motora parliksana un registracija

Law | Technical inspection
Post Reply
User avatar
arniks8
Posts: 3380
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 67 times
Been thanked: 87 times
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by arniks8 » 24.05.2019, 11:52

Atstāj mk2 plauktus, platums būs kāds bija.
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?

User avatar
ASRock
Posts: 3477
Joined: 21.08.2009, 00:54
VW: Golf
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 41 times
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by ASRock » 25.05.2019, 22:55

Ir jau kaudze mk2 vr6 registretie.pat ar 5x100 piekari utt.tad visiem jāanule registraciju un jāatdod nauda)
tel. 22347143

User avatar
Jujubokar
Posts: 1358
Joined: 11.12.2015, 18:45
VW: Golf MK4 1.8T
Location: Riga, Talsi
Has thanked: 86 times
Been thanked: 63 times
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by Jujubokar » 26.05.2019, 02:00

ASRock wrote:
25.05.2019, 22:55
Ir jau kaudze mk2 vr6 registretie.pat ar 5x100 piekari utt.tad visiem jāanule registraciju un jāatdod nauda)
Vēljoprojām, ja nedara caur pakaļu, nav problēmu reģistrēt. :?
Jujubokar's MK4

"Not daily driving your project car is like not F***ing your girlfriend to save her for the next guy."

User avatar
GatisGirdenis
Posts: 1021
Joined: 21.11.2015, 02:02
VW: Golf MK4
Has thanked: 29 times
Been thanked: 46 times
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by GatisGirdenis » 03.06.2019, 10:24

Redzēju nesen sludinājumu kurā bija minēts, ka nav minēts tilpums un jauda - tādā var mest jebko un apskatē nepiesienās, ja nav gateris?
Image

User avatar
arniks8
Posts: 3380
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 67 times
Been thanked: 87 times
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by arniks8 » 03.06.2019, 12:48

Agrāk jā, šobrīd diez vai. Var jau mēģināt, bet visticamāk ja ieraudzīs ko aizdomīgu, tad uzliks uz desas :D
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?

User avatar
GatisGirdenis
Posts: 1021
Joined: 21.11.2015, 02:02
VW: Golf MK4
Has thanked: 29 times
Been thanked: 46 times
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by GatisGirdenis » 03.06.2019, 12:52

arniks8 wrote:
03.06.2019, 12:48
Agrāk jā, šobrīd diez vai. Var jau mēģināt, bet visticamāk ja ieraudzīs ko aizdomīgu, tad uzliks uz desas :D
Es uz Grobiņ aizbraukš, tur puiš pa vien dvuļ izlaidīs caur ar 4.2 V8 MK2 golf, cerams :D
Image

User avatar
msh
Posts: 4604
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 114 times
Been thanked: 57 times
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by msh » 04.06.2019, 23:38

GatisGirdenis wrote:
03.06.2019, 10:24
Redzēju nesen sludinājumu kurā bija minēts, ka nav minēts tilpums un jauda - tādā var mest jebko un apskatē nepiesienās, ja nav gateris?
Nu bet ko tas dos? Tā situācija tikai aiztaupa pirmās pakāpes reģistrāciju - cita modeļa motora atrašanos mašīnā tās zvaigznītes vienalga neizskaidro un neattaisno. Ja apskati izies, tad tikai tāpēc ka apskates rūķītis nebūs gribējis tev izvālēt.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

SkeLTeR
Posts: 712
Joined: 19.02.2008, 20:20
VW: Golf MK2
Location: Rīga, Iecava, Ogre
Has thanked: 9 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by SkeLTeR » 24.06.2019, 22:36

GatisGirdenis wrote:
20.05.2019, 12:15
Idejiski ir ķipa jāiekļaujas jaudīgākajā bāzes modelī, lai nebūtu Biķeri?
Bāc, tas ne tikai nozīmē to ka nevaru ielikt mk2 golfā vr6, bet arī polo pēc idejas nedrīkstētu likt 1.6 GTI dzinēju, jo tam 125zs, bet G40 jau atduras pret 116zs :/
(Drīkstētu, bet cena attur)
Iesaku šo jautājumu uzdod CSDD ar epasta starpniecību, ja bail runāt pa telefonu. Atbilde no CSDD par vr6 likšanu mk2 gan telefoniski gan rakstiski:
"Atbildot uz Jūsu uzdotajiem jautājumiem, informējam, ka par VW Golf 2 tipa 19E motora vislielāko maksimālo lietderīgo jaudu uzskatāma 154 kW, tādēļ uzstādot motoru ar maksimālo lietderīgo jaudu 128 kW nav nepieciešams iesniegt akreditētas testēšanas laboratorijas vai tehniskā dienesta atzinumu par bremžu iekārtas darbību un efektivitāti un transportlīdzekļa trokšņu līmeni, stāvot un gaitā atbilstoši Ministru kabineta 17.08.2004. noteikumu Nr.725 “Transportlīdzekļu pārbūves noteikumi” 3.pielikuma 3.2.punkta prasībām."

mikimiki
Posts: 424
Joined: 06.07.2012, 00:02
Has thanked: 33 times
Been thanked: 14 times
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by mikimiki » 25.06.2019, 00:37

Tātad līdz 155kw var bāzt iekšā ko grib un tā ir parasta 2. Kategorijas pārbūvē bez bremžu testa Biķerniekos! Punkts

User avatar
GatisGirdenis
Posts: 1021
Joined: 21.11.2015, 02:02
VW: Golf MK4
Has thanked: 29 times
Been thanked: 46 times
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by GatisGirdenis » 25.06.2019, 15:06

SkeLTeR wrote:
24.06.2019, 22:36
Iesaku šo jautājumu uzdod CSDD ar epasta starpniecību, ja bail runāt pa telefonu. Atbilde no CSDD par vr6 likšanu mk2 gan telefoniski gan rakstiski:
"Atbildot uz Jūsu uzdotajiem jautājumiem, informējam, ka par VW Golf 2 tipa 19E motora vislielāko maksimālo lietderīgo jaudu uzskatāma 154 kW, tādēļ uzstādot motoru ar maksimālo lietderīgo jaudu 128 kW nav nepieciešams iesniegt akreditētas testēšanas laboratorijas vai tehniskā dienesta atzinumu par bremžu iekārtas darbību un efektivitāti un transportlīdzekļa trokšņu līmeni, stāvot un gaitā atbilstoši Ministru kabineta 17.08.2004. noteikumu Nr.725 “Transportlīdzekļu pārbūves noteikumi” 3.pielikuma 3.2.punkta prasībām."
Tad ieskaita arī visus G60, pieņemu, tas der abos galvā stāvošo projektu ietvaros. Paldies! 😀
Es kad liku golfā dzinēju, vienreiz teica pa tālruni, ka nevajag, otrreiz teica, ka vajag pārbūvi, vienīgais, kas mainījās vārdu krājumā bija "Sharan", kad braucu skati, sapratu, ka to vārdu labāk nepieminēt 😀
Image

User avatar
janis.lei
Posts: 25
Joined: 03.07.2019, 08:51
VW: mk2 1.8 20v, A3 8L 1.9PD
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by janis.lei » 09.07.2019, 15:29

Varbūt kādam ir akceptēts 2. pakāpes pārbūves projekts golf mk2 uz 1.8 20v (bez turbo no audi a3)? man otro reizi ejot skati, prasīja pārbūvi. ielikts motors ar visu kārbu un kulisi, pedāļi no pasāta, lai būtu hidrosajūgs. ielikts viss uz golfa kronšteiniem.

Itkā pārbūves projektu saprotu, kā noprotu, jāsaliek visi kronšteini ko izmantoju ar skrūvju attālumiem un what-else-not. to, domāju, ka no ELSA varētu dabūt, bet vienmēr drošāk, ja ir paraugs..

mikimiki
Posts: 424
Joined: 06.07.2012, 00:02
Has thanked: 33 times
Been thanked: 14 times
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by mikimiki » 09.07.2019, 15:34

Te pat iepriekšējās lapas laikam meistars dālijas ar projektu! Tur gan bija dīzelis bet prieks parauga derēs!

User avatar
alvis
Posts: 315
Joined: 13.09.2014, 18:13
VW: passat b3+/-;b5++
Location: StanceLiepāja
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by alvis » 25.07.2019, 15:10

Es pirms nedēļas savam b3 TDI pasātam dabuju skati...PAVEICĀS ar to ka b4 skaitās feislifts, ķip abiem kuzava marķējums 35i. Izšļūcu cauri ar fotosesiju uz vietas un tehniskās maiņu...
ātri un lēti - nav labi
lēti un labi - nav ātri
labi un ātri - nav lēti...

User avatar
janis.lei
Posts: 25
Joined: 03.07.2019, 08:51
VW: mk2 1.8 20v, A3 8L 1.9PD
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by janis.lei » 15.08.2019, 09:51

Nu, man golfiņam vēl mazliet jāpalabo projekts - atmeta atpakaļ ar dažām nenoprecizētām lietām. būs jādabū shēmas no G60 mk2 golfa, jo tas, pēc stiprināšanās ir vistuvākais radagabals (lietoju g60 priekšējo kronšteinu, jo tas bija vienīgais, kas derēja). Tāpat, jānorāda, kā nodrošināju oriģinālo instrumentu darbību. audi a3 kārbā, ja izņem elektrisko ātruma sensoru un iesprauž trosi no mk2 golfa 1.3 motora, viss notiek, pietam precīzi. odometru gan man bail norādīt, jo, tā darbībai lodēju diožu slēgumu starp indukcijas spolēm un instrumentu paneli. īsti nav rūpnīcas variants...

Vēl ir mazliet problēma ar kreiso pusasi - līkumos var just, ka ir nedaudz par garu. varbūt kādam ir ieteikums, kam ir īsāka pusass? šī ņemta no 1.8 mk2 golfa. bija ideja par mazajām granātām - tās izskatas mazliet īsākas par lielajām, bet šo domu īsti negribas realizēt jo - mazās granātas...

mikimiki
Posts: 424
Joined: 06.07.2012, 00:02
Has thanked: 33 times
Been thanked: 14 times
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by mikimiki » 15.08.2019, 12:11

Par paneli raksti ka vnk strada! 90 mm pusasis uzliec 100 mm granātas šķiet sanāk īsāka kopēja garuma!

Post Reply

Return to “Likumi | Ceļu policija | CSN”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest