VW Golf 6 - EGR vārsta kļūda.
Forum rules
Uzsākot jaunu tēmu:
1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".
2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
Uzsākot jaunu tēmu:
1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".
2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
-
- Posts: 9
- Joined: 07.05.2018, 11:06
- VW: Golf 6, 1.6 TDI, 2012 gads.
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 1 time
- Contact:
VW Golf 6 - EGR vārsta kļūda.
Labs vakars, visiem.
Auto: VW Golf 6, 2012, hečbeks, 4 durvis, 1.6tdi. Nobraukums: 144k.
Tātad, vakar braucot uz darbu saskāros ar problēmu, sāka mirgot dzeltenās spirāles, un golfs vairs nevilka vairāk kā 2000 apgriezieni. Nevarēju saprast kas pa problēmu, apstājos un noslāpēju mašīnu, pēc neilga laika iedarbināju atkala, viss čotka un sāka strādāt.
Braucot no darba jau vakarā, problēma tāda ka ne tikai spirāles mirgo, bet jau engine dzeltenais deg, un šoreiz ar motora izslēgšanu nekas netika līdzēts, noslāpēju motoru un iedarbinu, check engine dzeltens visu laiku deg, spirāles iedegas pēc apmēram 1-2 minūtēm, un atkal nevelk jau vairāk pa 2000 apgrieziniem. Lasīju internetā, tā ir tā saucamā mašīna avārijas stāvoklis.
Sanāca pie pazīstama automehāniķa šodien aizvest un atstāt mašīnu, tagad nesen piezvanīja un saka, ka tā ir EGR vārsta kļūda, bet neko precīzāk pagaidām nevar pateikt, vai nu ir jājauc ārā un jaiztīra (120eur) un ja tīrišana nepalīdzēs tad jānomainā + (240eur) jauns laikam maksā.
Tad nu te sāku skatīties un painteresēties, viens no ieteikumiem pagaidām ko rīt pamēģināšu ir atvienot auto no akmulātora uz 10 minūtēm (tas itkā palīdzēs novērst kļūdu (lai vismaz pagaidām nerādītos)) un tad izbraukt ārpus pilsētas un trešajā ātrumā uz 120km/h pabraukt kādas 10 minutes, lai apgriezieni ir starp 4-5, un skatīties kas tad būs. Tas ir takā viens variants.
Ko jūs varat ietiekt, un vai esat saskārušies? Varbūt neko nevajag, un vienkārši pateikt labi, esmu ar mieru taisīt auto, bet nedaudz salīti, bet ja nav variantu, ko citu tad man iesākt?
Paldies.
P.S. bija doma nākotnē čipot auto (vēl neesmu noskaidrojis vai ir jēga, būs vairāk zirdziņi un mazāks degvielas patēriņš, vai nebūs) un tagad padomāju, varbūt šos abus var apvienot vienā? Izlasīju, ka no čipošanas var izdarīt tā, ka EPG atslēdžas automātiski kad auto tiek uzsildīts, un visādas citas foršas fīčas.
Auto: VW Golf 6, 2012, hečbeks, 4 durvis, 1.6tdi. Nobraukums: 144k.
Tātad, vakar braucot uz darbu saskāros ar problēmu, sāka mirgot dzeltenās spirāles, un golfs vairs nevilka vairāk kā 2000 apgriezieni. Nevarēju saprast kas pa problēmu, apstājos un noslāpēju mašīnu, pēc neilga laika iedarbināju atkala, viss čotka un sāka strādāt.
Braucot no darba jau vakarā, problēma tāda ka ne tikai spirāles mirgo, bet jau engine dzeltenais deg, un šoreiz ar motora izslēgšanu nekas netika līdzēts, noslāpēju motoru un iedarbinu, check engine dzeltens visu laiku deg, spirāles iedegas pēc apmēram 1-2 minūtēm, un atkal nevelk jau vairāk pa 2000 apgrieziniem. Lasīju internetā, tā ir tā saucamā mašīna avārijas stāvoklis.
Sanāca pie pazīstama automehāniķa šodien aizvest un atstāt mašīnu, tagad nesen piezvanīja un saka, ka tā ir EGR vārsta kļūda, bet neko precīzāk pagaidām nevar pateikt, vai nu ir jājauc ārā un jaiztīra (120eur) un ja tīrišana nepalīdzēs tad jānomainā + (240eur) jauns laikam maksā.
Tad nu te sāku skatīties un painteresēties, viens no ieteikumiem pagaidām ko rīt pamēģināšu ir atvienot auto no akmulātora uz 10 minūtēm (tas itkā palīdzēs novērst kļūdu (lai vismaz pagaidām nerādītos)) un tad izbraukt ārpus pilsētas un trešajā ātrumā uz 120km/h pabraukt kādas 10 minutes, lai apgriezieni ir starp 4-5, un skatīties kas tad būs. Tas ir takā viens variants.
Ko jūs varat ietiekt, un vai esat saskārušies? Varbūt neko nevajag, un vienkārši pateikt labi, esmu ar mieru taisīt auto, bet nedaudz salīti, bet ja nav variantu, ko citu tad man iesākt?
Paldies.
P.S. bija doma nākotnē čipot auto (vēl neesmu noskaidrojis vai ir jēga, būs vairāk zirdziņi un mazāks degvielas patēriņš, vai nebūs) un tagad padomāju, varbūt šos abus var apvienot vienā? Izlasīju, ka no čipošanas var izdarīt tā, ka EPG atslēdžas automātiski kad auto tiek uzsildīts, un visādas citas foršas fīčas.
-
- Posts: 9607
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 517 times
- Been thanked: 145 times
- Contact:
Re: VW Golf 6 - EGR vārsta kļūda.
Tas par tām desmit minūtēm ir fufelis; problēmu jau īsti nav radījis pievienotais aķis, tāpēc tā atvienošana neko nenovērsīs - aķa atvienošana arī vadības bloka saglabātās kļūdas, protams, nedzēš. Par pārējo neņemos spriest.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
-
- Posts: 9
- Joined: 07.05.2018, 11:06
- VW: Golf 6, 1.6 TDI, 2012 gads.
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 1 time
- Contact:
Re: VW Golf 6 - EGR vārsta kļūda.
Nu tās 10 minūtes, tā doma ir tāda, ka viņš nerādīs kļūdu un varēšu izspiest vismaz 4000 apgriezienus, savādāk pašlaik pa 2000 vairs nedos, bet ja saki ka nav vērts, un tāpat kļūda nekur nepazudīs un nevarēšu uzspiest, tad jau nav vērts.
-
- Posts: 2251
- Joined: 05.11.2012, 21:38
- VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
- Location: Liepaja
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 11 times
- Contact:
Re: VW Golf 6 - EGR vārsta kļūda.
Aizbrauc uz remap.lv izprogrammē ārā un aizmirsti.
Maksāja ap 150eur
Maksāja ap 150eur
-
- Posts: 266
- Joined: 25.05.2017, 17:02
- VW: Golf 4
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 10 times
- Contact:
Re: VW Golf 6 - EGR vārsta kļūda.
Viss drīzākais ir DPF filtrs aizaudzis.
Jauns maksā dārgi.
EGR dodu 10% kad aizdirsies ir tikai.
Remap ved izprogrammēs un izgriezīs dpf filtru un pie reizes varēsi nočipot. Sanāks viss lētāk.
Apmēram izmaksas būs ap 300 eur.
Tīri saku pēc pieredzes. Ps māsas auto tad pats bija.
Jauns maksā dārgi.
EGR dodu 10% kad aizdirsies ir tikai.
Remap ved izprogrammēs un izgriezīs dpf filtru un pie reizes varēsi nočipot. Sanāks viss lētāk.
Apmēram izmaksas būs ap 300 eur.
Tīri saku pēc pieredzes. Ps māsas auto tad pats bija.
-
- Posts: 266
- Joined: 25.05.2017, 17:02
- VW: Golf 4
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 10 times
- Contact:
Re: VW Golf 6 - EGR vārsta kļūda.
runcisedgars32 wrote: ↑27.03.2019, 08:48Viss drīzākais ir DPF filtrs aizaudzis.
Jauns maksā dārgi.
EGR dodu 10% kad aizdirsies ir tikai.
Remap ved izprogrammēs un izgriezīs dpf filtru un pie reizes varēsi nočipot. Sanāks viss lētāk.
Apmēram izmaksas būs ap 300 eur.
Tīri saku pēc pieredzes. Ps māsas auto tādi pate problēma bija.
-
- Posts: 594
- Joined: 12.03.2014, 16:52
- VW: Trīs Nulle Visi Raud
- Location: LV-2167
- Has thanked: 80 times
- Been thanked: 24 times
- Contact:
Re: VW Golf 6 - EGR vārsta kļūda.
Pirmkārt - pieslēgt pie kompja un kārtīgi nolasīt kļudas un apskatīties dzīvos datus, paskatīties aizpildījumu DPF, EGR reālo pozīcijas stāvokli un salīdzināt, ko dod ECU.
Otrkārt - saprast no iegūtajiem datiem puslīdz "īsto" iemeslu. ja EGR nosprūdis kaut kādos pusceļos, tad ar prastu "čimpāšanu" būs par īsu un ar viņu kaut kas jādara arī fizski.
Treškārt - Tas mēsls izskatās šādi:
un noņemt viņu ir p*siens kā sveiciens.
Tas nav tev BELARUS traktors, kur noraujot klemmi pazūd visas vainas.
EDIT: Pa to lielo kubiku skraida dzesēšanas šķidrums un ir pieredzēts, ka šamējais mēdz nokorodēt un tecēt.
Vispār 2/3 cilvēkiem izvēlas izprogrammēšanu.
Otrkārt - saprast no iegūtajiem datiem puslīdz "īsto" iemeslu. ja EGR nosprūdis kaut kādos pusceļos, tad ar prastu "čimpāšanu" būs par īsu un ar viņu kaut kas jādara arī fizski.
Treškārt - Tas mēsls izskatās šādi:
un noņemt viņu ir p*siens kā sveiciens.
Tas nav tev BELARUS traktors, kur noraujot klemmi pazūd visas vainas.
EDIT: Pa to lielo kubiku skraida dzesēšanas šķidrums un ir pieredzēts, ka šamējais mēdz nokorodēt un tecēt.
Vispār 2/3 cilvēkiem izvēlas izprogrammēšanu.
'83 VW JETTA MK1 1.6D (Vaira)
'07 AUDI ALLROAD 3.0TDI (Lucie) daily
______________
ex VW GOLF MK3 VARIANT 1.9 TDI (Lana Del Spray)
ex '99 VW GOLF MK4 GTI (Johny Ënglisch)
ex '97 OPEL OMEGA B 2.5TDS (Doloresa)
#KKPDLV
'07 AUDI ALLROAD 3.0TDI (Lucie) daily
______________
ex VW GOLF MK3 VARIANT 1.9 TDI (Lana Del Spray)
ex '99 VW GOLF MK4 GTI (Johny Ënglisch)
ex '97 OPEL OMEGA B 2.5TDS (Doloresa)
#KKPDLV
-
- Posts: 2251
- Joined: 05.11.2012, 21:38
- VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
- Location: Liepaja
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 11 times
- Contact:
Re: VW Golf 6 - EGR vārsta kļūda.
Varu visu egr murķi pārdot ja kadam vajag ir ari paris motoriņi atsevišķi.
Re: VW Golf 6 - EGR vārsta kļūda.
Pirms 3 mēnešiem bija tieši šis pats, tikai man odometrā tuvāk 300K nekā 200K. EGR bezjēdzīgi remontēt vai mainīt tik vecai mašīnai. Lētais variants, kad tu atdod savu EGR un piemaksājot dabū atjaunotu ir DDM.
Aizbrauc pie Karosa un viņš zinās ko darīt. EGR atslēgšana un čipošana pie viņa man sanāca 280 EUR. Viņš EGR vārstu atstāj vietā, tikai noslēdz visus pievienojumus. No ārpuses neviens nepateiks, ka tev viņš vairs nepilda nekādu funkciju.
Manā gadījumā pēc čipošanas patēriņš nemainījās. Paātrinājums gan šosejas ātrumos palika patīkamāks.
Aizbrauc pie Karosa un viņš zinās ko darīt. EGR atslēgšana un čipošana pie viņa man sanāca 280 EUR. Viņš EGR vārstu atstāj vietā, tikai noslēdz visus pievienojumus. No ārpuses neviens nepateiks, ka tev viņš vairs nepilda nekādu funkciju.
Manā gadījumā pēc čipošanas patēriņš nemainījās. Paātrinājums gan šosejas ātrumos palika patīkamāks.
-
- Posts: 9
- Joined: 07.05.2018, 11:06
- VW: Golf 6, 1.6 TDI, 2012 gads.
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 1 time
- Contact:
Re: VW Golf 6 - EGR vārsta kļūda.
Šodien draudzene braucu no darba mājās, visu ceļu mirgoja spirāle pa 2k apgrieizenus nedeva, pēc tam iekāpu es auto, noslāpēju un iedarbināju vēlreiz, kļūdas vairs nebija, un varēj spiest cik vien spēj, izbraucu no pilsēta, sanāca uz trešo atrumu pabraukāt vidēji uz 4.5k apgrieziniem, redzēsim vai palīdzēs. Pieņemu ka kļūda ir pazudusi, jo kad viņa atbrauca, mašīna jau bija uzsilusi līdz 90 grādiem, ir jau tāda iespēja?
Noteikti, ka braukšu uz remap izprogrammēšu un pie reizes nočipošu, paldies visiem.
Noteikti, ka braukšu uz remap izprogrammēšu un pie reizes nočipošu, paldies visiem.
-
- Posts: 9043
- Joined: 25.09.2011, 21:30
- VW: Gāze/PURVCIEMS/Maiņa
- Has thanked: 282 times
- Been thanked: 569 times
- Contact:
Re: VW Golf 6 - EGR vārsta kļūda.
Es nezinu kā ir VAG bet BMW diagnostikā pietiek vienā lodziņā pārrakstīt ciparus, lai vakuuma vadības vārsts vislaik stāv ciet pozīcijā un nevirina EGR. Nekas netiek ņemts nost, vienkārši izslēdz EGR. Prasa aptuveni 5minūtes darba.
Re: VW Golf 6 - EGR vārsta kļūda.
+1 Randominatoram, ir sanācis dažiem 1,6 tos EGR coolerus mainīt.
Ze end of story
-
- Posts: 846
- Joined: 25.07.2009, 23:30
- VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
- Location: Baldone, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 18 times
- Contact:
Re: VW Golf 6 - EGR vārsta kļūda.
Ja gribās tad var mest ar maku pa mašinu un mainit to EGR bet pareizi būtu izprogrammēt to mēslu laukā un noraut štekeri nost. DPF vēl nav uzreiz jāaiztiek. Ja tas vēl ir dziivs un darbojās tad to neaiztiekam. EGR izprogrammēt pie manis maksās 50EUR Pilniigi visiem VAG ar 1.6CR un 2.0CR tas EGR kkad sāks taisiit problēmas. Ja mašinai ir mazāka ka 100k tad iesaku mainit to EGR bet bridinu ka viņu samainit ari būs sekss.. Un tikai nedomā par tā EGR vārsta kkādu tiirišanu.. Izd*rsiisi tik laiku, naudu un nervus..
DIAGNOSTIKA, ČIPOŠANA (jaudas, DPF/FAP/AdBlue/EGR/IMMO un citi risinājumi), VAG/BMW kodēšana/programmēšana/atslēgas
Tel. 28621124 Matīss
sniegavirs@gmail.com
Tel. 28621124 Matīss
sniegavirs@gmail.com
-
- Posts: 9
- Joined: 07.05.2018, 11:06
- VW: Golf 6, 1.6 TDI, 2012 gads.
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 1 time
- Contact:
Re: VW Golf 6 - EGR vārsta kļūda.
Paldies, sarunāju šodien jau ar remap, izprogrammēšu + nočipošu pie reizes, paldies visiem par viedokļiem un paldzbu.
TC.
TC.
-
- Posts: 9
- Joined: 07.05.2018, 11:06
- VW: Golf 6, 1.6 TDI, 2012 gads.
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 1 time
- Contact:
Re: VW Golf 6 - EGR vārsta kļūda.
Nu vot, tagad parādījās jauna kļūda kopš izkodēju egr + čipu uztaisīju.
varētu un close topic, man nesanāk.
p.s. tagad ir tā, ka viņš grib lai es vairāk gāzēju, piemēram ja ielieku uz 30km/h trešā ātrumā, viņam nepatīk, vajag kādos 40km/h likt
varētu un close topic, man nesanāk.
p.s. tagad ir tā, ka viņš grib lai es vairāk gāzēju, piemēram ja ielieku uz 30km/h trešā ātrumā, viņam nepatīk, vajag kādos 40km/h likt
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest