1.9tdi AFN dūmo no 2k-3k apgrieziniem ar zilu dūmu
Forum rules
Uzsākot jaunu tēmu:
1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".
2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
Uzsākot jaunu tēmu:
1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".
2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
-
- Posts: 7
- Joined: 22.09.2019, 17:58
- VW: Passat b5 afn
- Has thanked: 2 times
- Contact:
1.9tdi AFN dūmo no 2k-3k apgrieziniem ar zilu dūmu
Sveiki! Prasu ļoti Jūsu palīdzību.
Vēlējos pajautāt sekojošu lietu.
Ir tā, ka mans 1.9tdi AFN neitrālajā uz aukstu motoru noturot 2k-3k apgriezienus dūmo ar zilganu dūmaku.
Ir tā, ka iepriekš problēma bija tāda , ka iedodu čaudu ar pirmo ātrumu vai neitrālajā līdz 3.5k apgriezieniem mašīna tākā kārtīgi noraustās un izsit mega lielo melno dūmu un tad sāk raustīties dodot laukà viegli pelēcīgus dūmus. Noslāpējot un piedarbinot viss čotka.
Turbīna vesela, turbo ir ok. Kas var čakarēt smadzenes, SPRAUSLAS VAI SŪKNIS. Vienīgi manam sūknim ir 11mm plunžers. Bet dozu noregulējām mazāk.
Paldies jau iepriekš.
p
Vēlējos pajautāt sekojošu lietu.
Ir tā, ka mans 1.9tdi AFN neitrālajā uz aukstu motoru noturot 2k-3k apgriezienus dūmo ar zilganu dūmaku.
Ir tā, ka iepriekš problēma bija tāda , ka iedodu čaudu ar pirmo ātrumu vai neitrālajā līdz 3.5k apgriezieniem mašīna tākā kārtīgi noraustās un izsit mega lielo melno dūmu un tad sāk raustīties dodot laukà viegli pelēcīgus dūmus. Noslāpējot un piedarbinot viss čotka.
Turbīna vesela, turbo ir ok. Kas var čakarēt smadzenes, SPRAUSLAS VAI SŪKNIS. Vienīgi manam sūknim ir 11mm plunžers. Bet dozu noregulējām mazāk.
Paldies jau iepriekš.
p
Re: 1.9tdi AFN dūmo no 2k-3k apgrieziniem ar zilu dūmu
Hidrokompensatori! Tas par aizrīšanos virs 3,5k rpm! Nesakāpj spiediens pietiekami un tad nu vārsti dara ko nu kurais!
Par zilo dūmu iespējams ka arī sprauslas!
Par zilo dūmu iespējams ka arī sprauslas!
-
- Posts: 7
- Joined: 22.09.2019, 17:58
- VW: Passat b5 afn
- Has thanked: 2 times
- Contact:
Re: 1.9tdi AFN dūmo no 2k-3k apgrieziniem ar zilu dūmu
Okey, jā hidrokompensātori arī klab.
Tad skatīšos sprauslas
Tad skatīšos sprauslas
-
- Posts: 7
- Joined: 22.09.2019, 17:58
- VW: Passat b5 afn
- Has thanked: 2 times
- Contact:
Re: 1.9tdi AFN dūmo no 2k-3k apgrieziniem ar zilu dūmu
Klau, nogriezu mazāk dozu sūknim un pazuda aizrīšanās un tikai izsit nedaud melnu kvēpu. bet zilais dūms no 2-3k apgriezienu palika.
Re: 1.9tdi AFN dūmo no 2k-3k apgrieziniem ar zilu dūmu
Ja ella nezūd, tad sprauslas!
Ja ella zūd tad vārstu gumijas vai gredzeni!
Ja ella zūd tad vārstu gumijas vai gredzeni!
-
- Posts: 7
- Joined: 22.09.2019, 17:58
- VW: Passat b5 afn
- Has thanked: 2 times
- Contact:
Re: 1.9tdi AFN dūmo no 2k-3k apgrieziniem ar zilu dūmu
Eļļa man zuda, tad kad mašīna notika pārspiediens lkm. Tas ir , tad kad tukšgaitā uzgāzējot līd 3.5k aizrijās un saka raustīties. Bet kad dozu noreguleju mazāk, vairs nesit dūmu un tā kā labāk.
Bet tukšgaitā turot 2.5-3k zils dūms nāk. Nāk tad kad ie auksts motors un nedaudz uzsilis. Kad ir karsts viss čotka.
Tgd pamanīju, ka karstā motorā man lec sūdīgi, bet taa nav ziime ne?! Uz auksta motora lec ar pusapgriezienu un karsta 2-3 apgriezieni.
Bet tukšgaitā turot 2.5-3k zils dūms nāk. Nāk tad kad ie auksts motors un nedaudz uzsilis. Kad ir karsts viss čotka.
Tgd pamanīju, ka karstā motorā man lec sūdīgi, bet taa nav ziime ne?! Uz auksta motora lec ar pusapgriezienu un karsta 2-3 apgriezieni.
-
- Posts: 7064
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 172 times
- Been thanked: 403 times
- Contact:
Re: 1.9tdi AFN dūmo no 2k-3k apgrieziniem ar zilu dūmu
slits motors lec slikti ja punžeris padilis. Esi skatījies vai vagcomā rāda pareizu aizdedzi sūknim?
-
- Posts: 7
- Joined: 22.09.2019, 17:58
- VW: Passat b5 afn
- Has thanked: 2 times
- Contact:
Re: 1.9tdi AFN dūmo no 2k-3k apgrieziniem ar zilu dūmu
Būs jāpieslēdz.
Tas saucas tdi - miljons vārdu domu
Tas saucas tdi - miljons vārdu domu
-
- Posts: 7
- Joined: 22.09.2019, 17:58
- VW: Passat b5 afn
- Has thanked: 2 times
- Contact:
-
- Posts: 1972
- Joined: 07.05.2010, 09:57
- Location: Universe
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 14 times
- Contact:
Re: 1.9tdi AFN dūmo no 2k-3k apgrieziniem ar zilu dūmu
Tad velc lauka sprauslas un ved uz stendu parbaudit.
Power is nothing without
-
- Posts: 3978
- Joined: 09.10.2011, 09:45
- VW: MK2
- Location: Alūksne/Rīga
- Has thanked: 90 times
- Been thanked: 18 times
- Contact:
Re: 1.9tdi AFN dūmo no 2k-3k apgrieziniem ar zilu dūmu
Samaini kompensatorus un vārstu blīvslēgus, saliec visu pa metkām,
Silti tdi slikti lec nevis dēļ plunžera bet starta kartes kura degivelu sāk liet tikai kad sasniegti 200rpm, to visu var softiski sakārtot, esmu redzējis plunžerus kas pa dubļiem dzīvojušies un tās mašīnas lec ideāli, nevajag gramstīties tur kur neviens neprasa, īpaši ar 11mm plunžeri tur lai startu ielietu degvielas ir atliektiem galiem. Iebāz egram zaglušku pa vidu lai izslēgtu tā iespēju čakarēt prātu, ja ir likts 11mm plunžeris tad vajadzētu pārrakstīt sūkņa "tension" karti, kas atbild par dozu pie konkrēta dozatora sprieguma...
Man personīgi ir bijusi saskarsme ar šiem kas auksti aizrijas gāzējot, 95procentos gadījumu vainīga ir ķīlējoša vai nekorekta ģeometrijas darbība, vajag pārbaudīt vai mehāniski neķera ģeometrija un tad sāk burties ar vcds braucot un skatoties līknes, bieži arī sūknī izjūk zemspiediena mehāniskais regulators un iesmidzes moments pie paaugst. apg. netiek regulēts un ar vēlu aizdedzi var būt zilīts,
Arī ar pilnīgi lejošām sprauslām tās mašīnas iet, tukšgaitā parasti var novērot viegli zilu dūmu, un gaitā nedaudz vairāk kvēpu....
Silti tdi slikti lec nevis dēļ plunžera bet starta kartes kura degivelu sāk liet tikai kad sasniegti 200rpm, to visu var softiski sakārtot, esmu redzējis plunžerus kas pa dubļiem dzīvojušies un tās mašīnas lec ideāli, nevajag gramstīties tur kur neviens neprasa, īpaši ar 11mm plunžeri tur lai startu ielietu degvielas ir atliektiem galiem. Iebāz egram zaglušku pa vidu lai izslēgtu tā iespēju čakarēt prātu, ja ir likts 11mm plunžeris tad vajadzētu pārrakstīt sūkņa "tension" karti, kas atbild par dozu pie konkrēta dozatora sprieguma...
Man personīgi ir bijusi saskarsme ar šiem kas auksti aizrijas gāzējot, 95procentos gadījumu vainīga ir ķīlējoša vai nekorekta ģeometrijas darbība, vajag pārbaudīt vai mehāniski neķera ģeometrija un tad sāk burties ar vcds braucot un skatoties līknes, bieži arī sūknī izjūk zemspiediena mehāniskais regulators un iesmidzes moments pie paaugst. apg. netiek regulēts un ar vēlu aizdedzi var būt zilīts,
Arī ar pilnīgi lejošām sprauslām tās mašīnas iet, tukšgaitā parasti var novērot viegli zilu dūmu, un gaitā nedaudz vairāk kvēpu....
Auto elektriķa pakalpojumi, elektrodiagnostika, retrofit, nestandarta risinājumi, dzinēja vadības bloku programmēšana, dpf, egr, adblue, flap, immo atslēgšana
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests