SPAMS

Par visu un neko
Locked

Vajag spamu?

Vajag spamu
31
42%
Nevajag spamu
4
5%
Atlajst sajmu
14
19%
Balsot par kajminu
15
20%
Bojkotet circle k
10
14%
 
Total votes: 74

fokume
Posts: 11808
Joined: 28.05.2018, 01:13
Has thanked: 234 times
Been thanked: 563 times

Re: SPAMS

Post by fokume » 20.10.2018, 09:52

Msh tūlīt pateiks, kā nePareizāk darīt.
Viena no lietām būs ael swap. xD

User avatar
fckns
Posts: 4878
Joined: 06.10.2013, 13:01
VW: C209
Has thanked: 123 times
Been thanked: 168 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by fckns » 20.10.2018, 10:12

fokume wrote:
20.10.2018, 09:52
Msh tūlīt pateiks, kā nePareizāk darīt.
Viena no lietām būs ael swap. xD
Nē, labāk ir 2.0 ar VEMS iemest.

Legit jautājums - kāds man var izskaidrot kāpēc VEMS vajag priekš gāzes, ja gāzei ir standalone kompis un VEMS regulē benzīna padevi? :?
msh wrote: Dīzelis ir feniņdrāšu degviela; cilvēku kam to vajag nevis tāpēc ka nevar atļauties ieliet benzīnu, bet tāpēc ka negrib to atļauties, un kam vibrācijas un spriguļu klaudzēšana rada patīkamu ieseksota centa sajūtu.

User avatar
msh
Posts: 9451
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 509 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by msh » 20.10.2018, 10:59

Nu vot - kad tu būsi ticis tālāk par mašīnām ar karburatoriem, tad tu atklāsi ka motora vadības blokam ir vēl visādas funkcijas bez sprauslu virināšanas :eg:

Redzi, pirmām kārtām - vadības blokam ir arī tāda pilnīgi nesvarīga funkcija kā aizdedze - un gāzes sadegšanas īpašības atšķiras no benzīna; tā sadeg lēnāk, un tāpēc optimālai gāzes sadegšanai vajag agrāku aizdedzi. Esi dzirdējis stāstus par izdegušiem vārstiem, vai par gāzes iekārtām, kas augstos apgriezienos uzregulētas pārslēgties uz benzīna [lai tos vārstus neizdedzinātu] ? Lūk, tas ir tāpēc ka ar benzīna apsteidzes momentu gāze augstākos apgriezienos var vienkārši nepagūt sadegt, un turpināt degšanas procesu jau izplūdē - kas samazina jaudu, palielina degvielas patēriņu un var izdzedzināt izplūdes vārstus. Tu noteikti katru reizi pārslēdzoties lektu laukā, rautu vaļā haubi un grozītu sadalītāju :mrgreen: - man tas notiek automātiski, līdz ko iekārta pie 30 grādu reduktora temperatūras pārslēdzas, ECU pārslēdzas uz Config B, tur ir arī agrāka aizdedzes karte. Nu jā, eksistē arī aizdedzes korektori, parastajam variantam - bet cik gāzes plīšu lietotāji tādus lieto? Mūsu gāzeri tādus nepazīst.

Otrām kārtām - gāzes vadības bloks ir domāts tikai tam lai pārslēgtos, virinātu sprauslas un veiktu korekcijas lai vadības bloks dzīvotu ilūzijā ka tiek kurināts benzīns. Bet gāze dažādās situācijās ir vajadzīga mazāk nekā benzīns - jo iztvaicēta gāze, pirmām kārtām, jau ir tvaiku stadijā, un tāpēc uzsilšanas trekninājums ir vajadzīgs minimāls, atšķirībā no benzīna, kurš zemās temperatūrās grūti iztvaiko, otrkārt, iztvaicēta gāze nespēj dzesēt ne ieplūdi, ne sadegšanas procesu, tāpēc smagās slodzēs to atkal vajag mazāk, jo no lielākām devām ieguvuma nav - nav īsti mana situācija, bet vienam stiliņa biedram ir maza problēma - 1.8T ir čipsis, kurš ir saregulēts zem pūtiena ieliet pavairāk degvielas lai samazinātu izplūdes temperatūras - uz gāzes tajā situācijā raustās, jo padotais gāzes apjoms padara degmaisījumu nedegošu... :D

Pēc būtības ar VEMSi varētu to ceturtās paaudzes gāzi novadīt arī bez papildus bloka, bet tas būtu mazliet problemātiski - blokā vajadzētu iebāzt atsevišķu LowZ plati gāzes sprauslu virināšanai, kā arī pārslēgšanās būtu problemātiska, pa tēmu - uzsildām uz benzīna, noslāpējam, pārslēdzam slēdzīti, piešķiļam uz gāzes.

Ā, un vispār - trešām kārtām - man nebija tāda doma, kad liku VEMSi, bet pirms kāda laika ķīseļspēka dēl sapratu vēl vienu plusu šādai konfigurācijai - jebkurš bloks kas gudrāks par digifantu, kam ir ilgtermiņa adaptācijas, pie neprecīzas gāzes bloka kalibrācijas juks prātā, un tad iestājas tas variants kur raustās, neiet un ģībst nost - VEMSim šāda funkcionalitāte nav iedota, tas spēj tikai veikt slēgtā cikla korekcijas - un tāpēc pat sākumā, kad man konfigurācija bija diezgan lielas auzas, man nebija nekādu īpašu problēmu, un ja degmaisījums ir kādus 10% no vajadzīgā, tas pat nav manāms - nabaga vemsis tur cīnās lai degmaisījumu dabūtu vajadzīgajās robežās - kaut kāds motroniks tur jau sen raustītos un purinātos... :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
arniks8
Posts: 6983
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 171 times
Been thanked: 395 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by arniks8 » 20.10.2018, 11:19

Nordik wrote:
20.10.2018, 09:41
Camonrails, aizdedze nebūs jāregulē, kā vecajam 2,5L. Jāskrūvē tik, štrumus tik vajag zobsiksnai
Taisi jaunu spama topixu.
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

fokume
Posts: 11808
Joined: 28.05.2018, 01:13
Has thanked: 234 times
Been thanked: 563 times

Re: SPAMS

Post by fokume » 20.10.2018, 11:41

Obligāti ar aptauju

User avatar
fckns
Posts: 4878
Joined: 06.10.2013, 13:01
VW: C209
Has thanked: 123 times
Been thanked: 168 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by fckns » 20.10.2018, 11:58

msh wrote:
20.10.2018, 10:59
Nu vot - kad tu būsi ticis tālāk par mašīnām ar karburatoriem, tad tu atklāsi ka motora vadības blokam ir vēl visādas funkcijas bez sprauslu virināšanas :eg:
Piedod, bet man nav interese un vajadzība lasīt par to, ko dara open source ECU un kāds viņam ir pielietojums izņemot to ka tas ir populārs ECU sportistiem, kuri nevar nopirkt MoTEC vai Haltec kompjus. Bet paldies par skaidrojumu. :)
msh wrote: Dīzelis ir feniņdrāšu degviela; cilvēku kam to vajag nevis tāpēc ka nevar atļauties ieliet benzīnu, bet tāpēc ka negrib to atļauties, un kam vibrācijas un spriguļu klaudzēšana rada patīkamu ieseksota centa sajūtu.

User avatar
synthia.custom
Posts: 632
Joined: 03.05.2016, 11:59
VW: Jetta MK2
Has thanked: 8 times
Been thanked: 13 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by synthia.custom » 20.10.2018, 12:23

Nordik wrote:
19.10.2018, 13:15
Liec no tas pasas 02A to trosu kulisi, kur problema?
Tātad 02A kulisi ar trrosēm var piemontēt pie "lētās" kārbas? Toledo? Passat kulisi? Esmu dzirdējis pasāta kulise jāpārčinī, bet kkāda Toledo plug n play. Is it?

fokume
Posts: 11808
Joined: 28.05.2018, 01:13
Has thanked: 234 times
Been thanked: 563 times

Re: SPAMS

Post by fokume » 20.10.2018, 13:38

Tas suds mk4 sūkņu dīzeļ bākās var ietekmēt jaudu, leksanu atkarībā no tā cik palikusi degviela?
Kaut kas līdzīgs
https://m.ebay.ie/itm/Fuel-Pump-in-fuel ... SwyYFaR2ly
Last edited by fokume on 20.10.2018, 14:21, edited 2 times in total.

User avatar
deivisk
Posts: 1270
Joined: 11.03.2014, 12:40
VW: Gaiši brūns Golfs
Has thanked: 185 times
Been thanked: 36 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by deivisk » 20.10.2018, 14:17

Hai!
Attachments
20181020_131226.jpg
20181020_131226.jpg (288.58 KiB) Viewed 1217 times

User avatar
BremzeLV
Posts: 239
Joined: 08.05.2017, 13:17
VW: MK4 GTI TDI ARL
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by BremzeLV » 20.10.2018, 14:45

Nordik wrote:
20.10.2018, 09:41
Camonrails, aizdedze nebūs jāregulē, kā vecajam 2,5L. Jāskrūvē tik, štrumus tik vajag zobsiksnai
Kas pa štrumiem zobenei? Tur tak vajadzeja prost spriegotaju noņemt un viss nonāk, vai vel kaut kas pa vidam?
Vw golf mk4 gti TDI. GTB2056VL turbo with VwGolfClub stickers. 151.2kw 408.1NM. Powered by money, sweats and cursing.
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Pie riteņa 129.4kw
Audi A5 3.0tdi 176kw

User avatar
Nordik
Posts: 7050
Joined: 10.02.2013, 14:49
Has thanked: 141 times
Been thanked: 246 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by Nordik » 20.10.2018, 15:55

Lai pa atzimem saliktu klokeni un sadalenes. Nav man Auto Data pa rokai, velak varu paskatities.
Ze end of story

User avatar
Nordik
Posts: 7050
Joined: 10.02.2013, 14:49
Has thanked: 141 times
Been thanked: 246 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by Nordik » 20.10.2018, 15:55

MSH taisi aptauju !
Ze end of story

User avatar
arniks8
Posts: 6983
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 171 times
Been thanked: 395 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by arniks8 » 20.10.2018, 16:15

Nordik wrote:
20.10.2018, 15:55
MSH taisi aptauju !
Tu jau pirmais iepostoji 100. lapā, nelāpi slinkumu un taisi tik augšā.
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
Nordik
Posts: 7050
Joined: 10.02.2013, 14:49
Has thanked: 141 times
Been thanked: 246 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by Nordik » 20.10.2018, 16:28

Esmu darba, nav laika ar mulkibam nodarboties :D
Ze end of story

User avatar
tdi power
Posts: 1306
Joined: 12.02.2014, 23:08
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: salacgriva,rīga
Has thanked: 25 times
Been thanked: 35 times
Contact:

Re: SPAMS

Post by tdi power » 20.10.2018, 16:29

buus ari kas vai nebuus :lol:
audi c6 3.0 tdi quattro
audi c6 2.7 tdi quattro

Locked

Return to “Vispārēji”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest