mk2 rev signal no individuālajām spolēm

Typ 19E, 1G2, 1983-1992
User avatar
msh
Posts: 9847
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 541 times
Been thanked: 145 times
Contact:

Re: mk2 rev signal no individuālajām spolēm

Post by msh » 14.07.2022, 00:19

janis.lei wrote:
07.07.2022, 12:01
apdeitošu pats - neizdevās modificēt tahometru, tādēļ atradu me 7.5 81 pinam pie vadības bloka, kas ir tacho out signāls (ja ticam rakstītam shēmās).

uzlodēju šādu shēmu un saslēdzu ar mašīnu:
Image

neliels progress ir, tagad varu likt bultai izkustēties, bet, tā staigā savu dzīvi, nerāda to, ko vajadzētu rādīt - pārsvarā guļ uz nulles, mazliet paceļās, bet, ja viegli piespiež gāzi, uzreiz aizlec līdz galam. uz doto momentu nevaru saprast, ko esmu izdarījis nepareizi
Sēdies, divi. Salīdzināju AGU un AUM shēmas, sanāk ka tevis pieminētā kāja padod borta kompja patēriņa signālu - apgriezienu signāls ir uz 37. kājas.

Tālāk, tava bilde - man ir pagrūti tā, no bildes, nevis apčamdot rokās, saprast, bet man izskatās ka ar sarkano bultu apzīmētā kāja varētu būt tahometra signāla ieeja, jo izskatās ka tur uzreiz tālāk seko sprieguma dalītājs. Ja tā ir, tad pārveidošana varētu izskatīties šādi

Image

Pilnīgai drošībai vienīgi pirms ķerties pie lodāmura vēlams izmantojot attiecīgas tabulas noskaidrot to pretestību nominālus lai pārliecinātos ka tas tiešām ir 12v -> 5v sprieguma dalītājs.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
msh
Posts: 9847
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 541 times
Been thanked: 145 times
Contact:

Re: mk2 rev signal no individuālajām spolēm

Post by msh » 14.07.2022, 00:22

JohnLV wrote:
08.07.2022, 12:38
Priekš kam kolektorā ielikts relejs?! Ja tas ir līmeņa pārveidotājs (5 -> 12 V), tad releja vietā būtu jāliek kāds 2,2...10 kOm rezistors. Bet tas viss tā pat nodrošinās tikai līmeni. Ja pie vienādiem apgriezieniem uz tahometriem padotās fekvences ir atšķirīgas, tad ja rādīs, tad rādīs greizi. Te nepieciešams frekvenču pārveidotājs. Tad viss būs precīzi.
Geto līmeņa pretestība, jopcik :D Bet nodarboties ar perversijām ar frekvenču pārveidotājiem varbūt ir saistoši digifiziem - parastajiem tahometriem ar tādām muļķībām nav vajadzīgs nodarboties, tikai bik šis tas jāpamaina. Jā, ir arī čaļi mk2 priekškamernieku tahometrus pārtaisījuši lai tie darbotos ar TDI apgriezienu signālu.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

Post Reply

Return to “vw Golf 2”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests