Spams 2020 Nr.2

Par visu un neko
Locked

Kā pārdzīvot valstī plosošos sērgu?

Ieslēgties garāžā uz mēnesi ar lēto dezinfekcijas līdzekļu krājumiem.
9
28%
Sākt melnā tirgus biznesu pārdodot griķus un tualetes papīru.
5
16%
A man po**j, es no laukiem!
5
16%
Aktīvi piedalīties panikas celšanā, staigājot pa veikaliem šķaudīdams.
6
19%
Ko tie šmurguļi tagad mēnesi mājās sēžot darīs?
0
No votes
Viss slikti, labāk pašam pakārties pirms tas mēris tiek līdz manīm.
3
9%
Kārtējā gavno aptauja.
4
13%
 
Total votes: 32

User avatar
msh
Posts: 9569
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 516 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: Spams 2020 Nr.2

Post by msh » 24.03.2020, 23:05

zipo93 wrote:
24.03.2020, 20:14
Aploces platums vai tad neatšķiras?
Ja godīgi, nezinu, mans svars man ir vienmēr licis skatīties uz platā gala virsdeķiem un par šosejnieka mazajām desiņām man ir līdzīgs viedoklis kā par zemprofila mizām uz stancētas mašīnas :D Jebkurā gadījumā šaubos - neesmu redzējis veikalos īpaši šaurus dangus, tie dangi kas tur ir, parasti ir +/- viena platuma, tāda kurš jau ir šaurāks par padomju laiku parastā ielas velosipēda dangiem, un nevarētu teikt ka nepastāv šauri parastie virsdeķi; man te pašam īpašumā ir viens tāds, nonācis īpašumā ar lietotu pakaļas ripuli, kurš savos izmēros diez vai ir īpaši lielāks par tavām šosejnieka mizām...
fokume wrote:
24.03.2020, 19:51
Šis bija vienīgais musaros
Apmēram :lol: Kaut kādus piecus gadus atpakaļ, apciemojis klasesbiedru sakarā ar viņa tā laika audī kupeju, ieraudzīju lūžņu čupā rāmi, un pavandoties, atradu vēl vienu - tā kā tobrīd lietošanā esošā ZIF 112-512 sieviešnieka rāmis skaidri redzami neturēja slodzi ko radīja mans svars apvienojumā ar manu braukšanas stilu [Brooks ādas ķeblis ļauj no bedrēm neizvairīties 8) ; salieķa 35 mm sēdekļa trubu vietā kur tai piemetināta priekšas truba, es arī pamanījos bik saliekt :D ] , tad lieli slēgtie rāmji bija tieši tas, kas bija vajadzīgs un tā nu es tos savācu - viens rāmis izrādījās 1967. gada YKPANHA, diemžēl tam laikam kaut kas smags bija ticis tajā čupā uzmests un tas bija līks tāpēc pievērsos otram.
mikimiki wrote:
24.03.2020, 21:46
Ko nozīme saliki? Kādi iztrūkumi?
To arī nozīmē - paņēmu pliku rāmi, piemetināju tam trošu stiprinājumus un sametināju pāris niekus, nosmilšoju, nokrāsoju un sakrāmēju apkārt lietas lai sanāktu velosipēds. Pirmo reizi tas rāmis lietošanu manā īpašumā piedzīvoja nepilnus četrus gadus atpakaļ; sakrāmēju velosipēdu ar pliku, nekrāsotu rāmi lai pārliecinātos ka tas rāmis vēl spēj turēt slodzi, un nobraucu pārsimt kilometrus - diemžēl bija nopietna problēma ar vidusasi; kā jau veciem velosipēdiem, vidusass tur bija pēc tā principa kā velosipēda rumbā, ar skrūvējamiem konusiem uz ass un vidusass mājā ieliktām bļodām - diemžēl iestājās tā problēma, kas ar vecākiem velosipēdiem iestājas vēl pāris sīkumos - pie mums veikalos nopērkamās tādas asis ir domātas colliskam izmēram, bet veci eiropas rāmji, dabiski, ir ar tuvu metrisko izmēru kurš ir bik lielāks, un tās bļodas tur vienkārši valcēja ārā - izskatījās ka iepriekšejajam īpašniekam, klasesbiedra vectēvam, bija bijusi līdzīga problēma. Tā nu tas ričuks tika sadalīts reizinātajos, vidusass mājā tika iemetināta no kaut kāda mūsdienu kalnīgā izgriezta vidusass māja lai varētu ieskrūvēt monobloku [man šito variantu ieteica vienā liepājas veloveikalā] un pēc tam tas rāmis tika aizvests uz vienu liepājas veloveikalu to vidusass māju sakopt, jo attiecīgais vītņurbis ir pārāk dārgs lai man būtu vērts tādu iegādāties - pēc tam tas rāmis tāds nomētājās manā garāžā pāris gadus, līdz man apnika ka tas tur mētājas un vajadzēja aizvietotāju tābrīža velosipēdam + vēl nopirku jebajā nelietotu Sturmey - Archer AW rumbu, kas kļuva par pēdējo salmiņu lai to ričuku atgrieztu lietošanā.

Image

Nepilnus četrus gadus veca bilde; tolaik biju tam ričukam saspieķojis sniegpārsliņas :)

Iztrūkumi? Pagaidu dakšas vietā jāuzbūvē normāla dakša ar bremzēm kura arī derētu šim rāmim [padomju standarta dakšām truba ir par īsu, nesanāk vieta kontruzgrieznim], jānopērk jauna ģeneratorrumba un tā jāiespieķo; līdzšinējā izrādījās esam beigta un sekcija parādīja ka tur laikam ir pizģec, jāsakārto vēl pāris sīkumi rāmim, kaut kā tā. Nākotnē vēl derētu iepirkt rumbu ar bik vairāk robiem, trīs ir bik par maz, un Shimano Nexus septiņniecīte man ne sevišķi patīk, lai arī par to kas ir salieķī man sūdzību nav.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
msh
Posts: 9569
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 516 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: Spams 2020 Nr.2

Post by msh » 24.03.2020, 23:06

GG. wrote:
24.03.2020, 22:55
Kā kaut ko tādu var atrast?
Atrast ko, saiti?
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
msh
Posts: 9569
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 516 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: Spams 2020 Nr.2

Post by msh » 24.03.2020, 23:20

Novilku the fast and the furious, nejauši uzlecu kaut kādai vietai tajā viģikā, a tur, a tur...

Image

:D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

mikimiki
Posts: 2439
Joined: 06.07.2012, 00:02
Has thanked: 268 times
Been thanked: 134 times
Contact:

Re: Spams 2020 Nr.2

Post by mikimiki » 25.03.2020, 00:07

Man acis konusā par to velo palagu!
Cepuri nost!

mikimiki
Posts: 2439
Joined: 06.07.2012, 00:02
Has thanked: 268 times
Been thanked: 134 times
Contact:

Re: Spams 2020 Nr.2

Post by mikimiki » 25.03.2020, 00:11

Bet tas aiz gara laika un neko darīt?

Jo jēgu tur grūti atrast!

User avatar
msh
Posts: 9569
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 516 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: Spams 2020 Nr.2

Post by msh » 25.03.2020, 01:33

Tas par ko? :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
Bobiks
Posts: 933
Joined: 03.02.2019, 22:08
VW: zaļonka
Location: CaBlox
Has thanked: 158 times
Been thanked: 61 times
Contact:

Re: Spams 2020 Nr.2

Post by Bobiks » 25.03.2020, 06:15

fckns wrote:
24.03.2020, 21:56
Itkā jau pāris gadus ir doma, bet nekur tālāk par domu nav nonācis. Kautkā grūti šķirties, jo par spīti visam traumām kas iegūtas ar to felli, pozitīvās emocijas atsver to visu. :D
O jaa, ticu. ;D
Jau sen tieši domāju par dirt-jumper iegādi.
Brūnie saloni ir mana vājība

User avatar
Bobiks
Posts: 933
Joined: 03.02.2019, 22:08
VW: zaļonka
Location: CaBlox
Has thanked: 158 times
Been thanked: 61 times
Contact:

Re: Spams 2020 Nr.2

Post by Bobiks » 25.03.2020, 06:20

msh wrote:
24.03.2020, 22:35
Tu iedomājies - velosipēdi ir tik maz attīstījušies ka sakarīgas konstrukcijas deviņpadsmitā gadsimta beigu "safety bicycle" rāmis varētu atšķirties tikai ar niansēm... :D Reku uzskatāms piemērs; vairāk par gadsimtu vecs ričuks kas no līdzīgiem šodienas izstrādājumiem atšķiras ar niansēm. Bet par modernumu tev ir taisnība - tu tik iedomājies - šis rāmis ir spējīgs tikt aprīkots ar siksnu; tas ir divdaļīgs, ļaujot izmantot neatveramu piedziņas objektu :D
Atļaušos nepiekrist. Viena no būtiskākajām niansēm, ja runājamam par rāmi, ir tieši tā ģeometrija. Atšķirība ir MILZĪGA. Esmu braukājis ar dažāda gadagājuma velo (mtb tipa) un saku uzreiz - pavisam cita vadāmība un sajūtas. Protams, ratu izmēri un citas komponentes arī spēlē savu lomu, bet rāmis un tā ģeometrija ir pavisam neatsverama. ;)
Brūnie saloni ir mana vājība

User avatar
zipo93
Posts: 2743
Joined: 23.08.2012, 22:03
VW: Passat VR5 Syncro
Location: Līgatne
Has thanked: 261 times
Been thanked: 135 times
Contact:

Re: Spams 2020 Nr.2

Post by zipo93 » 25.03.2020, 06:56

Kāds zin, Latgalīte vēl eksistē? Kāds darba laiks?
2005.g. Porsche Cayenne S Daily misen'
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1991.g. RAF 2203-01 Pirmais svētdienas auto, kurš arī brauc
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1983.g. VW PostGolf Mk2 Kaut kad sataisīs varbūt

User avatar
mdz
Posts: 2054
Joined: 22.02.2019, 02:10
VW: 1.8T
Has thanked: 49 times
Been thanked: 196 times
Contact:

Re: Spams 2020 Nr.2

Post by mdz » 25.03.2020, 08:45

Bobiks wrote:
25.03.2020, 06:20
Atļaušos nepiekrist. Viena no būtiskākajām niansēm, ja runājamam par rāmi, ir tieši tā ģeometrija. Atšķirība ir MILZĪGA. Esmu braukājis ar dažāda gadagājuma velo (mtb tipa) un saku uzreiz - pavisam cita vadāmība un sajūtas. Protams, ratu izmēri un citas komponentes arī spēlē savu lomu, bet rāmis un tā ģeometrija ir pavisam neatsverama. ;)
Tulīt, drošvien, dzirdēsi lekciju par to, ka visa tā ģeometrija ir sūds un neko neietekmē. Lai gan tvanā minoties uz baznīcu tā arī varētu būt, galvenais bamsli nepazaudēt grāvī ripojot. Tāpatās arī tiem vecajiem čuguna sūdiem rāmis sver tikpat, cik tagad normāls ričuks viss kopā, bet tas jau arī neko nemaina. :mrgreen:

User avatar
Kasiitiss
Posts: 199
Joined: 19.02.2009, 19:35
VW: Golf Variant Mkk7
Location: Rīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times
Contact:

Re: Spams 2020 Nr.2

Post by Kasiitiss » 25.03.2020, 08:59

zipo93 wrote:
25.03.2020, 06:56
Kāds zin, Latgalīte vēl eksistē? Kāds darba laiks?
vēl ziemā eksistēja. biju laika posmā no 9 - 10 tad tirgoņi jau bija savās ierindās!
TDI

fokume
Posts: 11808
Joined: 28.05.2018, 01:13
Has thanked: 234 times
Been thanked: 563 times

Re: Spams 2020 Nr.2

Post by fokume » 25.03.2020, 10:34

Šimis arī zaparam atradīs pielietojumu :d

User avatar
fckns
Posts: 4919
Joined: 06.10.2013, 13:01
VW: C209
Has thanked: 125 times
Been thanked: 169 times
Contact:

Re: Spams 2020 Nr.2

Post by fckns » 25.03.2020, 11:34

msh wrote:
24.03.2020, 22:35
Tu iedomājies - velosipēdi ir tik maz attīstījušies ka sakarīgas konstrukcijas deviņpadsmitā gadsimta beigu "safety bicycle" rāmis varētu atšķirties tikai ar niansēm... :D
Velosipēdu seksperts ierunājies. Mute nesmird pēc tam kad tos savus vemekļus pats norij?
msh wrote: Dīzelis ir feniņdrāšu degviela; cilvēku kam to vajag nevis tāpēc ka nevar atļauties ieliet benzīnu, bet tāpēc ka negrib to atļauties, un kam vibrācijas un spriguļu klaudzēšana rada patīkamu ieseksota centa sajūtu.

User avatar
msh
Posts: 9569
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 516 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: Spams 2020 Nr.2

Post by msh » 25.03.2020, 13:08

Bobiks wrote:
25.03.2020, 06:20
Atļaušos nepiekrist. Viena no būtiskākajām niansēm, ja runājamam par rāmi, ir tieši tā ģeometrija. Atšķirība ir MILZĪGA. Esmu braukājis ar dažāda gadagājuma velo (mtb tipa) un saku uzreiz - pavisam cita vadāmība un sajūtas. Protams, ratu izmēri un citas komponentes arī spēlē savu lomu, bet rāmis un tā ģeometrija ir pavisam neatsverama. ;)
Tās atšķirības visdrīzāk ir konkrētā ražotāja attiecīgā laika īpatnības. Kā reiz ģeometrija ir viena no lietām, kas man ir iepatikusies šitentajā ulmaņlaika rāmī, jo kā tu saki - citāda vadāmība un sajūtas - otrs - tas rāmis ir strēķīti lielāks nekā minsk vulgaris, un droši vien arī vidējais mūsdienu velosipēds - līdz tādam līmenim ka ja man tur nebūtu 36/18 zobrati, bet būtu parastie 48/19, standarta garuma ķēde būtu bijusi par īsu, kamēr tagad tā derēja pilnā izmērā... :D
mdz wrote:
25.03.2020, 08:45
Tāpatās arī tiem vecajiem čuguna sūdiem rāmis sver tikpat, cik tagad normāls ričuks viss kopā, bet tas jau arī neko nemaina. :mrgreen:
Protams ka maina - vieglāk uznest pa kāpnēm :troll: Pasaules klases sportistiem sacensībās tā nelielā starpība, ko dod daži kilogrami šurp turp var nozīmēt uzvaru vai zaudējumu par rāmja garumu - priekš pārējajiem stāstīt ka vieglāks velosipēds ir labāks ir tas pats kas stāstīt ka ikdienas braukšanai pa rīgu mašīna ar 2 cm klīrensu ir labāka nekā mašīna ar 10 cm klīrensu, jo tak krutie čaļi stāsta ka zemāks ir labāks, joptvā!!! :mrgreen: Vieglāks velosipēds nozīmē 1) jo vieglāks, jo nepraktiskāka materiāla rāmis 2) viegls jo tam nekā nav - nav grabažnieka, nav lukturu, nav normālu rumbu, nav dubļu aizsargu - bet tad ja tas ir - tas viss kaut ko sver... Ja tevi uztrauc nelielā starpība ko dod daži kilogrami, vai to neesamība, atliek tikai pabrīnīties kāpēc tu nebrauc ar kādu gulošo divriteni vai trīsriteni; aerodinamikas starpība dod daudz lielāku ieguvumu nekā dažu kilogramu nomešana :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
Saspraude_mk2
Posts: 2501
Joined: 07.01.2013, 16:01
VW: golf mk2
Has thanked: 187 times
Been thanked: 41 times
Contact:

Re: Spams 2020 Nr.2

Post by Saspraude_mk2 » 25.03.2020, 13:20

Īsāk sakot - nav naudas jaunam velosipēdam, tāpēc patīk vecie, "labie" hlami. :^^:

Locked

Return to “Vispārēji”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest