arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V
-
- Posts: 9043
- Joined: 25.09.2011, 21:30
- VW: Gāze/PURVCIEMS/Maiņa
- Has thanked: 282 times
- Been thanked: 569 times
- Contact:
Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT
Ja kloķenei nav lufte uz sāniem (beigta aksiālā šāle), tad tur viss ir labi. Uzliksi jaunu zobeni un brauksi.
-
- Posts: 7028
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 172 times
- Been thanked: 398 times
- Contact:
Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT
Motora izņemšana no seāta ievilkās, jo tur bija iepuvušas skrūves, gatera izpūtēja dēļ nācās ļoti radoši pieiet motora izņemšanai , precīzi neatceros, bet šķiet ka kādas 2-3 nedēļas nogales pagāja kamēr izņēmu motoru . Kad motors bija ārā, noņēmu agregātus, 02a kārbu un 02a spararatu, sajūgu. Patīrīju motoru no vecām eļļām, tik tā, lai var redzēt ja parādītos eļļas noplūdes un būtu patīkamāk skrūvēt, nekas īpašs(aizmirsu pēc tīrīšanas nofočēt, ir tikai bilde ar netīru bloku ). Pie reizes samainīju kādas blīves.
Tā kā man bija gan 02a, gan 020 karba, tad uzliku uz svariem un salīdzināju. Bieži tiek likta 02a kārba, jo var tikt pie trošu kulises un hidrauliskā sajūga, kā arī 02a ir izturīgāka un ir pieejami niknāki sajūgi. Man labāk patīk 020 kārba, jo savādāk nav TAS fīlings©, kā arī 020 kārba ir vieglāka un tā kā šis ir fwd auto, tad ar 020 es nepalielinu svaru uz priekšējo asi.
Vajadzēja padarboties ap vadiem, izņemt liekos un pārbaudīt vai nav kkas jālodē u.t.t.
Rādīja kļūdu par holla devēju(vajadzīgs sekvenciālajai iesmidzei), kā arī bija normāla eļļas noplūde no sadalītāja.
Kārba arī tika notīrīta no pamatīga kultūrslāņa (bildes, protams, nav), kā arī nomainīta eļļa, ielēju oem spec 75w90 GL4 eļļu.
Motors iekšā, tika nomainītas paduškas, vecās bija jau pizdā tad kad liku pirmo motoru, beidzot nomainīju
Tā kā liku mk2 pastūža sūkni pie celiņsiksnām, nācās uztaisīt savu skriemeli, jo mk3 sūknim ir cits iznesums
Bija labs laiks, izdzinu ārā saulītē paķimerēties.
Tad notika tas par ko jau GG teica, radiatora izvads atdūrās pret kondiškas kompresoru :justceliņsiksnathings:
Testējot vai jetta ir braukšanas kārtībā sasniedzu šādu nobraukumu
Tumsas bilde ar +/- saliktu motortelpu
Čoms metināja pie manis savu trīm sesto un sapratu ka beidzot jāsametina tas, ko nesametināju pirms 3 gadiem, kad nopirku jettu
Kaut kā tā. Iet tā mašīna ahujenni, super sajūtas pabraucot, 020 ir loviiite, ir kardināla atšķirība starp 020 un 02a, motors ir jūtami dzīvīgāks.
Plāni tuvai nākotnei - savest izpūtēju kārtībā, ja kāds patiešām zina vai ir iespējams no cita motora uzlikt plug n play citu downpipe(2-1, kas ir pievienots kolektoram), tad droši padalamies ar info. Jāpasūta nafig celiņsiksnas un jādabū (visticamāk no kāda 9a passāta) ķīļsiksnu agregātu kronšteini. Jādomā arī par nesapuvušu durvju iegādi, kkādas man mājās ir, bet ne tik labā stāvoklī, lai es gribētu viņas likt jettai.
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Motors iekšā, tika nomainītas paduškas, vecās bija jau pizdā tad kad liku pirmo motoru, beidzot nomainīju
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Plāni tuvai nākotnei - savest izpūtēju kārtībā, ja kāds patiešām zina vai ir iespējams no cita motora uzlikt plug n play citu downpipe(2-1, kas ir pievienots kolektoram), tad droši padalamies ar info. Jāpasūta nafig celiņsiksnas un jādabū (visticamāk no kāda 9a passāta) ķīļsiksnu agregātu kronšteini. Jādomā arī par nesapuvušu durvju iegādi, kkādas man mājās ir, bet ne tik labā stāvoklī, lai es gribētu viņas likt jettai.
-
- Posts: 9524
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 512 times
- Been thanked: 143 times
- Contact:
Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V
Naxuj.Tu.Iznīcināji.Kondiša.Kompresoru? Viss ko vajadzēja izdarīt - dabūt no kāda mk3/B4 1.8 mono celiņsiksnas ūdenssūkņa skriemeli un uzlikt abas siksnas citas.
Un no kurienes tas pieņēmums ka ar 02A jāmaina pusrāmis?
Un no kurienes tas pieņēmums ka ar 02A jāmaina pusrāmis?
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
-
- Posts: 7028
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 172 times
- Been thanked: 398 times
- Contact:
Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V
Es tāpat viņu nebūtu izmantojis, tā kā pakebaķ. Kāpēc tad visi liek mk3 pusrāmjus ? Nu šā vai tā, tas nebūtu mainījis to ka liku 020 kārbu
-
- Posts: 9524
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 512 times
- Been thanked: 143 times
- Contact:
Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V
mk3 pusrāmjus gan jau liek tāpēc ka mk3 uz jaukšanu ir vairāk nekā mk2 + lasīti kaut kādi apgalvojumi ka mk3 motora spilvens esot labāks. Ja arī 02A kaut kas derēšanas ziņā atšķiras no 020, 02A ir savi kronšteini kas spēka agregātu pārnes pāris centimetrus uz priekšu.
Kompresors būtu varējis noderēt kaut vai tāpēc ka tas ir modernāks par to kas tev bija džetā. Bet nu paldies par uzmanības pievēršanu šai problēmai - laikam man būs nopietns iemesls pamēģināt iemudrīt B4 radiatoru, ne tikai "bik lielāks"
Kompresors būtu varējis noderēt kaut vai tāpēc ka tas ir modernāks par to kas tev bija džetā. Bet nu paldies par uzmanības pievēršanu šai problēmai - laikam man būs nopietns iemesls pamēģināt iemudrīt B4 radiatoru, ne tikai "bik lielāks"
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
-
- Posts: 764
- Joined: 19.09.2013, 16:08
- VW: statek mk2
- Location: Rīga/Ziepniekalns Latvija
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 31 times
- Contact:
Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V
Ir ok, viss sataisīts lai tik gāztu un slavētu?
Nesēdināt ir grēks.
-
- Posts: 7028
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 172 times
- Been thanked: 398 times
- Contact:
Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V
Nosacīti, braukt var, bet izpūtējs pret grīdu klapējas , man tas galīgi nepatīk, bet tā savādāk nekas braukšanai netraucē. Esmu jau kādus 30km novizinājies mēneša laikā
-
- Posts: 2739
- Joined: 23.08.2012, 22:03
- VW: Passat VR5 Syncro
- Location: Līgatne
- Has thanked: 260 times
- Been thanked: 135 times
- Contact:
Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V
Omg, dažas bildes man labāk bija neredzēt... Tagad murgi naktī rādīsies
2005.g. Porsche Cayenne S Daily misen'
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1991.g. RAF 2203-01 Pirmais svētdienas auto, kurš arī brauc
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1983.g. VW PostGolf Mk2 Kaut kad sataisīs varbūt
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1991.g. RAF 2203-01 Pirmais svētdienas auto, kurš arī brauc
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1983.g. VW PostGolf Mk2 Kaut kad sataisīs varbūt
-
- Posts: 1306
- Joined: 12.02.2014, 23:08
- VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
- Location: salacgriva,rīga
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 35 times
- Contact:
Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V
a tas kondicionieris neņemās nost/?????
audi c6 3.0 tdi quattro
audi c6 2.7 tdi quattro
audi c6 2.7 tdi quattro
-
- Posts: 7028
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 172 times
- Been thanked: 398 times
- Contact:
Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V
ņemās, bet tad vajag citu ūdenssūkni un divas jaunas siksnas, budžets bija ciešs un bija paredzēts ka 1. un 2. Jūnijā mašīnai būtu jābūt uz strīpas.
-
- Posts: 9524
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 512 times
- Been thanked: 143 times
- Contact:
Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V
Izpūtēju varēji negarināt bet aizmetināt mašīnai aizmugurē izpūtēja caurumu ; būtu kā otrās paaudzes seat toledo kam izpūtējs beidzas kaut kur mašīnas apakšā un apskates rūķītim jāmeklē kur analizatoru spraust
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
-
- Posts: 7028
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 172 times
- Been thanked: 398 times
- Contact:
Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V
Vasara pagājusi, jāatskaitās par to kā gāja.
Jūnija uzzinot ka būs izdedzes vīrs, sāku gatavoties iespēju robežās(neskatoties uz to ka tjip jau biju gatavojis mašīnu ), jo bija paralēli jāgatavojas eksāmeniem.
Uzreiz pasaku ka bildes ir tādas nekādas.
Pirmā lieta ko gribēju - uzlikt ķīļsiksnas. Dabūju gan kronšteinus, gan 16v ģeneratoru, liku visu virsū un huju, ģenģeris atduras pret ieplūdes kolektoru un nevar nospriegot siksnas.Uz ABF var uzlikt ķīļsiksnas ģeneratoru, bet ne kopā ar kondiškas kompresoru!, tas nozīmēa to ka bezjēdzīgi izmetu naudu, laiku un man passātam tē dē eshka uztaisīja sudoku kad braucu mājās pēc ģenģera dabūšanas
Passāta sudoku
Mājās atradu celiņsiksnu skriemeli ūdenssūknim un nopirku siksnu, lai varu izmest to sagriezto kompresoru. Savilku un sakārtoju vadus(galvenokārt salonā), darīt vel ir ko, jo mazliet jāpielabo motora pravodkai izolācija(materiāls pietrūka kad taisīju). Tad sekoja dažnedažādi sīkumi kurus jau esmu aizmirsis , saraksts bija diezgan garš un iekļāva lietas ko es nebiju 3 gadu laikā izdarījis kopš pirmā swapa, piemēram, plastmasa kulisei, lai nevarētu nejauši ielikt atpakaļgaitā , uzliku tīru izplēšanās trauku ar līmeņa devēju, nomainīju līmeņa devēju bremžu škidrumam un piekārtoju vadus, lai tas strādātu, uztaisīju gatera izpūtēju_V2(sāku ap 21:00, bet beidzu ap 09:30, gribēju ar vienu piegājienu dabūt gatavu :reeka: ), kas gandrīz nesitās pret grīdu un nelaida garām milijons vietās. Aij, es neatceros visus sīkumus ko darīju, dodamies tālāk
Kad tiku galā ar tehniskajām lietām, pievērsos vizuālajām lietām, ja nemaldos tad pārāk daudz laiks vairs arī nebija palicis.
Pēc tās visas gatavošanās jutos ļoti gandarīts, viss ieliktais darbs atmaksājas kad var plivināt un normāli atvilkt, vienkārši fantastiska sajūta
No izbrauciena bilžu nav, jo pašam nebija īsti ar ko fočēt un tad kad varēju uzprasīt kādam kam ir fotoaparāts, tad jau jetta bija uz normāla puteklīša
Tā kā Valmierā man pazuda spidometrs un izkrita lamda zondes cauruma glušaks, atpakaļceļš bija interesants . Pēc Rīgas sapisās priekšējais motora kronšteins kad uz ~150 apdzinu, ja būtu braucis visus braucienus Kazruņģi, varbūt lāgā nebūtu mājās ticis . Sākumā domāju ka nolūzusi daļa no kronšteina, bet vēlāk atklāju ka vītne izģērbās un skrūve vnk izkrita Vismaz atkal spidometrs sāka strādāt kad motors uz priekšu saškiebās, varēju izmantot kruīzu
DĪZEĻU ĪPAŠNIEKI VIŅU IENĪST, VĪRS ATKLĀJ KĀ AR GTI MOTORU DABŪT 4.2L/100
Te jau mājās
Tā kā jetta ēda daudz mazāk kā biju gaidījis, tad atbraucot mājās man vēl bija pusbāka , tāpēc uztaisīju pāris joyride'us , tas, protams, notika braucot ar random ziemas riepām
Uzfilmēju vairākus onboard, bet nekas dizš man nesanāca, šis ir visjēdzīgākais, brauciens atpakaļ bija ātrāks, bet savilcējs patrāpijās kamerai priekšā :blaaaa:
Te ar savilcējiem pievilku pie ķiveres, tik telefons visu laiku filmēja par zemu, tāpēc neko lāgā bez spidometra neredz .
saund ček
Tad izdomāju uztaisīt pāris bildes uz puteklīti pēc pēdējā brauciena. Iekļāvu arī bildes ar esktrām, jo pie viesu nama par tām vienā brīdī bez apstājas prasīja xD.
Nākošo sezonu jetta visticamāk pavadīs apsegta un nekustināta, jo kaut vai izpūtēja savešana kārtībā būtu padārga. Man arī gribētos kko beidzot sev atvēlēt, jo pēdējo 3 gadu laikā(kopš mašīna ir manā īpašumā) visa nauda iet principā tikai jettai, es tāpēc arī jau kādu pusgadu staigāju ar vecajiem, vairs nevajadzīgajiem mobiļņikiem kuriem bača netur un kad vajag navigāciju, tie uzkaras, līdz kaklam, nevaru vairs tā turpināt . Savirze arī nav un vai nu tās vai vel kāda apstākļa dēļ mašīna pa taisnu ceļu brauc slalomā nevis taisni , līkumos gan labi turas, šķiet ka šur tur braucot iekšējais ritenis pacēlās
TL;DR visticamāk nākošosezonu izlaidīšu un spīdzināšu passātu
Jūnija uzzinot ka būs izdedzes vīrs, sāku gatavoties iespēju robežās(neskatoties uz to ka tjip jau biju gatavojis mašīnu ), jo bija paralēli jāgatavojas eksāmeniem.
Uzreiz pasaku ka bildes ir tādas nekādas.
Pirmā lieta ko gribēju - uzlikt ķīļsiksnas. Dabūju gan kronšteinus, gan 16v ģeneratoru, liku visu virsū un huju, ģenģeris atduras pret ieplūdes kolektoru un nevar nospriegot siksnas.Uz ABF var uzlikt ķīļsiksnas ģeneratoru, bet ne kopā ar kondiškas kompresoru!, tas nozīmēa to ka bezjēdzīgi izmetu naudu, laiku un man passātam tē dē eshka uztaisīja sudoku kad braucu mājās pēc ģenģera dabūšanas
Passāta sudoku
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Kad tiku galā ar tehniskajām lietām, pievērsos vizuālajām lietām, ja nemaldos tad pārāk daudz laiks vairs arī nebija palicis.
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
No izbrauciena bilžu nav, jo pašam nebija īsti ar ko fočēt un tad kad varēju uzprasīt kādam kam ir fotoaparāts, tad jau jetta bija uz normāla puteklīša
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
DĪZEĻU ĪPAŠNIEKI VIŅU IENĪST, VĪRS ATKLĀJ KĀ AR GTI MOTORU DABŪT 4.2L/100
Te jau mājās
Tā kā jetta ēda daudz mazāk kā biju gaidījis, tad atbraucot mājās man vēl bija pusbāka , tāpēc uztaisīju pāris joyride'us , tas, protams, notika braucot ar random ziemas riepām
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Te ar savilcējiem pievilku pie ķiveres, tik telefons visu laiku filmēja par zemu, tāpēc neko lāgā bez spidometra neredz .
saund ček
Tad izdomāju uztaisīt pāris bildes uz puteklīti pēc pēdējā brauciena. Iekļāvu arī bildes ar esktrām, jo pie viesu nama par tām vienā brīdī bez apstājas prasīja xD.
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
TL;DR visticamāk nākošosezonu izlaidīšu un spīdzināšu passātu
Last edited by arniks8 on 19.11.2019, 21:14, edited 1 time in total.
-
- Posts: 7028
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 172 times
- Been thanked: 398 times
- Contact:
Re: arniks8 mk2 jetta (wannabe) GT 16V
Tur jau nav ko rakstīt, tiek pists un slavēts, vienīgie ieraksti varētu būt kad atkal jāliek cits dīzelis xD. Šobrīd jau swaps ir gatavs ielikšanai, bet tā kā man plecs sāp, šonedēļ vel laikam nebūs.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests