SPAMS Part I (2019)

Par visu un neko
Locked
User avatar
Jujubokar
Posts: 1248
Joined: 11.12.2015, 18:45
VW: Golf MK4 1.8T
Location: Riga, Talsi
Has thanked: 70 times
Been thanked: 48 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by Jujubokar » 05.02.2019, 16:52

Veiktspējas salieķim sūdīga veiktspēja uz ledus.
Jujubokar's MK4

"Not daily driving your project car is like not F***ing your girlfriend to save her for the next guy."

User avatar
msh
Posts: 3974
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 90 times
Been thanked: 47 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by msh » 05.02.2019, 17:21

fckns wrote:
05.02.2019, 15:15
Cik atsaldētam jābūt lai ar riteni brauktu ziemā? it ipaši ja ir golfs.
Cik slinkam jābūt lai 2 km bez īpašas vajadzības braukātu ar mašīnu? Nu jā, un pēc tam jāstāsta ka 1.9 trubainais ir must have, jo benzīnnieks baigi daudz rij, max 40-50 grādus ikdienas gaitās sasniedzot :mrgreen:
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
msh
Posts: 3974
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 90 times
Been thanked: 47 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by msh » 05.02.2019, 17:26

fokume wrote:
05.02.2019, 12:57
Ar kuseti var nosisties?
Nosisties noteikti var, ja labi grib, bet lai apkristu, tur arī ļoti labi jāgrib - to ziemu, ko ar to ričuku nobraukāju, vienu reizi gandrīz nolikos, bet tikai gandrīz, jo izstiepu roku, ar to atspiedos pret zemi un atkantējos atpakaļ :D

Savādāk viss ir forši, tik vajadzētu beidzot uzbūvēt uzlaboto v2.0 versiju, kā arī nopirkt aizmugures ripulim mizu ar ziemīgāku protektoru - priekšā esošie Maxxis Roamer lisāri uz ledus turas ļoti labi, kamēr aizmugurē esošā Cheng Shin Tyre City diezgan sūdīgi - kamēr tas vēl ir ledus, nekas, bik pamētā aizmuguri [ja ļoti slidens, var arī iemest pirmajā robā un bik pašķērēt :mrgreen: ], bet pa sniegu grūti...
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
Nordik
Posts: 3875
Joined: 10.02.2013, 14:49
Has thanked: 45 times
Been thanked: 71 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by Nordik » 05.02.2019, 18:09

fokume wrote:
05.02.2019, 15:22
norge daudzi braukā.
Nejau ar ginekologa kusetem :D
These users thanked the author Nordik for the post:
fokume (05.02.2019, 18:14)

Cambergang

User avatar
fokume
Posts: 2163
Joined: 28.05.2018, 01:13
VW: Golf 7, Golf 4,
Has thanked: 53 times
Been thanked: 164 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by fokume » 05.02.2019, 18:18

galvenais ir nemizt

Image

User avatar
msh
Posts: 3974
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 90 times
Been thanked: 47 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by msh » 05.02.2019, 18:35

Es gribētu redzēt ko tās radzes uz parasta divriteņa spētu manā ikdienas maršrutā... :lol:
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
msh
Posts: 3974
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 90 times
Been thanked: 47 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by msh » 05.02.2019, 18:35

Nordik wrote:
05.02.2019, 18:09
Nejau ar ginekologa kusetem :D
Saki, norvēģi arī ir trūcīgi? :mrgreen:
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
fckns
Posts: 841
Joined: 06.10.2013, 13:01
VW: B5 antiviiruss
Has thanked: 31 times
Been thanked: 23 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by fckns » 05.02.2019, 18:43

msh wrote:
05.02.2019, 17:21
Cik slinkam jābūt lai 2 km bez īpašas vajadzības braukātu ar mašīnu? Nu jā, un pēc tam jāstāsta ka 1.9 trubainais ir must have, jo benzīnnieks baigi daudz rij, max 40-50 grādus ikdienas gaitās sasniedzot :mrgreen:
Es izvēlos nenosalt.

User avatar
Nordik
Posts: 3875
Joined: 10.02.2013, 14:49
Has thanked: 45 times
Been thanked: 71 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by Nordik » 05.02.2019, 18:52

Te nav vietas kur ar tadu braukt visur ir akmeni vai sniegs pari galvai

Cambergang

User avatar
msh
Posts: 3974
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 90 times
Been thanked: 47 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by msh » 05.02.2019, 18:55

fckns wrote:
05.02.2019, 18:43
Es izvēlos nenosalt.
NENOSALT?! :lachtot: You made my day... :lol: Kā jābrauc ar velosipēdu lai nosaltu? Tu kā reiz izvēlies nosalt - patreizējajās temperatūrās pēc tiem 2 km tev joprojām zobi klab vienā ritmā ar 1.9 četru spriguļu klaudzieniem, man tikmēr ja mugura nav slapja, tad silti ir noteikti :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
jj-ozzy
Posts: 1453
Joined: 11.11.2013, 13:45
VW: Jetta Mk2 Cl
Location: Tukums,Rīga
Has thanked: 29 times
Been thanked: 15 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by jj-ozzy » 05.02.2019, 19:33

arniks8 wrote:
05.02.2019, 15:02
Ja atmiņa neviļ, tad ap 700 eiro parasti grozījās cena, es jettu pa 750 nopirku, pa to naudu var nopirkt 1.8T un vēl ko citu. Es labāk nopirktu kaut vai 9a un par atlikušo naudu, piemēram, aizvestu diskus uz kādu kantori, lai sačini vai nopirktu jaunu amīšu komplektu/koiloverus.

ABF swaps pa 550e iet šobrīd. Samainīt blīves, zobeni, sajūgu un braukt. Plusā patēriņš adekvāts. Man vidēji bija 7.5l/100km ar smagu kāju.

Plusi:
*brouc un nefilozofē
*norm patēriņš
*stokā kaut ko iet
*iešprice normāla
*ātrāk dabūsi braucamu

Mīnusi:
* startā dārgāks swaps
* auto sportisti čīkst, ka nafig ielas auto ABF, sportā vairāk vajag(true story)

Bet ja patīk čakarēties tad var iet arī grūtāko ceļu.

User avatar
arniks8
Posts: 2972
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 58 times
Been thanked: 71 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by arniks8 » 05.02.2019, 19:37

jj-ozzy wrote:
05.02.2019, 19:33
ABF swaps pa 550e iet šobrīd. Samainīt blīves, zobeni, sajūgu un braukt. Plusā patēriņš adekvāts. Man vidēji bija 7.5l/100km ar smagu kāju.

Plusi:
*brouc un nefilozofē
*norm patēriņš
*stokā kaut ko iet
*iešprice normāla
*ātrāk dabūsi braucamu

Mīnusi:
* startā dārgāks swaps
* auto sportisti čīkst, ka nafig ielas auto ABF, sportā vairāk vajag(true story)

Bet ja patīk čakarēties tad var iet arī grūtāko ceļu.
Man šobrīd nav tik daudz nauda
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?

User avatar
jj-ozzy
Posts: 1453
Joined: 11.11.2013, 13:45
VW: Jetta Mk2 Cl
Location: Tukums,Rīga
Has thanked: 29 times
Been thanked: 15 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by jj-ozzy » 05.02.2019, 19:43

Nuu tad vai ir kāds ieguvums ja pa kapeikām nopirktu kjet 16v un lai salasītu pilnu komplektu paietu 2gadi, plus liekot kopā atklātos zemūdens akmeņi kas prasītu papildus līdzekļus, un gala summu visdrīzāk būtu lielāka kā nopirkt gatavu ABF swapu?

User avatar
msh
Posts: 3974
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 90 times
Been thanked: 47 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by msh » 05.02.2019, 19:53

Arnik, športistiem par to ABFu nepieciešamību športam taisnība - tavai džetai vajag lai 12v happens :mrgreen:
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
arniks8
Posts: 2972
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 58 times
Been thanked: 71 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by arniks8 » 05.02.2019, 20:02

jj-ozzy wrote:
05.02.2019, 19:43
Nuu tad vai ir kāds ieguvums ja pa kapeikām nopirktu kjet 16v un lai salasītu pilnu komplektu paietu 2gadi, plus liekot kopā atklātos zemūdens akmeņi kas prasītu papildus līdzekļus, un gala summu visdrīzāk būtu lielāka kā nopirkt gatavu ABF swapu?
Bet ja ar ABF arī atklājas zemūdens akmeņi? Man negribētos ticēt ka ar ABF arī nevar iebraukt auzās :D. Tas man ir skaidrs, ka ABF ir labāks, bet es prātīgas izvēles nemēdzu veikt :D. ABF gadījumā man šis gads jettai noteiki izpaliktu un kondiška arī :/
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?

Locked

Return to “Vispārēji”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest