Drausmīgi izskatās, ne, MSH?
msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS
-
- Posts: 1270
- Joined: 11.03.2014, 12:40
- VW: Gaiši brūns Golfs
- Has thanked: 185 times
- Been thanked: 36 times
- Contact:
-
- Posts: 9572
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 516 times
- Been thanked: 143 times
- Contact:
Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS
Ja jau tikai ar elektriskajiem spoguļiem, kur tad spoguļu slēdzis paliek, ja caurumā, kur tam būtu jābūt, ieliek šito?synthia.custom wrote: ↑05.02.2019, 09:45Tas rāmītis oriģināli MK2 nāk tanīs vietās, kur esošais caurums spoguļu regulācijai. Komplektācijām tikai ar elektriskajiem spoguļiem. Logu pacēlāju manuālās regulācijas caurumā nāk zagluška. šitai tēmai iziets cauri... Kreisajā pusē durvīs nāk divdaļīgais, labajā pusē viens slēdis. $durvjniekam kreisajā pusē nāca divdaļīgais (viens no tiem visu logu pacelšanai, pārējās durvīs viendaļīgie slēdži.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
-
- Posts: 9572
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 516 times
- Been thanked: 143 times
- Contact:
Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS
Es kaut ko līdzīgu vispār apsvēru, viens čalis 10 km no manis tirgo detaļās B4 ar klimatu, bet bija vairāki argumenti tā nedarīt:
1) Tas vecais fofāgena klimats ir diezgan primitīvs
2) motoriņi vairāk nobraukti, un ja kāds izbeigsies [iz pieredzes ar audī klimatiem, nekas sevišķs ja izbeidzas tik vecs temp klapes motoriņa potenciometrs], nebūs pārāk viegli atrast vajadzīgos gabalus - tas pats attiecas uz citām detaļām - atšķirībā no gadsimtu mijas klimatiem, kuru detaļas apkārt mētājas
3) un viens no galvenajiem argumentiem - salona temperatūras devējs ir kaut kur jāiemudrī - tam ir jāatrodas ZEM paneļa vidējajām lūkām, iekš mk2 tātad viduskonsolē
4) mk4 klimats bija gandrīz sasniedzis mašīnā likšanas stadiju
Tā nu es tam čalim piedāvāju 50 eiras par to klimatu, atbilde nebija "jā", un ja arī būtu bijusi, es būtu spēcīgi svārstījies par to, kur to B4 klimatu likt, plauktā vai golfā.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
-
- Posts: 9572
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 516 times
- Been thanked: 143 times
- Contact:
Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS
Tur tas B4 passāta klimats iekš tās jettas ko asroks iemeta? Nē, tur ir nograizīta B3 passāta klimata priekša; uzrakstot pareizos atslēgas vārdus, izlec tā pati bilde iekš drive2.ru ar šausmīgi skopu aprakstu
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
-
- Posts: 280
- Joined: 17.04.2016, 19:53
- VW: Passat B3 1.8 20VT
- Location: Kandavas novads, Zemīte
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 7 times
- Contact:
Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS
A kā Tev galu galā ar tiem sānu trokšņiem no motora palika, tiki skaidrībā kkādā?
VW Passat CL B3 1.8 20vT ikdienišķais
VW Passat GL B3 1.8 20vT in garage waiting for parts and warm hands
VW Passat GL B3 1.8 20vT in garage waiting for parts and warm hands
-
- Posts: 9572
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 516 times
- Been thanked: 143 times
- Contact:
Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS
Nē, man ir tāpat kā gatim - meklēju jaunas problēmas tā vietā lai cīnītos ar esošajām Visdrīzāk jāturpina braukt un lēnām jādomā par jauniem pirzuļiem un 1Z bloka izborēšanu uz 82,5 mm.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
-
- Posts: 9572
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 516 times
- Been thanked: 143 times
- Contact:
Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS
Kas par šo nedēļu slinki, ar vienu roku, izdarīts:
* bik sakārtoti zem paneļa esošie vadi
* pārvietoti agrāk viduskonsolē bijušie bloki - kruīza vadības blokam vieta atradās pie drošinātāju kastes kronšteina, centrālās atslēgas vadības bloks tika iestūķēts panelī virs vidējajām gaisa lūkām
* pagarināti ķebļu apsildes slēdža vadi
* ielikts cits panelis - šim, diemžēl, ir viena klasiskā plaisiņa, toties, atšķirībā no vecā paneļa, šim viss ir pareizajās formās - vecajam panelim priekšā iekšējā daļa, pie kuras piekniedētas tās špiļkas, kas skrūvējas pie ugunsmūra, ir atlīmējusies no ārējās daļas, un, kā atklājās, tas kanāls caur kuru tiek gaiss pūsts uz stiklu, bija deformējies, jo maģa bukse bija nevis likusies savā vietā, bet aizķērusies aiz malas un iestumjot maģi es aizstūmu to kronšteinu prom. Ņēmu to vērā un liekot iekšā maģi, šoreiz sasmērēju ar smēri to kronšteinu un pašu buksi.
* piegriezta eksperimentālā viduskonsole lai tā ietu kopā ar passāta gaisa pūtēju. Bija jāizgriež robiņš labajā pusē un jānogriež iekšā priekšā tie kanāli, kas savienojas ar golfa kāju pūtēju.
* izārdīts spidometrs un bik ieeļļotas spidometra bultas detaļas.
Šodien vēl tika aizbraukts uz šrotiem un šis tas salasīts:
* mk3 haubes gala slēdzītis [man tak ir mk4 centrālā]
* B4 passāta ventilatora kontroles bloka kronšteins - vēl nezinu vai gribu to bloku, un ja gribu, kā likt - a ļa corrado vai a ļa passāc
* mk3 aizmugurējo durvju skaļruņu vadu štekeri, kas savieno tos vadus ar priekšas paneļa skaļruņu buntu, par cik man golfā jau ir tas mk3 bunts.
* B3 passāta ādas stūrīti, stāvoklis diezgan viduvējš un bez taures pogas, bet tomēr ādas stūrīte, to kas man ir, pāršūšu hvz kad, un es zināju ka dārgi nebūs
* B3 passāta gaisa trubas kas pūš aizmugurējajiem uz kājām, jo ieraudzīju passātu ar izjauktu viduskonsoli - ieraugot kā tur zem tepiķa izskatās, nosecināju ka to visu ielikt mk2 varētu būt +/- plug'n'play, neskaitot vajadzību sagriezt tepiķi.
* B5 passāta klimata fotodevēju kopā ar štekerīti, tagad tik būs jāizdomā kā to devēju iestūķēt kreisā skaļruņa restē.
Bilžu nav.
* bik sakārtoti zem paneļa esošie vadi
* pārvietoti agrāk viduskonsolē bijušie bloki - kruīza vadības blokam vieta atradās pie drošinātāju kastes kronšteina, centrālās atslēgas vadības bloks tika iestūķēts panelī virs vidējajām gaisa lūkām
* pagarināti ķebļu apsildes slēdža vadi
* ielikts cits panelis - šim, diemžēl, ir viena klasiskā plaisiņa, toties, atšķirībā no vecā paneļa, šim viss ir pareizajās formās - vecajam panelim priekšā iekšējā daļa, pie kuras piekniedētas tās špiļkas, kas skrūvējas pie ugunsmūra, ir atlīmējusies no ārējās daļas, un, kā atklājās, tas kanāls caur kuru tiek gaiss pūsts uz stiklu, bija deformējies, jo maģa bukse bija nevis likusies savā vietā, bet aizķērusies aiz malas un iestumjot maģi es aizstūmu to kronšteinu prom. Ņēmu to vērā un liekot iekšā maģi, šoreiz sasmērēju ar smēri to kronšteinu un pašu buksi.
* piegriezta eksperimentālā viduskonsole lai tā ietu kopā ar passāta gaisa pūtēju. Bija jāizgriež robiņš labajā pusē un jānogriež iekšā priekšā tie kanāli, kas savienojas ar golfa kāju pūtēju.
* izārdīts spidometrs un bik ieeļļotas spidometra bultas detaļas.
Šodien vēl tika aizbraukts uz šrotiem un šis tas salasīts:
* mk3 haubes gala slēdzītis [man tak ir mk4 centrālā]
* B4 passāta ventilatora kontroles bloka kronšteins - vēl nezinu vai gribu to bloku, un ja gribu, kā likt - a ļa corrado vai a ļa passāc
* mk3 aizmugurējo durvju skaļruņu vadu štekeri, kas savieno tos vadus ar priekšas paneļa skaļruņu buntu, par cik man golfā jau ir tas mk3 bunts.
* B3 passāta ādas stūrīti, stāvoklis diezgan viduvējš un bez taures pogas, bet tomēr ādas stūrīte, to kas man ir, pāršūšu hvz kad, un es zināju ka dārgi nebūs
* B3 passāta gaisa trubas kas pūš aizmugurējajiem uz kājām, jo ieraudzīju passātu ar izjauktu viduskonsoli - ieraugot kā tur zem tepiķa izskatās, nosecināju ka to visu ielikt mk2 varētu būt +/- plug'n'play, neskaitot vajadzību sagriezt tepiķi.
* B5 passāta klimata fotodevēju kopā ar štekerīti, tagad tik būs jāizdomā kā to devēju iestūķēt kreisā skaļruņa restē.
Bilžu nav.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
-
- Posts: 9572
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 516 times
- Been thanked: 143 times
- Contact:
Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS
Šonedēļ bik pabakstījos golfam pa salonu.
Vispirms no organiskā stikla ar dremeļa palīdzību tika uztaisīta šitāda plāksnīte un ar baloniņu nokrāsota. Nekas daiļš nav, bet nu vismaz slēdži nekarāsies kaut kādos vadus; ar laiku varbūt tiks izdomāts cits risinājums, vai, ja tiks izlemts palikt pie esošā, varēs apsvērt domu par iespēju noorganizēt izprintēt ar printeri bik labāku detaļu no ABS plastmasas.
Tātad, uzlikta ādas stūrīte; nevaru vēl pierast pie starpības pret parasto Logu slēdži ielikti vietā. Izmēģinājuma nolūkos, kā noskatīts internetos, ieliku piepīpētāju tajā vietā, šobrīd vēl bez apgaismojuma, redzēs cik tā vieta būs ērta. Vakarā, pēc fočēšanas, apnika man ka tur to divu paneļa slēdžu štekeri karājas un sameklēju grabažniekā kaut kādus slēdžus, izvilktus no čupā iemesta Typ19 paneļa, un tos tur ieliku.
Vēl es pa nedēļu mēģināju ielikt passāta gaisa trubas kas pūš gaisu aizmugurē sēdošajiem uz kājām - secinājums - tā veidojuma forma ir pa vidu starp "der" un "neder", tāpēc nebūs, jo man bija bail ka tās trubas veidotu izcilni, gar kuru man trītos kāja spiežot gāzes pedāli Jāsameklē attiecīgā truba no mk2, ne tik daudz aiz rūpēm par reto aizmugurē sēdošo kājām, kā dēļ tā lai aizmugurējie stikli mazāk svīstu ciet.
Tuvākie salona darbi - piegriezt vadītājam virs kājām esošo plauktu lai tas ietu kopā ar passāta gaisa trubu; droši vien vispirms eksperimentālos nolūkos būs jāsagriež vienu salauztu plauktu. Jāsakārto panelī esošie pīkstuļi. Jāieliek pasažiera durvī OEM skaļrunis [šofera durvī jau ir ielikts]. Kaut kad jāsāk būvēt viduskonsolei ieliktnis kas turētu klimatu un papildpulksteņus.
P.S. Bildēs var labi redzēt cik ļoti pazemināsies pasažierim vietas augstums kājām kad te iestāsies kondišs - tā passāta truba, esot kondišam, atrodas bik uz leju no ledusskapja - šeit tas plaukts kas ir pieskrūvēts zem paneļa, pat nepieskaras tās trubas uz augšu vērtajam izcilnim, aiz kura tā truba pieskrūvētos pie ledusskapja...
Vispirms no organiskā stikla ar dremeļa palīdzību tika uztaisīta šitāda plāksnīte un ar baloniņu nokrāsota. Nekas daiļš nav, bet nu vismaz slēdži nekarāsies kaut kādos vadus; ar laiku varbūt tiks izdomāts cits risinājums, vai, ja tiks izlemts palikt pie esošā, varēs apsvērt domu par iespēju noorganizēt izprintēt ar printeri bik labāku detaļu no ABS plastmasas.
Tātad, uzlikta ādas stūrīte; nevaru vēl pierast pie starpības pret parasto Logu slēdži ielikti vietā. Izmēģinājuma nolūkos, kā noskatīts internetos, ieliku piepīpētāju tajā vietā, šobrīd vēl bez apgaismojuma, redzēs cik tā vieta būs ērta. Vakarā, pēc fočēšanas, apnika man ka tur to divu paneļa slēdžu štekeri karājas un sameklēju grabažniekā kaut kādus slēdžus, izvilktus no čupā iemesta Typ19 paneļa, un tos tur ieliku.
Vēl es pa nedēļu mēģināju ielikt passāta gaisa trubas kas pūš gaisu aizmugurē sēdošajiem uz kājām - secinājums - tā veidojuma forma ir pa vidu starp "der" un "neder", tāpēc nebūs, jo man bija bail ka tās trubas veidotu izcilni, gar kuru man trītos kāja spiežot gāzes pedāli Jāsameklē attiecīgā truba no mk2, ne tik daudz aiz rūpēm par reto aizmugurē sēdošo kājām, kā dēļ tā lai aizmugurējie stikli mazāk svīstu ciet.
Tuvākie salona darbi - piegriezt vadītājam virs kājām esošo plauktu lai tas ietu kopā ar passāta gaisa trubu; droši vien vispirms eksperimentālos nolūkos būs jāsagriež vienu salauztu plauktu. Jāsakārto panelī esošie pīkstuļi. Jāieliek pasažiera durvī OEM skaļrunis [šofera durvī jau ir ielikts]. Kaut kad jāsāk būvēt viduskonsolei ieliktnis kas turētu klimatu un papildpulksteņus.
P.S. Bildēs var labi redzēt cik ļoti pazemināsies pasažierim vietas augstums kājām kad te iestāsies kondišs - tā passāta truba, esot kondišam, atrodas bik uz leju no ledusskapja - šeit tas plaukts kas ir pieskrūvēts zem paneļa, pat nepieskaras tās trubas uz augšu vērtajam izcilnim, aiz kura tā truba pieskrūvētos pie ledusskapja...
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
-
- Posts: 9572
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 516 times
- Been thanked: 143 times
- Contact:
Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS
Oops, I did it again... Respektīvi, no lietotāja RaimisMk2 tika paņemta ADY apakša, kas jāapskrūvē, jānotīra, jāpārbauda šāles un jānoliek kādā stūrī. Cilindri izskatās bik smukāki nekā manam motoram; mazāk gružu švīku. Šito apakšu ieliekot golfā būs pačots+ - corrado motors... Zem vārstu vāka krāsa bija gaiši brūna, tas izskatās cerīgi - dzeses sistēma gan izskatās tā, it kā tur būtu kāds močījis ar krāna ūdeni, bet tā kā man tika tikai apakša, tas ir diezgan nesvarīgi; cik dzirdēts, Cola + Fairy spēj viskautko iztīrīt...
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS
Par liekajām skaņām: uz sava AFN baigi neiepatikās savienojums vakuuma sūknis-eļļas sūknis, vizuāli varēja redzēt dilumu gan vienam gan otram. Varbūt tev ar vērts uzmest aci šai pozīcijai
-
- Posts: 3557
- Joined: 21.08.2009, 00:54
- VW: Golf
- Location: Riga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 49 times
- Contact:
Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS
Rekur musu evakuatora graboņas iemesl,nobraucam ar tadu 1000+km
- Attachments
-
- IMG-20190220-WA0034.jpg (128.83 KiB) Viewed 1541 times
-
- IMG-20190220-WA0035.jpg (138.83 KiB) Viewed 1541 times
tel. 22347143
-
- Posts: 9572
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 516 times
- Been thanked: 143 times
- Contact:
Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS
Pa vakariem bik pabakstījos...
Rezultāts tāds viduvējs, bet nu derēs kamēr netiks izdomāts ko labāku uzbūvēt. Viduskonsole vēl jāpiegriež lai saderētu ar passāta gaisa pūtēju un tajā jāizgriež caurums piepīpētājam, vispirms izdomājot kur tieši. Izķidāju arī papildpulksteņus, bultas tika norautas, tām nokasīta sarkanā krāsa un nokrāsotas baltas, vēl jānobrucina un jānokrāso gredzeni, un pirms salikšanas būs tie pulksteņi jānokalibrē. Pēc tam būs jābūvē bunts - otro reizi mēneša laikā nāksies ņemt laukā, izģērbt un pārtaisīt klimata/maģa buntu...
Rezultāts tāds viduvējs, bet nu derēs kamēr netiks izdomāts ko labāku uzbūvēt. Viduskonsole vēl jāpiegriež lai saderētu ar passāta gaisa pūtēju un tajā jāizgriež caurums piepīpētājam, vispirms izdomājot kur tieši. Izķidāju arī papildpulksteņus, bultas tika norautas, tām nokasīta sarkanā krāsa un nokrāsotas baltas, vēl jānobrucina un jānokrāso gredzeni, un pirms salikšanas būs tie pulksteņi jānokalibrē. Pēc tam būs jābūvē bunts - otro reizi mēneša laikā nāksies ņemt laukā, izģērbt un pārtaisīt klimata/maģa buntu...
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests