1993 MK3 1.8 mono
Forum rules
Uzsākot jaunu tēmu:
1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".
2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
Uzsākot jaunu tēmu:
1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".
2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
-
- Posts: 4
- Joined: 15.01.2023, 13:22
- VW: Golf mk3 1.8 mono
- Has thanked: 7 times
- Contact:
1993 MK3 1.8 mono
Sveiki!
Nesen sanāca nopirkt trešo golfu...
Pats brīnos, bet jo vairāk es ar viņu braucu, jo vairāk man viņš sāk patikt.
Lai nu kā - ir problēma.
Golfs 1.8 benzīns ar monošprici 66kw, dzinēja kodu nezinu.
Pirmais jautājums - kur var apskatīties dzinēja kodu un kas man ir par šprici - mono-jetronic vai mono-motronic?
Otrais jautājums - piedarbinot aukstu auto tukšgaitā 2000 rpm. Pēc kādām 2min paliek normāli, bet kad golfiņš sasniedzis darba temperatūru, tad it kā liekas, ka apgriezieni pa zemu, kādi ~800 pat bišķiņ mazāk, tā, ka mašīna sāk purināties. ja silts pastāv uz vietas ilgāku laiku, tad vispār dzinējs uz slāpšanas robežas. Pielaist siltu arī bišķ čakarīgāk, bet nu nekas baigi traks nav. Auksts pielec uz pusapgriezienu. Leju 95-to.
Pa lielam būšu arī pateicīgs, ja kāds vienkārši padalītos ar literatūru par monošprices iekārtu, vai kādu bentley servisa manuāli. Kādu laiku atpakaļ bija cigārs un tur esmu ļoti daudz jājies ar KE-jet.
Patēriņš jauktā režīmā ~10l/100 km - tas ir normāli monošpricei? Tas ir braucot kā tantuks.
Varbūt vēl kādi knifiņi, kurus jaunam golfiņa īpašniekam ir vērts zināt?
Paldies!
Nesen sanāca nopirkt trešo golfu...
Pats brīnos, bet jo vairāk es ar viņu braucu, jo vairāk man viņš sāk patikt.
Lai nu kā - ir problēma.
Golfs 1.8 benzīns ar monošprici 66kw, dzinēja kodu nezinu.
Pirmais jautājums - kur var apskatīties dzinēja kodu un kas man ir par šprici - mono-jetronic vai mono-motronic?
Otrais jautājums - piedarbinot aukstu auto tukšgaitā 2000 rpm. Pēc kādām 2min paliek normāli, bet kad golfiņš sasniedzis darba temperatūru, tad it kā liekas, ka apgriezieni pa zemu, kādi ~800 pat bišķiņ mazāk, tā, ka mašīna sāk purināties. ja silts pastāv uz vietas ilgāku laiku, tad vispār dzinējs uz slāpšanas robežas. Pielaist siltu arī bišķ čakarīgāk, bet nu nekas baigi traks nav. Auksts pielec uz pusapgriezienu. Leju 95-to.
Pa lielam būšu arī pateicīgs, ja kāds vienkārši padalītos ar literatūru par monošprices iekārtu, vai kādu bentley servisa manuāli. Kādu laiku atpakaļ bija cigārs un tur esmu ļoti daudz jājies ar KE-jet.
Patēriņš jauktā režīmā ~10l/100 km - tas ir normāli monošpricei? Tas ir braucot kā tantuks.
Varbūt vēl kādi knifiņi, kurus jaunam golfiņa īpašniekam ir vērts zināt?
Paldies!
-
- Posts: 1251
- Joined: 05.12.2019, 10:29
- VW: Toledo
- Has thanked: 131 times
- Been thanked: 80 times
- Contact:
Re: 1993 MK3 1.8 mono
Kodu jāskatās te.
Sāc ar elementārajām lietām: vai kautkur gaisu nepiesūc, vai temperatūras devējs nav noklājies, utt. Homošprice, atšķirībā no k-jeta ir tāda diezgan mūžīga padarīšana.
Pats galvenais knifs, palien apakšā un paskaties kādā stāvoklī grīda un sliekšņi....
Sāc ar elementārajām lietām: vai kautkur gaisu nepiesūc, vai temperatūras devējs nav noklājies, utt. Homošprice, atšķirībā no k-jeta ir tāda diezgan mūžīga padarīšana.
Pats galvenais knifs, palien apakšā un paskaties kādā stāvoklī grīda un sliekšņi....

1991 Seat Toledo 2.0 8v - atrodas pārsimts km attālumā no ownera
1997 VW Golf 1.9tdi - BEIDZOT IELĀS!!!
1999 BMW 320ciA - ilgajā miegā
1997 VW Golf 1.9tdi - BEIDZOT IELĀS!!!
1999 BMW 320ciA - ilgajā miegā
-
- Posts: 4
- Joined: 15.01.2023, 13:22
- VW: Golf mk3 1.8 mono
- Has thanked: 7 times
- Contact:
Re: 1993 MK3 1.8 mono
Paldies par atbildi!
Ok, tā kā šodien izskatās, ka nelīs, tad varēšu padzīvoties zem haubes un pārbaudīt vakuuma sūces. Temperatūras devējam jo lielāka temperatūra, jo mazāka pretestība, vai ne? Labi, to es atradīšu.
Homošprice
nu labi, ka salīdzinoši mūžīga
kaut gan ke-jet ir laba sistēma, ja strādā kā nākas. Ļoti kaprīza..
Viņš kaut kad bijis sists, un pēc tam sariktēts - nokrāsots, sametināts. Apakša apstrādāta pret rūsu, vienīgais jautājums - cik kvalitatīvi tas ir darīts. Pašlaik tur viss skaisti izskatās, bet nu tad redzēs, kas tur būs pēc gada
Ok, tā kā šodien izskatās, ka nelīs, tad varēšu padzīvoties zem haubes un pārbaudīt vakuuma sūces. Temperatūras devējam jo lielāka temperatūra, jo mazāka pretestība, vai ne? Labi, to es atradīšu.
Homošprice


Viņš kaut kad bijis sists, un pēc tam sariktēts - nokrāsots, sametināts. Apakša apstrādāta pret rūsu, vienīgais jautājums - cik kvalitatīvi tas ir darīts. Pašlaik tur viss skaisti izskatās, bet nu tad redzēs, kas tur būs pēc gada

-
- Posts: 8808
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 467 times
- Been thanked: 138 times
- Contact:
Re: 1993 MK3 1.8 mono
Tur jābūt mono motronikam, tā mašīna ir pārāk jauna lai būtu mono džetroniks - atšķirība ir, kā jau nosaukums liek domāt - motroniks ir pilnvērtīga motora vadība kamēr džetroniks ir tikai šprice, ar vakuuma aizdedzi.
Nav man bijusi vajadzība iedziļināties monošpricē, tik garāmejot sanācis lasīt ka tur nepārsteidzošā kārtā mēdz izdilt, ja pareizi atceros, potenciometrs kas lasa droseles stāvokli. Ja uztrauc patēriņš tad nomaini lambdu, ja vien nav pārliecības ka tā nav tikusi ne pārāk senā pagātnē ielikta jauna; lambda tomēr ir "dilstoša" detaļa ar 100k resursu. Jebkurā gadījumā motori ar monošpricēm ar ekonomiju neizceļas.
Nav man bijusi vajadzība iedziļināties monošpricē, tik garāmejot sanācis lasīt ka tur nepārsteidzošā kārtā mēdz izdilt, ja pareizi atceros, potenciometrs kas lasa droseles stāvokli. Ja uztrauc patēriņš tad nomaini lambdu, ja vien nav pārliecības ka tā nav tikusi ne pārāk senā pagātnē ielikta jauna; lambda tomēr ir "dilstoša" detaļa ar 100k resursu. Jebkurā gadījumā motori ar monošpricēm ar ekonomiju neizceļas.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...
-
- Posts: 4
- Joined: 15.01.2023, 13:22
- VW: Golf mk3 1.8 mono
- Has thanked: 7 times
- Contact:
Re: 1993 MK3 1.8 mono
Paldies!msh wrote: ↑16.01.2023, 12:42Tur jābūt mono motronikam, tā mašīna ir pārāk jauna lai būtu mono džetroniks - atšķirība ir, kā jau nosaukums liek domāt - motroniks ir pilnvērtīga motora vadība kamēr džetroniks ir tikai šprice, ar vakuuma aizdedzi.
Nav man bijusi vajadzība iedziļināties monošpricē, tik garāmejot sanācis lasīt ka tur nepārsteidzošā kārtā mēdz izdilt, ja pareizi atceros, potenciometrs kas lasa droseles stāvokli. Ja uztrauc patēriņš tad nomaini lambdu, ja vien nav pārliecības ka tā nav tikusi ne pārāk senā pagātnē ielikta jauna; lambda tomēr ir "dilstoša" detaļa ar 100k resursu. Jebkurā gadījumā motori ar monošpricēm ar ekonomiju neizceļas.
Neteiktu, ka baigi uztrauc tas patēriņš, vienkārši gribēju apvaicāties vai tas ir normāli


Vakar palīdu zem haubes, vakuums normāls, nekur nesūc garām. Bet ieraudzīju, ka nav piesprausts vads pie temperatūras devēja

Tā kā panelī temperatūru rāda, pieļauju, ka tas ir vadībai paredzēts

P.S. motortelpa briesmīga, zinu, sanāca pa laukiem pabraukt, un ceļi vienos dubļos.
-
- Posts: 6602
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 167 times
- Been thanked: 362 times
- Contact:
Re: 1993 MK3 1.8 mono
Tas brīnums ar 3 kontaktiem ir droši vien ielikts kā zagluška. Dačiks ar 4 kontakiem ir gan panelim, gan ecu.
-
- Posts: 8808
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 467 times
- Been thanked: 138 times
- Contact:
Re: 1993 MK3 1.8 mono
Vai nu kā korķis vai arī kondišam, ja tāds tajā mašīnā ir.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...
-
- Posts: 6602
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 167 times
- Been thanked: 362 times
- Contact:
-
- Posts: 4
- Joined: 15.01.2023, 13:22
- VW: Golf mk3 1.8 mono
- Has thanked: 7 times
- Contact:
Re: 1993 MK3 1.8 mono
Paldies visiem par atbildēm!
Nu skaidrs, savādāk kādu pus stundu meklēju kur ir tie vadi, kurus var tur piespraust
Kondiška ir, bet vai viņa vasarā putīs kaut ko aukstu, es stipri šaubos
Pašu to devēju neesmu vēl pārbaudījis, jo kaut kā nav sanācis laika meklēt vadu shēmas un vispār kaut kādu info par golfiņu
ir tā, ka - ja pidarbinot aukstu, neaiztiek gāzes pedāli kādas 3 - 4 min, tad tukšgaita normāla. tiklīdz nedaudz pieskarās akseleratoram, tā apgriezieni 2000+-200. Nekāds tukšgaitas regulātors šim dzinējam nav, vai ne? vismaz cik es skatījos, neko tādu neieraudzīju. dzinēja kods - ABS.
Pa lielam, tie augstie apgriezieni īsti nemaz netraucē, varu pagaidīt 3min pēc pielaišanas, bet nu zemie apgriezieni siltam dzinējam gan nav forši, divas reizes arī nopampa stāvot tukšgaitā pa šīm dienām.
Kāds varbūt zin vieglāko veidu kā to droseles potenciometru pārbaudīt?
Nu skaidrs, savādāk kādu pus stundu meklēju kur ir tie vadi, kurus var tur piespraust

Kondiška ir, bet vai viņa vasarā putīs kaut ko aukstu, es stipri šaubos

Pašu to devēju neesmu vēl pārbaudījis, jo kaut kā nav sanācis laika meklēt vadu shēmas un vispār kaut kādu info par golfiņu

ir tā, ka - ja pidarbinot aukstu, neaiztiek gāzes pedāli kādas 3 - 4 min, tad tukšgaita normāla. tiklīdz nedaudz pieskarās akseleratoram, tā apgriezieni 2000+-200. Nekāds tukšgaitas regulātors šim dzinējam nav, vai ne? vismaz cik es skatījos, neko tādu neieraudzīju. dzinēja kods - ABS.
Pa lielam, tie augstie apgriezieni īsti nemaz netraucē, varu pagaidīt 3min pēc pielaišanas, bet nu zemie apgriezieni siltam dzinējam gan nav forši, divas reizes arī nopampa stāvot tukšgaitā pa šīm dienām.
Kāds varbūt zin vieglāko veidu kā to droseles potenciometru pārbaudīt?
-
- Posts: 6602
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 167 times
- Been thanked: 362 times
- Contact:
Re: 1993 MK3 1.8 mono
Tukšgaitas regulators ir, tieši zem gāzes troses. Salīdzinot ar parastu regulatoru izskatās jocīgi, jo tur ir tāds kā stienis, kas kustina droseli.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests