motora parliksana un registracija

Law | Technical inspection
User avatar
ASRock
Posts: 3452
Joined: 21.08.2009, 00:54
VW: Golf
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 39 times
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by ASRock » 11.05.2019, 21:25

Godigi teikt,tas proekts ir tads ka pastāv iespeja ari bez viņa piereģistrēt ka 1 pakāpes vai iziet skati tāpat)vārdu sakot vr6 motoram neder)
tel. 22347143

User avatar
meistars10
Posts: 248
Joined: 02.05.2015, 15:31
VW: Golf 2 GTI
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by meistars10 » 12.05.2019, 00:10

Nu ir tik dizelja projekts,ar to ari dalos,benzins nau tuvu sirdij man.ja nu kadam ir vr6 projekts un nau zmoga tad varetu ar padalities ar dzekiem. 8)

User avatar
msh
Posts: 3957
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 89 times
Been thanked: 47 times
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by msh » 12.05.2019, 10:25

ASRock wrote:
11.05.2019, 21:25
Godigi teikt,tas proekts ir tads ka pastāv iespeja ari bez viņa piereģistrēt ka 1 pakāpes vai iziet skati tāpat)vārdu sakot vr6 motoram neder)
Idejiski starpība starp 1.9 TDI projektu un VR6 projektu ir tikai kronšteinu kodos - VR5 projekts gan būtu savādāks...
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
mdz
Posts: 147
Joined: 22.02.2019, 02:10
Has thanked: 2 times
Been thanked: 12 times
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by mdz » 13.05.2019, 00:10

msh wrote:
12.05.2019, 10:25
VR5 projekts gan būtu savādāks...
Ar to, ka projektā būtu jāiekļauj kronšteinu rasējums, ko vienkārši pēc fakta uzzīmē?

Kautkad agrā pavasarī speciāli braucu uz CSSD parunāt par šo tēmu. Pirmajā pakāpē ierakstās jebkurš, pēc koda, konkrētajā modelī nākušais motors. Te gan ir nianse - VW gadijumā laikam "sporta" modifikācijas papīros figurē kā parastais modelis (golf, passat e.t.c), savukārt Audi S/RS, BMW M jau ir citi modeļi.
Otrā pakāpe ir cita modeļa dzinēji (tas nekas, ka der uz oem kronšteiniem). Te jāraksta projekts. Paraugs, pietam ļoti sūdīgs, ir CSDD lapā pieejams.
Šeit ir nākamais punkts - ja jaunā dzinēja jauda pārsniedz maksimālo konkrētajā modelī (te strādā tā pati nianse par modeļiem, attiecīgi 90o gadu lūžņu būvētājiem tie pa lielam ir 2.8 dzinēji), jāveic bremžu tests. Tests Biķernieku trasē ir tikai viens no variantiem, derot arī ārzemēs veikti testi. Tagad arī testam cena kritusies (kautkas ap 500e) un metode nav tik drastiska kā sākumā. Loģiski, ka neviens inspektors nepārzin katra ražotāja un modeļa dzinējus, tapēc viena sūda vietā ieliekot apmēram tādu pašu, neviens nepiesiesies.
Protams, tā sistēma, kā jau ofisnieku izstrādāta, ir caura kā siets. Dzinēju identificē pēc koda uz bloka vai galvas, kur nu kuram viņš atrodas.
Man ir divi gabali Audi 80 B4 ar ieswapotiem 1.8T, dzinēji principā identiski, vienam ir jāraksta projekts, otram nav. Vienam dzinējs pēc koda ir ANB, no rūpnīcas turbo, otram ir AVV, kas pēc koda ir atmosfēra, kam atšķirīgās iekšas un perifērija ir salikta no turbo. Atmosfēriskais 1.8 20v ir bijis B4 kabrioloetam un turbinizēt dzinēju drīkst. :lol:
Tas projekts izmaksā ap 80eur, tapēc starp pirmo un otro pakāpi čakarēties ar kodu pārsišanām nav jēgas, bet ja draud bremžu tests, tad ir motivācija pacensties. :D
Atbilde uz jautājumu kapēc tādas izmaiņas bija vienkārša - pārāk daudz kolohozņiku "projektētāju" ar visādiem šrotiem mēģina dabūt skati. Viņu dēļ tagad dabū ciest arī tie nedaudzie, kas būvē kārtīgi.

User avatar
msh
Posts: 3957
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 89 times
Been thanked: 47 times
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by msh » 13.05.2019, 00:55

Kā tad - makaronu karināšana uz ausīm, vairāk nekas. Ko tad diez tādu pārbūvju, kas agrāk bija pirmā, bet nu otrā pakāpe, atsijās? Neko neatsijās, vienīgi iesijās CSDD kasē vairāk naudas.

Par pirmo - tieši tā.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
fckns
Posts: 826
Joined: 06.10.2013, 13:01
VW: B5 antiviiruss
Has thanked: 31 times
Been thanked: 23 times
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by fckns » 13.05.2019, 10:49

msh wrote:
13.05.2019, 00:55
Kā tad - makaronu karināšana uz ausīm, vairāk nekas. Ko tad diez tādu pārbūvju, kas agrāk bija pirmā, bet nu otrā pakāpe, atsijās?
mdz wrote:
13.05.2019, 00:10
Ar to, ka projektā būtu jāiekļauj kronšteinu rasējums, ko vienkārši pēc fakta uzzīmē?

Pirmajā pakāpē ierakstās jebkurš, pēc koda, konkrētajā modelī nākušais motors. Te gan ir nianse - VW gadijumā laikam "sporta" modifikācijas papīros figurē kā parastais modelis (golf, passat e.t.c), savukārt Audi S/RS, BMW M jau ir citi modeļi.
Kas tev nav skaidrs, msh? 1. pakāpē ierakstās cits motors no tā paša modeļa, otrajā ierakstās cita modeļa motors. Agrāk jā, varēja mest iekšā ko gribās un ar to izbraukt bet parādījās pietiekami daudz loši kas uztaisa gateri motortelpā un pēctam viss ir slikti.

User avatar
GatisGirdenis
Posts: 605
Joined: 21.11.2015, 02:02
VW: Golf MK4
Has thanked: 17 times
Been thanked: 31 times
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by GatisGirdenis » 20.05.2019, 01:19

Par tām maksimālajām jaudām palika interesanti. Tātad - ja otrajā golfā metu vr6, tas ir baigais piķis? :D
Image

User avatar
arniks8
Posts: 2960
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 58 times
Been thanked: 71 times
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by arniks8 » 20.05.2019, 10:58

Ja viņi neņem vērā 210hp g60 motoru, tad biķernieki garantēti.
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?

User avatar
GatisGirdenis
Posts: 605
Joined: 21.11.2015, 02:02
VW: Golf MK4
Has thanked: 17 times
Been thanked: 31 times
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by GatisGirdenis » 20.05.2019, 12:15

arniks8 wrote:
20.05.2019, 10:58
Ja viņi neņem vērā 210hp g60 motoru, tad biķernieki garantēti.
Idejiski ir ķipa jāiekļaujas jaudīgākajā bāzes modelī, lai nebūtu Biķeri?
Bāc, tas ne tikai nozīmē to ka nevaru ielikt mk2 golfā vr6, bet arī polo pēc idejas nedrīkstētu likt 1.6 GTI dzinēju, jo tam 125zs, bet G40 jau atduras pret 116zs :/
(Drīkstētu, bet cena attur)
Last edited by GatisGirdenis on 20.05.2019, 14:03, edited 1 time in total.
Image

User avatar
mihalich
Posts: 549
Joined: 08.09.2015, 14:46
VW: Golf Mk3
Location: Lielvārde
Has thanked: 0
Been thanked: 12 times
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by mihalich » 20.05.2019, 13:35

Paldies Meistaram10 par projekta paraugu! Ja nu kādam vajag projektu 1.8 turbo iekš mk3, droši rakstat-padalīšos.

User avatar
msh
Posts: 3957
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 89 times
Been thanked: 47 times
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by msh » 21.05.2019, 18:13

GatisGirdenis wrote:
20.05.2019, 12:15
Bāc, tas ne tikai nozīmē to ka nevaru ielikt mk2 golfā vr6, bet arī polo pēc idejas nedrīkstētu likt 1.6 GTI dzinēju, jo tam 125zs, bet G40 jau atduras
Es kaut ko miglaini minos ka motors drīkstēja būt mistiskus 30% jaudīgāks nekā jaudīgākais attiecīgā modeļa motors.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
arniks8
Posts: 2960
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 58 times
Been thanked: 71 times
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by arniks8 » 21.05.2019, 20:24

Ja tā būtu, tad bumeristus nevilktu uz desas, ja vari atrast pantu, tad varbūt, bet nu diez vai :D
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?

User avatar
msh
Posts: 3957
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 89 times
Been thanked: 47 times
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by msh » 23.05.2019, 19:09

Par ko viņus velk?

Ja jau tā būtu, tad audistus vilktu ne mazāk - padomā pats - B2 Audi 90 quattro - jaudīgākais motors - 136 zs - B3 Audi 90 quattro - jaudīgākais motors - 170 zs - Audi Coupe, otrā paaudze, jaudīgākais motors [neskaitot S2] - 175 zs.

Latvijā ir viens B3 A90q ar tajā ieliktu un piereģistrētu 4.2 motoru, vienīgi es kaut ko lasīju ka tur uz papīra atrodas 3.7 kam ir tikai 230 zs, nevis 280-360 [nezinu kura no versijām ir tajā mašīnā] - 3.7, lai nepārsniegtu maksimāli pieļaujamo jaudu :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
arniks8
Posts: 2960
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 58 times
Been thanked: 71 times
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by arniks8 » 23.05.2019, 19:20

Par to ka ir jauda lielāka un ///M mašīnas neskaita.

Nu e30 m5x 2.5 un lielāki dzinēji ir biķeri. Žurkām kkādi lielie m54, kompotam laikam kā tricāram.
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?

User avatar
meistars10
Posts: 248
Joined: 02.05.2015, 15:31
VW: Golf 2 GTI
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times
Contact:

Re: motora parliksana un registracija

Post by meistars10 » 23.05.2019, 23:23

:? Redzes ka man ies ar mk2 un 1.9 afn, gribu ari tiltus mainit jo ta mk2 motora bukse ir svaka salona puse,tapec priekseja netur ilgi,nu un bus plataks 8O, tapat ar ventelejamam bremzem,galvenais japaliek pie 4x100, jo 5x100 ir jau iemesls atsevistjs lai piesietos uz mk2😁

Post Reply

Return to “Likumi | Ceļu policija | CSN”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest