arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V
-
- Posts: 7049
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 172 times
- Been thanked: 401 times
- Contact:
Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V
Laikam nav ko turēt sveci zem pūra. Gadu iesāku grandiozi ar ABF'a iegādi, tāpēc gadu arī jānoslēdz grandiozi, vakar iegādājos passātam motoru, arī ar 150 lošadei . Liels paldies čomam, kas izručīja un palīdzēja atvest
Šo to gan dzinējam būs jāsamaina(ieplūdnieks, karteris, trubas, jo dzinējs ir no audi), bet par tik saldu ciparu bija grēks neņemt. Swapošu visticamāk pavasarī, pa ziemu jāsakārto vadi, jāievāc pāris iztrūkstošie štrunti, jāiekrāj nauda beņai.
Šo to gan dzinējam būs jāsamaina(ieplūdnieks, karteris, trubas, jo dzinējs ir no audi), bet par tik saldu ciparu bija grēks neņemt. Swapošu visticamāk pavasarī, pa ziemu jāsakārto vadi, jāievāc pāris iztrūkstošie štrunti, jāiekrāj nauda beņai.
-
- Posts: 9543
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 515 times
- Been thanked: 143 times
- Contact:
Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V
Ja jau no audi, tad pārbaudi vai blokam būs kur pieskrūvēt kronšteinus - nezinu par šitiem motoriem, vecajiem bloki atsķīrās, atkarībā no tā, kurā virzienā motors nāk - ABFu iekš tāda audī, no kura nācis šitas bīdelis, ielikt nevar...
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
-
- Posts: 7049
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 172 times
- Been thanked: 401 times
- Contact:
Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V
Ir kur pieskrūvēt, audi tajā vietā ir kondiškas sūkņa kronšteins.
-
- Posts: 2937
- Joined: 11.12.2015, 18:45
- VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
- Has thanked: 192 times
- Been thanked: 237 times
- Contact:
Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V
Kur Tu viņu swaposi? Pasūdā?
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."
-
- Posts: 7049
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 172 times
- Been thanked: 401 times
- Contact:
-
- Posts: 4906
- Joined: 06.10.2013, 13:01
- VW: C209
- Has thanked: 125 times
- Been thanked: 168 times
- Contact:
Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V
Būtu labāk pasūdam skati izgājis ar kautko, kas nācis no dzimšanas.
msh wrote: Dīzelis ir feniņdrāšu degviela; cilvēku kam to vajag nevis tāpēc ka nevar atļauties ieliet benzīnu, bet tāpēc ka negrib to atļauties, un kam vibrācijas un spriguļu klaudzēšana rada patīkamu ieseksota centa sajūtu.
-
- Posts: 632
- Joined: 03.05.2016, 11:59
- VW: Jetta MK2
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 13 times
- Contact:
-
- Posts: 7049
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 172 times
- Been thanked: 401 times
- Contact:
Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V
Tā kā nupat ir aktivizējušies lielo korpusu topiki, vajag kādu mazo korpusu līdzsvaram.
Viss sākās ar to ka nopirku izpūtējam daļas, lai savestu to kārtībā, kolektoram blīves, jaunas sveces (ngk BKUR6ET-10), gaisa filtru, eļļas filtru, degvielas filtru, jaunas atsperes priekšai, spidometra trosi, ecu temp. dačiku, jaunas spuldzes.
Sākam ķimerēties (sākumā bildes būs pilnīga ateja un maz, aprīlī nopirku beidzot jaunu telefonu )
Viss sākās ar to ka nopirku izpūtējam daļas, lai savestu to kārtībā, kolektoram blīves, jaunas sveces (ngk BKUR6ET-10), gaisa filtru, eļļas filtru, degvielas filtru, jaunas atsperes priekšai, spidometra trosi, ecu temp. dačiku, jaunas spuldzes.
Sākam ķimerēties (sākumā bildes būs pilnīga ateja un maz, aprīlī nopirku beidzot jaunu telefonu )
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
-
- Posts: 9543
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 515 times
- Been thanked: 143 times
- Contact:
Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V
Tā detaļa ko tu sauc par kolektoru, ir bikse - kolektors ir tas gabals kas skrūvējas pie galvas. Nobīdījums un leņķis bikses galam visdrīzāk ir katalizatora bunduļa dēļ. ABFam tiešām gofra nāk apakšā, un nevis biksē, pie izplūdnieka, kā 8v?
Normālais veids kā pildīties būtu vienmēr līdz augšai - jā, protams, sākumā jāpārvar morāla barjera Tas MFA pēc savas idejas pareizi patēriņu rēķināt nevar, bet tomēr - tev tā vakuuma trubiņa ir pievienota pareizajā vietā?
Attiecībā par mašīnas celšanu aiz konveijera vietām - aizmugurējās vietas, tāpat kā priekšējās, ir piemetinātas uz 1 mm bieza [šajā gadījumā jāsaka - plāna] lokšņu metāla...
Normālais veids kā pildīties būtu vienmēr līdz augšai - jā, protams, sākumā jāpārvar morāla barjera Tas MFA pēc savas idejas pareizi patēriņu rēķināt nevar, bet tomēr - tev tā vakuuma trubiņa ir pievienota pareizajā vietā?
Attiecībā par mašīnas celšanu aiz konveijera vietām - aizmugurējās vietas, tāpat kā priekšējās, ir piemetinātas uz 1 mm bieza [šajā gadījumā jāsaka - plāna] lokšņu metāla...
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
-
- Posts: 7049
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 172 times
- Been thanked: 401 times
- Contact:
Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V
Nu tā ir vienkāršāk uzrakstīt, zinu ka tā ir bikse, atdalīt viņu tāpat gan jau ka nemaz vairs nevar. Gofra biksē nāk turpat kur 8v, problēma ir tajā ka gofra ir izgriezta un piemetināts šķībi atpakaļ. Man bija 8v, nebija nekāda novirzījuma, pats budulis ir tik tā izveidots nesimetriski.
Protams, vakuums ir pareizajā vietā. Tas ir KR spidometrs, ja nemaldos, tad KR nāca tikai ar close ratio kārbu, man uz ABF ir lielā ekonomija aka TD kārba, uz sotaka ir kādi 2600 rpm, varbūt tāpēc.
cēlu aiz tilta, aiz tām vietām atbalstīju, tas jebkurā gadījumā ir labāk kā atsutēt uz grīdas vai sliekšņiem.
Protams, vakuums ir pareizajā vietā. Tas ir KR spidometrs, ja nemaldos, tad KR nāca tikai ar close ratio kārbu, man uz ABF ir lielā ekonomija aka TD kārba, uz sotaka ir kādi 2600 rpm, varbūt tāpēc.
cēlu aiz tilta, aiz tām vietām atbalstīju, tas jebkurā gadījumā ir labāk kā atsutēt uz grīdas vai sliekšņiem.
-
- Posts: 2740
- Joined: 23.08.2012, 22:03
- VW: Passat VR5 Syncro
- Location: Līgatne
- Has thanked: 260 times
- Been thanked: 135 times
- Contact:
Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V
MFA tev patēriņu nekad nerādīs tuvu patiesībai, ja tur nebūs iekšā tieši tas motors un ideālā kārtībā. Jaudīgākam motoram sanāk, ka tiek padota vairāk degviela pie tā paša droseles pavēruma jeb vakuuma nekā tas ir ieprogrammēts MFA. Kāreiz gribēju atrast veidu kā viņam var pārprogrammēt to koeficientu, ko viņš izmanto lai no vakuuma dabūtu patēriņu, bet tā arī neatradu gatavu risinājumu, jo neesmu vēl tik gudrs elektronikā, lai pats saprastu, kas viņam smadzenēs notiek un kā tam tikt klātarniks8 wrote: ↑30.04.2020, 13:10
Protams, vakuums ir pareizajā vietā. Tas ir KR spidometrs, ja nemaldos, tad KR nāca tikai ar close ratio kārbu, man uz ABF ir lielā ekonomija aka TD kārba, uz sotaka ir kādi 2600 rpm, varbūt tāpēc.
cēlu aiz tilta, aiz tām vietām atbalstīju, tas jebkurā gadījumā ir labāk kā atsutēt uz grīdas vai sliekšņiem.
Bet par stutēšanu uz tiem aizmugures kronštieniem... Tas, ka izdarīji un viss ir kārtībā tas forši, bet nu es neieteiktu uz viņiem paļauties, tur daudz nevajag, lai viņi nolocītos... 1mm varbūt bija rūpnīcā, bet parasti pēc 30 gadiem viņi sastāv pārsvarā no dubļiem un rūsas
2005.g. Porsche Cayenne S Daily misen'
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1991.g. RAF 2203-01 Pirmais svētdienas auto, kurš arī brauc
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1983.g. VW PostGolf Mk2 Kaut kad sataisīs varbūt
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1991.g. RAF 2203-01 Pirmais svētdienas auto, kurš arī brauc
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1983.g. VW PostGolf Mk2 Kaut kad sataisīs varbūt
-
- Posts: 9543
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 515 times
- Been thanked: 143 times
- Contact:
Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V
Nu bet pareizā vieta ir kur? Es ar savu patēriņa rādītāju tik nesen izdomāju pieslēgties pie viena bremžu pastiprinātāja vienvirziena vārsta un, hujaks, man sāka rādītājs rādīt kādu litru vairāk, tb tuvāk realitātei, nekā bija tad, kad bija pa tiešo pie kolektora...arniks8 wrote: ↑30.04.2020, 13:10Nu tā ir vienkāršāk uzrakstīt, zinu ka tā ir bikse, atdalīt viņu tāpat gan jau ka nemaz vairs nevar. Gofra biksē nāk turpat kur 8v, problēma ir tajā ka gofra ir izgriezta un piemetināts šķībi atpakaļ. Man bija 8v, nebija nekāda novirzījuma, pats budulis ir tik tā izveidots nesimetriski.
Protams, vakuums ir pareizajā vietā. Tas ir KR spidometrs, ja nemaldos, tad KR nāca tikai ar close ratio kārbu, man uz ABF ir lielā ekonomija aka TD kārba, uz sotaka ir kādi 2600 rpm, varbūt tāpēc.
cēlu aiz tilta, aiz tām vietām atbalstīju, tas jebkurā gadījumā ir labāk kā atsutēt uz grīdas vai sliekšņiem.
Attiecībā par tām vietām - celt ar OEM domkratu, tam virsū uzliekot lupatiņu, ir daudz labāk kā celt kā tu izdarīji - sliekšņos attiecīgajās vietās ir pastiprinājuma bleķi, jo aiz tām vietām ir domāts mašīnu celt, kamēr tajos lanžeru galos nekā nav, jo tiem ir domāts turēt tikai plikas bundžas svaru. Ja ir tāda fobija no celšanas aiz sliekšņiem - cel aiz lanžeriem.
P.S. Tas parāda kāds ir tavas džetas bundžas stāvoklis ja tu vari aiz tām vietām atbalstīt - man tas nebūtu izdevies...
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
-
- Posts: 7049
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 172 times
- Been thanked: 401 times
- Contact:
Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V
Ir ir tieši pirms tā vienvirziena vārsta, kondiškas pečkai arī vakuums tur tiek ņemts.msh wrote: ↑30.04.2020, 19:32Nu bet pareizā vieta ir kur? Es ar savu patēriņa rādītāju tik nesen izdomāju pieslēgties pie viena bremžu pastiprinātāja vienvirziena vārsta un, hujaks, man sāka rādītājs rādīt kādu litru vairāk, tb tuvāk realitātei, nekā bija tad, kad bija pa tiešo pie kolektora...
Attiecībā par tām vietām - celt ar OEM domkratu, tam virsū uzliekot lupatiņu, ir daudz labāk kā celt kā tu izdarīji - sliekšņos attiecīgajās vietās ir pastiprinājuma bleķi, jo aiz tām vietām ir domāts mašīnu celt, kamēr tajos lanžeru galos nekā nav, jo tiem ir domāts turēt tikai plikas bundžas svaru. Ja ir tāda fobija no celšanas aiz sliekšņiem - cel aiz lanžeriem.
P.S. Tas parāda kāds ir tavas džetas bundžas stāvoklis ja tu vari aiz tām vietām atbalstīt - man tas nebūtu izdevies...
Es vienmēr ceļu aiz tilta/tilta kronšteina, kas visu laiku ir spējīgs turēt auto svaru.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests