motora parliksana un registracija

Law | Technical inspection
Post Reply
User avatar
janis.lei
Posts: 30
Joined: 03.07.2019, 08:51
VW: mk2 1.8 20v, A3 8L 1.9PD
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by janis.lei » 15.08.2019, 12:36

panelim jau uzrakstīju, ka sagalbāta orģinālā darbība. pretjautājums bija "kā" un bildes. sobrīd, domāju, ka spidometram ielikšu bildes no tā, kā trosīte iznāk no kārbas un pazūd mašīnā, tahometram aprakstīšu darbību. silktākā gadījumā, uz pārbūvi būs jāliek instrumenti ar pulksteni tahometra vietā.

par granātām, paldies, izskatās, ka tā arī būs jādara. tik daudz jau jaudu neesmu pakāpinājis, lai tās novērptos.

User avatar
arniks8
Posts: 3451
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 68 times
Been thanked: 88 times
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by arniks8 » 15.08.2019, 12:49

mikimiki wrote:
15.08.2019, 12:11
90 mm pusasis uzliec 100 mm granātas šķiet sanāk īsāka kopēja garuma!
Tieši otrādāk, 100nieces ir īsākas, jo granāta lielāka.
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?
Image

mikimiki
Posts: 436
Joined: 06.07.2012, 00:02
Has thanked: 33 times
Been thanked: 14 times
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by mikimiki » 15.08.2019, 13:21

arniks8 wrote:
15.08.2019, 12:49
Tieši otrādāk, 100nieces ir īsākas, jo granāta lielāka.
A jā! Sitas strādāja ja 100 mm pusasis no mk3!

Zināju ka vajadzēja pierakstīt ko pats darīju! Tagad viss jūk :D

User avatar
mdz
Posts: 376
Joined: 22.02.2019, 02:10
Has thanked: 7 times
Been thanked: 30 times
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by mdz » 15.08.2019, 23:26

Par instrumentiem tā arī raksti "automašīnas ātruma devējs, detaļas numurs XY, aizvietots ar devēju no tāda auto ar detaļas numuru XY" un bildi ar trosi no kārbas. Tahometrs pievienots izmantojot oriģinālo slēgumu no dzinēja vadības bloka. Bildes vietā var iemest to daļu shēmas. Par diodem tur nevajag rakstīt, tie āksti tāpat no elektronikas neko nesaprot. Ja saprastu kā tas viss strādā, tik glupu pretjautājumu nebūtu.

User avatar
janis.lei
Posts: 30
Joined: 03.07.2019, 08:51
VW: mk2 1.8 20v, A3 8L 1.9PD
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by janis.lei » 18.08.2019, 23:57

pa lielam visu tā arī izdarīju. sazvanījos ar pārbūves daļu, parunājos par to, kādēļ mk4 golfa stiprinājuma shēmu nevaru likt, uztaisīju vēl x2 bildes no visa, ko var sabildēt un iesniedzu atkārtoti. jāskatas, ko atbildēs.

User avatar
janis.lei
Posts: 30
Joined: 03.07.2019, 08:51
VW: mk2 1.8 20v, A3 8L 1.9PD
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by janis.lei » 02.09.2019, 14:33

Sestdien izgāju visas apskates un pārbūves, mašīna beidzot, uz vasaras beigām ir legāla. 1,3 uz 1.8 20v swaps.
Liels paldies projekta parauga sponsoram, bez viņa būtu ilgi ķēpājies, ja kādam nepieciešams paraugs, droši varu padalīties.

viena nianse, iepriekšējam projektam - man pievērsa uzmanību un gandrīz izmeta par to, ka nebiju norādījis to, ka izgriezu pāris caurumus ugunsmūrī, lai varētu ievilkt hidrosajūgu.

User avatar
mdz
Posts: 376
Joined: 22.02.2019, 02:10
Has thanked: 7 times
Been thanked: 30 times
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by mdz » 03.09.2019, 18:59

Tev tur izskatās, ka piesējušiies par visu, ko nav bijis slinkums. Nevienam ko zinu, kas pārbūves gājuši, nekas tāds nav bijis. Kārtībai protams, jābūt, bet ja viss daudzmaz labi satasīts, neredu jēgu utis meklēt.
Pirms kautkādām divām nedēļām izgāju skati Audi B4 ar nesen ieliktu 1.8t. kārtīgi izpētija, izpurināja un iedeva parakstīt papīrus. Biju gatavs rakstīt projektu, bet nu neko, varbūt nākamgad.

Post Reply

Return to “Likumi | Ceļu policija | CSN”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest