SPAMS Part I (2019)

Par visu un neko
Locked
User avatar
ibumetiins
Posts: 498
Joined: 27.09.2016, 21:21
VW: Golf 3, 1.8 Mono
Location: Liepāja
Has thanked: 18 times
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by ibumetiins » 23.01.2019, 17:15

GG. wrote:
23.01.2019, 16:28
Bet rēcīgākais ir tas, ka vienīgais mainīgais ir tas, ka tas kaitina. Realitātē galamērķī braucot 90km/h vai 110 nonāksi ar pāris minūšu starpību. :D
Nuuu, Liepāja -> Rīga, atšķirība starp 90 km/h un 110 km/h ir 25 minūtes, tas man liekas nav tik maz. +ja tev waze un nebaidies taisnos posmos uzspiest 120 km/h tad tās ir vēl kādas 10 minūtes nost.
Image

User avatar
GG.
Posts: 7206
Joined: 25.09.2011, 21:30
VW: Gāze/PURVCIEMS/Maiņa
Has thanked: 47 times
Been thanked: 131 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by GG. » 23.01.2019, 17:26

Manā pasaulē tas ir maz, tā ir viena čurupauze vai piestāšana pēc hotdoga. Es nevienā momentā neapgalvoju, ka braucu ar atļauto ātrumu, bet es parasti nesteidzos, labāk izbraucu laicīgi un lieki neapstājos ēst miskastes desas.

Bet tas viss tēmas "nevar apdzīt, štepselē trešajā, uzmet krustu, vinnē vinnē, papis papis" ietvaros. Ja mašīna neļauj, neies taču līst uz frontālo, tāpēc ka VAJAG un jāsteidzās.

User avatar
Para
Posts: 635
Joined: 19.09.2013, 16:08
VW: statek mk2
Location: Rīga/Ziepniekalns Latvija
Has thanked: 20 times
Been thanked: 14 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by Para » 23.01.2019, 17:40

LLP
Nesēdināt ir grēks.

User avatar
Kavacky
Posts: 4823
Joined: 16.09.2008, 20:32
VW: GTI TDI 20 Jahre
Has thanked: 7 times
Been thanked: 32 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by Kavacky » 23.01.2019, 17:54

ibumetiins wrote:
23.01.2019, 17:15
Nuuu, Liepāja -> Rīga, atšķirība starp 90 km/h un 110 km/h ir 25 minūtes, tas man liekas nav tik maz. +ja tev waze un nebaidies taisnos posmos uzspiest 120 km/h tad tās ir vēl kādas 10 minūtes nost.
Uzspiest 120? Watch out, we have a badass here... :troll:

25 minūtes tev ir varbūt uz papīra, reāli vidējo ātrumu tas maz ietekmēs. Ja vien tu nehujārī visiem bez apstājas garām.

Tāpat apmēram 30% braukšanas laika ir... Rīga. Jā, man kaut kā tā sanāk, ka stundu tu mīcies, kamēr vispār tiec ārā, pēc tam pats brauciens tikai sākas. A tur sataupīt ar pārdesmit km/h... nu veiksmi. Tad jau labāk dažas reizes pārspiest uz sarkano pāri, būs reālāks ieguvums.

Un tad raustīties no musariem, radariem, par ko, par 3 minūtēm galā? Paldies, nē. Braucu ar atļauto, stress 0, ieguvums 100.
These users thanked the author Kavacky for the post (total 4):
GG. (23.01.2019, 18:19) • UldisV6K (23.01.2019, 19:42) • msh (24.01.2019, 00:05) • L920 (24.01.2019, 14:19)
Image

User avatar
GG.
Posts: 7206
Joined: 25.09.2011, 21:30
VW: Gāze/PURVCIEMS/Maiņa
Has thanked: 47 times
Been thanked: 131 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by GG. » 23.01.2019, 18:20

Ekzeklī, 100 reiz pārbaudīts pilsētā spēlējot SKRĒJIENS PĒC MILJONA ar draugiem, ka braucot pāri sarkanajiem ietaupās daaaaaaaaaaaaudz vairāk laika.

User avatar
msh
Posts: 3253
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 68 times
Been thanked: 34 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by msh » 23.01.2019, 19:26

feelfree wrote:
23.01.2019, 16:46
Stures reika ne hidro cik?
Tev vajag? Varu uzdāvināt, iespējams, piemetot vēl stūres stieņus, kaut kur būtu jābūt arī kardāniņam un, iespējams, arī gofrai. Reikai vienīgi ir viens defekts, tā metāla konstrukcija, uz kuras uzmaucas gofra, ir bik salocīta, bet tā kā tas ir tērauds nevis alumīnijs, tas ir labojams.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
msh
Posts: 3253
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 68 times
Been thanked: 34 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by msh » 23.01.2019, 19:33

fckns wrote:
22.01.2019, 23:28
Tu esi jocīgs. Diezgan ironiski ,kad Toyota LC120 kopējās izmaksas gadā sasniedz to pašu ciparu, ko tu izmet par savu miskasti. Un tas ir kopā ar apkopēm - eļlas, filtri uc. Un tas auto ir 15 gadus jaunāks par tavu miseni.
Vispār jau otrādi - ironiski ka manas gada izmaksas ir tik lielas, kā tās tevis nosauktā LC izmaksas - es nomainīju motoru, kārbu, abus tiltus, visu bremžu sistēmu, katrā punktā saliekot trīsciparu summu vērtas jaunas detaļas, un vēl šadas tādas ekstras - bet tam kruzakam tik vajadzēja lai tas paliktu lietojams un tā funkcionalitāte nesamazinātos... Mans kaimiņš kaut kad vasarā nopirka diezgan smuku B5.5 2.0 TDI passātu - viņš pa atlikušo gada laiku sakrāmēja līdzīgu summu kā es golfā gada laikā, un atkal, īsti ne par ko... Cik tūkstoši būtu jānoloka lai tām divām mašīnām nomainītu to, ko es pagājušogad nomainīju savam golfam? :?
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
msh
Posts: 3253
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 68 times
Been thanked: 34 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by msh » 23.01.2019, 19:39

arniks8 wrote:
23.01.2019, 16:48
Tur jau tā lieta, ja vari iztikt bez apdzīšanas vai apdzen bez čakarēšanās, tad vidējais ātrums ir diezgan tuvu ātrumam ar kuru brauc lielāko daļu. Kad ar jettu svētdienās ap pusnakti braucu uz Rīgu, tad es to 85km posmu pēc MFA nobraucu ar vidējo ātrumu 95km/h ieskaitot braukšanu gar radariem un mazu posmu Rīgā, braucu kruīzā ar 100km/h, Rīgā, protams, lēnāk bet arī ne ar atļauto ātrumu :D , svarīgs ir vidējais ātrums un to saglabāt, sēdēšana astē ir vidējā ātruma zaudēšana.
Paga, kā tur bija - no tukuma līdz dižajai pilsētai vienīgās lēnās vietas bija w-pilene pret jūrmalu, tā? Esmu pāris reizes braucis un jau piemirsis. Jebkurā gadījumā, ļoti smuks cipars - esmu jau paguvis piemirst, bet man braucot no liepājas līdz rīgai ar +5, vidējais sanāca kaut kādi 70 kmph. Normāls brauciens agrā rīta stundā no dižās pilsētas līdz rucavai, varbūt ar īsu pieturu benzīntankā, ir ap trīsarpus stundām; 250 km.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
fckns
Posts: 483
Joined: 06.10.2013, 13:01
VW: B5 kvatrotedeiii
Has thanked: 17 times
Been thanked: 15 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by fckns » 23.01.2019, 19:44

msh wrote:
23.01.2019, 19:33
Vispār jau otrādi - ironiski ka manas gada izmaksas ir tik lielas, kā tās tevis nosauktā LC izmaksas - es nomainīju motoru, kārbu, abus tiltus, visu bremžu sistēmu, katrā punktā saliekot trīsciparu summu vērtas jaunas detaļas, un vēl šadas tādas ekstras - bet tam kruzakam tik vajadzēja lai tas paliktu lietojams un tā funkcionalitāte nesamazinātos... Mans kaimiņš kaut kad vasarā nopirka diezgan smuku B5.5 2.0 TDI passātu - viņš pa atlikušo gada laiku sakrāmēja līdzīgu summu kā es golfā gada laikā, un atkal, īsti ne par ko... Cik tūkstoši būtu jānoloka lai tām divām mašīnām nomainītu to, ko es pagājušogad nomainīju savam golfam? :?
Tu laikam esi parpratis un es neesmu iedziļinājies tavos tēriņos - mana doma bija tāda, ka LC120 kruzakam izmaksas ir tikpat lielas, cik tu savā miskastē ieliec pa gadu tiri apkopēm. Ja tu esi lielu trīsciparu summu esi ielicis tikai detaļās un visados loriņos, tad labi tev. Mans uzskats ir ka ja pērk ikdienas auto, tad max pilnu cik var dabut un to pisaku var atstāt projekta auto.

User avatar
arniks8
Posts: 2431
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 42 times
Been thanked: 52 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by arniks8 » 23.01.2019, 19:49

GG. wrote:
23.01.2019, 18:20
Ekzeklī, 100 reiz pārbaudīts pilsētā spēlējot SKRĒJIENS PĒC MILJONA ar draugiem, ka braucot pāri sarkanajiem ietaupās daaaaaaaaaaaaudz vairāk laika.
Rīgā maukt pāri sarkanajam taču ir nerakstīts likums, to visi dara :D
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?

User avatar
arniks8
Posts: 2431
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 42 times
Been thanked: 52 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by arniks8 » 23.01.2019, 19:58

msh wrote:
23.01.2019, 19:39
Paga, kā tur bija - no tukuma līdz dižajai pilsētai vienīgās lēnās vietas bija w-pilene pret jūrmalu, tā? Esmu pāris reizes braucis un jau piemirsis. Jebkurā gadījumā, ļoti smuks cipars - esmu jau paguvis piemirst, bet man braucot no liepājas līdz rīgai ar +5, vidējais sanāca kaut kādi 70 kmph. Normāls brauciens agrā rīta stundā no dižās pilsētas līdz rucavai, varbūt ar īsu pieturu benzīntankā, ir ap trīsarpus stundām; 250 km.
Nu ir viens ciems un šur tur 70, lai būtu no citiem ceļiem vieglāk izgriesties uz ventspilenes, bet ja nav intensīva satiksme vai redzu ka neviens neplāno izgriezties, tad braucu neatmetoties. Es vispār esmu sācis braukt lēnāk kopš netrafarētie mani uz jūrmalenes paķēra decembrī :D
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?

User avatar
ASRock
Posts: 3389
Joined: 21.08.2009, 00:54
VW: Golf
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 25 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by ASRock » 23.01.2019, 20:52

Zinu cilveku kurš mak riga-saulkrasti pa 30minutem,bet nu tagad vairak radaru paradijas,atrums dažos posmos 200+

P.s aizmirsu jau to sajutu apdzenot fures ar mk2 vr6,pat 5 atruma ļoti viegli un atri)
tel. 22347143

User avatar
ASRock
Posts: 3389
Joined: 21.08.2009, 00:54
VW: Golf
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 25 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by ASRock » 23.01.2019, 21:09

=)
Attachments
Screenshot_2019-01-23-21-09-04.png
Screenshot_2019-01-23-21-09-04.png (756.13 KiB) Viewed 128 times
These users thanked the author ASRock for the post:
arniks8 (23.01.2019, 21:54)
tel. 22347143

User avatar
arniks8
Posts: 2431
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 42 times
Been thanked: 52 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by arniks8 » 23.01.2019, 22:08

ASRock wrote:
23.01.2019, 21:01
Tadu es tev kaut rit dabušu,vajag tak ar korpusu
Detaļas kodu rakstīju to, kas it kā nāk kopā ar korpusu :?

Uz ātro nesanāca atrast paša korpusa kodu, varbūt ar GG vai kādu citu kam ir tas korpuss var sarunāt aizlienēt/iegūt parametrus, lai varētu ar 3D printeri uztaisīt kopijas.
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?

User avatar
zipo93
Posts: 1699
Joined: 23.08.2012, 22:03
VW: Passat VR5 Syncro
Location: Augšlīgatne
Has thanked: 34 times
Been thanked: 16 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by zipo93 » 23.01.2019, 22:10

Man liekas, ka daudzām mašīnām ECU izslēdz kondišku, kad nospiež gāzi līdz galam...
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Daily
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1969.g. ЗАЗ-966В Tas nav auto, tas ir prikols
Ex:
1991.g. VW Jetta Mk2 2.0 8v

Līgatnes Vīna Darītava
Karošu Darbnīca

Locked

Return to “Vispārēji”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest