SPAMS Part I (2019)

Par visu un neko
Locked
User avatar
Lauriko
Posts: 1677
Joined: 03.09.2008, 20:44
Has thanked: 1 time
Been thanked: 15 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by Lauriko » 15.01.2019, 17:45

fokume wrote:
15.01.2019, 17:30
cik mm aizmugurejie bremži bija mk4 tdi 98? 232 vai 230? vai ari parejais tur neko neatšķiras un viņi savstarpeji aizvietojas?
Man ràda tikai 230
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!v
AUTOSTIKLI
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv

User avatar
Nordik
Posts: 7050
Joined: 10.02.2013, 14:49
Has thanked: 141 times
Been thanked: 246 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by Nordik » 15.01.2019, 18:56

ASRock wrote:
15.01.2019, 17:26
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/vol ... ousPage=lr

nu holladne noteikti kko pipe,labi tie 16 000=]bet ar tadu magi vajag 10 000 nolaist=]
Mint condition. Vel paris gadi un ta vini maksas. Tagad vel var paspet pa 5-6K atrast

Man pirmais, kad atveru kapotu, bija doma, motors nokritis zeme. :D
Atrumi sausmigi isi, diezgan lidzigi ka B2 Q
Ze end of story

User avatar
msh
Posts: 9456
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 509 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by msh » 15.01.2019, 19:32

arniks8 wrote:
15.01.2019, 09:13
mk2 jumts pie priekšējām stoikām pamatīgi lokās, vairs neatceros vai toreiz tika uzmests viens vai divi kūleņi, bet kad redzēju mašīnu uz riteņiem, tad izskatījās diezgan traki, stoikas daudz mebija ielocījušas, bet augšējā daļa bija iespiesta uz iekšu kā plastelīns, aizmugurē gan jumtam nebija ne skrambas.
Es tak zinu; esmu redzējis arī viģiku ar mk3 kraštestu. Liekas briesmīgi, bet jāpatur prātā ka citas tās klases mašīnas tolaik nebija labākas.

Bet nu stāsts ir par to, ka iespējamība ko tādu piedzīvot, ir diezgan niecīga - un iespējamība iekulties tāda veida avārijā, kur virsbūves stingrums neko nopietnu nespēlēs, ne mazāka. Protams, kuļoties pa dižās pilsētas apkārtni, vietu kur apkārt maisās miljons cilvēku, pastāv iespējamība redzēt kādu smagu avāriju, un tad, ja nervi švakāki, var gadīties kā Veiksminiekam - ierauga tādu avāriju, pieliek bikses un nospļaujas "ta nu naksuj - man nāve no vēža/sirdstriekas/aknu cirozes daudz labāk patīk nekā autoavārijā - katru mēnesi tērēšu trīsciparu skaitli lai tikai nedaudz samazinātu iespēju mirt autoavārijā!"

Bez tam - neba visas mašīnas bija vieglas papīra mašīnas, un tad pēkšņi, pirms 10 gadiem, visas kļuva stingras un spējīgas izturēt smagāku avāriju - nē, tas viss notika dažādos ātrumos, atbilstoši ražotāja un modeļa krutumam. Ja gribas sisties, nav obligāti jāpērk C6 ar Dārgās Degvielas kapsētu zem haubes - pietiek ar C4 2.5; ceška arī ir relatīvi stingra un izturīga mašīna :D Es kā reiz pazīstu divus čaļus, kas pēdējo pāris gadu laikā katrs ir iznīcinājis stulbā veidā pa ceškai, pašam paliekot sveikam un veselam - viens 2 km taisnē atstiepa cik gāja, līdz kaut kādam divītim, tad, 300 metrus pirms krusta ABS nogļukoja, neļaujot sadzēsties - ar roceni šis teicās esam nometis līdz 150, nu varbūt bik mazāk, tad šis ar roceni centās tajā krustā nogriezties pa labi uz granteni - rezultātā sāniski nopļāva zīmi kas uz diviem stabiem un ielikās sāniski starp divām priedēm - otrs kaut ko nolohojās pie sava ceļagala un ielikās lielā kokā, tur arī diez vai zem simta bija - abas mašīnas lupatās tā ka no virsbūves detaļām īpaši nekā lietojama nebija, abi veseli un noteikti ka tās avārijas palika neoficiālas; pirmais noteikti piezvanīja kādam lai atbrauc ar traķi un aizvelk mašīnu, otrs aizgāja pēc sava traķa un aizvilka. Morāle - vajag braukt normāli, tad var braukt arī ar mk2, ja patīk braukt kā lopam, tad vajag daudz spilvenus un daudz zvaigznes un C6 ir way to go - neslikti paātrinās, un izpildoties labā ātrumā pastāv arī iespējas izdzīvot... :mrgreen:
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

fokume
Posts: 11808
Joined: 28.05.2018, 01:13
Has thanked: 234 times
Been thanked: 563 times

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by fokume » 15.01.2019, 20:23

rekur jau viens pakjis aizfisa taisni, varbut pazisti
https://youtu.be/WECJAh7fnXU?t=2

User avatar
arniks8
Posts: 6984
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 171 times
Been thanked: 395 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by arniks8 » 15.01.2019, 20:26

Mani gandrīz nonesa smagais(kkāda cisterna tur bija piena vai degvielas) kkad septembrī vai oktobrī kad tas apdzina nepārredzamā kalnā, ja es nebūtu paspējis noraut malā(mala bija ~50cm plata un blakus tai marga, gravī nevarētu ieraut, jo tur bija uzbērums un ja būtu iespējams izbraukt cauri margai, es būtu nolidojis pa krauju) , tad es šeit nebūtu neatkarīgi no tā vai es braucu ar b3 passātu, mk2, audi c6 vai dajebkādu vieglo mašīnu. Jebkurā gadījumā ja ir pa tiešām smaga avārija šā vai tā būs pizdā, es neticu ka frontālajā pie 80+ km/h stundā es izdzīvotu vieglajā mašīnā, par triecienu šofera durvīs vispār nav runas. Ja tiešām gribas nodrošināties, tad vajag nevis spilvenus, bet kārtīgu būri salonā un kkādas 3 punktu jostas, lai ķermenis spētu to triecienu izturēt.
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
tdi power
Posts: 1306
Joined: 12.02.2014, 23:08
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: salacgriva,rīga
Has thanked: 25 times
Been thanked: 35 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by tdi power » 15.01.2019, 20:35

eeeeeeee,tad neviens neko nevar ieteikt par atsperu krāsošanu????????????
audi c6 3.0 tdi quattro
audi c6 2.7 tdi quattro

User avatar
Nordik
Posts: 7050
Joined: 10.02.2013, 14:49
Has thanked: 141 times
Been thanked: 246 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by Nordik » 15.01.2019, 20:40

Pulverkrasosana neder? Nekas stipraks jau nav.
Ze end of story

User avatar
tdi power
Posts: 1306
Joined: 12.02.2014, 23:08
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: salacgriva,rīga
Has thanked: 25 times
Been thanked: 35 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by tdi power » 15.01.2019, 20:42

Nordik wrote:
15.01.2019, 20:40
Pulverkrasosana neder? Nekas stipraks jau nav.
domāju mājas apstākļos,nostruklot un nokrāsot,ar pistoli,bet vai turesies kas klāt.nevajag kādus elastifikātorus klāt???
audi c6 3.0 tdi quattro
audi c6 2.7 tdi quattro

User avatar
Nordik
Posts: 7050
Joined: 10.02.2013, 14:49
Has thanked: 141 times
Been thanked: 246 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by Nordik » 15.01.2019, 20:45

Man nav sanacis krasot, vienmer jaunas liktas
Ze end of story

User avatar
msh
Posts: 9456
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 509 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by msh » 15.01.2019, 21:11

Paprovē uretopu... :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
msh
Posts: 9456
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 509 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by msh » 15.01.2019, 21:13

arniks8 wrote:
15.01.2019, 20:26
Mani gandrīz nonesa smagais(kkāda cisterna tur bija piena vai degvielas) kkad septembrī vai oktobrī kad tas apdzina nepārredzamā kalnā, ja es nebūtu paspējis noraut malā(mala bija ~50cm plata un blakus tai marga, gravī nevarētu ieraut, jo tur bija uzbērums un ja būtu iespējams izbraukt cauri margai, es būtu nolidojis pa krauju) , tad es šeit nebūtu neatkarīgi no tā vai es braucu ar b3 passātu, mk2, audi c6 vai dajebkādu vieglo mašīnu. Jebkurā gadījumā ja ir pa tiešām smaga avārija šā vai tā būs pizdā, es neticu ka frontālajā pie 80+ km/h stundā es izdzīvotu vieglajā mašīnā, par triecienu šofera durvīs vispār nav runas. Ja tiešām gribas nodrošināties, tad vajag nevis spilvenus, bet kārtīgu būri salonā un kkādas 3 punktu jostas, lai ķermenis spētu to triecienu izturēt.
... un stiklu vietā bruņu plāksnes ar mazām šaujamlūkām un blakus uzmontētu elpošanas aparātu. Tātad vajag HMMWV tādā komplektācijā, kā to mēdz lietot karadarbības zonās - liels, smags, izturēs visādus sūdus utt... :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
ASRock
Posts: 3557
Joined: 21.08.2009, 00:54
VW: Golf
Location: Riga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 49 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by ASRock » 15.01.2019, 21:16

Nordik wrote:
15.01.2019, 18:56
Mint condition. Vel paris gadi un ta vini maksas. Tagad vel var paspet pa 5-6K atrast

Man pirmais, kad atveru kapotu, bija doma, motors nokritis zeme. :D
Atrumi sausmigi isi, diezgan lidzigi ka B2 Q
Kads mint,tur baka uz regipša stiprinajumiem turas)
tel. 22347143

User avatar
Nordik
Posts: 7050
Joined: 10.02.2013, 14:49
Has thanked: 141 times
Been thanked: 246 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by Nordik » 15.01.2019, 21:29

Tas ir country offroad Spec stipas
Ze end of story

User avatar
fckns
Posts: 4878
Joined: 06.10.2013, 13:01
VW: C209
Has thanked: 123 times
Been thanked: 168 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by fckns » 15.01.2019, 21:36

msh wrote:
15.01.2019, 21:13
... un stiklu vietā bruņu plāksnes ar mazām šaujamlūkām un blakus uzmontētu elpošanas aparātu. Tātad vajag HMMWV tādā komplektācijā, kā to mēdz lietot karadarbības zonās - liels, smags, izturēs visādus sūdus utt... :D
Beidz pārspīlēt durni.
msh wrote: Dīzelis ir feniņdrāšu degviela; cilvēku kam to vajag nevis tāpēc ka nevar atļauties ieliet benzīnu, bet tāpēc ka negrib to atļauties, un kam vibrācijas un spriguļu klaudzēšana rada patīkamu ieseksota centa sajūtu.

User avatar
GG.
Posts: 9041
Joined: 25.09.2011, 21:30
VW: Gāze/PURVCIEMS/Maiņa
Has thanked: 280 times
Been thanked: 569 times
Contact:

Re: SPAMS Part I (2019)

Post by GG. » 15.01.2019, 21:49

ASRock wrote:
15.01.2019, 21:16
Kads mint,tur baka uz regipša stiprinajumiem turas)
A kāda starpība? Visticamākais, ka mašīna pieder tās oriģinālajam īpašniekam nevis projektodročeram kā mēs. Var redzēt ka ir papīri un mašīna ir tikusi regulāri apkopta. Kautkāds mazs piepilsētas servisiņš neies čakarēties un meklēt kautkādas stropes, kuras tāpat nevar dabūt jaunas. Paņēma, sataisīja un brauc.

Locked

Return to “Vispārēji”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests