Golf 6 automatic 2.0TDI
Re: Golf 6 automatic 2.0TDI
Laba mašīna bet Golfiem parasti liek to problemātisko DSG7. un vel, ja nobraukums tuvojas 200t. pie iegādes cenas klāt būtu jāparedz kādi 7-8simti spararata nomaiņai(varētu arī restaurēt, tad būs ap 400). autiņš ir labs bet ar DSG7 es tomēr neieteiktu
Re: Golf 6 automatic 2.0TDI
jupcik! neatradu tanī rakstā par kādu motoru gāja runa 1,6 vai 2,0 bet nu traki ir gan ar tien tdi! sanāk, ka pie iegādes jāieskatās eļļas filtrā arī
-
- Posts: 2501
- Joined: 07.01.2013, 16:01
- VW: golf mk2
- Has thanked: 187 times
- Been thanked: 41 times
- Contact:
Re: Golf 6 automatic 2.0TDI
Problēma raksturīgāka 2.0TDI. Tāpēc vajag mainīt arī degvielas filtru un regulāri, nevis, kad atcerās par tādu.
Un runājot par dīlercentriem un citiem servisiem, vienmēr ir jāpārbauda vai tiešām ir nomainīts viss par ko maksā + jāseko līdzi arī cik litri eļļas tiek it kā ielieti motorā. Iepriekšējā darbā Škodai tad 4.1l, tad 4.7l bija un kad jautā pa kuru laiku karters palicis lielāks vairs nezināja ko teikt. Tāpat arī kārbas eļļa tika mainīta pēc papīriem, tikai nez kāpēc visi korķi/skrūves noputējušas un nav aiztiktas. Tā nu viņi mēģina pelnīt naudu un, acīmredzot, sanāk arī.
Un runājot par dīlercentriem un citiem servisiem, vienmēr ir jāpārbauda vai tiešām ir nomainīts viss par ko maksā + jāseko līdzi arī cik litri eļļas tiek it kā ielieti motorā. Iepriekšējā darbā Škodai tad 4.1l, tad 4.7l bija un kad jautā pa kuru laiku karters palicis lielāks vairs nezināja ko teikt. Tāpat arī kārbas eļļa tika mainīta pēc papīriem, tikai nez kāpēc visi korķi/skrūves noputējušas un nav aiztiktas. Tā nu viņi mēģina pelnīt naudu un, acīmredzot, sanāk arī.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest