Golf mk2 1.8 mono maiņa uz mk3 1.9 tdi

Engine | Gearbox
Forum rules
Uzsākot jaunu tēmu:

1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".

2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
User avatar
Golffans
Posts: 20
Joined: 17.11.2019, 10:12
VW: mk2 Golf
Has thanked: 6 times
Contact:

Golf mk2 1.8 mono maiņa uz mk3 1.9 tdi

Post by Golffans » 29.11.2020, 15:36

Sveiki vīri! Plānoju savam mk2 1.8 mono dzinēju nomainīt pret 1.9 tdi no trešā golfa. Kas ir tas, ar ko būs jāsaskaras (izņemot darbu), kur būs problemātiskas vietas, vai visi kronšteini, caurumu vietas ir 1 pret 1, kā ar pusasiem, vai tie der? Kas ar bāku, sūkni, vadiem, kulisi, pārreģistrāciju? Varbūt ir kāds, kas tam visam izgājis cauri un var pastāstīt visu to epopeju? Negribas baigi ilgi iesprūst garažā :)

User avatar
arniks8
Posts: 6984
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 171 times
Been thanked: 395 times
Contact:

Re: Golf mk2 1.8 mono maiņa uz mk3 1.9 tdi

Post by arniks8 » 29.11.2020, 16:51

Kronšteini atkarīgi no kārbas, ja liksi tdi kārbu, tad no tās vajadzēs priekšējo un kārbas azimugurējo kronšteinu, kulisi, pedāļu grupu, caurumu ugunssienā hidro sajūgam, tdi kārbai vajadzēs 100mm pusasis(no mk3 var likt tikai tad ja liec arī mk3 plauktus, jo tie ir garāki). Ja nav ce2 vadi(89. gads un uz augšu), tad vai nu jāieliek ce2 kaste vai arī jātūnē vadi, jebkurā gadījumā vajadzēs no tdi vadiem noņemt lukturu daļu, jo mk3 tā ir kopā ar dzinēja vadiem, var arī saīsināt, jo mk3 vadi ir garāki, laikam ecu releju arī vajag, ja ir imobilaizeris un to neliek, tad kompim imobilaizeri jāatslēdz, dīzeļa bāka(lai nebūtu no kannām ar trekteri jāpildās), vienalga mk2/mk3. Filtra kaste laikam var palikt esošā, jāizdomā kur interkūleri iebāzt.

Šobrīd nekas vairāk nenāk prātā, bet vispār šī tēma agrāk ir bijusi izcilāta gana, vari pameklēt auto topikus vai tehniskajā sadaļā izmantojot meklēšanas opciju.

Piemēram, mk2dīzeļa topiks kur ir apraksts par swapu
http://forums.vwgolfklubs.lv/viewtopic. ... 25#p158872


Reģistrācijai ir 2. pak. pārbūve un jāraksta projekts

Šajā topikā vari palasīt, kaut kad gāja tieši runa par tdi

viewtopic.php?f=33&t=10608
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
Миша
Posts: 1972
Joined: 07.05.2010, 09:57
Location: Universe
Has thanked: 1 time
Been thanked: 14 times
Contact:

Re: Golf mk2 1.8 mono maiņa uz mk3 1.9 tdi

Post by Миша » 29.11.2020, 17:04

Nem veselu auto ka donoru.
Power is nothing withoutImage
Image

User avatar
Golffans
Posts: 20
Joined: 17.11.2019, 10:12
VW: mk2 Golf
Has thanked: 6 times
Contact:

Re: Golf mk2 1.8 mono maiņa uz mk3 1.9 tdi

Post by Golffans » 29.11.2020, 18:58

Миша wrote:
29.11.2020, 17:04
Nem veselu auto ka donoru.
Jā, man tas trešais golfiņš pilnā komplektā, no motora un ritošās nekas nav noņemts.

User avatar
Golffans
Posts: 20
Joined: 17.11.2019, 10:12
VW: mk2 Golf
Has thanked: 6 times
Contact:

Re: Golf mk2 1.8 mono maiņa uz mk3 1.9 tdi

Post by Golffans » 29.11.2020, 19:37

arniks8 wrote:
29.11.2020, 16:51
Kronšteini atkarīgi no kārbas, ja liksi tdi kārbu, tad no tās vajadzēs priekšējo un kārbas azimugurējo kronšteinu, kulisi, pedāļu grupu, caurumu ugunssienā hidro sajūgam, tdi kārbai vajadzēs 100mm pusasis(no mk3 var likt tikai tad ja liec arī mk3 plauktus, jo tie ir garāki). Ja nav ce2 vadi(89. gads un uz augšu), tad vai nu jāieliek ce2 kaste vai arī jātūnē vadi, jebkurā gadījumā vajadzēs no tdi vadiem noņemt lukturu daļu, jo mk3 tā ir kopā ar dzinēja vadiem, var arī saīsināt, jo mk3 vadi ir garāki, laikam ecu releju arī vajag, ja ir imobilaizeris un to neliek, tad kompim imobilaizeri jāatslēdz, dīzeļa bāka(lai nebūtu no kannām ar trekteri jāpildās), vienalga mk2/mk3. Filtra kaste laikam var palikt esošā, jāizdomā kur interkūleri iebāzt.

Šobrīd nekas vairāk nenāk prātā, bet vispār šī tēma agrāk ir bijusi izcilāta gana, vari pameklēt auto topikus vai tehniskajā sadaļā izmantojot meklēšanas opciju.

Piemēram, mk2dīzeļa topiks kur ir apraksts par swapu
http://forums.vwgolfklubs.lv/viewtopic. ... 25#p158872


Reģistrācijai ir 2. pak. pārbūve un jāraksta projekts

Šajā topikā vari palasīt, kaut kad gāja tieši runa par tdi

viewtopic.php?f=33&t=10608
No universāļa bāka arī der? Par tām kārbām, kuru kārbu vēl varu likt, vai var arī bez hidraulikas likt?

User avatar
arniks8
Posts: 6984
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 171 times
Been thanked: 395 times
Contact:

Re: Golf mk2 1.8 mono maiņa uz mk3 1.9 tdi

Post by arniks8 » 29.11.2020, 19:53

Golffans wrote:
29.11.2020, 19:37
No universāļa bāka arī der? Par tām kārbām, kuru kārbu vēl varu likt, vai var arī bez hidraulikas likt?
Par unīša bāku neko nezinu. Principā var likt kaut vai to kas stāv tagad uz benzīnnieka, bet tad varētu rasties problēmas ar to ka slīd sajūgs, nezinu cik nm var turēt 020 sajūgs. Ja grib iztikt bez hidro sajūga, tad arī var mēģināt sameklēt troses pāreju 02a kārbai, bet tā gluži riņķī nemētājās.
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
Миша
Posts: 1972
Joined: 07.05.2010, 09:57
Location: Universe
Has thanked: 1 time
Been thanked: 14 times
Contact:

Re: Golf mk2 1.8 mono maiņa uz mk3 1.9 tdi

Post by Миша » 29.11.2020, 20:51

Neder ta baka
Power is nothing withoutImage
Image

User avatar
janis.lei
Posts: 178
Joined: 03.07.2019, 08:51
VW: mk2 1.8 20vt, A4 B7 TDI
Has thanked: 1 time
Been thanked: 10 times
Contact:

Re: Golf mk2 1.8 mono maiņa uz mk3 1.9 tdi

Post by janis.lei » 30.11.2020, 10:52

jaunāka kārba no mk3/4 ar hidrosajūgu būs patīkamāka - sajūgs vieglāk spiežas un nav ačgārnais mk2 sajūgs ar mazu virsmu. bet jāgriež caurums ugunsmūrī, vajag pedāļu bloku no vecā pasāta un obligāti šis jāieraksta projektā, ka esi izcaurumojis ugunsmūri - mani par šo joku ilgi stosterēja un gandrīz neizlaida pārbūvi.
par vadiem - es ar ce1 taisīju, jo vadi tāpat jāpārtaisa un jāpielāgo. tiesa gan, man ir benzīna, ne dīzeļprojekts.
vēl jautājums, ko ar instrumentu panekli darīsi - bieži redzēts, ka iemet paneli no mk3 un aiziet. man pašam patīk vairāk oriģināls paskats, bet tad, ja grib rpm, jāmeklē mk2 gtd dīzeļpanelis un par sviestmaizi tādu nedabūt. viens čomam bija uz tirgošanu no ce2, bet to nopirka diezgan ātri..

User avatar
Saspraude_mk2
Posts: 2501
Joined: 07.01.2013, 16:01
VW: golf mk2
Has thanked: 187 times
Been thanked: 41 times
Contact:

Re: Golf mk2 1.8 mono maiņa uz mk3 1.9 tdi

Post by Saspraude_mk2 » 30.11.2020, 11:36

Golffans wrote:
29.11.2020, 19:37
No universāļa bāka arī der?
Bāku vari nemainīt, tikai benzīnu izpumpē ārā. Bākas "kakliņā" ir redzams tas baltais sašaurinājums, viņu prātīgi ar kaltu vai asu nazi pāršķeļ vienā malā un ar kādām garākām plaķenēm izrauj ārā.

User avatar
msh
Posts: 9456
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 509 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: Golf mk2 1.8 mono maiņa uz mk3 1.9 tdi

Post by msh » 01.12.2020, 12:46

Neaizmirstam ka viņam tur ir pacēlājsūknis tajā bākā ko vajadzētu izraut...
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
msh
Posts: 9456
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 509 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: Golf mk2 1.8 mono maiņa uz mk3 1.9 tdi

Post by msh » 01.12.2020, 12:55

janis.lei wrote:
30.11.2020, 10:52
jaunāka kārba no mk3/4 ar hidrosajūgu būs patīkamāka - sajūgs vieglāk spiežas un nav ačgārnais mk2 sajūgs ar mazu virsmu
Kā tas ir - vieglāk spiežas? 020 ar jaunu sajūga komplektu likās ka kaut ko neesmu salicis kā vajag, spaidu pedāli, liekas ka otrā galā nekā nav, pret manu kāju darbojas tikai pedāli atpakaļ velkoša atspere, piešķiļu motoru - ā nē, sajūgs tur otrā galā tomēr ir un darbojas kā vajag... Darbā skrūvējot golfu paprasīju kolēģim lai šis padzen to 10m uz priekšu, tas iekāpj un sāk kačāt sajūga pedāli, bolīt acis un prasa vai tur viss ir kārtībā - tad kā ir vēl vieglāk? :troll:

Nē nu es piekrītu ka to 1.9 klak klak tur jāliek kopā ar tā dzimto 02A kārbu, bet tikai tāpēc ka tā ir garāka, un lai arī 020 kādu standarta AFNu spētu pavilkt, bet tikai ar pieklājīgu sajūga komplektu un skrūvju komplektu diferī.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
msh
Posts: 9456
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 509 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: Golf mk2 1.8 mono maiņa uz mk3 1.9 tdi

Post by msh » 01.12.2020, 12:57

arniks8 wrote:
29.11.2020, 16:51
Filtra kaste laikam var palikt esošā, jāizdomā kur interkūleri iebāzt.
Tikai tad ja uzliek kādu jaunāku vadību kurai var MAFu noamputēt - savādāk jāmeklē filtra kaste no Toledo TDI.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

mikimiki
Posts: 2439
Joined: 06.07.2012, 00:02
Has thanked: 268 times
Been thanked: 134 times
Contact:

Re: Golf mk2 1.8 mono maiņa uz mk3 1.9 tdi

Post by mikimiki » 01.12.2020, 14:06

msh wrote:
01.12.2020, 12:57
Tikai tad ja uzliek kādu jaunāku vadību kurai var MAFu noamputēt - savādāk jāmeklē filtra kaste no Toledo TDI.
Der mono vai abas no td gaisa filtra kastēm no mk2, mk3 tdi caurulei gofras daļu pārgriež un mauc uz mafa virsū!

User avatar
msh
Posts: 9456
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 509 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: Golf mk2 1.8 mono maiņa uz mk3 1.9 tdi

Post by msh » 01.12.2020, 18:24

mikimiki wrote:
01.12.2020, 14:06
Der mono vai abas no td gaisa filtra kastēm no mk2, mk3 tdi caurulei gofras daļu pārgriež un mauc uz mafa virsū!
Nebūs smuki, un viens no tiem kastu variantiem būs nesmukāks par otru - vismaz Toledo mono kastei izvads ir 65 mm, atšķirībā no mk2 TD 70 mm...
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
msh
Posts: 9456
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 509 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: Golf mk2 1.8 mono maiņa uz mk3 1.9 tdi

Post by msh » 01.12.2020, 19:05

Tā, tofikā ir sarakstīta apmēram puse no infas, piedevām ļoti izmētāti. Tāpēc sarakstīšu visu vienā postā.

mk3 kā donors ir tāds šausmīgi viduvējs - lielākā daļa lietu der, bet šo to vajag no B4 pastētes vai kaut kā cita - ideāls donors, protams, būtu Toledo...

Bāka - te jau izteicās ko darīt ar bākas kakliņu - vēl tik vajag izņemt pacēlājsūkni no bākas un nomainīt to pludiņa mezglu pret tādu no mk2 karburatornieka/dīzeļa [pieņemu ka abi varētu būt vienādi, ja kļūdos, labojiet]. mk3 bāku labāk nelikt - ielikt var un cilvēki stāsta ka mk2, mk3 un mk4 bākas savstarpēji aizvietojas, bet nu es vienreiz pielaikoju mk2 bāku mk3 - secinājums - saderība ir līmenī "iestūķēt var", bākas kakliņš nesanāk īsti tur, kur tam vajadzētu būt, tā ka labāk pieturēties pie mk2 bākas

Kronšteini, spilveni un pusrāmis un sija. Izdomā kādu pusrāmi lietosi - mk2 vai mk3 - pats neesmu mēģinājis, tantes stāsta ka savstarpēji aizvietojas, tik zinu no personīgās pieredzes ka mk3 pusrāmim ir vēl divi papildus stiprinājumi aiz stabilizatora stieņa stiprinājumiem, kuri, ja tādu liek iekš mk2, noteikti ir jānofleksē nost, un tā lai apskates rūķītis to nepamanītu :D Galvenā atšķirība starp pusrāmjiem - tas kādi motora un kārbas spilveni tiek izmantoti. Ja lietosi mk3 pusrāmi - kronšteini tev jau ir. Ja saglabāsi mk2 pusrāmi - tev vajadzēs motora un kārbas kronšteinus no B3 pastētes [B4 nē] , no esošā 1.8 kronšteini nederēs. Tad vēl ir jautājums par priekšējo kronšteinu un spilvenu - ideālais variants ir motora sija no B4 pastētes, un priekš tās esošais mk3 kronšteins derēs. Ja izdomā nemeklēt B4 pastētes siju un saglabāt esošo mk2 siju - tad tev vajadzēs B3 pastētes priekšējo kronšteinu, un skaties kāds tev ir priekšējais spilvens; man teica ka izturīgākie esot 1.3 gumijnieki un nākamie rindā esot kaut kādi GTI domātie; hidro spilveni vulgaris esot neizturīgi; problēma ir tā ka mk2 spilvenu motora griezes moments cenšas pārplēst uz pusēm, B4 [mk3] spilvenam šī problēma ir novērsta, konstrukcija tāda ka spilvenu spiež kopā nevis plēš uz pusēm.

Radiators - pie noteikuma ka esošajam 1.8 nav lielākais iespējamais radiators, tu varētu vēlēties lielāku radiatoru un/vai jaudīgāku ventilatoru. Es pieņemu ka esošās trubas varētu derēt, apakšējā noteikti - ja donoram ir kondišs, kompresors metīsies pret esošā radiatora apakšējo izvadu; ja nav plāna likt kondišu :mrgreen: , tad atliek noņemt kompresoru un dabūt kāda mk3 1.8 mono ūdenssūkņa skriemeli. Ja gribas lielāku ventilatoru par esošo mk2 viena propellera ventilatoru, tad jāmeklē vēlīnas B3 pastētes ar 1.9 TD, kam nāk jau celiņsiksna, dubultais ventilators, jo tur jau nāk plānais - B4 pastētes dubultais ventilators būs pārāk augsts un nederēs.

Pusasis - te jau kaut ko minēja - ja izdomā likt mk3 pusasis, tās būs jāliek kopā ar plauktiem un stūres stieņiem un tas iznesīs riteņus uz āru par 22/24 mm.

Sajūgs un pedāļi - pie noteikuma ka tiks izmantots hidro sajūgs, būs jāmeklē pedāļu grupa no B4 1.9 TDI

Vadi - ja tajā mk2 jau ir jaunā drošinātāju kaste, viss būs samērā vienkārši, lai arī šādi tādi kāši būs. Ja donoram ir jau tas variants, kur motortelpā atrodas viens kopīgs vadu bunts motoram un lukturiem, to būs jātin ārā un jālasa laukā lukturu vadi. Vēl arī laikam būs jāpārtin bunts lai novietotu ECU tur, kur tam jābūt.

Spidometrs - pieņemot ka vēlies saglabāt mk2 spidometru, būs šis tas jākombinē un jādara, bet nekas īpašs. Ja pareizi atceros, tad spidometra trosi vajadzēja no 1.3, tb no 084/085 kārbas. Par te apspriesto tahmetra jautājumu - mk2 dīzeļa tahometrs, pie noteikuma ja netaisies pāriet uz ķīļsiksnām, tāpat būtu jāpārregulē - ja var iztikt bez tahometra kam sarkanās strīpas ir pie 4,5 tad var mierīgi pārtaisīt benzīnnieka tahometru [izņemt tam sprieguma dalītāju] lai tas darbotos no motora vadības bloka signāla. Nu un vēl ja sagribēsi kruīzu - nāksies likt spidometru ar MFA lai būtu spidometrs ar ātruma devēju.

Stūres pastiprinātājs - donoram tāds noteikti ir, ja mk2 tāda nav, un gribi to ielikt - vajadzēs saderīgus stūres stieņus no mk2 [reikas bija divu ražotāju, ZF un XTR], mk2 šķidruma trauku un kronšteinu, un atplūdes trubas, kā arī saderīgu stūres kardāniņu un kardāniņa gofru.

Bremzes - pieņemot ka mk2 ir standarta bremzes, un mk3 parasti neventilējamie diski, un tu varētu gribēt ko jēdzīgāku par tām mk2 bēdīgajām bremzēm - jāmeklē no B3/B4 pastētes ar kādu 2.0 motoru priekšas bremzes un rumbas. Pieņemu ka mk2 1.8 lielais bremžu pastiprinātājs jau ir :?

Par kulisi un kūleri gan jau kāds cits varēs apstāstīt.

P.N. Maiņas procesā vari uzlikt stabilizatora stieni no mk3, ja tas stiprinās plauktos, tas ir resnāks par mk2 stieni.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

Post Reply

Return to “Motors | Kārba”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests