1993 MK3 1.8 mono

Engine | Gearbox
Forum rules
Uzsākot jaunu tēmu:

1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".

2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
Post Reply
Aigarsss
Posts: 4
Joined: 15.01.2023, 13:22
VW: Golf mk3 1.8 mono
Has thanked: 7 times
Contact:

1993 MK3 1.8 mono

Post by Aigarsss » 15.01.2023, 20:50

Sveiki!

Nesen sanāca nopirkt trešo golfu...
Pats brīnos, bet jo vairāk es ar viņu braucu, jo vairāk man viņš sāk patikt.

Lai nu kā - ir problēma.

Golfs 1.8 benzīns ar monošprici 66kw, dzinēja kodu nezinu.

Pirmais jautājums - kur var apskatīties dzinēja kodu un kas man ir par šprici - mono-jetronic vai mono-motronic?

Otrais jautājums - piedarbinot aukstu auto tukšgaitā 2000 rpm. Pēc kādām 2min paliek normāli, bet kad golfiņš sasniedzis darba temperatūru, tad it kā liekas, ka apgriezieni pa zemu, kādi ~800 pat bišķiņ mazāk, tā, ka mašīna sāk purināties. ja silts pastāv uz vietas ilgāku laiku, tad vispār dzinējs uz slāpšanas robežas. Pielaist siltu arī bišķ čakarīgāk, bet nu nekas baigi traks nav. Auksts pielec uz pusapgriezienu. Leju 95-to.

Pa lielam būšu arī pateicīgs, ja kāds vienkārši padalītos ar literatūru par monošprices iekārtu, vai kādu bentley servisa manuāli. Kādu laiku atpakaļ bija cigārs un tur esmu ļoti daudz jājies ar KE-jet.

Patēriņš jauktā režīmā ~10l/100 km - tas ir normāli monošpricei? Tas ir braucot kā tantuks.

Varbūt vēl kādi knifiņi, kurus jaunam golfiņa īpašniekam ir vērts zināt?

Paldies!

User avatar
Arrchey
Posts: 1377
Joined: 05.12.2019, 10:29
VW: Toledo
Has thanked: 143 times
Been thanked: 87 times
Contact:

Re: 1993 MK3 1.8 mono

Post by Arrchey » 16.01.2023, 03:17

Kodu jāskatās te.
unnamed (1).jpg
unnamed (1).jpg (48.57 KiB) Viewed 437 times
Sāc ar elementārajām lietām: vai kautkur gaisu nepiesūc, vai temperatūras devējs nav noklājies, utt. Homošprice, atšķirībā no k-jeta ir tāda diezgan mūžīga padarīšana.

Pats galvenais knifs, palien apakšā un paskaties kādā stāvoklī grīda un sliekšņi.... :D
1991 Seat Toledo 2.0 8v - rindā aiz bembja
1997 VW Golf 1.9tdi
1999 BMW 320ciA - process aizsākts

Aigarsss
Posts: 4
Joined: 15.01.2023, 13:22
VW: Golf mk3 1.8 mono
Has thanked: 7 times
Contact:

Re: 1993 MK3 1.8 mono

Post by Aigarsss » 16.01.2023, 08:59

Paldies par atbildi!

Ok, tā kā šodien izskatās, ka nelīs, tad varēšu padzīvoties zem haubes un pārbaudīt vakuuma sūces. Temperatūras devējam jo lielāka temperatūra, jo mazāka pretestība, vai ne? Labi, to es atradīšu.

Homošprice :mrgreen: nu labi, ka salīdzinoši mūžīga :lol: kaut gan ke-jet ir laba sistēma, ja strādā kā nākas. Ļoti kaprīza..

Viņš kaut kad bijis sists, un pēc tam sariktēts - nokrāsots, sametināts. Apakša apstrādāta pret rūsu, vienīgais jautājums - cik kvalitatīvi tas ir darīts. Pašlaik tur viss skaisti izskatās, bet nu tad redzēs, kas tur būs pēc gada :lol:

User avatar
msh
Posts: 9604
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 517 times
Been thanked: 145 times
Contact:

Re: 1993 MK3 1.8 mono

Post by msh » 16.01.2023, 12:42

Tur jābūt mono motronikam, tā mašīna ir pārāk jauna lai būtu mono džetroniks - atšķirība ir, kā jau nosaukums liek domāt - motroniks ir pilnvērtīga motora vadība kamēr džetroniks ir tikai šprice, ar vakuuma aizdedzi.

Nav man bijusi vajadzība iedziļināties monošpricē, tik garāmejot sanācis lasīt ka tur nepārsteidzošā kārtā mēdz izdilt, ja pareizi atceros, potenciometrs kas lasa droseles stāvokli. Ja uztrauc patēriņš tad nomaini lambdu, ja vien nav pārliecības ka tā nav tikusi ne pārāk senā pagātnē ielikta jauna; lambda tomēr ir "dilstoša" detaļa ar 100k resursu. Jebkurā gadījumā motori ar monošpricēm ar ekonomiju neizceļas.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

Aigarsss
Posts: 4
Joined: 15.01.2023, 13:22
VW: Golf mk3 1.8 mono
Has thanked: 7 times
Contact:

Re: 1993 MK3 1.8 mono

Post by Aigarsss » 17.01.2023, 10:36

msh wrote:
16.01.2023, 12:42
Tur jābūt mono motronikam, tā mašīna ir pārāk jauna lai būtu mono džetroniks - atšķirība ir, kā jau nosaukums liek domāt - motroniks ir pilnvērtīga motora vadība kamēr džetroniks ir tikai šprice, ar vakuuma aizdedzi.

Nav man bijusi vajadzība iedziļināties monošpricē, tik garāmejot sanācis lasīt ka tur nepārsteidzošā kārtā mēdz izdilt, ja pareizi atceros, potenciometrs kas lasa droseles stāvokli. Ja uztrauc patēriņš tad nomaini lambdu, ja vien nav pārliecības ka tā nav tikusi ne pārāk senā pagātnē ielikta jauna; lambda tomēr ir "dilstoša" detaļa ar 100k resursu. Jebkurā gadījumā motori ar monošpricēm ar ekonomiju neizceļas.
Paldies!
Neteiktu, ka baigi uztrauc tas patēriņš, vienkārši gribēju apvaicāties vai tas ir normāli :mrgreen: Ja uztrauktu patēriņš, tad ņemtu dīzeli, bet dīzeļi man ne īpaši iet pie sirds :mrgreen:

Vakar palīdu zem haubes, vakuums normāls, nekur nesūc garām. Bet ieraudzīju, ka nav piesprausts vads pie temperatūras devēja :lol:
Image
Tā kā panelī temperatūru rāda, pieļauju, ka tas ir vadībai paredzēts :mrgreen:

P.S. motortelpa briesmīga, zinu, sanāca pa laukiem pabraukt, un ceļi vienos dubļos.

User avatar
arniks8
Posts: 7078
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 173 times
Been thanked: 405 times
Contact:

Re: 1993 MK3 1.8 mono

Post by arniks8 » 18.01.2023, 12:35

Aigarsss wrote:
17.01.2023, 10:36
Image
Tas brīnums ar 3 kontaktiem ir droši vien ielikts kā zagluška. Dačiks ar 4 kontakiem ir gan panelim, gan ecu.
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
msh
Posts: 9604
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 517 times
Been thanked: 145 times
Contact:

Re: 1993 MK3 1.8 mono

Post by msh » 18.01.2023, 17:29

Vai nu kā korķis vai arī kondišam, ja tāds tajā mašīnā ir.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
arniks8
Posts: 7078
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 173 times
Been thanked: 405 times
Contact:

Re: 1993 MK3 1.8 mono

Post by arniks8 » 19.01.2023, 18:52

Kondiškai ir 4pin sensors, līdzīgi kā ecu un panelim.
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
Миша
Posts: 1972
Joined: 07.05.2010, 09:57
Location: Universe
Has thanked: 1 time
Been thanked: 14 times
Contact:

Re: 1993 MK3 1.8 mono

Post by Миша » 19.01.2023, 19:46

Tas ir audi b4/2.0 devejs.
Power is nothing withoutImage
Image

Aigarsss
Posts: 4
Joined: 15.01.2023, 13:22
VW: Golf mk3 1.8 mono
Has thanked: 7 times
Contact:

Re: 1993 MK3 1.8 mono

Post by Aigarsss » 19.01.2023, 21:32

Paldies visiem par atbildēm!

Nu skaidrs, savādāk kādu pus stundu meklēju kur ir tie vadi, kurus var tur piespraust :mrgreen:

Kondiška ir, bet vai viņa vasarā putīs kaut ko aukstu, es stipri šaubos :lol:
Pašu to devēju neesmu vēl pārbaudījis, jo kaut kā nav sanācis laika meklēt vadu shēmas un vispār kaut kādu info par golfiņu :(


ir tā, ka - ja pidarbinot aukstu, neaiztiek gāzes pedāli kādas 3 - 4 min, tad tukšgaita normāla. tiklīdz nedaudz pieskarās akseleratoram, tā apgriezieni 2000+-200. Nekāds tukšgaitas regulātors šim dzinējam nav, vai ne? vismaz cik es skatījos, neko tādu neieraudzīju. dzinēja kods - ABS.
Pa lielam, tie augstie apgriezieni īsti nemaz netraucē, varu pagaidīt 3min pēc pielaišanas, bet nu zemie apgriezieni siltam dzinējam gan nav forši, divas reizes arī nopampa stāvot tukšgaitā pa šīm dienām.
Kāds varbūt zin vieglāko veidu kā to droseles potenciometru pārbaudīt?

User avatar
arniks8
Posts: 7078
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 173 times
Been thanked: 405 times
Contact:

Re: 1993 MK3 1.8 mono

Post by arniks8 » 19.01.2023, 21:41

Tukšgaitas regulators ir, tieši zem gāzes troses. Salīdzinot ar parastu regulatoru izskatās jocīgi, jo tur ir tāds kā stienis, kas kustina droseli.
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

Post Reply

Return to “Motors | Kārba”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest