Sēdies, divi. Salīdzināju AGU un AUM shēmas, sanāk ka tevis pieminētā kāja padod borta kompja patēriņa signālu - apgriezienu signāls ir uz 37. kājas.janis.lei wrote: ↑07.07.2022, 12:01apdeitošu pats - neizdevās modificēt tahometru, tādēļ atradu me 7.5 81 pinam pie vadības bloka, kas ir tacho out signāls (ja ticam rakstītam shēmās).
uzlodēju šādu shēmu un saslēdzu ar mašīnu:
neliels progress ir, tagad varu likt bultai izkustēties, bet, tā staigā savu dzīvi, nerāda to, ko vajadzētu rādīt - pārsvarā guļ uz nulles, mazliet paceļās, bet, ja viegli piespiež gāzi, uzreiz aizlec līdz galam. uz doto momentu nevaru saprast, ko esmu izdarījis nepareizi
Tālāk, tava bilde - man ir pagrūti tā, no bildes, nevis apčamdot rokās, saprast, bet man izskatās ka ar sarkano bultu apzīmētā kāja varētu būt tahometra signāla ieeja, jo izskatās ka tur uzreiz tālāk seko sprieguma dalītājs. Ja tā ir, tad pārveidošana varētu izskatīties šādi
Pilnīgai drošībai vienīgi pirms ķerties pie lodāmura vēlams izmantojot attiecīgas tabulas noskaidrot to pretestību nominālus lai pārliecinātos ka tas tiešām ir 12v -> 5v sprieguma dalītājs.