Stūre šķībi stāv un "velk" pa labi?! ATBILDE TOPIKĀ!
Forum rules
Uzsākot jaunu tēmu:
1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".
2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
Uzsākot jaunu tēmu:
1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".
2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
Re: Stūre šķībi stāv un "velk" pa labi?! ATBILDE TOPIKĀ!
Ja auto brauc taisni, bet stūre nedaudz šķībi, tad stūres stiepņi nepareizi pieregulēti. Būtībā savirzi regulējot ir aiztikts viens stiepnis un otrs atstāts, kā ir. Šķērsstienis saīsināts vai pagarināts un attiecīgi izmainījies stūres stāvoklis. Ja tas ir minimāli, tad prastākais risinājums -> atskrūvējam stūri un uzliekam to taisni. Īpaši svarīgi, lai stūre stāvētu taisni ir TL ar airbagu stūrē. Ja ir elektroniskā stūre, tad ir svarīgi saregulēt stiepņus tā, lai stūre atrastos viduspunktā, citādi stūres EVB metīs kļūdas.povar wrote:gg, man taspats. kas pie vainas?
Pārbaudam vai stūre ir vismaz aptuveni viduspunktā ->
1. izgriežam stūri uz vienu pusi un tad skaitam cik apgriezienus tā veic līdz otrai pusei
2. no galējā punkta sagriežam stūri par [kopējais apgriezienu skaits/2] un skatamies vai ir viduspunktā. ja daudz maz ir, tad viss ir čiki riki. ja riepas ir šķērsām, tad regulējam stūres šķērsstiepņus.
Nezinu cik tas ir profesionāli, bet pietiekoši vienkārši, lai mājas apstākļos nonāktu pie kaut kāda slēdziena.
Varbūt kāds zin, kā ērti mājas apstākļos regulēt riteņu sagāzumu?
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests