Passat b2 2.2 syncro

Engine | Gearbox
Forum rules
Uzsākot jaunu tēmu:

1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".

2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
Janeks22
Posts: 8
Joined: 24.05.2019, 00:15
VW: Passat b2 2.2 syncro
Has thanked: 1 time
Contact:

Passat b2 2.2 syncro

Post by Janeks22 » 26.05.2019, 17:06

Vectēva garāžā atradu passat b2 syncro ar 2.2 dzinēju, zirgus nezinu, vajag tehnisko atrast...
Gribēju pajautāt, vai var no viņa uztaisīt kaut ko jaudīgu? Zinu, ka viņš ir 10 vārstu.
PS paziņam bija audi arī 2.2 5 cilundru, bet 20 vārstu, tā bija raķete...

User avatar
arniks8
Posts: 6984
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 171 times
Been thanked: 395 times
Contact:

Re: Passat b2 2.2 syncro

Post by arniks8 » 26.05.2019, 17:16

Labs atradums :thumbs:

Tas passāts principā ir b2 audi. Tur principā var kaut vai 2.2 20vT ielikt.
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

Janeks22
Posts: 8
Joined: 24.05.2019, 00:15
VW: Passat b2 2.2 syncro
Has thanked: 1 time
Contact:

Re: Passat b2 2.2 syncro

Post by Janeks22 » 26.05.2019, 17:33

Super, bet no esošā dzinēja var kaut ko uztaisīt? Vai jātaisa svaps? Cik zinu noskrējiens 160000 kad no vācijas atdzina deviņdesmito beigās bija 140000.
PS ir idejas par cik varētu pārdot, kuzovs ideāls, nodokļu parāda nav

User avatar
msh
Posts: 9456
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 509 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: Passat b2 2.2 syncro

Post by msh » 26.05.2019, 18:10

Arniks pa lielam visu pateica. Tā mašīna ir B2 A90q ar fofāgena specifisku pakaļas tiltu [laikam no T3 aizgūtu], fofāgena virsbūvi un fofāgena elektrību.

Ja šausmīgi gribas tērēt naudu, kādus 170-180 zirguspēkus no tā motora izspiest droš vien var, bet ne jau lēti - pie mums neviens tā nečakarējas bet liek iekšā kādu turbiķi. Vērtība... Noteikti jūtami mazāka nekā B2 audī; vismaz stiliņā ganās tikai viens B2 synchro entuziasts... :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

Janeks22
Posts: 8
Joined: 24.05.2019, 00:15
VW: Passat b2 2.2 syncro
Has thanked: 1 time
Contact:

Re: Passat b2 2.2 syncro

Post by Janeks22 » 26.05.2019, 18:15

Paldies par paskaidrojumu.
Cik varētu izmaksāt svaps? Un līdz cik zirgiem varētu turēt pilnpiedziņa?
Pieņemsim 300 hp piedziņa turēs?

User avatar
msh
Posts: 9456
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 509 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: Passat b2 2.2 syncro

Post by msh » 26.05.2019, 18:53

Pie noteikuma ka tur kaut kas nav jau nojāts, mierīgi, arī lielākus ciparus turēs.

Cik varētu izmaksāt? 2.2 20v turbiķa komplekts, cik ar vienu aci esmu redzējis, iet pa 1,5 - 2 pakām. Var, protams, arī kaut kur pašrocīgi ieķert kādu UrS4 vai UrS6 un nevajadzīgo iztirgot daļās.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

Janeks22
Posts: 8
Joined: 24.05.2019, 00:15
VW: Passat b2 2.2 syncro
Has thanked: 1 time
Contact:

Re: Passat b2 2.2 syncro

Post by Janeks22 » 26.05.2019, 19:09

Liels paldies
Domāšu ko darīt

User avatar
arniks8
Posts: 6984
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 171 times
Been thanked: 395 times
Contact:

Re: Passat b2 2.2 syncro

Post by arniks8 » 26.05.2019, 20:48

Tas auto jau nav smags, ar 2.3 20v varētu būt pietiekami dinamisks :?
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

Janeks22
Posts: 8
Joined: 24.05.2019, 00:15
VW: Passat b2 2.2 syncro
Has thanked: 1 time
Contact:

Re: Passat b2 2.2 syncro

Post by Janeks22 » 26.05.2019, 21:19

Un ko no 2.3 v20 varētu dabūt ārā?
Un cik tas izmaksātu?

User avatar
msh
Posts: 9456
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 509 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: Passat b2 2.2 syncro

Post by msh » 26.05.2019, 21:31

arniks8 wrote:
26.05.2019, 20:48
Tas auto jau nav smags, ar 2.3 20v varētu būt pietiekami dinamisks :?
Ar to motoru ir trīs problēmas. Pirmā - ej tu to motoru tagad dabū, un par nekosmosu - vārstīgos tomēr uzražoja stipri mazāk par 10v; galu galā tie nāca tikai iekš A90 un kupejām - un tie, kas vēl ir palikuši, tiek izmantoti par detaļu donoriem priekš turbiķiem - teiksim, no 20v galvas var uzbūvēt turbiķa galvu, kurai nav plaisas starp vārstiem - nerunājot nemaz par to ka turbiķiem mēdz likt atmosfēras vāles, jo tās ir jūtami niknākas, ir pat dzirdēts variants ka dažs labs ir darījis pa tēmu - nopērk A90 vai kupeju ar 20v motoru, ieliek vāles savam turbiķim un turbiķa vāles atmosfērā, un tad to mašīnu pārdod un nākamais var brīnīties kāpēc motors īsti neiet... :D Otrā - tas motors savā ziņā ir līdzīgs 6A/9A - apcirpts motors - mazs MAFs, sūdīgi smidzinātāji, īberīga hitachi vadība - tad vēl izplūde, sākumā bija zirneklis, pēc tam to aizvietoja ar parastu čuguna pagali; oficiāli abi varianti bija 170 zs, bet ir lasīts ka agrīnajam variantam reāli bija 175, vēlīnajam 165. Trešā - līdzīgi kā ar 16v vs V6, tāpat arī 2.3 20v pēc ražotāja datiem ir līdzīgs patēriņš ar turbiķi, tikai uzmini kurš iet labāk :D Tātad - degvielu patērē daudz, lai nopirktu vajag bik rubuļus, lai iegūtu pilnu potenciālu, atkal jāiestumj bik rubuļi - beigās par to naudu sanāk turbiķis. Vienīgā jēga no atmosfēras tad, ja gribas piedalīties sportā noteiktās kategorijās, kur gliemeža trūkums nozīmē zemāku klasi; latvijā ir daži savīlēti 2.3 20v, vienam bija vismaz 280 zs, bet nu tur arī bik naudiņa sastumta tajā motorā... :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
Nordik
Posts: 7050
Joined: 10.02.2013, 14:49
Has thanked: 141 times
Been thanked: 246 times
Contact:

Re: Passat b2 2.2 syncro

Post by Nordik » 26.05.2019, 21:46

Ja izdomā veco motoru ar apkari tirgot padod ziņu :D
Ze end of story

Janeks22
Posts: 8
Joined: 24.05.2019, 00:15
VW: Passat b2 2.2 syncro
Has thanked: 1 time
Contact:

Re: Passat b2 2.2 syncro

Post by Janeks22 » 26.05.2019, 23:52

Liels paldies par ieteikumiem:)!
Ja taisīšu projektu, tad būs turba!
PS tad no oriģinālā neko normālu nevar izspiest? Kaut vai 200-250 zs?
Vienkārši zinu, ka dzinējs tiešāms labs:)

User avatar
msh
Posts: 9456
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 509 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: Passat b2 2.2 syncro

Post by msh » 26.05.2019, 23:59

Ko tu gribi izspiest no 2v atmosfēras? Par 2.3 motoru man GintsK savulaik teica ka ar labi saregulētu VEMSi tas motors standarta konfigurācijā dod laukā 150 zs - es izteikšu minējumu ka uzliekot tam tavam motoram vemsi, izslīpējot kanālus, uztaisot jēdzīgāku izplūdi un ieliekot niknāku vāli, tu par budžetu, par kādu jau var domāt ieķert 20v turbiķi, būsi ieguvis, nu, teiksim, 180 zs - vairāk noteikti nē.

Viens stiliņa lietotājs ir B2 synchro fans, savulaik ar vienu tādu passātu visādos pussporta pasācienos piedalījās; tas tagad ir nolikts malā, bet svētdienai viņš apgādājies ar citu B2 synchro un vēl nesen ieķēra B2 santanu - tajā pirmajā passātā viņš no sākuma bija dzimtajam KV uzlicis MS - beigās viss tas KV motors tika aizstāts ar 2.5 TDI... :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

Janeks22
Posts: 8
Joined: 24.05.2019, 00:15
VW: Passat b2 2.2 syncro
Has thanked: 1 time
Contact:

Re: Passat b2 2.2 syncro

Post by Janeks22 » 27.05.2019, 00:32

Labi, sapratu.
Paldies par palīdzību vīri.
Laikam tad būs jādomā par 2.2 turbu.
PS ja dabūju vs statusu un tad ielieku turbu, man statusu atņems?

User avatar
msh
Posts: 9456
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 509 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: Passat b2 2.2 syncro

Post by msh » 27.05.2019, 00:44

Droši vien; tāds modelis tak neeksistēja :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

Post Reply

Return to “Motors | Kārba”

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 0 guests