SPAM4IXd PART VI (2K19)

Par visu un neko
Locked

Storm Area 51 VS Izdedzes Vīrs II

Storm Area 51, They Can't Stop All of Us
5
9%
Izdedzes Vīrs II: Kapitālistu Sabotāža
3
5%
ArnixD sāka dzert brūnos
8
14%
Feel the Žorix in jū
7
13%
KUR SKATĀS VALDĪBA?????!!!!!111111
4
7%
Virietis no Ruckas nak pie prata
14
25%
jevrosojuz jevriki
1
2%
PAMATIEDZĪVOTĀJU TIESĪBAS
5
9%
Galvenais nemest slīpi fwd. Tas ir Max gay
9
16%
 
Total votes: 56

mikimiki
Posts: 572
Joined: 06.07.2012, 00:02
Has thanked: 38 times
Been thanked: 23 times
Contact:

Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)

Post by mikimiki » 06.09.2019, 10:39

Var ieteikt krāsu bodi Rīgā kur sestdienā izjauks krāsu baloniņā pēc VW koda?

User avatar
mdz
Posts: 568
Joined: 22.02.2019, 02:10
Has thanked: 10 times
Been thanked: 41 times
Contact:

Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)

Post by mdz » 06.09.2019, 10:55

Maskavas ielā blakus intercaram, bet darba laiku neatceros, vienmēr piebraucu par vēlu.
These users thanked the author mdz for the post (total 2):
mikimiki (06.09.2019, 12:02) • deivisk (06.09.2019, 16:54)

User avatar
arniks8
Posts: 3890
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 79 times
Been thanked: 109 times
Contact:

Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)

Post by arniks8 » 06.09.2019, 11:49

Marisio wrote:
06.09.2019, 10:38
Man nav problēma dīzelim, bet gan stulbam benzīnniekam.
Nu tad gan laikam ar E85 jāmēģina
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?
Image

User avatar
msh
Posts: 5475
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 169 times
Been thanked: 76 times
Contact:

Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)

Post by msh » 06.09.2019, 12:21

Diez vai, drīzāk motors jāsaremontē - benzīnnieks jau nav dīzelis, visa degviela sadeg +/- vienādi, pie noteikuma ka to padod pareizajā daudzumā. Nē nu ja motoram lambda nosprāgusi, negribas to mainīt un vienalga ka vairāk patērē, tad jā - ar rūpīgi izrēķinātu E85 daudzumu bākā varētu dabūt CO normas robežās... :lol:
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
fokume
Posts: 4031
Joined: 28.05.2018, 01:13
VW: Golf 7, Golf 4,
Has thanked: 85 times
Been thanked: 268 times
Contact:

Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)

Post by fokume » 06.09.2019, 12:28

NAV BENZINS NAV PROBLEMU

kleklekle vismaz to melno sūdu izmeera un var vinnēt ar izpūtēja izmazgasanu vai piegāzt pus bāku ar visādiem no smoke sūdiem un Neste my dizeli

User avatar
msh
Posts: 5475
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 169 times
Been thanked: 76 times
Contact:

Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)

Post by msh » 06.09.2019, 12:45

Vispār jau ir otrādi - ar benzīnnieku nav problēmas - sliktākajā gadījumā šīs gadsimta mašīnai katalizators jāmaina - bet visa tā 3,14pelēšanās ar nopistiem ķīseļiem, kur kaut kas jālej, jāmazgā, jāvaro vai kaut kas cits jādara - nu, to jūs jau te apspriedāt :troll:

Tik vecām mašīnām kā manas, vispār ideāli - normāli strādājošs motors savās normās ierakstās ar 5x mazākiem cipariem nekā pieļaujams - pēdējos divus gadus esmu gājis apskati ar vemsi, kam uz benzīna brīvgaitā degmaisījums ir lambda 0,94 un līdz ar to CO 1,5 - 2E tā vajadzēja, esošajam aizmirsu to noīsināt - pajāt, tāpat 60% no normas.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
fckns
Posts: 2034
Joined: 06.10.2013, 13:01
VW: B5 antiviiruss
Has thanked: 45 times
Been thanked: 59 times
Contact:

Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)

Post by fckns » 06.09.2019, 12:59

Beidz slavet savu nopisto miskasti.
wrote:Reinis Nitišs iesaka vienkārši nebūt trūcīgam.

User avatar
fckns
Posts: 2034
Joined: 06.10.2013, 13:01
VW: B5 antiviiruss
Has thanked: 45 times
Been thanked: 59 times
Contact:

Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)

Post by fckns » 06.09.2019, 13:05

Nokia 2720

Msh, es tev jaunu telefonu atradu.
wrote:Reinis Nitišs iesaka vienkārši nebūt trūcīgam.

User avatar
fokume
Posts: 4031
Joined: 28.05.2018, 01:13
VW: Golf 7, Golf 4,
Has thanked: 85 times
Been thanked: 268 times
Contact:

Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)

Post by fokume » 06.09.2019, 13:15

Nokia kaut ko meegina iemsirdet bet nekas nesanak. Ta pat ka tas bija ar nokia 6 kurs beigas sanaca nenormalakais mesls

User avatar
fokume
Posts: 4031
Joined: 28.05.2018, 01:13
VW: Golf 7, Golf 4,
Has thanked: 85 times
Been thanked: 268 times
Contact:

Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)

Post by fokume » 06.09.2019, 13:18

Msh uztaisiji golfam savirzi ar to lineaalu?

mikimiki
Posts: 572
Joined: 06.07.2012, 00:02
Has thanked: 38 times
Been thanked: 23 times
Contact:

Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)

Post by mikimiki » 06.09.2019, 13:36

msh wrote:
06.09.2019, 12:45
Vispār jau ir otrādi - ar benzīnnieku nav problēmas - sliktākajā gadījumā šīs gadsimta mašīnai katalizators jāmaina - bet visa tā 3,14pelēšanās ar nopistiem ķīseļiem, kur kaut kas jālej, jāmazgā, jāvaro vai kaut kas cits jādara - nu, to jūs jau te apspriedāt :troll:

Tik vecām mašīnām kā manas, vispār ideāli - normāli strādājošs motors savās normās ierakstās ar 5x mazākiem cipariem nekā pieļaujams - pēdējos divus gadus esmu gājis apskati ar vemsi, kam uz benzīna brīvgaitā degmaisījums ir lambda 0,94 un līdz ar to CO 1,5 - 2E tā vajadzēja, esošajam aizmirsu to noīsināt - pajāt, tāpat 60% no normas.

Par šito var pļūtīt daudz un dikti! Jēga nekāda! Es varu slavēt dīzeļus ka kādi 5-7 cik viņi bijusi nav bijušas problēmas! Tas ka suknim blives jasamaina vai 30 gadus vecai turbinai nomirst asīte liekas sīkums! Un tie 2-3 karburatori kuriem visiem bija problēmas ar co un vēl čupu sīkumiem ap kuriem varēja kimereties katru nedēļas nogali, mainīt sveces un svecvadus sadalitajus utt! Vai kad nomazgā motoru un vairs nevar pieskilt! Dīzelim tā nebija - sēdies un brauc! Tas par mk2 tēmu!

Mk4 atkal lielai daļai mazo benzinieki parasti ir mainīti motori, kamēr dīzeli turpina smirdēt!

User avatar
fokume
Posts: 4031
Joined: 28.05.2018, 01:13
VW: Golf 7, Golf 4,
Has thanked: 85 times
Been thanked: 268 times
Contact:

Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)

Post by fokume » 06.09.2019, 13:54

Man jau pietiek ar dārza tehnikas karburatoriem kuri regulāri pisas xD

User avatar
arniks8
Posts: 3890
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 79 times
Been thanked: 109 times
Contact:

Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)

Post by arniks8 » 06.09.2019, 13:59

Tāpēc nevajag čakarēties ar karbiķiem kuriem ir 90hp, vajag pilno šprici(ne kjet) un viss būs zbiss.
These users thanked the author arniks8 for the post:
msh (08.09.2019, 09:40)
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?
Image

mikimiki
Posts: 572
Joined: 06.07.2012, 00:02
Has thanked: 38 times
Been thanked: 23 times
Contact:

Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)

Post by mikimiki » 06.09.2019, 14:06

Klau! Vajag līmplēvi mašīnai! Jumtu nolīmēt! Pēc iespējas lētāk un pilnīgi vienalga par kvalitāti! 100x170cm!

Ir ieteikumi kur meklēt! Bixenon uz vietas nekas sakarīgs(lēts nav)! Nu pa 20 eur var itka dabūt! Bet tā ka tas tikai prieks vienas dienas tad 10 eur vēl būtu okei izmest! :D

User avatar
fckns
Posts: 2034
Joined: 06.10.2013, 13:01
VW: B5 antiviiruss
Has thanked: 45 times
Been thanked: 59 times
Contact:

Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)

Post by fckns » 06.09.2019, 14:39

protuning parasti ir plēves. Dabuju pa lēto tur sev plēvi.
wrote:Reinis Nitišs iesaka vienkārši nebūt trūcīgam.

Locked

Return to “Vispārēji”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests