Sarkanais Mk3 Golfs

User avatar
arniks8
Posts: 7080
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 173 times
Been thanked: 406 times
Contact:

Re: Sarkanais Mk3 Golfs

Post by arniks8 » 24.08.2020, 14:06

Var no saabiem un citiem auto dabūt flanci eļļas radiatoriem, es tikai nezinu vai vr6 tur viss ir tāpat kā 4cyl. Lai gan 130° slodzē nav nekas traģisks.

Es tiešām ieteiktu pārbaudīt vai ap eļļas temperatūras sensoru vai tā savienojumiem nav kāds kontakts apsulbējis, varētu arī būt ka tas siltummaiņas flancis ir aizaudzis un tāpēc tik labi labi nedzesē.
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
IMAGin
Posts: 282
Joined: 16.03.2014, 13:13
VW: Golf 4 Variant
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times
Contact:

Re: Sarkanais Mk3 Golfs

Post by IMAGin » 25.08.2020, 10:46

Risinājums jau parasti ir ļoti vienkāršs, eļļas/tosola siltummaini nost, flanci ar/bez termostata un trubu izvadiem vietā + tik lielu ārējo eļļas radiatoru cik nu ticība un vieta atļauj uzlikt.

Es ar tādu komplektu neesmu redzējis eļļai vairāk kā ~120 grādus, stipri mokot dzinēju.
VW Golf 4 PD TDI FWD 358.4HP / 615Nm / Powered by BlackSheep
// Race cars are like strippers - I just keep throwing money at them hoping for the ride of my life.

User avatar
Chubaka
Posts: 53
Joined: 03.10.2018, 15:26
VW: Golf3 VR6 AAA
Has thanked: 7 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: Sarkanais Mk3 Golfs

Post by Chubaka » 10.09.2020, 14:25

Nu tā, kaut kāds laiciņš pagājis, šis tas arī tika darīts, kaut arī piķis kokos neaug, tika iegādātas šādas tādas daļas priekš VR6
Vienvārd sakot situācija pasaulē un tajā skaitā Baltijas valstīs nav skaidra - kura robeža kad aizvērsies vai no kurienes atgriežoties būs jāatsēž šīs 14 dienas, tas arī ir lielākais āķis braucienam uz BestLap EE šo piektdien, jo tieši piektdienā plkst 17:00 tiek katu nedēļu paziņots kas un kā būs ar kaimiņvalstīm. Protams auto izmlēmām gatavot tik un tā, un ja nu koronavīruss ļaus braukt - tad brauksim, bet ja būs jāatsēž 14 dienas - tad nebrauksim. Līdz ar to šo to gatavojām auto, lai vismaz rastu sajūtu ka kaut ko esam darījuši :
Atnāca poly bukses - priekšējiem plauktiem, kvalitāte ir OK, tāpēc neredzēju jēgu maksāt 120EUR, ja to pašu var dabūt pa 25E.
metam virsū
Image
Pēc aktīvas akselerātora pedāļa mocīšanas apmēram 1500km garumā, tiek izlemts mainīt eļļu, 5W40 Liqui molly kas bija iekšā jau tika pašķaidīts 2x ar 1L blašķiem (1x no Statoil un 1x noname benzīntanka) jo eļļa VR6 garšo un ir jāpielej, kā arī pēc ķēdes maiņas tur varēja tikt iekšā visādi brake cleaner utt. Šoreiz nopērkam Molygen liqu molly 5W40, redzēs kāds būs patēriņš, kā arī izprasījām dažas uzlīmes priekš garažas.
Image
Image
Tālāk arī tiek nolemts kaut ko darīt ar bremžu sistēmu, jo pēc 10min 333 trasē uz bremzēm var cept ne tikai bekonu be arī piepīpēt cigāru, kluči ir glazificējušies un slīd kā pa baikāla ledu- caur ne īpaši izdevīgo TODO.LV kur nepastāv nekādas atlaides tiek nopirktas Zimmermann perforētie 280mm bremžu diski ar cerību, ka būs līdzēts ar bremžu pārkaršanu trasē + uz mana darba zirga Mazda arī tādi stāv virsū un nesūdzos. Kluči arī tiek izvēlēti pareizie - Ferrodo DS - aprakstā rakstīts ka der trasei un agresīvai bremzēšanai kas mūsu gadījumā ir.
Image
Te kluči vēl kastē :^^:
Image
Ilgi arī mocīja skursteņa izskats kā arī viņa novietojums, kurš bija 5cm no zemes, vienmēr nepameta doma, ka aizķeroties ar kerbja tas kādu dienu iedursies kādam labavuhā :lachtot: un būs problēmas. Protams skaņa bija ļoti laba un vācu Friedrichs motorsport izpildījums ir OK (performances ziņā man liekas, ka bija arī kaut kāds gains :| ) bet nolemts to mainīt uz citu, aktīvi tika meklēts kaut kas labs un lietots, bet kurš tad kaut ko tādu pardod :irre: , tāpēc tiek nopirkts universal ar 2 stabulītēm 63 diametrā - kā arī pārmetināta visa maģistrāle šajā izmērā (stock ir 55) - arī fakts bija tāds, ka iepriekš metinot uz ķap-ļap sanāca nesmukas pārejas un likās ka ir restriction - pārtaisam. Beigās izskatās šādi : 8O
Image

Image
Skaņas ziņā protams ir daudz skaļāks, performances ziņā gūti pateikt - vienvārd sakot ir citādāk. pie 6k rpm ir 108db (atā atā apskate) :sauer:

Vēl parakājoties pa garažas tālākajiem stūriem tiek uzieta sporta taburete ar siksnām (pareizāk sakot 2 taburetes) un tiek nolemts to mest iekšā, kā arī uzlit aizmugurē ta saucamo razporku lielākam stīvumam un arī tam, lai var kabināt siksnas, bildē visu var saprast :lachtot:

Image

Beigās izkatās ļoti labi un piesprādzējoties pat ir sajūta ka labāk var iekrāmēt līkumā, taču tagad iekāpjot ar ķiveri ir tā kā tomēr nedaudz par augstu benķis un sanāk rīvēties gar lūkas malu - skatīsies ko tur var lietas labā izdarīt.

Image

Visiem pīs un cerams, ka brauciens uz EE sanāks
Te mēs gāzējām pa Biķerniekiemm - bračka finišē ar BMW (braucām safe režīmā)
If you are going to drag race the car, just ignore everything I just posted and
don't buy a VW.

User avatar
Arrchey
Posts: 1377
Joined: 05.12.2019, 10:29
VW: Toledo
Has thanked: 143 times
Been thanked: 87 times
Contact:

Re: Sarkanais Mk3 Golfs

Post by Arrchey » 10.09.2020, 15:39

Chubaka wrote:
10.09.2020, 14:25
Skaņas ziņā protams ir daudz skaļāks, performances ziņā gūti pateikt - vienvārd sakot ir citādāk. pie 6k rpm ir 108db (atā atā apskate) :sauer:
Liekās ka pirms tam mazos apgriezienos grieze bija lielāka? Man vismaz tā ir bijis ar pēdējiem diviem izpūtējiem. Visdrīzāk tas nozīmē, ka tas moments kad izpūtējs efektīvi pats izsūc izplūdes gāzes no cilindra ir pārvietojies pa pāris štukām apgriezienu augstāk.
1991 Seat Toledo 2.0 8v - rindā aiz bembja
1997 VW Golf 1.9tdi
1999 BMW 320ciA - process aizsākts

User avatar
Chubaka
Posts: 53
Joined: 03.10.2018, 15:26
VW: Golf3 VR6 AAA
Has thanked: 7 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: Sarkanais Mk3 Golfs

Post by Chubaka » 10.09.2020, 16:03

Jā, tāda sajūta rodas, bet nav tā ka pa pāris štukām, bet pisaks no apakšām arī ir, liekas ka augšas daudz labākas. :roll:
If you are going to drag race the car, just ignore everything I just posted and
don't buy a VW.

User avatar
duude
Posts: 6
Joined: 26.05.2020, 22:38
VW: Golf GT
Contact:

Re: Sarkanais Mk3 Golfs

Post by duude » 11.09.2020, 09:46

Vai tad skatē troksni nemēra pie kādiem 4k rpm? Tad jau būtu bišči mazāk dB.

User avatar
Chubaka
Posts: 53
Joined: 03.10.2018, 15:26
VW: Golf3 VR6 AAA
Has thanked: 7 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: Sarkanais Mk3 Golfs

Post by Chubaka » 11.09.2020, 10:20

Skati izgājām ar stock izpūtēju. Nākamā skate Martā - līdz tam brauks ar šito, tad manīs ko darīt. ;)
If you are going to drag race the car, just ignore everything I just posted and
don't buy a VW.

