arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post Reply
User avatar
Nordik
Posts: 7062
Joined: 10.02.2013, 14:49
Has thanked: 142 times
Been thanked: 246 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by Nordik » 07.09.2019, 12:10

Malacis, diski bomba izskatās labi!
Ze end of story

User avatar
arniks8
Posts: 7049
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 172 times
Been thanked: 401 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by arniks8 » 30.12.2019, 12:46

Laikam nav ko turēt sveci zem pūra. Gadu iesāku grandiozi ar ABF'a iegādi, tāpēc gadu arī jānoslēdz grandiozi, vakar iegādājos passātam motoru, arī ar 150 lošadei 8). Liels paldies čomam, kas izručīja un palīdzēja atvest :thumbs:

Šo to gan dzinējam būs jāsamaina(ieplūdnieks, karteris, trubas, jo dzinējs ir no audi), bet par tik saldu ciparu bija grēks neņemt. Swapošu visticamāk pavasarī, pa ziemu jāsakārto vadi, jāievāc pāris iztrūkstošie štrunti, jāiekrāj nauda beņai.

Image
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
msh
Posts: 9543
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 515 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by msh » 30.12.2019, 14:05

Ja jau no audi, tad pārbaudi vai blokam būs kur pieskrūvēt kronšteinus - nezinu par šitiem motoriem, vecajiem bloki atsķīrās, atkarībā no tā, kurā virzienā motors nāk - ABFu iekš tāda audī, no kura nācis šitas bīdelis, ielikt nevar... :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
arniks8
Posts: 7049
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 172 times
Been thanked: 401 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by arniks8 » 30.12.2019, 14:10

Ir kur pieskrūvēt, audi tajā vietā ir kondiškas sūkņa kronšteins.
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
Jujubokar
Posts: 2937
Joined: 11.12.2015, 18:45
VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
Has thanked: 192 times
Been thanked: 237 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by Jujubokar » 30.12.2019, 14:56

Kur Tu viņu swaposi? Pasūdā? :D
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."

User avatar
arniks8
Posts: 7049
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 172 times
Been thanked: 401 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by arniks8 » 30.12.2019, 14:58

Jā, būs express kartupeļu piegāde :D
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

Para
Posts: 764
Joined: 19.09.2013, 16:08
VW: statek mk2
Location: Rīga/Ziepniekalns Latvija
Has thanked: 46 times
Been thanked: 31 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by Para » 30.12.2019, 15:04

No awdi vw var ielikt, otrādāk nevar.
Nesēdināt ir grēks.

User avatar
fckns
Posts: 4906
Joined: 06.10.2013, 13:01
VW: C209
Has thanked: 125 times
Been thanked: 168 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by fckns » 30.12.2019, 15:05

Būtu labāk pasūdam skati izgājis ar kautko, kas nācis no dzimšanas. :D
msh wrote: Dīzelis ir feniņdrāšu degviela; cilvēku kam to vajag nevis tāpēc ka nevar atļauties ieliet benzīnu, bet tāpēc ka negrib to atļauties, un kam vibrācijas un spriguļu klaudzēšana rada patīkamu ieseksota centa sajūtu.

User avatar
synthia.custom
Posts: 632
Joined: 03.05.2016, 11:59
VW: Jetta MK2
Has thanked: 8 times
Been thanked: 13 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by synthia.custom » 02.01.2020, 14:28

Pārdodied man ar kāds ABFu ar pravodku plzzzz :hilfe:

User avatar
arniks8
Posts: 7049
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 172 times
Been thanked: 401 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by arniks8 » 30.04.2020, 02:07

Tā kā nupat ir aktivizējušies lielo korpusu topiki, vajag kādu mazo korpusu līdzsvaram.

Viss sākās ar to ka nopirku izpūtējam daļas, lai savestu to kārtībā, kolektoram blīves, jaunas sveces (ngk BKUR6ET-10), gaisa filtru, eļļas filtru, degvielas filtru, jaunas atsperes priekšai, spidometra trosi, ecu temp. dačiku, jaunas spuldzes.

Sākam ķimerēties (sākumā bildes būs pilnīga ateja un maz, aprīlī nopirku beidzot jaunu telefonu :D)
Šeit ir SPAMS: Apskatīt

nedaudz jāpapisās lai vienā gabalā izņemtu kolektoru, motors jāsašķiebj uz priekšu un kolektors diezgan jāgroza, bet izdarīt var
Image

Te var redzēt gateri kā dēļ arī bija tas ieberziens ar izpūtēju
Image

Image

Bija plaisas, apvārīju riņķī, šķiet ka ir līdzēts. Bet nu laikam nākotnē būs par citu kolektoru jādomā.

Image

Kolektors sametināts, flancis klāt, beidzot var civilizēti pievienot izpūtēju. Sākumā gan gribēju v-band likt, bet tieši tad iekikoja korona un sapratu ka drīz būs brīvdienas priekšā un ar steigu sameklēju parastos flančus :naac:

Image

Lēnu garu taisīju, mēriju, prātīgi darīju, lai viss būtu taisns un tā

Image

Un tad........ :aiwa:

Image

Kāpēc tā? Nu vot es nebiju pamanījis ka tas kurš piemetināja kolektora gofru, piemetināja to šķībi :aiwa: (Nē flancis nav pie vainas)

Izpūtējs gatavs

Image

Image

Ar visu to izvirzījumu gala bundulis strīķējās gar buferi, bet neko darīt, lielākam izvirzījumam nebija vietas.

Jaunā atspere vs vecā apzāģētā

Image

Vajadzēja samainīt vienu putekļu gumiju pusasij. noņemot konstatēju ka diezgan luftē granātas, no vairākām salasīju vienu setu un saliku jaunas putekļu gumijas

Image

Uzswapoju skates durvi

Image

Aizbraucu uz skati un dabūju uz mēnesi. Ielika 3 divniekus - kreisā luktura stars par augstu, nedeg atpakaļgaitas lukturi, labajam ritenim par švaku rucīts.

Nedaudz pagasēju un sāku novērst defektus, lukturis ez, vakarā aizbraucu uz pilsētu un pie ēkas sienas noregulēju. Atpakaļgaitas lukturi nedega, jo vads pie štekera bija pārplīsis, bet rucīti meklējot pārplīsa bremžu truba pie tilta, labi ka tad tas notika, nevis iepriekšējā dienā velkot uz 160 :aiwa:. Es gan tāpat jau biju nospriedis aizmugurē salikt visu jaunu, jo pakaļa pa bedrēm pamatīgi staigāja.

Kamēr gaidīju daļas, tikmēr ieliku glušakus uz aizmuguri, jo sūdainais sūkņa motors neleca un vajadzēja braukt. Tā kā pirms vairākiem gadiem savirzē tika izsecināts ka tilts ir saliekts, sapratu ka ir īstais brīdis, lai uzliktu gti tiltu.

Nopirku meyle amīšus, lemforder bukses tiltam, atbalstus amīšiem gan priekšai, gan aizmugurei
Image

Sāku ar gti tilta vecajām buksēm

Image

Image

Izņemt vecās ir tas vieglākais :D

Image

Pusi dienas nojājos, diviem vītņstieņiem norāvu vītnes un tik kādi 2cm iegāja, beigās sapratu ka nav ko čakarēties un nākošajā dienā aizvedu uz servisu, 12 eiro un varēju lieki nečakarējoties sākt tilta maiņu

Image

Vecā bremžu trubiņa :aiwa:

Image

Pēc vecās parauga uzlocīta jaunā, locīju ar pirkstiem un āmura kātu, smuki nesanāca :D

Image

Image

Ceļam tik augšā

Image

Bundžu atbalstīju uz vietām, ko rūpnīcā izmantoja pārvietošanai pa konveijeru

Image

Bija jānoņem šis, lai atskrūvētu amīšus, man tik tas viss hujovi nāca nost un sapisu nedaudz to sūdu

Image

Image

herro

Image

Kad nav neviena, kas varētu pieturēt no otras puses :D. Es laikam biju pirmais, kas kopš rūpnīcas aiztika tās skrūves, lai atvilktu nācās nedaudz iesvīst :emo:

Image

Vecais tilts ārā

Image

:lol:

Image

Image

Image

Bija pizdatā diena skrūvēšanai, no sirds izbaudīju procesu, varēja pat nedaudz pasauļoties skrūvējot.

Bikin iepuva :susnaks:

Image

Jaunais tilts virsū

Image

korķis, lai var pats atgaisot bremzes

Image

Image

Rucīti sačinīju, bet nu kaut kas nav kārtībā, virzulis normāli kustās un neķerās, hvz kas par vainu, gan jau vēlāk nopirkšu jaunu suportu, lai ir miers

Image

Dabūju skati uz gadu :]

Image

Mainot priekšējiem amīšiem atbalsta gultņus konstatēju ka nepievilku pietiekoši pusasij to metāla sūdu un šis tas ir izlidojis ārā :susnaks:

Image

Image

Vecais atbalsts

Image

Jaunais

Image

purns nedaudz pacēlās :susnaks:

Image

Pārticība :]

Image

nonulēju km un izbraukšu tukšu bāku, lai var aprēķināt faktisko patēriņu. MFA jau rāda fantastiskus ciparus, vidēji 6.4L, bet pa pilsētu man ir rādijis arī 4.4L sēņojot :naac:

Kad taisīju pirmo swapu, biju dabūjis nepareizo gumiju sajūgam(lielākā ir jaunā), sūdi bija tādi ka sajūgs diezgan vēlu sāka ņemt un vajadzēja iepist pedāli pamatīgi grīdā.

Image

uzswapoju arī citu sajūga pedāli, man tur kaut kas kārbā vai sajūgā ir sajucis, nejēgā smags bija, tagad ir +/- ok :D

Image

Image

Novērsu arī vislielāko kulises lufti, šīs skrūves dēļ viens kronšteins normāli ļurkājās, neatceros kāpēc agrāk nesanāca samainīt.

Image

vecajai bikin prasās pēc atvaļinājuma uz meksiku

Image

Kko ņēmos ar spidometra trosi, jo adata raustījās, beigās gan joka pēc pieliku veco pie urbja un hokus pokus, tai viss bija kārtībā. Es gan viņu biju vairākas reizes licis pa jaunam, bet tad tāpat nekas negāja, vakar uzliku atpakaļ veco un viss iet, hvz, galvenais ka spidometrs neraustās, bija zbal ka pilsētā adata raustas no 45-60 ampiltūdā, ne sūda nevarēja saprast cik tad ir :D.

Image

Pa ziemu biju nodarbojies ar nelielu TUNING, uztaisīju normālu trompeti filtra kastei

Image

Uztaisīju flow testus, bet pats neko nesaprotu :D

Image

Image

Image

Var redzēt ka ķepas noplīsa, ideāli nav, bet ir gana labi. Apakšējo trompeti nav sanācis uztaisīt, jo uni ir ciet, knapi šo sanāca dabūt

Image

Šī gan ir tāda pirmā testa versija, piemērot var redzēt ka aploci var droši palielināt

Image

Ieplūdes troksnis tagad ir dzirdams it īpaši slodzē un šķiet ka gāzes pedālis palika asāks, joka pēc varu ielikt veco, lai salīdzinātu.

Šobrīd ir epopeja ar pasažiera durvi. Pagaidām nav nācies redzēt tādu, kas būtu labākā stāvoklī kā skates durvs. Skates durvs ir nu tāda, lietot varētu, bet nav tā labākā, negribās tādu likt uz jettas, enģi arī prasītos mainīt, savādāk tā durvs hujovi taisās. Vecā durvs reāli būtu afigenna ja nebūtu tas caurums, enģe perfekta, rūsa ir, bet nav traka, līdz kaklam.

Tā savādāk ir forši braukt, auto tagad ar piekares uzlabojumiem ir daudz komfortablāks, asāks un līkumos dara tieši to ko vēlies. Ļori gribētos aizbraukt uz trasi, it īpaši tāpēc ka tagad visur ir menti, var ātri bez tiesībām palikt :aiwa:

Ar passātu arī kkas notiek

Image

Pagaidām tas laikam arī viss, visu ko esmu darījis neesmu uzskaitījis, jo nevaru to visu atcerēties kā arī nezinu vai vajadzīgs ieiet tādos sīkumos. Man jau šķiet ka ar jauno telefonu taisu par daudz bildes :D
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
msh
Posts: 9543
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 515 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by msh » 30.04.2020, 12:53

Tā detaļa ko tu sauc par kolektoru, ir bikse - kolektors ir tas gabals kas skrūvējas pie galvas. Nobīdījums un leņķis bikses galam visdrīzāk ir katalizatora bunduļa dēļ. ABFam tiešām gofra nāk apakšā, un nevis biksē, pie izplūdnieka, kā 8v?

Normālais veids kā pildīties būtu vienmēr līdz augšai - jā, protams, sākumā jāpārvar morāla barjera :D Tas MFA pēc savas idejas pareizi patēriņu rēķināt nevar, bet tomēr - tev tā vakuuma trubiņa ir pievienota pareizajā vietā?

Attiecībā par mašīnas celšanu aiz konveijera vietām - aizmugurējās vietas, tāpat kā priekšējās, ir piemetinātas uz 1 mm bieza [šajā gadījumā jāsaka - plāna] lokšņu metāla... :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
arniks8
Posts: 7049
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 172 times
Been thanked: 401 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by arniks8 » 30.04.2020, 13:10

Nu tā ir vienkāršāk uzrakstīt, zinu ka tā ir bikse, atdalīt viņu tāpat gan jau ka nemaz vairs nevar. Gofra biksē nāk turpat kur 8v, problēma ir tajā ka gofra ir izgriezta un piemetināts šķībi atpakaļ. Man bija 8v, nebija nekāda novirzījuma, pats budulis ir tik tā izveidots nesimetriski.

Protams, vakuums ir pareizajā vietā. Tas ir KR spidometrs, ja nemaldos, tad KR nāca tikai ar close ratio kārbu, man uz ABF ir lielā ekonomija aka TD kārba, uz sotaka ir kādi 2600 rpm, varbūt tāpēc.

cēlu aiz tilta, aiz tām vietām atbalstīju, tas jebkurā gadījumā ir labāk kā atsutēt uz grīdas vai sliekšņiem.
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
zipo93
Posts: 2740
Joined: 23.08.2012, 22:03
VW: Passat VR5 Syncro
Location: Līgatne
Has thanked: 260 times
Been thanked: 135 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by zipo93 » 30.04.2020, 17:35

arniks8 wrote:
30.04.2020, 13:10

Protams, vakuums ir pareizajā vietā. Tas ir KR spidometrs, ja nemaldos, tad KR nāca tikai ar close ratio kārbu, man uz ABF ir lielā ekonomija aka TD kārba, uz sotaka ir kādi 2600 rpm, varbūt tāpēc.

cēlu aiz tilta, aiz tām vietām atbalstīju, tas jebkurā gadījumā ir labāk kā atsutēt uz grīdas vai sliekšņiem.
MFA tev patēriņu nekad nerādīs tuvu patiesībai, ja tur nebūs iekšā tieši tas motors un ideālā kārtībā. Jaudīgākam motoram sanāk, ka tiek padota vairāk degviela pie tā paša droseles pavēruma jeb vakuuma nekā tas ir ieprogrammēts MFA. Kāreiz gribēju atrast veidu kā viņam var pārprogrammēt to koeficientu, ko viņš izmanto lai no vakuuma dabūtu patēriņu, bet tā arī neatradu gatavu risinājumu, jo neesmu vēl tik gudrs elektronikā, lai pats saprastu, kas viņam smadzenēs notiek un kā tam tikt klāt :D

Bet par stutēšanu uz tiem aizmugures kronštieniem... Tas, ka izdarīji un viss ir kārtībā tas forši, bet nu es neieteiktu uz viņiem paļauties, tur daudz nevajag, lai viņi nolocītos... 1mm varbūt bija rūpnīcā, bet parasti pēc 30 gadiem viņi sastāv pārsvarā no dubļiem un rūsas :D
2005.g. Porsche Cayenne S Daily misen'
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1991.g. RAF 2203-01 Pirmais svētdienas auto, kurš arī brauc
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1983.g. VW PostGolf Mk2 Kaut kad sataisīs varbūt

User avatar
msh
Posts: 9543
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 515 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by msh » 30.04.2020, 19:32

arniks8 wrote:
30.04.2020, 13:10
Nu tā ir vienkāršāk uzrakstīt, zinu ka tā ir bikse, atdalīt viņu tāpat gan jau ka nemaz vairs nevar. Gofra biksē nāk turpat kur 8v, problēma ir tajā ka gofra ir izgriezta un piemetināts šķībi atpakaļ. Man bija 8v, nebija nekāda novirzījuma, pats budulis ir tik tā izveidots nesimetriski.

Protams, vakuums ir pareizajā vietā. Tas ir KR spidometrs, ja nemaldos, tad KR nāca tikai ar close ratio kārbu, man uz ABF ir lielā ekonomija aka TD kārba, uz sotaka ir kādi 2600 rpm, varbūt tāpēc.

cēlu aiz tilta, aiz tām vietām atbalstīju, tas jebkurā gadījumā ir labāk kā atsutēt uz grīdas vai sliekšņiem.
Nu bet pareizā vieta ir kur? :D Es ar savu patēriņa rādītāju tik nesen izdomāju pieslēgties pie viena bremžu pastiprinātāja vienvirziena vārsta un, hujaks, man sāka rādītājs rādīt kādu litru vairāk, tb tuvāk realitātei, nekā bija tad, kad bija pa tiešo pie kolektora...

Attiecībā par tām vietām - celt ar OEM domkratu, tam virsū uzliekot lupatiņu, ir daudz labāk kā celt kā tu izdarīji - sliekšņos attiecīgajās vietās ir pastiprinājuma bleķi, jo aiz tām vietām ir domāts mašīnu celt, kamēr tajos lanžeru galos nekā nav, jo tiem ir domāts turēt tikai plikas bundžas svaru. Ja ir tāda fobija no celšanas aiz sliekšņiem - cel aiz lanžeriem.

P.S. Tas parāda kāds ir tavas džetas bundžas stāvoklis ja tu vari aiz tām vietām atbalstīt - man tas nebūtu izdevies... :lol:
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
arniks8
Posts: 7049
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 172 times
Been thanked: 401 times
Contact:

Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V

Post by arniks8 » 30.04.2020, 19:37

msh wrote:
30.04.2020, 19:32
Nu bet pareizā vieta ir kur? :D Es ar savu patēriņa rādītāju tik nesen izdomāju pieslēgties pie viena bremžu pastiprinātāja vienvirziena vārsta un, hujaks, man sāka rādītājs rādīt kādu litru vairāk, tb tuvāk realitātei, nekā bija tad, kad bija pa tiešo pie kolektora...

Attiecībā par tām vietām - celt ar OEM domkratu, tam virsū uzliekot lupatiņu, ir daudz labāk kā celt kā tu izdarīji - sliekšņos attiecīgajās vietās ir pastiprinājuma bleķi, jo aiz tām vietām ir domāts mašīnu celt, kamēr tajos lanžeru galos nekā nav, jo tiem ir domāts turēt tikai plikas bundžas svaru. Ja ir tāda fobija no celšanas aiz sliekšņiem - cel aiz lanžeriem.

P.S. Tas parāda kāds ir tavas džetas bundžas stāvoklis ja tu vari aiz tām vietām atbalstīt - man tas nebūtu izdevies... :lol:
Ir ir tieši pirms tā vienvirziena vārsta, kondiškas pečkai arī vakuums tur tiek ņemts.

Es vienmēr ceļu aiz tilta/tilta kronšteina, kas visu laiku ir spējīgs turēt auto svaru.
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

Post Reply

Return to “vw Golf Latvijas miestos un ielās”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests