Ja viss būtu aizgājis ar pirmo, tad tāds video jau te būtu bijis sen
Sākumā notika tieši nekas. Ieslēdzot aizdedzi varēja dzirdēt tikai kādu vieu releju un viss. Lādētāju iespraužot arī tikai noskanēja kāds relejs un viss.
Pēc tam noņēmos ar lādētāju, meklēju kā un kur viņam tiem spriegumiem jāveidojas, pētīju saņemtos materiālus un beigās es pat neatceros, kur bija vaina, bet lādēšana tā kā aizgāja. Lādēšanas spriegums bija, bet iekšā kaut kas ta kā čakarējās, raustījās, bet nevarēja saprast, kas. Domāju, ka ja jau lādējas, tad varbūt nekas traks.
Tad meklēju kapēc galvenais kontaktors neslēdzas, izzvanīju visus signālus utt. Principā galvenā vaina bija viens aukstais lodējums vadības platē. Nu un tā arī iedūcās tas motors.
Bet ar to vēl jautrība nebeidzas, jo pirmkārt panelī deg aķa lampiņa, tas nozīmē ka borta aķis netiek lādēts no spēka aķiem un otrkārt pēc pirmā izbrauciena iespraudu lādētāju un kaut kas tur tā kā uzsprāga un vairs nelādējas
Vizuāli gan visi kondensatori un tranzistori bija vienā gabalā.
Ā un aķi parastie 12V 8gab. Visu laiku lai kaut ko pamēģinātu skrūvēju nost visām mūsu mašīnām un traktoriem aķus, bet tagad pamazām pērku savus aķus.
2005.g. Porsche Cayenne S Daily misen'
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1991.g. RAF 2203-01 Pirmais svētdienas auto, kurš arī brauc
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1983.g. VW PostGolf Mk2 Kaut kad sataisīs varbūt