User avatar
Chubaka
Posts: 53
Joined: 03.10.2018, 15:26
VW: Golf3 VR6 AAA
Has thanked: 7 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: Sarkanais Mk3 Golfs

Post by Chubaka » 15.09.2020, 09:56

Tātad, kāds laiks jau pagājis, protams dēļ paši zināt kā nekur netikām, tāpēc bija kaut kur jaiztērē nauda, pēc nelieliem meklējumiem vietājā FB tika atrasts pasažieru benķis Sparco 2000 :chinese:
Siksnas ir, tagad atliek tikai izārdīt standarta benķa stiprinājumu un samontēt visu kopā.
Maybe kādam ir jau kāds gatagvs risinājums sliedēm ? :pssst:
Image
If you are going to drag race the car, just ignore everything I just posted and
don't buy a VW.

User avatar
Chubaka
Posts: 53
Joined: 03.10.2018, 15:26
VW: Golf3 VR6 AAA
Has thanked: 7 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: Sarkanais Mk3 Golfs

Post by Chubaka » 28.09.2020, 13:15

Nu tā, kāds laiciņš jau ir pagājis, šādas tādas darbības tika veiktas, proti, gatavojāmies MANO events trackday kas notika 27.09
no "izlabojumiem" tika uzlikta sporta stūre ar 90mm iznesumu RRS, protams, bez starpgadījumiem neiztikt, pirmām kārtām jau pati pāreja ir retāka par Vincenta Van Goga oriģinālajiem mākslas darbiem, nekue nevienam nav, bet vienā saulaniā dienā pēkšņi Protuning.lv parādījās - ķīnas pāreja pa 30 EUR
Image

Bez flekša iejaukšanās tas sūds neder, nevar tik dziļi iespraust uz stieņa lai pievilktu uzgiezni, tāpēc nozāģēju nedaudz konusa daļu tad viss derēja.
lai pateiktu vai tā ir 30 EUR vērta - nē, bet citur nekur nebija, tikai kopā ar kaut kādu sūdīgu stūri.
RRS stūre veiksmīgi uzmontēta, ir daudz ērtāka par standarta bubļiku + saķere ar cimdiem ir daudz labāka.
Image

Nu pa lielam mašīna gatava trackday, par cik mēs šoreiz bijām 3 braucēji, tad sanāca braukt Street 1 un Street 3 kopā 8 braucieni pa 15 min = 2h trasē un 215km redline režīmā. Tika iegādāti 80 L E98, tehniskais buss sakrāmēts, līdzi neliels intrumentu klāsts, donkrats, utt..
Sākam gāzēt, es braucu pirmais, viss iet ļoti labi - bet aut kā jūtu ka jaudas parasti ir vairāk nekā šodien - nu neko gāžu tālāk, un pēdējā aplī dzirdu ka atmetas pāris katli - bet tad atkal parādās - atkarībā no apgriezieniem, bet nu brauciens jau galā, ripoju uz PIT - piebraucu un saprotu ka no kaut kurienes gāžas tosols - raujam vaļā haubi- jā, šļakstās no tās pašas šļaukas ko nomainīju šī "bloga" sākumā, bet paldies sutosporta dieviem, ka ieplīsa tieši pie hamuta vietas - nogriežam īsāku trubu un liekam virsū (tikmēr bračka lido galaktiskā ātrumā uz Statoil pakaļ 30L tosola)
Tie kas zin kā no priekšas izskatās VR6 motortelpa un cik tur ir vietas lai iebāztu roku - sapratīs. ar apdegušiem pirkstiem maucu virsū to šļauku, paralēli tam grozam arī distribūtora vāciņu, jo tur neliela plaisa korpusā - un liekas vaina ir tajā, pagrozam - skaņa paliek labāka, bet nu laika trūkuma dēļ - pagriežam lai nepirž un nākamais jau laiž trasē (starp braucieniem tikai 15 min )
Bračka griež pa trasi, itkā viss OK - tosols netekot, viss iet kā vajag.
Trešajā hītā mums izjūk kārba
Te video :
Nu un tas arī viss, FIN.
Trackday beidzās, labākais ātrums 1:47 lielajā auto aplī, bet nu pat nepaspējām iesilt, domāju, ka vel 3-5 sek varēja dabū nost ja būtu braukuši visus atlikušos hītus. :ops:

pusass ļurkājas, nav neviena roba, visos var ielikt, bet nakas negriežas.
Image

līdz ar to : Meklēju kārbu, DZQ no dīzeļa ar 4.235 galveno pāri vai arī 02A/02J kas būvēta trasei ar satuvinātiem pārnesumiem PM vai labāk 202 199 seši trīs
Last edited by Chubaka on 29.09.2020, 09:31, edited 1 time in total.
If you are going to drag race the car, just ignore everything I just posted and
don't buy a VW.

User avatar
msh
Posts: 9607
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 517 times
Been thanked: 145 times
Contact:

Re: Sarkanais Mk3 Golfs

Post by msh » 28.09.2020, 17:40

Chubaka wrote:
28.09.2020, 13:15
Te video - nez kāpēc nesanāca ielikt ka embeded .. :/
No saites "&feature=youtu.be" jāizgriež ārā.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
Arrchey
Posts: 1377
Joined: 05.12.2019, 10:29
VW: Toledo
Has thanked: 143 times
Been thanked: 87 times
Contact:

Re: Sarkanais Mk3 Golfs

Post by Arrchey » 28.09.2020, 18:19

Nu hz, es tādu pašu ķīnas pāreju uzliku izlīdzoties tikai ar frēzi... :mrgreen:
Neesi vienīgais kas vakardienu beidza ar salauztiem dzelžiem, pazīstamiem volga izdomāja pārkarst un noķīlēt... :D
1991 Seat Toledo 2.0 8v - rindā aiz bembja
1997 VW Golf 1.9tdi
1999 BMW 320ciA - process aizsākts

User avatar
ASRock
Posts: 3557
Joined: 21.08.2009, 00:54
VW: Golf
Location: Riga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 49 times
Contact:

Re: Sarkanais Mk3 Golfs

Post by ASRock » 28.09.2020, 19:46

vr6 tak nav tik daudz apgriezienu lai braukt ar 4.2 reduktoru,3.9 pilnigi pietiek
tel. 22347143

User avatar
Chubaka
Posts: 53
Joined: 03.10.2018, 15:26
VW: Golf3 VR6 AAA
Has thanked: 7 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: Sarkanais Mk3 Golfs

Post by Chubaka » 29.09.2020, 09:44

Arrchey wrote:
28.09.2020, 18:19
Nu hz, es tādu pašu ķīnas pāreju uzliku izlīdzoties tikai ar frēzi... :mrgreen:
Neesi vienīgais kas vakardienu beidza ar salauztiem dzelžiem, pazīstamiem volga izdomāja pārkarst un noķīlēt... :D
Jā, cik dzirdēju tad izšāva galvas blīvi. Bled tā pāreja tas ir jaut kas = viena konusa mala 1.5mm otra 4.5mm :roll: :lachtot: bet nu piezāģēju un ir OK, bubļiks turās.
If you are going to drag race the car, just ignore everything I just posted and
don't buy a VW.

User avatar
Chubaka
Posts: 53
Joined: 03.10.2018, 15:26
VW: Golf3 VR6 AAA
Has thanked: 7 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: Sarkanais Mk3 Golfs

Post by Chubaka » 14.10.2020, 15:46

Vobšem biedri - nokurināju savu KKL vadu, bet vajadzētu nolasīt auto kļūdas - kurš detonācijas devējs man čakarē prātu - kāds varbūt var to izdarīt, vai arī aizsist vadu ?
Atlīdzība konservētos persikos garantēta. vau aizbraukt pakaļ - atvest - no probs =)
If you are going to drag race the car, just ignore everything I just posted and
don't buy a VW.

User avatar
IMAGin
Posts: 282
Joined: 16.03.2014, 13:13
VW: Golf 4 Variant
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times
Contact:

Re: Sarkanais Mk3 Golfs

Post by IMAGin » 15.10.2020, 09:59

Mazliet offtopic, bet tomēr interesanti - ar kādu ātrumu tas mk3 spēj noturēties ozolā? :?
VW Golf 4 PD TDI FWD 358.4HP / 615Nm / Powered by BlackSheep
// Race cars are like strippers - I just keep throwing money at them hoping for the ride of my life.

Post Reply

Return to “vw Golf Latvijas miestos un ielās”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest