SPAMS
-
- Posts: 4878
- Joined: 06.10.2013, 13:01
- VW: C209
- Has thanked: 123 times
- Been thanked: 168 times
- Contact:
Re: SPAMS
Nē, labāk ir 2.0 ar VEMS iemest.
Legit jautājums - kāds man var izskaidrot kāpēc VEMS vajag priekš gāzes, ja gāzei ir standalone kompis un VEMS regulē benzīna padevi?
msh wrote: Dīzelis ir feniņdrāšu degviela; cilvēku kam to vajag nevis tāpēc ka nevar atļauties ieliet benzīnu, bet tāpēc ka negrib to atļauties, un kam vibrācijas un spriguļu klaudzēšana rada patīkamu ieseksota centa sajūtu.
-
- Posts: 9451
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 509 times
- Been thanked: 143 times
- Contact:
Re: SPAMS
Nu vot - kad tu būsi ticis tālāk par mašīnām ar karburatoriem, tad tu atklāsi ka motora vadības blokam ir vēl visādas funkcijas bez sprauslu virināšanas
Redzi, pirmām kārtām - vadības blokam ir arī tāda pilnīgi nesvarīga funkcija kā aizdedze - un gāzes sadegšanas īpašības atšķiras no benzīna; tā sadeg lēnāk, un tāpēc optimālai gāzes sadegšanai vajag agrāku aizdedzi. Esi dzirdējis stāstus par izdegušiem vārstiem, vai par gāzes iekārtām, kas augstos apgriezienos uzregulētas pārslēgties uz benzīna [lai tos vārstus neizdedzinātu] ? Lūk, tas ir tāpēc ka ar benzīna apsteidzes momentu gāze augstākos apgriezienos var vienkārši nepagūt sadegt, un turpināt degšanas procesu jau izplūdē - kas samazina jaudu, palielina degvielas patēriņu un var izdzedzināt izplūdes vārstus. Tu noteikti katru reizi pārslēdzoties lektu laukā, rautu vaļā haubi un grozītu sadalītāju - man tas notiek automātiski, līdz ko iekārta pie 30 grādu reduktora temperatūras pārslēdzas, ECU pārslēdzas uz Config B, tur ir arī agrāka aizdedzes karte. Nu jā, eksistē arī aizdedzes korektori, parastajam variantam - bet cik gāzes plīšu lietotāji tādus lieto? Mūsu gāzeri tādus nepazīst.
Otrām kārtām - gāzes vadības bloks ir domāts tikai tam lai pārslēgtos, virinātu sprauslas un veiktu korekcijas lai vadības bloks dzīvotu ilūzijā ka tiek kurināts benzīns. Bet gāze dažādās situācijās ir vajadzīga mazāk nekā benzīns - jo iztvaicēta gāze, pirmām kārtām, jau ir tvaiku stadijā, un tāpēc uzsilšanas trekninājums ir vajadzīgs minimāls, atšķirībā no benzīna, kurš zemās temperatūrās grūti iztvaiko, otrkārt, iztvaicēta gāze nespēj dzesēt ne ieplūdi, ne sadegšanas procesu, tāpēc smagās slodzēs to atkal vajag mazāk, jo no lielākām devām ieguvuma nav - nav īsti mana situācija, bet vienam stiliņa biedram ir maza problēma - 1.8T ir čipsis, kurš ir saregulēts zem pūtiena ieliet pavairāk degvielas lai samazinātu izplūdes temperatūras - uz gāzes tajā situācijā raustās, jo padotais gāzes apjoms padara degmaisījumu nedegošu...
Pēc būtības ar VEMSi varētu to ceturtās paaudzes gāzi novadīt arī bez papildus bloka, bet tas būtu mazliet problemātiski - blokā vajadzētu iebāzt atsevišķu LowZ plati gāzes sprauslu virināšanai, kā arī pārslēgšanās būtu problemātiska, pa tēmu - uzsildām uz benzīna, noslāpējam, pārslēdzam slēdzīti, piešķiļam uz gāzes.
Ā, un vispār - trešām kārtām - man nebija tāda doma, kad liku VEMSi, bet pirms kāda laika ķīseļspēka dēl sapratu vēl vienu plusu šādai konfigurācijai - jebkurš bloks kas gudrāks par digifantu, kam ir ilgtermiņa adaptācijas, pie neprecīzas gāzes bloka kalibrācijas juks prātā, un tad iestājas tas variants kur raustās, neiet un ģībst nost - VEMSim šāda funkcionalitāte nav iedota, tas spēj tikai veikt slēgtā cikla korekcijas - un tāpēc pat sākumā, kad man konfigurācija bija diezgan lielas auzas, man nebija nekādu īpašu problēmu, un ja degmaisījums ir kādus 10% no vajadzīgā, tas pat nav manāms - nabaga vemsis tur cīnās lai degmaisījumu dabūtu vajadzīgajās robežās - kaut kāds motroniks tur jau sen raustītos un purinātos...
Redzi, pirmām kārtām - vadības blokam ir arī tāda pilnīgi nesvarīga funkcija kā aizdedze - un gāzes sadegšanas īpašības atšķiras no benzīna; tā sadeg lēnāk, un tāpēc optimālai gāzes sadegšanai vajag agrāku aizdedzi. Esi dzirdējis stāstus par izdegušiem vārstiem, vai par gāzes iekārtām, kas augstos apgriezienos uzregulētas pārslēgties uz benzīna [lai tos vārstus neizdedzinātu] ? Lūk, tas ir tāpēc ka ar benzīna apsteidzes momentu gāze augstākos apgriezienos var vienkārši nepagūt sadegt, un turpināt degšanas procesu jau izplūdē - kas samazina jaudu, palielina degvielas patēriņu un var izdzedzināt izplūdes vārstus. Tu noteikti katru reizi pārslēdzoties lektu laukā, rautu vaļā haubi un grozītu sadalītāju - man tas notiek automātiski, līdz ko iekārta pie 30 grādu reduktora temperatūras pārslēdzas, ECU pārslēdzas uz Config B, tur ir arī agrāka aizdedzes karte. Nu jā, eksistē arī aizdedzes korektori, parastajam variantam - bet cik gāzes plīšu lietotāji tādus lieto? Mūsu gāzeri tādus nepazīst.
Otrām kārtām - gāzes vadības bloks ir domāts tikai tam lai pārslēgtos, virinātu sprauslas un veiktu korekcijas lai vadības bloks dzīvotu ilūzijā ka tiek kurināts benzīns. Bet gāze dažādās situācijās ir vajadzīga mazāk nekā benzīns - jo iztvaicēta gāze, pirmām kārtām, jau ir tvaiku stadijā, un tāpēc uzsilšanas trekninājums ir vajadzīgs minimāls, atšķirībā no benzīna, kurš zemās temperatūrās grūti iztvaiko, otrkārt, iztvaicēta gāze nespēj dzesēt ne ieplūdi, ne sadegšanas procesu, tāpēc smagās slodzēs to atkal vajag mazāk, jo no lielākām devām ieguvuma nav - nav īsti mana situācija, bet vienam stiliņa biedram ir maza problēma - 1.8T ir čipsis, kurš ir saregulēts zem pūtiena ieliet pavairāk degvielas lai samazinātu izplūdes temperatūras - uz gāzes tajā situācijā raustās, jo padotais gāzes apjoms padara degmaisījumu nedegošu...
Pēc būtības ar VEMSi varētu to ceturtās paaudzes gāzi novadīt arī bez papildus bloka, bet tas būtu mazliet problemātiski - blokā vajadzētu iebāzt atsevišķu LowZ plati gāzes sprauslu virināšanai, kā arī pārslēgšanās būtu problemātiska, pa tēmu - uzsildām uz benzīna, noslāpējam, pārslēdzam slēdzīti, piešķiļam uz gāzes.
Ā, un vispār - trešām kārtām - man nebija tāda doma, kad liku VEMSi, bet pirms kāda laika ķīseļspēka dēl sapratu vēl vienu plusu šādai konfigurācijai - jebkurš bloks kas gudrāks par digifantu, kam ir ilgtermiņa adaptācijas, pie neprecīzas gāzes bloka kalibrācijas juks prātā, un tad iestājas tas variants kur raustās, neiet un ģībst nost - VEMSim šāda funkcionalitāte nav iedota, tas spēj tikai veikt slēgtā cikla korekcijas - un tāpēc pat sākumā, kad man konfigurācija bija diezgan lielas auzas, man nebija nekādu īpašu problēmu, un ja degmaisījums ir kādus 10% no vajadzīgā, tas pat nav manāms - nabaga vemsis tur cīnās lai degmaisījumu dabūtu vajadzīgajās robežās - kaut kāds motroniks tur jau sen raustītos un purinātos...
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
-
- Posts: 4878
- Joined: 06.10.2013, 13:01
- VW: C209
- Has thanked: 123 times
- Been thanked: 168 times
- Contact:
Re: SPAMS
Piedod, bet man nav interese un vajadzība lasīt par to, ko dara open source ECU un kāds viņam ir pielietojums izņemot to ka tas ir populārs ECU sportistiem, kuri nevar nopirkt MoTEC vai Haltec kompjus. Bet paldies par skaidrojumu.
msh wrote: Dīzelis ir feniņdrāšu degviela; cilvēku kam to vajag nevis tāpēc ka nevar atļauties ieliet benzīnu, bet tāpēc ka negrib to atļauties, un kam vibrācijas un spriguļu klaudzēšana rada patīkamu ieseksota centa sajūtu.
Re: SPAMS
Tas suds mk4 sūkņu dīzeļ bākās var ietekmēt jaudu, leksanu atkarībā no tā cik palikusi degviela?
Kaut kas līdzīgs
https://m.ebay.ie/itm/Fuel-Pump-in-fuel ... SwyYFaR2ly
Kaut kas līdzīgs
https://m.ebay.ie/itm/Fuel-Pump-in-fuel ... SwyYFaR2ly
Last edited by fokume on 20.10.2018, 14:21, edited 2 times in total.
Re: SPAMS
Lai pa atzimem saliktu klokeni un sadalenes. Nav man Auto Data pa rokai, velak varu paskatities.
Ze end of story
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest