SPAMS Part I (2019)

Par visu un neko
Locked
User avatar
arniks8
Posts: 2431
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 42 times
Been thanked: 52 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by arniks8 » 24.01.2019, 18:42

Atradu šo

http://www.gti16v.com/tb879503.htm#tb879503

Šovakar jānočeko kompresora kods :D
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?

User avatar
GG.
Posts: 7206
Joined: 25.09.2011, 21:30
VW: Gāze/PURVCIEMS/Maiņa
Has thanked: 47 times
Been thanked: 131 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by GG. » 24.01.2019, 18:50

Nu vot, nekas tur nav itkā jāņem ārā no tām trubām. Kad runāju ar Molleru, šie skatījās dokumentācijā un teica, bez problēmām, nekas nav jāpārtaisa, brauc uzpildīsim. :D

User avatar
arniks8
Posts: 2431
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 42 times
Been thanked: 52 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by arniks8 » 24.01.2019, 18:58

Bet to sūdu pie iztvaicētāja trubas profilaksei samainīt nevajadzētu? Ja idejiski nevajag, tad es varētu iztikt bez pečkas noņemšanas?
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?

User avatar
GG.
Posts: 7206
Joined: 25.09.2011, 21:30
VW: Gāze/PURVCIEMS/Maiņa
Has thanked: 47 times
Been thanked: 131 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by GG. » 24.01.2019, 19:02

Kādu sūdu?

User avatar
arniks8
Posts: 2431
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 42 times
Been thanked: 52 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by arniks8 » 24.01.2019, 19:09

To ko msh minēja
iztvaicētājam [salona radiatoram] iekšā resnajā trubā ir iebāzts ierobežotājs
Es tā sapratu, ka viņš domāja detaļu 23A

Image
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?

User avatar
GG.
Posts: 7206
Joined: 25.09.2011, 21:30
VW: Gāze/PURVCIEMS/Maiņa
Has thanked: 47 times
Been thanked: 131 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by GG. » 24.01.2019, 19:53

Hvz kas tas ir, rādās NLA

User avatar
msh
Posts: 3253
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 68 times
Been thanked: 34 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by msh » 24.01.2019, 22:14

arniks8 wrote:
24.01.2019, 18:58
Bet to sūdu pie iztvaicētāja trubas profilaksei samainīt nevajadzētu? Ja idejiski nevajag, tad es varētu iztikt bez pečkas noņemšanas?
Cik var teikt :D - noskrūvē motortelpā kondiša resno trubu, un tajā caurumā, kur tā truba bija, tas sūds ir, un to ar spicām plaķenēm jāizvelk laukā. Salonā nekas nav jādara.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
msh
Posts: 3253
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 68 times
Been thanked: 34 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by msh » 24.01.2019, 22:16

GG. wrote:
24.01.2019, 17:34
Ar vārstu neko nedarīju. Kad auto būs braucošs, vedīšu uz autoklimatu, lai saliek retrofitu nipeļiem un izdara vajadzīgo.

Slēdžus, kā jau MSH teica, pie vajadzības var samainīt, kad uzpildīs sistēmu.
Nu tad kamēr vēl sistēma nav uzpildīta, samaini to sūdu, jo bez viņa noteikti ražība ar R134a nokrītas par saviem 10-20 pročiem.

Izlasīju to arnika iemesto aprakstu - audī R12 -> R134a pārbūves komplekts bez nosauktajām lietām saturēja arī to sūdu un zema spiediena slēdzi.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
msh
Posts: 3253
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 68 times
Been thanked: 34 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by msh » 24.01.2019, 22:27

arniks8 wrote:
24.01.2019, 18:42
Šovakar jānočeko kompresora kods :D
Kā jau teicu agrāk - negaidi no 30 gadus veca kompresora ka tā blīvslēgi turēs spiedienu - prasības pret tiem tomēr salīdzinot ar jebko citu tajā mašīnā esošu ir vienkārši kosmiskas. Kā minimums vajadzētu samainīt šito [alītī tāds maksā dažus zaļos :lol: ] un vēl to blīvgredzenu kas ir korpusam otrā galā. Ideāli būtu pie viena kaut kā pārbūvēt mk3 Sanden SD7V16 un ielikt to; kompresors ar maināmu darba tilpumu pret parasto ir vienkārši kosmoss :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
GG.
Posts: 7206
Joined: 25.09.2011, 21:30
VW: Gāze/PURVCIEMS/Maiņa
Has thanked: 47 times
Been thanked: 131 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by GG. » 24.01.2019, 23:28

msh wrote:
24.01.2019, 22:16
Nu tad kamēr vēl sistēma nav uzpildīta, samaini to sūdu, jo bez viņa noteikti ražība ar R134a nokrītas par saviem 10-20 pročiem.

Izlasīju to arnika iemesto aprakstu - audī R12 -> R134a pārbūves komplekts bez nosauktajām lietām saturēja arī to sūdu un zema spiediena slēdzi.
Tev ir detaļas kods? Es neko neatrodu. Vai tas ir kautkāds universāls štrunts?

User avatar
msh
Posts: 3253
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 68 times
Been thanked: 34 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by msh » 24.01.2019, 23:48

Ielīdu katalogā, ielīšanas brīdī man radās aizdoma ka fofāgenam būs savādāk nekā audī, jo audī no iztvaicētāja iznāk laukā resna truba, kurā tad arī var iebāzt, kamēr fofāgenam ieiet maziņas trubiņas tur tajā sūdā, kurā trubas iespraužas. Paskatījos - izrādās ka ierobežotājs ir pats tas sūds.. Tātad, R134a ierobežotājs:

1H0820679A
6N0820679C
6N0820679A

Katalogā stāv visi trīs kodi; es pieņemu ka pietiks noskrūvēt no kāda mk3 kas jaunāks par 1993. gadu, pirms tam salīdzinot ka abas puses sakrīt.
These users thanked the author msh for the post:
Para (25.01.2019, 08:03)
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
GG.
Posts: 7206
Joined: 25.09.2011, 21:30
VW: Gāze/PURVCIEMS/Maiņa
Has thanked: 47 times
Been thanked: 131 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by GG. » 25.01.2019, 00:27

Hmmmmm 10-20% zudums neizklausās tik slikti.

User avatar
msh
Posts: 3253
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 68 times
Been thanked: 34 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by msh » 25.01.2019, 00:32

Es nezinu, tas tāds mans pieņēmums - minimālais darba spiediens abiem freoniem atšķīrās par pāris bāriem, lasīt, R134a vajag augstāku spiedienu.

Jebkurā gadījumā man liekas muļķīgi neuzlikt pareizo ierobežotāju.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
fokume
Posts: 1359
Joined: 28.05.2018, 01:13
VW: Golf 7, Golf 4,
Has thanked: 33 times
Been thanked: 104 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by fokume » 25.01.2019, 18:30

Image
12 gadus veci Miķelini un Tā Kunga žēlastība

User avatar
msh
Posts: 3253
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 68 times
Been thanked: 34 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by msh » 25.01.2019, 23:56

Šodien tehnisku iemeslu dēļ gandrīz sanāca nofočēties :D Vakar pārjauktajam spidometram vai nu bulta uzlikusies nepareizi, vai kas tāds. Braucu uz liepāju, eju kruīzā, kā man liekas, uz 95 - iedomājos paskatīties ar GPS ātrumu - izrādījās esam 107 - būtu izbraucis cauri nīcai pēc parastā spidometra rādījuma, bilde būtu garantēta... :lol:
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

Locked

Return to “Vispārēji”

Who is online

Users browsing this forum: TheRandominators and 0 guests