SPAM4IXd PART VI (2K19)
-
- Posts: 2054
- Joined: 22.02.2019, 02:10
- VW: 1.8T
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 196 times
- Contact:
Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)
B5.5 ar DPF? Kautko būšu palaidis garām.
Tur izklausās ka gan diagnostika, gan remonta metodes bijušas tipiskajā interneta stilā. Noperk sūdu un tad raud ka viss ir slikti.
Tur izklausās ka gan diagnostika, gan remonta metodes bijušas tipiskajā interneta stilā. Noperk sūdu un tad raud ka viss ir slikti.
-
- Posts: 4933
- Joined: 06.10.2013, 13:01
- VW: C209
- Has thanked: 125 times
- Been thanked: 169 times
- Contact:
Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)
Vai arī nopirkts pats lētākais sludinājumā atrodamais auto.
msh wrote: Dīzelis ir feniņdrāšu degviela; cilvēku kam to vajag nevis tāpēc ka nevar atļauties ieliet benzīnu, bet tāpēc ka negrib to atļauties, un kam vibrācijas un spriguļu klaudzēšana rada patīkamu ieseksota centa sajūtu.
Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)
Vienkāršākā matemātika vecam un kvalitatīvam mk4 ar veco motoru pirmaja gada pēc iegādes.
Riepu komplekts vasaras vai ziemas 250eur
Zobsiksnas komplekts 110eur + 70eur darbs
Ģeneratora piedziņas huinas 100eur
Eļļa 30eur +10eur darbs
Visi filtri ap 35eur
AC uzpilde 40eur (jacpot variantā ja vinnē )
Antifrīze + termostats ap 25eur
Kopā 670eur, bagaču auto.
Riepu komplekts vasaras vai ziemas 250eur
Zobsiksnas komplekts 110eur + 70eur darbs
Ģeneratora piedziņas huinas 100eur
Eļļa 30eur +10eur darbs
Visi filtri ap 35eur
AC uzpilde 40eur (jacpot variantā ja vinnē )
Antifrīze + termostats ap 25eur
Kopā 670eur, bagaču auto.
Last edited by fokume on 04.09.2019, 14:01, edited 1 time in total.
-
- Posts: 4933
- Joined: 06.10.2013, 13:01
- VW: C209
- Has thanked: 125 times
- Been thanked: 169 times
- Contact:
Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)
Tūlīt atnāks eksperc un iesmirdēs, ka otrais golfs ar šrota motoru un vemsi maizes maisiņā ir labākais kas šajā pasaulē ir uztaisīts.
msh wrote: Dīzelis ir feniņdrāšu degviela; cilvēku kam to vajag nevis tāpēc ka nevar atļauties ieliet benzīnu, bet tāpēc ka negrib to atļauties, un kam vibrācijas un spriguļu klaudzēšana rada patīkamu ieseksota centa sajūtu.
-
- Posts: 7080
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 173 times
- Been thanked: 405 times
- Contact:
Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)
Ņem pirmo ko piedāvā mogo un vinnesi. Nevajadzēs pirkt Ziemassvētku eglitei gaisminas jo salona būs patstāvīga Ziemassvētku atmosfēra.
-
- Zem i plakan
- Posts: 6880
- Joined: 21.11.2015, 02:02
- VW: MK4 24V 4mo & Pepsikolas 86C
- Has thanked: 96 times
- Been thanked: 319 times
- Contact:
Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)
Ja nebūtu izdomājis mainīt motoru, tajā cenā iekļautos sēdinātās, galvas blīve, recaro, diski, lielā apkope un vēl riepām paliktu vecam.Polo :trolololo:fokume wrote: ↑04.09.2019, 13:58Vienkāršākā matemātika vecam un kvalitatīvam mk4 ar veco motoru pirmaja gada pēc iegādes.
Riepu komplekts vasaras vai ziemas 250eur
Zobsiksnas komplekts 110eur + 70eur darbs
Ģeneratora piedziņas huinas 100eur
Eļļa 30eur +10eur darbs
Visi filtri ap 35eur
AC uzpilde 40eur (jacpot variantā ja vinnē )
Antifrīze + termostats ap 25eur
Kopā 670eur, bagaču auto.
-
- Posts: 400
- Joined: 27.03.2012, 22:18
- VW: Golf 4 variant
- Location: Gulbene-Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 7 times
- Contact:
Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)
Nē, tie bija dārgāki vai aptuveni tajā pašā summā. Man iznāca tā, ka no noskatītajiem 5iem auto, paņēmu vislētāko uz to brīdi. Plus piemeta jaunu OEM ģeneratoru, jo tas, kas bija virsū, čīkstējaGatisGirdenis wrote: ↑04.09.2019, 12:53Bet tie auto, kam nedeva info nebija lētāki? Un ja bija, par aptuveni kādu procentu?
-
- Zem i plakan
- Posts: 6880
- Joined: 21.11.2015, 02:02
- VW: MK4 24V 4mo & Pepsikolas 86C
- Has thanked: 96 times
- Been thanked: 319 times
- Contact:
-
- Posts: 2438
- Joined: 02.06.2017, 21:22
- VW: vw GOLF3 Match 1,8mono
- Has thanked: 98 times
- Been thanked: 54 times
Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)
Nedaprotu, kapēc par VEMu te tā ierēc Ja es savam mono izdomàtu ielikt ABF ,tad tikai ar kompi vien + 25 zs klāt bez riska, nelienot dzelžos, jo kā jau visi zinām, ABFam rūpnīca nogrieza iegūto jaudu atgāzēm. Un ja laika gaitā izdomā , var droši ielīst ar lielo vīli dzelžos, un tad jau ir VEMS, ko pieregulēt apstākļiem.
A hobiji jau ir dažādi, cits vīlē, cits makšķerē. Ja es ierēkšu, ka kāds nopircis karbona makšķeri, tad atkal te smies, ka man ir šaurs redzējumd uz dzīvi
Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)
bija kkadi pasuudi uz kuriem testeeja to dpf tehnologiju, tur vel bija kkadi šķidrumi, kuri tgd maksaa kosmosu un adblu neder
https://www.youtube.com/watch?v=Ynn8nqJMXjQ
-
- Posts: 7080
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 173 times
- Been thanked: 405 times
- Contact:
Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)
stock formā digi 3 ir tīri ok un kad brauc mierīgi, tad diezgan maz patērē, tas vems nafig nav vajadzīgs.Lauris.R wrote: ↑04.09.2019, 14:37Nedaprotu, kapēc par VEMu te tā ierēc Ja es savam mono izdomàtu ielikt ABF ,tad tikai ar kompi vien + 25 zs klāt bez riska, nelienot dzelžos, jo kā jau visi zinām, ABFam rūpnīca nogrieza iegūto jaudu atgāzēm. Un ja laika gaitā izdomā , var droši ielīst ar lielo vīli dzelžos, un tad jau ir VEMS, ko pieregulēt apstākļiem.
A hobiji jau ir dažādi, cits vīlē, cits makšķerē. Ja es ierēkšu, ka kāds nopircis karbona makšķeri, tad atkal te smies, ka man ir šaurs redzējumd uz dzīvi
-
- Posts: 2438
- Joined: 02.06.2017, 21:22
- VW: vw GOLF3 Match 1,8mono
- Has thanked: 98 times
- Been thanked: 54 times
Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)
nu bet msh varbūt nākotnē plāno ko uzvīlēt, un tad jau kompis būs un aidā
Who is online
Users browsing this forum: Google [Bot] and 1 guest