Mk4 ar stures rejku no mk3

Typ 1J, 1J5, 1JM, 1997-2003
Post Reply
User avatar
meistars10
Posts: 265
Joined: 02.05.2015, 15:31
VW: Golf 2 GTI
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times
Contact:

Mk4 ar stures rejku no mk3

Post by meistars10 » 03.12.2019, 23:07

Uzliku reiku no mk3,parmetinats stiprinajuma vietas pusramja augsa,stures stieni saderigi ar mk4 stures pirkstiem garajiem,savirze perfekti,surejas labi nekadu atskiribu, :lachtot: prieksa ir ta apskate redzes ka ies.

User avatar
Миша
Posts: 1906
Joined: 07.05.2010, 09:57
Location: Universe
Has thanked: 0
Been thanked: 10 times
Contact:

Re: Mk4 ar stures rejku no mk3

Post by Миша » 04.12.2019, 07:41

:? Ka ar trubam? :D
Power is nothing withoutImage
Image

User avatar
janis.lei
Posts: 61
Joined: 03.07.2019, 08:51
VW: mk2 1.8 20v, A3 8L 1.9PD
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: Mk4 ar stures rejku no mk3

Post by janis.lei » 04.12.2019, 15:22

jā, kā ar trubām? varbūt MK2 arī var likt reiku no mk4? bija štuks tagad pa ziemu beidzot sajūgt kopā mk2 stūres pastiprinātāju. golfam ir 20v motors no mk4, gribēju izmantot sūkni un augstpiediena trubu no mk4, reiku un atpakaļejošo bačoku no mk2. vēl vienīgi neesmu skatījies, kas ar trubu savoenojumiem pie reikas, kam bandžo, kam cits..

User avatar
Миша
Posts: 1906
Joined: 07.05.2010, 09:57
Location: Universe
Has thanked: 0
Been thanked: 10 times
Contact:

Re: Mk4 ar stures rejku no mk3

Post by Миша » 04.12.2019, 17:12

8O var ielikt manualo reiku no mk3 un braukt mužigi...
Power is nothing withoutImage
Image

User avatar
janis.lei
Posts: 61
Joined: 03.07.2019, 08:51
VW: mk2 1.8 20v, A3 8L 1.9PD
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: Mk4 ar stures rejku no mk3

Post by janis.lei » 05.12.2019, 08:32

jau ir reika bez pastiprinātāja. tā jau viss būtu forši, bet uz platajiem diskiem ar piepūstiem vaigiem stūre jāgriež. un braucot pa Rīgas ielām, ar visām risēm un bedrēm golfs brauc, kur viņš grib, nevis kur man vajag

User avatar
msh
Posts: 5506
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 179 times
Been thanked: 76 times
Contact:

Re: Mk4 ar stures rejku no mk3

Post by msh » 11.12.2019, 20:07

Ja golfs tagad pa risēm brauc kur tas grib, tad ar pastiprinātāju nekas nemainīsies, tikai stūres griešana pretējajā virzienā būs vieglāka... :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
janis.lei
Posts: 61
Joined: 03.07.2019, 08:51
VW: mk2 1.8 20v, A3 8L 1.9PD
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: Mk4 ar stures rejku no mk3

Post by janis.lei » 12.12.2019, 10:27

nu nē, ir starpība. man vienmēr ir bijis golfs bez stūres pastiprinātāja ar paltiem diskiem. ja uz ceļa dziļākas rises, mašīna lien viņās iekšā. turpretī čomam golfs ar pastiprinātāju, tādu pašu parametru diskiem un auto forši, paklausīgi pa ceļu stūrējas.
+ pastiprinātāja reikai ir par vienu pilnu stūres apgriezienu īsāks gājiens no gala līdz galam. žēl, ka nevar ielikt no kādas alfas to reiku - tie, laikam, visi stūrējas kā kartingi

User avatar
msh
Posts: 5506
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 179 times
Been thanked: 76 times
Contact:

Re: Mk4 ar stures rejku no mk3

Post by msh » 12.12.2019, 19:46

Čomam noteikti ir citas riepas, varbūt vēl kaut kas. Man ar 15" BBSiem, uz tiem virsū esot kaut kādām hankook 195/65 vasarenēm, un stūres pastiprinātāju, dižās pilsētas risas ļoti krita uz nerviem, jo tās golfu valkāja kā gribēja, un viss ko pastiprinātājs līdzēja - atviegloja rāvienu uz otru pusi... :D Uzliekot 14" zandvoortus ar 185/60 miķeliniem, kā tavā aprakstā - viss smuki stūrējas.

Attiecībā par pašu stūres pastiprinātāja jautājumu - ja tik šausmīgi grūti sameklēt mk2 pastiprinātāja komplektu, tad skaties uz mk3, tik tur tad būs jādomā no kā stūres stieņus iekombinēt, kaut gan sliktākajā gadījumā idejiski var arī aiznest tos mk3 stieņus virpotājam lai saīsina un uzgriež jaunu vītni galā - ja tev nejauši ir mk3 plaukti uzlikti, šī problēma atkrīt. mk3 augstspiediena truba arī ir forša.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
janis.lei
Posts: 61
Joined: 03.07.2019, 08:51
VW: mk2 1.8 20v, A3 8L 1.9PD
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: Mk4 ar stures rejku no mk3

Post by janis.lei » 13.12.2019, 09:13

nē, paldies, problēma nav. ir sagatavota laba mk2 reika. jāsakombinē tikai pastiprinātāja trubas. tā kā vēlos izmantot mk4 sūkni un trubas, tad vajadzēs, laikam, augstpiediena trubai pārvalcēt reikas galu, jo tur nesapasēs savienojumi. jaunus stieņus reikai gan APE laikam nepiedāvāja un intercar caur aizvietojumiem bija aizdomīgi, bet es ceru, ka man nav taisnība.

pa lielam šis bija vairāk teorētisks jautājums ja starp mk4 un mk3 var iekombinēt, tad kādēļ lai nevarētu arī mk2 tur pa vidu iejaukt. Reāli viss ir, tikai nav kas uzstāda. :) bet vēl līdz pavasarim laiks daudz

User avatar
msh
Posts: 5506
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 179 times
Been thanked: 76 times
Contact:

Re: Mk4 ar stures rejku no mk3

Post by msh » 13.12.2019, 18:59

Ko nozīmē "sagatavota reika" - vai tas nozīmē arī mk2 stūres stieņus, kardāniņu un kardāniņa gofru? :D Trubu vajag vienkārši paņemt no mk2 vai mk3.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
janis.lei
Posts: 61
Joined: 03.07.2019, 08:51
VW: mk2 1.8 20v, A3 8L 1.9PD
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: Mk4 ar stures rejku no mk3

Post by janis.lei » 16.12.2019, 08:37

jā reika ar visu kardāniņu, gofru, kas paredzēta pastiprinātājam. stieņus un pirkstus gan gribu uzlikt jaunus. un trubu gribu lietot no mk4, jo tā nevis kaut kur plivinās pa motortelpu, bet smuki izlocīta gar motoru. abratku ar rezervuāru bez variantiem jāliek no mk2

User avatar
arniks8
Posts: 3911
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 80 times
Been thanked: 114 times
Contact:

Re: Mk4 ar stures rejku no mk3

Post by arniks8 » 16.12.2019, 12:47

mk2 speciāli ir metāli dažādās vietās kuri tās trubas notur.
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?
Image

User avatar
msh
Posts: 5506
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 179 times
Been thanked: 76 times
Contact:

Re: Mk4 ar stures rejku no mk3

Post by msh » 16.12.2019, 21:53

janis.lei wrote:
16.12.2019, 08:37
un trubu gribu lietot no mk4, jo tā nevis kaut kur plivinās pa motortelpu, bet smuki izlocīta gar motoru. abratku ar rezervuāru bez variantiem jāliek no mk2
Surprise, surprise, mk3 truba kā reiz atbilst tavam aprakstam :mrgreen:

Image

Un, kā jau arniks minēja, mk2 no rūpnīcas nāk 2-3 pie motora pieskrūvēti bleķīši kas satur trubas.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
meistars10
Posts: 265
Joined: 02.05.2015, 15:31
VW: Golf 2 GTI
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times
Contact:

Re: Mk4 ar stures rejku no mk3

Post by meistars10 » 21.12.2019, 23:34

Nu ir tā stūres pirksti der garie no mk4, pati reika ir īsākā par 5cm,bet ar stūres stieņiem tas kompensejas un pirkstu garums sanāk perfekti ka mk4, trubas palika mk4 atpludes truba derēja tur pat, pienākošo trubas galu bija jāpārtaisa vajadzīgs hidroscand savienojums par 2.40e uz 10mm,gals ir vajadzīgs vai no audi ar visu skrūvi, vai jāņem nost no mk3 reikas trubas galu arī 10mm diametrs to var saaudzet ar mk4 trubu, bacoks arī palika mk4, uz pussramja par taisīju stiprinājuma vietas jānoliek pa vidu, citādi uz vienu pusi varēs uz vietas abgriesties A uz otru neka😁tālāk uz salona pusi kardanins palika mk4, no vecās mk4 reikas nogriezu slices galu un apgriezu mk3 gabalu no kardāna sametinaju sanāca pārējā tā lai abi tālāki posmi paliek vienādi, un viss, uzliku poļu aizsarg pannu un uz tā, to arī izgāju, sturejas labi, nekādu atšķirību, mk3 reikai abgriezienu skaits tāds pats kā mk4 3,5.ja nu būs interese varēšu safocet, 22381225 var jautāt vatsapa, tas bija man tāds eksperiments, tas lai paliek katra paša ziņā vai ir vērts ko tādu taisīt.

Post Reply

Return to “vw Golf 4”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest