes sākt cept topiku, biju jau sācis likt bildes, bet kkas paspēja jau sap1sties. Jācep topiks kamēr vel kkas nav pietiecies
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
-
- Posts: 9847
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 541 times
- Been thanked: 145 times
- Contact:
Re: arniks8 jetta GT daily
Kas tās par bremzēm, GTI golfa 239x20? Un baltā devēja atrašanās galvā kaut kā liekas baigi neaļo - tur melnajam būtu jābūt... Un par "wtf" - wtf ir piemetināt tur tos rūsas perēkļus atpakaļ pie grīdas...
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
-
- Posts: 3053
- Joined: 11.12.2015, 18:45
- VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
- Has thanked: 201 times
- Been thanked: 241 times
- Contact:
Re: arniks8 jetta GT daily
Nu mļe, vecīt, bija jēga to mironi turpināt spārdīt?
P.S. Ferodo govno, man sarkanajam aizmugurē vr6 bremzes čīkst jau pusgadu, kopš tos klučus uzliku.
P.S. Ferodo govno, man sarkanajam aizmugurē vr6 bremzes čīkst jau pusgadu, kopš tos klučus uzliku.
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."
-
- Posts: 7249
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 176 times
- Been thanked: 413 times
- Contact:
Re: arniks8 jetta GT daily
Jā 239, devējs ne tur, jo pareizo vdo spiediena devēju nedabūju. Metinot tādā veidā tāpat tur rūsēs, tā kā poh
Neko citu tāpat nenopirktu, dabrauks šito bundžu līdz galam.
-
- Posts: 5030
- Joined: 06.10.2013, 13:01
- VW: C209
- Has thanked: 129 times
- Been thanked: 172 times
- Contact:
Re: arniks8 jetta GT daily
Vai ne, par to naudu un laiku kas tiek iztērēts varēja nopirkt mk4 ar 1.9TDI SUKNJA MATARS un aizmirst par šitām raizēm.
Topiks ir laps, palasīt ir prieks. Es šādām izpriecām esmu par slinku, bet respect ka kāds cits to dara.
-
- Posts: 3053
- Joined: 11.12.2015, 18:45
- VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
- Has thanked: 201 times
- Been thanked: 241 times
- Contact:
Re: arniks8 jetta GT daily
Es joprojām nesaprotu kāpēc Arnītis marinē to savu sarkano jaudenieku.
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."
-
- Posts: 7249
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 176 times
- Been thanked: 413 times
- Contact:
Re: arniks8 jetta GT daily
Par laiku vel varētu padiskutēt, bet par naudu noteikti nē, tagad aptuveni gada laikā remontēšanas izmaksas bija ap 300eur un ar šo vismaz ir jautri braukt(ja nekratās pa bedrēm) un var pist pa trasi, ar nojātu mk4 tdi tā būtu uzprasīšanās uz problēmām + vel visas (ne)ērtibas ko mk4 sniedz pār mk2.
Es vakar jaudeniekam pasūtīju kondiškas detaļas
-
- Posts: 3053
- Joined: 11.12.2015, 18:45
- VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
- Has thanked: 201 times
- Been thanked: 241 times
- Contact:
Re: arniks8 jetta GT daily
Lai pistu pa trasi ar došenieku kondišku nevajag
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."
-
- Posts: 7249
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 176 times
- Been thanked: 413 times
- Contact:
Re: arniks8 jetta GT daily
No depozit tuninga un rūsas vārīšanas pievērsīsimies pie pārticīgākām nodarbēm jeb taburetes ko iegādājos par tieši tādu pašu summu kā jettu . Uzreiz brīdinājums, bildes būs dahujā un imgur vairs nepiedāvā samazināt bildes pie augšupielādes, tā kā paķeram alu/tēju/krokodilu kamēr ielādējas ~450mb ar contentu par vienu faking sēdekli
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
-
- Posts: 7249
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 176 times
- Been thanked: 413 times
- Contact:
Re: arniks8 jetta GT daily
Par prieku ķirbju lates baudītājiem samazināju attēlu izmērus, lai zelta zivtiņai neiztērē visus datus
Tātad sāka parādīties puslīdz jēdzīgās dienas pēc sniega nokušanas. Bija jau atkal jāpieķerās bremzēm . Kāpēc? Pēdējā reizē nevarēja tā kā līdz galam atgaisot un negribēju vairs čakarēties, bet bremzes bija palikušas tādas pašvakas jeb precīzāk, es todien braucu mājās bez bremzēm
Tā kā laiks puslīdz labs, tad var ārā paķimerēties un pagaisot ar kompresoru un atkal likt lietā diy korķi
Nosēdies pie rata, uzkačā 1bar un pa kaifu gaiso
Tiku pie priekšējā labā rata un sapratu kāpēc bremzes pazuda . Vai nu nebiju pievilcis līdz galam vai arī bija atskrūvējies.
Beidzot biju atcerējies nopirkt jaunas gaisošanas skrūves, vecās skruvējās vaļā tikai uz sapņiem un cerībām, es laikam pat nopirku ar rezervi, jo mājās 90% autoparkam ir šādas un nekad nav pa rokai kad vajag
Siltummaiņas flanci nomainīju, bet joprojām nedaudz majonēze redzama
Tad sāku ikdienā lekt pa guļošajiem ar šādu spēkratu, jo bija līdz kaklam lauzt jettai piekari pa Rīgu
Ik pa laikam jau čolēju cik izmaksā dažādas sadalenes. Kāpēc? Tāpēc ka prasījās nedaudz vairāk augšas(piemēram, kad nav vērts likt augstākā robā un pavilkt līdz galam) un lai tie bēn vē tik brīvi neiet garām taisnēs , negribu motoru mainīt, jo prost negribu , apkopes šim arī ļoooti viegli veikt un uz TA neviens pat acis nepamirkšķina par to kas tas par motoru.
Še ku rekur vienu dienu skatos mk2 čatā un tur kkāda sadalene ielikta, nekas dižš nav minēts, uzjautāju vai ir kāds kods, iegooglēju un jopt, tā ir 8v schrick 276* sadalene, cik no forumiem nopratu maksimums ko uz stock vadības var likt lai nesākās problēmas un par tik saldu ciparu ka nevarēju neņemt
kamerā ņifigā neredz, bet ir real deal
Tik problēma tāda ka ADY/AGG dzinēji vairs nenāca ar dubultajām vārstu atsperēm kā iepriekšējie šprices motori, bet tas nekas, man ir 1.8 ar 160k noskrējienu no kā paņemt
Gribēju kompensatorus arī no šī paņemt, bet izskatās ka kāds nav kārtīgi eļļu mainījis un citi appuvuši bikin no stāvēšanas . Nē jaunus nelikšu, es jau tā neuzticos detaļu kvalitātei, pn ar tiem sūdiem, šie vecie sapisās tikai kad kārtīgi saliec vārstus.
Atsperes bija tā pielipušas ka savu DIY sapiedēju salauzu, dusmās paņēmu muciņu un ar āmuru izdauzīju līdz tie sprosti aiziet pa gaisu un sāku taisīt jaunu saspiedēju, lai jettai bez galvas nocelšanas varu nomainīt.
Tests veiksmīgs, var vārīt klāt
Novārīju nedaudz par traku, savērpās un palika ne tā kā piemērot
mega ērti
Tagad vajag nākošo tooli
awwww yeahhhh
Blad
Es gan nebiju tīrījis pēc siltummaiņa nomainīšanas, zem eļļas korķa smegma nebija, paņēmu iztīrīju. Būs vēlāk jāpačeko vai atkal kkas veidojas.
Drosle +/- tīra joprojām(kas ir ļoooooti svarīgi ar šo vadību)
Izskatās ka kkāda rūsa skalojas, eļļa šķiet ka nejaucas vairs klāt
Gribēju notestēt vai vārsti turēsies ciet savienojot kompresijas mērāmo ar kompresoru, bet atšķiras gali. Jādabū kāda pāreja, ja nē, tad mošk jāceļ nost galva , negribu riskēt ar kkādus striķus bāzt caur sveču caurumu vai citu sviestu.
Volvo sāka tuvoties atkārtotā TA diena kad parādījās kaifa spēkrats, tad nu pārsēdos iekdienā uz šo un pievienojos mercē des' klubiņam
Dienu pirms mano events samedīju un piestiprināju sliekšņa uzliku
Brouts pa tras'
Pēc zāliena uzaršanas palika stūre šķība(iepriekš jau nedaudz bija, jo ziemā uzpisu uz apmales, bet tagad bija kārtīgi), kā arī stūre pamatīgi vibrēja. Piestāju PIT'ā un uzreiz redzēju ka spieķi pilni ar zemi, izkasīju visu ārā un izbraucu no teritorijas, apstājos ar stūri tādā pozīcijā ka mašīna brauc taisni un pārliku stūri taisni
Palaidu nedaudz vaļā riteņu skrūves pabraucu uz priekšu un atpakaļ, pievilku. Aizbraucu turpat blakus uz to ielu kas iet uz ikea, pagaidīju kad neviena nav, atvliku sotaku. It kā viss ok, zbiss pisam atpakaļ .
4. sesijā kkas sapisās ar uzstādījumiem līdz ar to sanāca slow-mo vidaks, kā arī bača izbeidzās. 5. jau tika filmēts pēc vecām metodēm
Rezultāti no transpondera, labi ka bija, jo race chrono kko čakarējās un tikai 5. sesijā dabūju rezultātu.
1. 1:52.976
2. 1:52.652
3. 1:52.096 Pēc ši waldmez pakonsultēja, tad 4. sāku mēģināt, bet rezultāti līdzīgi.
4. 1:52.674
5. 1:50.251 (race chrono 1:50.27, diezgan precīzi rāda) jauns PB
Bet 5. laikam pat sanāca kko no teiktā pielietot, stabili daudz ātrāki laiki ar visu to ka pakaļējās riepas jau bija RIP un sāka neturēties. Zem 1:50 noteikti varu palīst, elkonis un slimnīca ir visvājākās vietas, ir krietni ko mācīties, bet tas vairāk laika jautājums, ja sanāks, tad pie katras izdevības braukšu, man unreal patīk . Pēc pasākuma un joprojām normāli jūtu kreiso plecu bija diezgan pamatīgi jāiekrampējas stūrē, jo pizģets kā rāva ārā no rokām.
Jāmaina sajūgu, droši vien arī kurvi un pie reizes kloķenes saļņiku, kārbas saļņiku. Vajag 2x jaunas riepas, jo sunfulli ir nodrāzti un liekas ka ovāli , domāju mēģināt 205 sekciju , kkad būtu jāuzmet arī sadalene. 16. Maijā būs superlaps, domāju ka piedalīšos, būs jāmēģina nebūt pēdējam
Unnnnnn mēģinot slīpēt uzrāvu mersi uz apmales, tā kā jetta atkal kļuva par daily
Tātad sāka parādīties puslīdz jēdzīgās dienas pēc sniega nokušanas. Bija jau atkal jāpieķerās bremzēm . Kāpēc? Pēdējā reizē nevarēja tā kā līdz galam atgaisot un negribēju vairs čakarēties, bet bremzes bija palikušas tādas pašvakas jeb precīzāk, es todien braucu mājās bez bremzēm
Tā kā laiks puslīdz labs, tad var ārā paķimerēties un pagaisot ar kompresoru un atkal likt lietā diy korķi
Nosēdies pie rata, uzkačā 1bar un pa kaifu gaiso
Tiku pie priekšējā labā rata un sapratu kāpēc bremzes pazuda . Vai nu nebiju pievilcis līdz galam vai arī bija atskrūvējies.
Beidzot biju atcerējies nopirkt jaunas gaisošanas skrūves, vecās skruvējās vaļā tikai uz sapņiem un cerībām, es laikam pat nopirku ar rezervi, jo mājās 90% autoparkam ir šādas un nekad nav pa rokai kad vajag
Siltummaiņas flanci nomainīju, bet joprojām nedaudz majonēze redzama
Tad sāku ikdienā lekt pa guļošajiem ar šādu spēkratu, jo bija līdz kaklam lauzt jettai piekari pa Rīgu
Ik pa laikam jau čolēju cik izmaksā dažādas sadalenes. Kāpēc? Tāpēc ka prasījās nedaudz vairāk augšas(piemēram, kad nav vērts likt augstākā robā un pavilkt līdz galam) un lai tie bēn vē tik brīvi neiet garām taisnēs , negribu motoru mainīt, jo prost negribu , apkopes šim arī ļoooti viegli veikt un uz TA neviens pat acis nepamirkšķina par to kas tas par motoru.
Še ku rekur vienu dienu skatos mk2 čatā un tur kkāda sadalene ielikta, nekas dižš nav minēts, uzjautāju vai ir kāds kods, iegooglēju un jopt, tā ir 8v schrick 276* sadalene, cik no forumiem nopratu maksimums ko uz stock vadības var likt lai nesākās problēmas un par tik saldu ciparu ka nevarēju neņemt
kamerā ņifigā neredz, bet ir real deal
Tik problēma tāda ka ADY/AGG dzinēji vairs nenāca ar dubultajām vārstu atsperēm kā iepriekšējie šprices motori, bet tas nekas, man ir 1.8 ar 160k noskrējienu no kā paņemt
Gribēju kompensatorus arī no šī paņemt, bet izskatās ka kāds nav kārtīgi eļļu mainījis un citi appuvuši bikin no stāvēšanas . Nē jaunus nelikšu, es jau tā neuzticos detaļu kvalitātei, pn ar tiem sūdiem, šie vecie sapisās tikai kad kārtīgi saliec vārstus.
Atsperes bija tā pielipušas ka savu DIY sapiedēju salauzu, dusmās paņēmu muciņu un ar āmuru izdauzīju līdz tie sprosti aiziet pa gaisu un sāku taisīt jaunu saspiedēju, lai jettai bez galvas nocelšanas varu nomainīt.
Tests veiksmīgs, var vārīt klāt
Novārīju nedaudz par traku, savērpās un palika ne tā kā piemērot
mega ērti
Tagad vajag nākošo tooli
awwww yeahhhh
Blad
Es gan nebiju tīrījis pēc siltummaiņa nomainīšanas, zem eļļas korķa smegma nebija, paņēmu iztīrīju. Būs vēlāk jāpačeko vai atkal kkas veidojas.
Drosle +/- tīra joprojām(kas ir ļoooooti svarīgi ar šo vadību)
Izskatās ka kkāda rūsa skalojas, eļļa šķiet ka nejaucas vairs klāt
Gribēju notestēt vai vārsti turēsies ciet savienojot kompresijas mērāmo ar kompresoru, bet atšķiras gali. Jādabū kāda pāreja, ja nē, tad mošk jāceļ nost galva , negribu riskēt ar kkādus striķus bāzt caur sveču caurumu vai citu sviestu.
Volvo sāka tuvoties atkārtotā TA diena kad parādījās kaifa spēkrats, tad nu pārsēdos iekdienā uz šo un pievienojos mercē des' klubiņam
Dienu pirms mano events samedīju un piestiprināju sliekšņa uzliku
Brouts pa tras'
Pēc zāliena uzaršanas palika stūre šķība(iepriekš jau nedaudz bija, jo ziemā uzpisu uz apmales, bet tagad bija kārtīgi), kā arī stūre pamatīgi vibrēja. Piestāju PIT'ā un uzreiz redzēju ka spieķi pilni ar zemi, izkasīju visu ārā un izbraucu no teritorijas, apstājos ar stūri tādā pozīcijā ka mašīna brauc taisni un pārliku stūri taisni
Palaidu nedaudz vaļā riteņu skrūves pabraucu uz priekšu un atpakaļ, pievilku. Aizbraucu turpat blakus uz to ielu kas iet uz ikea, pagaidīju kad neviena nav, atvliku sotaku. It kā viss ok, zbiss pisam atpakaļ .
4. sesijā kkas sapisās ar uzstādījumiem līdz ar to sanāca slow-mo vidaks, kā arī bača izbeidzās. 5. jau tika filmēts pēc vecām metodēm
Rezultāti no transpondera, labi ka bija, jo race chrono kko čakarējās un tikai 5. sesijā dabūju rezultātu.
1. 1:52.976
2. 1:52.652
3. 1:52.096 Pēc ši waldmez pakonsultēja, tad 4. sāku mēģināt, bet rezultāti līdzīgi.
4. 1:52.674
5. 1:50.251 (race chrono 1:50.27, diezgan precīzi rāda) jauns PB
Bet 5. laikam pat sanāca kko no teiktā pielietot, stabili daudz ātrāki laiki ar visu to ka pakaļējās riepas jau bija RIP un sāka neturēties. Zem 1:50 noteikti varu palīst, elkonis un slimnīca ir visvājākās vietas, ir krietni ko mācīties, bet tas vairāk laika jautājums, ja sanāks, tad pie katras izdevības braukšu, man unreal patīk . Pēc pasākuma un joprojām normāli jūtu kreiso plecu bija diezgan pamatīgi jāiekrampējas stūrē, jo pizģets kā rāva ārā no rokām.
Jāmaina sajūgu, droši vien arī kurvi un pie reizes kloķenes saļņiku, kārbas saļņiku. Vajag 2x jaunas riepas, jo sunfulli ir nodrāzti un liekas ka ovāli , domāju mēģināt 205 sekciju , kkad būtu jāuzmet arī sadalene. 16. Maijā būs superlaps, domāju ka piedalīšos, būs jāmēģina nebūt pēdējam
Unnnnnn mēģinot slīpēt uzrāvu mersi uz apmales, tā kā jetta atkal kļuva par daily
-
- Posts: 7249
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 176 times
- Been thanked: 413 times
- Contact:
Re: arniks8 jetta GT daily
Neliels update ar aizvadīto superlaps 1. posmu
Kopumā - prasās bikin paremontēt , bet par to vēlāk kad būs pabeigts.
Uzstādīts PB 1:48 ātruma aplī, bet sajūta ir ka varētu krietni uzlabot laiku. Jāgatavo jetta kaujai pret bmw 320i
Iedvesmojos no crapcar racing un izdomāju visas trīs sesijas saļepīt vienā, enjoy
>reddit spacing
Kopumā - prasās bikin paremontēt , bet par to vēlāk kad būs pabeigts.
Uzstādīts PB 1:48 ātruma aplī, bet sajūta ir ka varētu krietni uzlabot laiku. Jāgatavo jetta kaujai pret bmw 320i
Iedvesmojos no crapcar racing un izdomāju visas trīs sesijas saļepīt vienā, enjoy
>reddit spacing
-
- Posts: 3053
- Joined: 11.12.2015, 18:45
- VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
- Has thanked: 201 times
- Been thanked: 241 times
- Contact:
Re: arniks8 jetta GT daily
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."
-
- Posts: 7249
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 176 times
- Been thanked: 413 times
- Contact:
Re: arniks8 jetta GT daily
Beidzot saņēmos ielikt fotkas, kamēr par mersi nav rakstīt tieši neko, jetta piegādā kontentu
Dienu iepriekš pirms gonkas aizbraucu uzmontēt jaunu SF-888 komplektu, pa ceļam uz turieni tādas ļoti jocīgas likās bremzes, pa ceļam piestāju, bet neko nemanīju, nu neko braucu tālāk. Kad ņēma nost aizm. kr. ratu, džeks teica, lai iečekoju bremzes. o blaaa, rīt pirmais posms
Aizvilkos uz dzīvokli, norāvu ratu. Suports tecēja no faking rocenes ass , remontēt nereāli pa šo vakaru.
Par laimi uzspēju līdz apei aizskriet pēc suporta, samainīt, atgaisot un uzbraukt 1. posmu
Beeeeeet nu gan bija pienācis laiks bikin paķimerēties, nr. 1 prioritāte - cyka sajūgs , primāri uz superlaps 2. posmu termiņš, bet ideālā variantā nedēļu iepriekš uz treniņu vajadzētu uzspēt.
ooopsie, lil wee wee
gumija nedaudz dabūjusi ierīt
Izskatās ka tek eļļa no kārbas flanča, tā kā jārauj nost kārba, tad noteikti jāsamaina
ahhh shit here we go again© -Kārlis Ulmanis
awww yeah
Bikin celolīts iemeties, tomēr 30 gadi diskam
Izskatās ka kārbas sajūga saļņiks tek
šitas arī nav bijis mainīts
Done, tik žēl ka var dabūt tikai tos hujovos saļņikus(neatceros kā sauca), oem ir ar metāla stiepli, nu gan jau saprotat ko domāju
xaxaxaxaxaxa paslīpē galvu ar smilšpapīru TM
speciāli ar kkādu 800 vai 1200 ūdenspapīru atstāju švīkas ar cerību ka saķers(jaunais kurvis nebija gluds, smēlos iedvesmu no tā )
oh well, vajag noraut vairāk skaidu
Pirmo reizi mūžā jaunas skrūves
Torqued to spec. Atrodiet vienu kļūdu bildē
Atradu potenciālu problēmu, nesanāca gan laika normāli sataisīt uz ātro ar ļozeni notinu.
Tiem kas netrada kļūdu iepriekš
Jaunas paduškas
Aiz kārbas saļņika ir bronzas bukse, kas arī drošības pēc jāsamaina. Ja bukse ir izdilusi, tad saļņika maiņa nepalīdzēs. Iegriezu vītni un skrūvēju ārā
Nesagāja kā plānots. Iztīrīju cik varēju, pārējais pox
Pēc koda rādija tik oem, bet kkā atradu
Lēnām presēju iekšā, bija teikts maukt līdz atdurei
Beeeet kkā par tālu iet , pačekoju pie vienas kārbas un nebija tik dziļi. Sākuma raustijos ka mošk atkal jāmaina, bet šķiet ka sagāja, pagaidām problēmu nav
Iepresēju saļņiku
Netiku pie flanča saļniekiem, tāpēc pa to laiku pieķēros citām lietām. Tā kā G60 atbalsti ir tādi paši sūdi kā parastie, laiks pāriet uz mk3 atbalstiem, pats galvenais dabūt unobtainium agrīnos mk3 atsperu atbalstus kurus aftermarket nevar dabūt.
Vecie G60 sachs(kādu gadu veci ar hvz 10k km )
Mk3 atbalsti arī daudz labāk ieguļas glāzē
Man zb tie metāla stīpas sūdi, vienmēr pisaks ar viņiem
Pēc piedzīvojumiem ārpus trases izlēmu atsvaidzināt piekari, pārpresēju audi tt bukses.
atsaites dabūja čut ierīt, arī tikai gadu vecas , bija meyle, tagad nopirku trw.
Vilku ar dinamometrisko, bet ātri aizgāja sviestā, nācās improvizēt
Turpinam ar kārbu, es *** cik šito bija grūti izvilkt, tās kokskrūves bija normāli saliektas pēc tam
TD DIY sprauslu atslēga kādreiz arī noder
Noņemt viegli, bet uzlikt sūdīgāk
Improvizācija , šī ir vieglā puse, jo nav atspere starpā. Atceroties kā man gāja sarkanajai mainot otru pusi, dabūju PTSD un izlēmu ka tur gana netek, lai mainītu . Kopā diezgan nojājos ar kārbu, bija diezgan laikietilpīgi, bet nu ir tā vērts 020 gang rise up
Hot
Kkad biju licis onboardus un karstajā laikā pārkarsēju eļļu tā ka pat sāka spidometrs par spiedienu bļaut, vdo rādija 5bar, jo vads bija nokritis
Ir pienācis laiks dubultajām atsperēm, līdz 94 gadam tādas nāca un principā nākošais upgrade ir tikai solid lifteri, bet šis ir 95'/96' dzinējs. Saspiedējs sanācis ahujennijs, samainīt vieglāk kā divus pirkstus apmīzt
houston we have a problem, izrādās ka galvai atsperu sēžas atšķiras, varbūt bildēs grūti saprast, mazajai atsperei ir pacēlums uz kura tā sēž, kā arī lielajai atsperei diametrs cits
ADY galva
mk2 8v gti
pa kreisi 95+, pa labi oldschools, pajebaķ iebāzu mazo atsperi mana dzinēja atsperē, knapi bet ielīda, piemērot arī izskatījās ka saies, nu neko sakrustojam pirkstus
Paldies turn100 par leakdown testeri, lai nav ar kkādu striķi jāpisās. Ar visu to ka 3. podam ir zema kompresija tjip viss normas robežā
Kompensatorus izmazgāju un izklapēju, jā jā tjip vajag jaunus jo sadalene piedilusi bla bla bla, ņemot vērā aftermarket detaļu kvalitāti man galīgi pie dirss šie vecie ir neiznīcināmi
lil smilšpapīrs, pajebaķ saies
Un atsperu upgrade iemesls - lielajs shreks. stock laikam ir 258*, šai ir 276*. Sākumā pie piedeldēšanas kādas 3 min grabēja pizģets tas pasākums , bet nemīzu un pēc 5 min jau skanēja labi, dzinēja tonis pamainījās, iet arī labāk, tagad easy velk līdz redlainam, iepriekš varēja just ka ap ~5800 jau krīt jauda, apakša diži nepazuda, 1-1.5k ir nedaudz švakāk, virs 2k vai nu ir tāpat vai labāk. Es tāpat pārslēdzos pie 3/3.5, jo patīk skaņa
10w60 lai cīnītos ar eļļas spiedienu trasē pie 145*, nav optimāli, bet kamēr nav eļļas radiatora tikmēr būs jāiztiek.
Tačka gandrīz gatava uz treniņu, bet vajadzēja savirzi saregulēt pēc piekares atsvaidzināšanas. Aizdzenot mašīnu teica ka iepuvis uzgrieznis pirkstam un neuzspēs tajā vakarā. Aizbraucu uz spices stāvlaukumu un mēģināju atrisināt, bet bija tā ieēdies ka sit pimp pret zemi un ņihujā nebūs, flekša Rīgā nav un izdarīt neko nevaru. Beigās aizvedu mašīnu no rīta un ap pusdienas laiku bija gatavs.
Knapi bet ierakstījos, laikam mēnesis vai vairāk gatavojoties un mašīna gatava kaujai ar 3. sērijas bmw, pisu uz trasi un turpat pie biķerniekiem uz biķernieku un eizenšteina ielas krustojuma pirms kreisā pagrieziena izpildes mašīna prosta noslāpa un vairs neleca . Pārstūmu pāri krustojumam, līdz braucienam ap 30 min. Izraustīju drošinātājus, štekerus, uzliku rezerves ECU releju, bet nekā un voņīja pēc benzīna, pēc brīža piebrauca brālēns un pārbaudījām ka nav dzirksteles, kā arī manai grupai jau bija sācies brauciens. Sanāca sazīmēt diagnostiku, ar immo viss kārtībā, ecu kļūdu nav, live datos viss kā vajag. Tik tuvu bet tik tālu
Merši nekad nepieviļ xD
Sākumā domāju ka spole vainīga, bet tur uz vietas nepieliku sveci pa taisno pie spoles, vēlāk tajā vakarā tas tika iztestēts un kad kārtīgi atrāvos pa nagiem bija skaidrs ka spole ir darba kārtībā
Šo biju mainījis, nobraucu hvz 15k km
nākamajā dienā paņēmu beru, kas bija oem piegādātājs mk2 laikā
Protams ka made in china , vakarā jau atkal varēja spolēties riņķī
Atradu drāts ezīšus
Saulpilnie pēc kāda no trases apmeklējuma
No 2. superlaps posma onboards nesanāca tehnisku iemeslu dēļ, bet izkabināju kompotu un e90 savā klasē un visādus bmw no 3L klases un nupat arī pa motoapli pavizinājos kārtīgā štrumē, 1. video mazāk interesants jo taustījos cik ko var, bet 2. brauciens ar pludojošo trasi un pēcāk kārtīgu lietu, uz izmocītiem sunfuliem bija diezgan intensīvs, tas e90 ko pa līkumiem saķēru ir 325i
Dienu iepriekš pirms gonkas aizbraucu uzmontēt jaunu SF-888 komplektu, pa ceļam uz turieni tādas ļoti jocīgas likās bremzes, pa ceļam piestāju, bet neko nemanīju, nu neko braucu tālāk. Kad ņēma nost aizm. kr. ratu, džeks teica, lai iečekoju bremzes. o blaaa, rīt pirmais posms
Aizvilkos uz dzīvokli, norāvu ratu. Suports tecēja no faking rocenes ass , remontēt nereāli pa šo vakaru.
Par laimi uzspēju līdz apei aizskriet pēc suporta, samainīt, atgaisot un uzbraukt 1. posmu
Beeeeeet nu gan bija pienācis laiks bikin paķimerēties, nr. 1 prioritāte - cyka sajūgs , primāri uz superlaps 2. posmu termiņš, bet ideālā variantā nedēļu iepriekš uz treniņu vajadzētu uzspēt.
ooopsie, lil wee wee
gumija nedaudz dabūjusi ierīt
Izskatās ka tek eļļa no kārbas flanča, tā kā jārauj nost kārba, tad noteikti jāsamaina
ahhh shit here we go again© -Kārlis Ulmanis
awww yeah
Bikin celolīts iemeties, tomēr 30 gadi diskam
Izskatās ka kārbas sajūga saļņiks tek
šitas arī nav bijis mainīts
Done, tik žēl ka var dabūt tikai tos hujovos saļņikus(neatceros kā sauca), oem ir ar metāla stiepli, nu gan jau saprotat ko domāju
xaxaxaxaxaxa paslīpē galvu ar smilšpapīru TM
speciāli ar kkādu 800 vai 1200 ūdenspapīru atstāju švīkas ar cerību ka saķers(jaunais kurvis nebija gluds, smēlos iedvesmu no tā )
oh well, vajag noraut vairāk skaidu
Pirmo reizi mūžā jaunas skrūves
Torqued to spec. Atrodiet vienu kļūdu bildē
Atradu potenciālu problēmu, nesanāca gan laika normāli sataisīt uz ātro ar ļozeni notinu.
Tiem kas netrada kļūdu iepriekš
Jaunas paduškas
Aiz kārbas saļņika ir bronzas bukse, kas arī drošības pēc jāsamaina. Ja bukse ir izdilusi, tad saļņika maiņa nepalīdzēs. Iegriezu vītni un skrūvēju ārā
Nesagāja kā plānots. Iztīrīju cik varēju, pārējais pox
Pēc koda rādija tik oem, bet kkā atradu
Lēnām presēju iekšā, bija teikts maukt līdz atdurei
Beeeet kkā par tālu iet , pačekoju pie vienas kārbas un nebija tik dziļi. Sākuma raustijos ka mošk atkal jāmaina, bet šķiet ka sagāja, pagaidām problēmu nav
Iepresēju saļņiku
Netiku pie flanča saļniekiem, tāpēc pa to laiku pieķēros citām lietām. Tā kā G60 atbalsti ir tādi paši sūdi kā parastie, laiks pāriet uz mk3 atbalstiem, pats galvenais dabūt unobtainium agrīnos mk3 atsperu atbalstus kurus aftermarket nevar dabūt.
Vecie G60 sachs(kādu gadu veci ar hvz 10k km )
Mk3 atbalsti arī daudz labāk ieguļas glāzē
Man zb tie metāla stīpas sūdi, vienmēr pisaks ar viņiem
Pēc piedzīvojumiem ārpus trases izlēmu atsvaidzināt piekari, pārpresēju audi tt bukses.
atsaites dabūja čut ierīt, arī tikai gadu vecas , bija meyle, tagad nopirku trw.
Vilku ar dinamometrisko, bet ātri aizgāja sviestā, nācās improvizēt
Turpinam ar kārbu, es *** cik šito bija grūti izvilkt, tās kokskrūves bija normāli saliektas pēc tam
TD DIY sprauslu atslēga kādreiz arī noder
Noņemt viegli, bet uzlikt sūdīgāk
Improvizācija , šī ir vieglā puse, jo nav atspere starpā. Atceroties kā man gāja sarkanajai mainot otru pusi, dabūju PTSD un izlēmu ka tur gana netek, lai mainītu . Kopā diezgan nojājos ar kārbu, bija diezgan laikietilpīgi, bet nu ir tā vērts 020 gang rise up
Hot
Kkad biju licis onboardus un karstajā laikā pārkarsēju eļļu tā ka pat sāka spidometrs par spiedienu bļaut, vdo rādija 5bar, jo vads bija nokritis
Ir pienācis laiks dubultajām atsperēm, līdz 94 gadam tādas nāca un principā nākošais upgrade ir tikai solid lifteri, bet šis ir 95'/96' dzinējs. Saspiedējs sanācis ahujennijs, samainīt vieglāk kā divus pirkstus apmīzt
houston we have a problem, izrādās ka galvai atsperu sēžas atšķiras, varbūt bildēs grūti saprast, mazajai atsperei ir pacēlums uz kura tā sēž, kā arī lielajai atsperei diametrs cits
ADY galva
mk2 8v gti
pa kreisi 95+, pa labi oldschools, pajebaķ iebāzu mazo atsperi mana dzinēja atsperē, knapi bet ielīda, piemērot arī izskatījās ka saies, nu neko sakrustojam pirkstus
Paldies turn100 par leakdown testeri, lai nav ar kkādu striķi jāpisās. Ar visu to ka 3. podam ir zema kompresija tjip viss normas robežā
Kompensatorus izmazgāju un izklapēju, jā jā tjip vajag jaunus jo sadalene piedilusi bla bla bla, ņemot vērā aftermarket detaļu kvalitāti man galīgi pie dirss šie vecie ir neiznīcināmi
lil smilšpapīrs, pajebaķ saies
Un atsperu upgrade iemesls - lielajs shreks. stock laikam ir 258*, šai ir 276*. Sākumā pie piedeldēšanas kādas 3 min grabēja pizģets tas pasākums , bet nemīzu un pēc 5 min jau skanēja labi, dzinēja tonis pamainījās, iet arī labāk, tagad easy velk līdz redlainam, iepriekš varēja just ka ap ~5800 jau krīt jauda, apakša diži nepazuda, 1-1.5k ir nedaudz švakāk, virs 2k vai nu ir tāpat vai labāk. Es tāpat pārslēdzos pie 3/3.5, jo patīk skaņa
10w60 lai cīnītos ar eļļas spiedienu trasē pie 145*, nav optimāli, bet kamēr nav eļļas radiatora tikmēr būs jāiztiek.
Tačka gandrīz gatava uz treniņu, bet vajadzēja savirzi saregulēt pēc piekares atsvaidzināšanas. Aizdzenot mašīnu teica ka iepuvis uzgrieznis pirkstam un neuzspēs tajā vakarā. Aizbraucu uz spices stāvlaukumu un mēģināju atrisināt, bet bija tā ieēdies ka sit pimp pret zemi un ņihujā nebūs, flekša Rīgā nav un izdarīt neko nevaru. Beigās aizvedu mašīnu no rīta un ap pusdienas laiku bija gatavs.
Knapi bet ierakstījos, laikam mēnesis vai vairāk gatavojoties un mašīna gatava kaujai ar 3. sērijas bmw, pisu uz trasi un turpat pie biķerniekiem uz biķernieku un eizenšteina ielas krustojuma pirms kreisā pagrieziena izpildes mašīna prosta noslāpa un vairs neleca . Pārstūmu pāri krustojumam, līdz braucienam ap 30 min. Izraustīju drošinātājus, štekerus, uzliku rezerves ECU releju, bet nekā un voņīja pēc benzīna, pēc brīža piebrauca brālēns un pārbaudījām ka nav dzirksteles, kā arī manai grupai jau bija sācies brauciens. Sanāca sazīmēt diagnostiku, ar immo viss kārtībā, ecu kļūdu nav, live datos viss kā vajag. Tik tuvu bet tik tālu
Merši nekad nepieviļ xD
Sākumā domāju ka spole vainīga, bet tur uz vietas nepieliku sveci pa taisno pie spoles, vēlāk tajā vakarā tas tika iztestēts un kad kārtīgi atrāvos pa nagiem bija skaidrs ka spole ir darba kārtībā
Šo biju mainījis, nobraucu hvz 15k km
nākamajā dienā paņēmu beru, kas bija oem piegādātājs mk2 laikā
Protams ka made in china , vakarā jau atkal varēja spolēties riņķī
Atradu drāts ezīšus
Saulpilnie pēc kāda no trases apmeklējuma
No 2. superlaps posma onboards nesanāca tehnisku iemeslu dēļ, bet izkabināju kompotu un e90 savā klasē un visādus bmw no 3L klases un nupat arī pa motoapli pavizinājos kārtīgā štrumē, 1. video mazāk interesants jo taustījos cik ko var, bet 2. brauciens ar pludojošo trasi un pēcāk kārtīgu lietu, uz izmocītiem sunfuliem bija diezgan intensīvs, tas e90 ko pa līkumiem saķēru ir 325i
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests