SPAM4IXd PART VI (2K19)
-
- Posts: 7027
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 172 times
- Been thanked: 398 times
- Contact:
Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)
tā tad izraujot instrumentu ppaneļa drošinātāju mašīna nedrīkst noslāpt?
-
- Posts: 2739
- Joined: 23.08.2012, 22:03
- VW: Passat VR5 Syncro
- Location: Līgatne
- Has thanked: 260 times
- Been thanked: 135 times
- Contact:
Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)
Attiecībā par VCDS versijām - man pašam ir 11.11 HEX+CAN ķīniešu kabelis ar programmu. Bez problēmām darbojas uz w10 64bit un lasa pilnīgi visu, ko var nolasīt sākot no 1992. A80 līdz 2008. gada Caddy. Nekam jaunākam pagaidām nav bijusi vajadzība un tik drīz diez vai būs
Kaut kad vajadzēs paņemt no AGA kādu gāzi priekš MIG/MAG metināšanas, jo pulverstieple plānam bleķim ir DDM. Kāds var ieteikt kuru gāzi lai ņem? Un kādas vispār tur cenas gan par to balona īri, gan par gāzi? Nekur nevaru atrast nekādas cenu lapas...
Kaut kad vajadzēs paņemt no AGA kādu gāzi priekš MIG/MAG metināšanas, jo pulverstieple plānam bleķim ir DDM. Kāds var ieteikt kuru gāzi lai ņem? Un kādas vispār tur cenas gan par to balona īri, gan par gāzi? Nekur nevaru atrast nekādas cenu lapas...
2005.g. Porsche Cayenne S Daily misen'
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1991.g. RAF 2203-01 Pirmais svētdienas auto, kurš arī brauc
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1983.g. VW PostGolf Mk2 Kaut kad sataisīs varbūt
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1991.g. RAF 2203-01 Pirmais svētdienas auto, kurš arī brauc
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1983.g. VW PostGolf Mk2 Kaut kad sataisīs varbūt
-
- Posts: 764
- Joined: 19.09.2013, 16:08
- VW: statek mk2
- Location: Rīga/Ziepniekalns Latvija
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 31 times
- Contact:
Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)
Balona īre 17 centi dienā kas sanāk ap 7 eiro mēnesī. CO² kkas ap 17 vai 19 eiro par gāzi. Mix bija kkas ap 60 eiro par gāzi nezinu vai Mixa balonam īre dārgāka.zipo93 wrote: ↑15.08.2019, 07:33Attiecībā par VCDS versijām - man pašam ir 11.11 HEX+CAN ķīniešu kabelis ar programmu. Bez problēmām darbojas uz w10 64bit un lasa pilnīgi visu, ko var nolasīt sākot no 1992. A80 līdz 2008. gada Caddy. Nekam jaunākam pagaidām nav bijusi vajadzība un tik drīz diez vai būs
Kaut kad vajadzēs paņemt no AGA kādu gāzi priekš MIG/MAG metināšanas, jo pulverstieple plānam bleķim ir DDM. Kāds var ieteikt kuru gāzi lai ņem? Un kādas vispār tur cenas gan par to balona īri, gan par gāzi? Nekur nevaru atrast nekādas cenu lapas...
Neaizmirsti par reduktoru agas baloniem tas arī jāpērk, tur cenas svārstās no 35 eiro lidz 70.
Nesēdināt ir grēks.
-
- Posts: 2739
- Joined: 23.08.2012, 22:03
- VW: Passat VR5 Syncro
- Location: Līgatne
- Has thanked: 260 times
- Been thanked: 135 times
- Contact:
Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)
CO2 balons man darbā ir, bet cik es sapratu, tad ar argona mix labāk metinās - tjipa zemāka temperatūra, mazāka iespēja ka caurdegs bleķis. Tā arī reāli ir vai ar CO2 arī nav nekādu problēmu?
2005.g. Porsche Cayenne S Daily misen'
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1991.g. RAF 2203-01 Pirmais svētdienas auto, kurš arī brauc
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1983.g. VW PostGolf Mk2 Kaut kad sataisīs varbūt
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1991.g. RAF 2203-01 Pirmais svētdienas auto, kurš arī brauc
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1983.g. VW PostGolf Mk2 Kaut kad sataisīs varbūt
-
- Posts: 4895
- Joined: 06.10.2013, 13:01
- VW: C209
- Has thanked: 124 times
- Been thanked: 168 times
- Contact:
Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)
Vecu vadu vairs nevar nopirkt, un ja var - kāda jēga?
msh wrote: Dīzelis ir feniņdrāšu degviela; cilvēku kam to vajag nevis tāpēc ka nevar atļauties ieliet benzīnu, bet tāpēc ka negrib to atļauties, un kam vibrācijas un spriguļu klaudzēšana rada patīkamu ieseksota centa sajūtu.
-
- Zem i plakan
- Posts: 6827
- Joined: 21.11.2015, 02:02
- VW: MK4 24V 4mo & Pepsikolas 86C
- Has thanked: 95 times
- Been thanked: 314 times
- Contact:
Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)
Atkarīgs no summas, paskatījos, jā - 18.9 tagad tikai var atrast par ap 20€, bet ja maksātu 50€ un "vecais" 20€, tad visticamāk ņemtu vecāku, jo jauniem lūžņiem slēgties toč nav vajadzība
-
- Posts: 764
- Joined: 19.09.2013, 16:08
- VW: statek mk2
- Location: Rīga/Ziepniekalns Latvija
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 31 times
- Contact:
Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)
Var degt cauri, bet ja tā ir grīda tad nav tik būtiski, ja māki saregulēt aparātu būs labi arī ar CO2. Redzamajiem virsbūves paneļiem gan ieteiktu mixu
Nesēdināt ir grēks.
-
- Posts: 4895
- Joined: 06.10.2013, 13:01
- VW: C209
- Has thanked: 124 times
- Been thanked: 168 times
- Contact:
Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)
Kad es pirku, manējais maksāja 25.GatisGirdenis wrote: ↑15.08.2019, 10:21Atkarīgs no summas, paskatījos, jā - 18.9 tagad tikai var atrast par ap 20€, bet ja maksātu 50€ un "vecais" 20€, tad visticamāk ņemtu vecāku, jo jauniem lūžņiem slēgties toč nav vajadzība
msh wrote: Dīzelis ir feniņdrāšu degviela; cilvēku kam to vajag nevis tāpēc ka nevar atļauties ieliet benzīnu, bet tāpēc ka negrib to atļauties, un kam vibrācijas un spriguļu klaudzēšana rada patīkamu ieseksota centa sajūtu.
-
- Posts: 2054
- Joined: 22.02.2019, 02:10
- VW: 1.8T
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 196 times
- Contact:
Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)
Ar tām kreiso vadu versijām ir tā, ka ne vienmēr jaunākais ir labākais, bet lielākoties tā ir. Ir izlabotas iepriekšējo versiju problēmas, papildinātas definīcijas un saderība ar jaunākiem auto. Protams, var izlīst arī kādi jauni gļuki. Tagad vecāku par 18. nav jēgas ņemt, strādā daudzmaz normāli, bet nav gan sanācis pārbaudīt visu. Šķiet, ka bija problēma ar c5 allroada pneimas loginu. Tagad lietoju 18.2 ar 18.9 apdeitu, pirms tam bija 12.12. Tas gan bija diezgan liels musars - ABS sakodēt nevar, zaudēja loginu, bija brīži, kad nevarēja pieslēgties nekam (izteikti b6 pasrātiem), logos ar lielāku datu apjomu vienlaicīgi zaudēja savienojumu (ABS, dīzelim sprauslas), mazpadsmitā gada mašīnas vaira nepazina un bija velkautkas, ko veiksmīgi vairs neatceros. Biju priecīgs kad to sūdu varēja pakārt uz nagliņas. Ar 18. loaderi arī nekādas jebļas nav, uzstādi un lieto.
-
- Posts: 2932
- Joined: 11.12.2015, 18:45
- VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
- Has thanked: 191 times
- Been thanked: 235 times
- Contact:
Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)
Man ir gan 12.12, gan 18.9, bet otro neesmu vēl izpakojis, jo nekad nav bijušas problēmas ar 12.12 ne piekodēt ABS, ne arī izdarīt ko citu.
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."
-
- Posts: 2054
- Joined: 22.02.2019, 02:10
- VW: 1.8T
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 196 times
- Contact:
Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)
ABS tieši Bosch 5.7, kam sprāga nost eletriskā daļa. Loginu paņem pretī un uzreiz nomet. Visiem 12. ko zinu tā problēma bija.
Par immo piekodēšanu - pārsvarā var, bet ir gadijumi, kad neņem pretī. Loginu var lasīt gan no paneļa, gan ecu, jo abos viņš ir vienāds.
Par immo piekodēšanu - pārsvarā var, bet ir gadijumi, kad neņem pretī. Loginu var lasīt gan no paneļa, gan ecu, jo abos viņš ir vienāds.
-
- Posts: 9524
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 512 times
- Been thanked: 143 times
- Contact:
Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)
Nah tev to agu - vēlies visu laiku īrēt balonu un, ja kāda maza neuzmanība no tevis, ņemties ar kredītreformu? AGA ir pēdējais kantoris no kura ņemt gāzi - un tā kā tu atrodies platajā galā, tev pat nav mana problēma - nepieciešamība triekties 250 km uz AirOK pēc balona, jo tu tur tajā apvidū jau atrodies - paņemsi argona maisījumu, tas tev izmaksās bik virs 200e - 100e balona mūža lietošanas tiesības, reduktors kaut kādas 60 eiras un vēl balonā esošā gāze ap 50.
Ar pulverdrāti nav jau īpašas problēmas metināt to plāno bleķi, ja "plānais bleķis" = mašīna, tikai šuves kvalitāte ir pilnīgi nekāda, sevišķi vēl ja pusautomāts sūdīgs.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)
Ir ar mazajiem elektordiem grīda metinata un sanāca labāk nekā ar pulverdrāti
Vienīgi sākumā dega cauri, pēc tam jau pa smuko
:Opel:
Vienīgi sākumā dega cauri, pēc tam jau pa smuko
:Opel:
-
- Posts: 2739
- Joined: 23.08.2012, 22:03
- VW: Passat VR5 Syncro
- Location: Līgatne
- Has thanked: 260 times
- Been thanked: 135 times
- Contact:
Re: SPAM4IXd PART VI (2K19)
Nevajag man balonu uz mūžu, nemetinu tik daudz. Kad saimniecībā pāris reizes gadā vajag kko salipināt, tad pulverstieple ir way to go. Vienkārši tagad top viens proekc, kurš būs padaudz jālāpa, tāpēc paņemšu balonu, sametināšu ko vajag un atdošu atpakaļ.msh wrote: ↑15.08.2019, 12:49Nah tev to agu - vēlies visu laiku īrēt balonu un, ja kāda maza neuzmanība no tevis, ņemties ar kredītreformu? AGA ir pēdējais kantoris no kura ņemt gāzi - un tā kā tu atrodies platajā galā, tev pat nav mana problēma - nepieciešamība triekties 250 km uz AirOK pēc balona, jo tu tur tajā apvidū jau atrodies - paņemsi argona maisījumu, tas tev izmaksās bik virs 200e - 100e balona mūža lietošanas tiesības, reduktors kaut kādas 60 eiras un vēl balonā esošā gāze ap 50.
Ar pulverdrāti nav jau īpašas problēmas metināt to plāno bleķi, ja "plānais bleķis" = mašīna, tikai šuves kvalitāte ir pilnīgi nekāda, sevišķi vēl ja pusautomāts sūdīgs.
Man pieejamais pusautomāts it kā nav no lētā gala, bet, kad lāpiju Jettu, ar pulverstiepli gāja grūti, bet kaut kā jau tiku galā...
2005.g. Porsche Cayenne S Daily misen'
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1991.g. RAF 2203-01 Pirmais svētdienas auto, kurš arī brauc
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1983.g. VW PostGolf Mk2 Kaut kad sataisīs varbūt
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1991.g. RAF 2203-01 Pirmais svētdienas auto, kurš arī brauc
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1983.g. VW PostGolf Mk2 Kaut kad sataisīs varbūt
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests