Page 94 of 101

Re: SPAMS

Posted: 18.10.2018, 20:51
by skaida
Man darba kolegis stastija ka visi rucavas frukti ienirdz par msh jau no bernibas bijis pasists

Re: SPAMS

Posted: 18.10.2018, 20:56
by msh
skaida wrote:
18.10.2018, 20:51
Man darba kolegis stastija ka visi rucavas frukti ienirdz par msh jau no bernibas bijis pasists
Jā, un man darba kolēģis stāsta ka visi liepājas frukti ieņirdz par skaidu, jo tam nav pilns rubulis :mrgreen:

Re: SPAMS

Posted: 18.10.2018, 20:57
by TheRandominators
msh wrote:
18.10.2018, 20:28
Motoriem, kurus izlaida pēc deviņdesmito vidus, lasīt - motoriem ar jauniem, vēl nebijušiem kodiem, bija VNT - tā nu 1Z līdz galam bija ar WG gliemezi, kamēr AFN bija pirmais ar VNT, un pēc tam 1Z nomainīja AHU ar 90 zs un arī VNT. Iekš mk4 visiem 1.9 TDI ir VNT.
Ko tu *irs? AHU ir WG. Tas pats 1z tikai ecu alimīmija korpusā un vieglāk čipojams.

Re: SPAMS

Posted: 18.10.2018, 20:58
by msh
Lai tā būtu - man neizplatītie ķīseļu kodi galvā nestāv :D

Re: SPAMS

Posted: 18.10.2018, 20:59
by skaida
Ej baro vistas un paskaties ka vt griezas kas nekad tev nebus kamer neuztaisisi plastisko

Re: SPAMS

Posted: 18.10.2018, 21:01
by fckns
Rucavā ir vistu ferma?

Re: SPAMS

Posted: 18.10.2018, 21:02
by Elijah
Tāpat kā AGR uz mk4 mēdz būt ar wg turbo...
Un msh, ja pat teiksim tajos 1.5k rpm ķīselis iepūš tos 0.4bar, tu gribi teikt ka paatrinājums tādos apstākļos ir sliktāks kā tavam 2.0 atmo pie tādiem pašiem apgr? Tieši pretēji, tas ir griezīgāks un paātrinas labāk - ir dinamiskāks,

Par trasi nestrīdos, tur benzīns winwinwin jo motors ir spējigs vienmērīgāk strādāt daudz plašākā apgriezienu diapazonā

Re: SPAMS

Posted: 18.10.2018, 21:03
by TheRandominators
Tie cilvēki, kas ar siekalām uz mutes bārsta faktus un beigās pasaka, ka tomēr viņiem nav jāzin viss par visu.

Re: SPAMS

Posted: 18.10.2018, 21:04
by fokume
kad būs spama meets?

Re: SPAMS

Posted: 18.10.2018, 21:06
by msh
Elijah wrote:
18.10.2018, 21:02
Un msh, ja pat teiksim tajos 1.5k rpm ķīselis iepūš tos 0.4bar, tu gribi teikt ka paatrinājums tādos apstākļos ir sliktāks kā tavam 2.0 atmo pie tādiem pašiem apgr? Tieši pretēji, tas ir griezīgāks un paātrinas labāk - ir dinamiskāks,

Par trasi nestrīdos, tur benzīns winwinwin jo motors ir spējigs vienmērīgāk strādāt daudz plašākā apgriezienu diapazonā
Ir tikai viena problēma - mans 2.0 atrodas iekš mk2, kamēr tas ķīselis atrodas iekš mk4, kurš sver "nedaudz" vairāk, līdz ar to beigās labākajā gadījumā tajā situācijā ir neizšķirts :D

Re: SPAMS

Posted: 18.10.2018, 21:07
by msh
TheRandominators wrote:
18.10.2018, 21:03
Tie cilvēki, kas ar siekalām uz mutes bārsta faktus un beigās pasaka, ka tomēr viņiem nav jāzin viss par visu.
Nu bet tu tak pats zini ka kārtīgam čalim, kam ir to gadu mašīna, ir AFN :eg:

Re: SPAMS

Posted: 18.10.2018, 21:10
by Elijah
Man tas pasākums atradās b3 unīti,
Pašmassa 1155 pēc papīriem ar 1.8mono,
Domāju ja man būtu pilna bāka kas ir 100l un 5cilvēki mašīnā - pret tavu tukšu auto jebkurā trasē, uz jebkura seguma anyway būtu Tevi izkabinājis

Ar tagadējo setupu varētu godīgā cīņā pacīnīties :D standarta 1z ar čipsi un smidzekļiem lielākiem

Re: SPAMS

Posted: 18.10.2018, 21:12
by TheRandominators
Man patiesībā ir pie kājas. AFN, zemnieku sapnis vai 2JZ ar GAZ 53 virziļu grupu. Faktu nemaina tas, ka tu noliec savu smirdīgo kluci ar norautu vītni un tad pasper zem dīvāna, it kā nekas nav bijis

Re: SPAMS

Posted: 18.10.2018, 21:13
by Elijah
Labi, ja pat runājam par Tevis minēto smago mk4 kuram ir liels ķīseļu izvēles diapazons sākon no sdi līdz arl.. Vidusmēra mk4 ar dīzeli ir 110-116 zirgu, kurus par 100euro var pārvērst dinamiskos aptuveni 140 zirgos, un tāda mašīna būs lētāka un eksplautācijā parocīgāka, ekonomiski izdevīgāka un 3x dinamiskāka par Tavu mk2 ar vemsi kurš katru nedēļu jāregulē :D :D

Re: SPAMS

Posted: 18.10.2018, 21:19
by Nordik
Bled MSH es ar savu darba stock Caddyu, pilnu ar štrumiem, Tavu 2,0 VEMS izēstu no krut