Tupī tačka.

Typ 1K, 1KP, 1K5, 1KM, 2003-2009
Post Reply
muskulz
Posts: 7
Joined: 19.06.2018, 20:00
VW: Golf 5, VW, individual
Contact:

Tupī tačka.

Post by muskulz » 22.10.2021, 18:09

Isāk sakot motors tupī, esmu nomainījis turbīnu, map datčiku, uzliku jaunu vakuma solenoīda bloku, nomainīju gaisa masas mērītāju, bet motors vienalga tupī (pazūd rāviens), kad restartē dvižaku rāviens parādās. Kas varētu būt pie vainas?

User avatar
zipo93
Posts: 2419
Joined: 23.08.2012, 22:03
VW: Passat VR5 Syncro
Location: Līgatne
Has thanked: 184 times
Been thanked: 101 times
Contact:

Re: Tupī tačka.

Post by zipo93 » 22.10.2021, 18:12

Priekš kam tu to visu mainīji? Par to visu meta kļūdas kompis vai kā?
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1997.g. Audi A6 C5 2.8 Quattro Daily misen'
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1969.g. ЗАЗ-965A Tas nav auto, tas ir prikols

Līgatnes Vīna Darītava
Karošu Darbnīca

muskulz
Posts: 7
Joined: 19.06.2018, 20:00
VW: Golf 5, VW, individual
Contact:

Re: Tupī tačka.

Post by muskulz » 22.10.2021, 18:15

Nomainīju jo bija aizdomas uz šīm detaļām.

User avatar
zipo93
Posts: 2419
Joined: 23.08.2012, 22:03
VW: Passat VR5 Syncro
Location: Līgatne
Has thanked: 184 times
Been thanked: 101 times
Contact:

Re: Tupī tačka.

Post by zipo93 » 22.10.2021, 18:18

Nu labi, a tu vispār kompi esi klāt slēdzis, kļūdas lasījis?
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1997.g. Audi A6 C5 2.8 Quattro Daily misen'
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1969.g. ЗАЗ-965A Tas nav auto, tas ir prikols

Līgatnes Vīna Darītava
Karošu Darbnīca

muskulz
Posts: 7
Joined: 19.06.2018, 20:00
VW: Golf 5, VW, individual
Contact:

Re: Tupī tačka.

Post by muskulz » 25.10.2021, 08:37

Kļūdu nekādu nav.

User avatar
janis.lei
Posts: 162
Joined: 03.07.2019, 08:51
VW: mk2 1.8 20vt, A4 B7 TDI
Has thanked: 1 time
Been thanked: 9 times
Contact:

Re: Tupī tačka.

Post by janis.lei » 25.10.2021, 10:16

kas tas par dzinēju Tev vsp ir? un vai var garāk, ko nozīmē notupījis? turbīna beidz griezt, jo dabūjis pārspiedienu, vai vienkārši motors paliek gausāks?
kļūdas vari mēģināt nolasīt, kad motors ir "notupījis".

mikimiki
Posts: 1828
Joined: 06.07.2012, 00:02
Has thanked: 182 times
Been thanked: 91 times
Contact:

Re: Tupī tačka.

Post by mikimiki » 25.10.2021, 11:15

No ko nesaprot! Tačka tupī.
Ieber un neiet! Un tad ieber un iet!
Viss nomainīts! Check engine nedeg!

User avatar
arniks8
Posts: 5861
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 141 times
Been thanked: 290 times
Contact:

Re: Tupī tačka.

Post by arniks8 » 25.10.2021, 13:11

muskulz wrote:
25.10.2021, 08:37
Kļūdu nekādu nav.
Pieliec kompi un dzīvajā skaties ko rāda dažādi bloki kā, piemēram, turbo spiediens, gaisa masas mērītājs utt. Tos datus var arī ierakstīt(log) un pēc tam apskatīt Excel failā. Saliec blokus, sāc ierakstīt un izbrauc kādu līkumu, ideāli ja var ar 3. Robu atvilkt līdz galam. Pēc tam apturi ierakstīšanu un pačeko kas tur redzams, vai, piemēram, turbo spiediens tiek sasniegts atbilstoši tam ko kompis sagaida utt.

Mainīt visu pēc kārtas ir bezjēdzīgi, it īpaši ja nav zināms cēlonis.

Vel variants ir kā pārbaudīt dažādu mezglu darbību ir izmantojot basic settings. Piemēram, mk4(nezinu mk5 blokus) 011 basic settings bloks liek n75 vārstam kustināt vnt mehānismu, līdz ar to var apskatīties vai viss strādā kā vajag, vai nav lieka šņākoņa no pārplīsušas vakuuma šļaukas, vai vispār kustās vnt utt.
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

Post Reply

Return to “vw Golf 5”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest