Vairāki jautājumi. 1.9tdi 74kw

Typ 1J, 1J5, 1JM, 1997-2003
Post Reply
Mk93
Posts: 4
Joined: 20.01.2020, 11:03
VW: Golf 4 1.9tdi 74kw
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Vairāki jautājumi. 1.9tdi 74kw

Post by Mk93 » 05.02.2020, 13:49

1.Kāds ir vidējais patēriņš Jūsu 74kw zirgam?
Ikdienā uz darbu nobraucu 7km pa vieglu sastrēgumu. Protams, ka dzinējs nespēj sasilt, borts patēriņu rāda ne mazāk par 8l/100km. Bieži vien pat uz 10l/100km. Brīvdienās ārpus centra garāku gabalu braucot galā vidējo var dabūt arī 5.5l/100km. Pēc pa šoseju nobraukta gabala mazāk par 5.4l/100km neiet. Lielais vidējais tagad nostājies uz 7.6l/100lkm. Lielais vidējais atbilst realitātei, par pārējiem nezinu. Tukšgaitas rādījumi neatkarīgi no auto tempr. staigā 1.1l/h līdz 0.9l/h. Pa retai reizei uz brīdi parādās 0.8l/h. Biju aizbraucis uz remap diagnostiku. Meistars teica, ka nedarbojas sajūga sensors, kurš nolasa vai sajūgs izspiests vai nē, vai tas var ietekmēt patēriņu..? Teica, ka izskatās, ka kāds kaut ko ir darījis ar egr, bet ne līdz galam(vai var palikt kaut kas ne līdz galam..). Varot pie viņiem sataisīt. Lai arī ko tas nozīmētu.. Bet es uzskatu, ka egr vairs nemaksā tik dārgi lai viņu nenomainītu jaunu.. Pieminēja tempr., ka tā neuzkāpj līdz 90 grādiem. Izbraukājām kādu brītiņu un tā tik sasniedz kādus 77 grādus. Stāvot krīt. Auto tikko veikta apkope- siksnas, šķidrumi, termostats utt.. Pirms apkopes jau par patēriņu aizdomājos, cerēju, ka pēc apkopes būs labāk.. Dažreiz tukšgaitā maigi uzpurina. Teica, ka tās ir blīves/gumijas sprauslām, kratās. Vai tas arī var ietekmēt patēriņu? Vai ir vērts mainīt tās gumijas/blīves, vai labāk braukt kamēr iet? Manuprāt auto iet labi, nedūmo un negļučī. Pielec labi, pāris reizes ir gan licies, ka kāda viena kvēlsvece varētu ne tā strādāt. Uzburbuļo pāris sekundes. Vai man ir normāls patēriņš? Vai vajag būt mazākam? Kāds ir Jūsu viedoklis?

2. Plānoju uzlabot audio. Sākšu ar magnetolu un ielikšu papildus aizmugurējās durvīs skaļruņus. Priekšā domāju atstāt oriģinālos. Bet vai viņi nebūs pa mazjaudīgu, ja magnetola būs 50x4? Tiem varētu būt mazāk w. Nenogalināšu priekšējos? Forumā atradu, ka vadi uz aizmugurējiem neesot, bet tad viens komentārs bija, ka esot gan slieksnī. Kā ir? Ja man ir magnetola ar 6 kanālu rca izejām, 2 pr. 2 aizm 2. akt sub(bet ne uzreiz, varbūt, pietiks tā pat). Oriģināli uz magnetolu vadi iet caur power cable čupu, iliekot pāreju man priekšējo skaļruņu vadus kniebt nost un likt pie 2 pr. rca izejām, vai atstāt pie power cable čupas?

3.Meklēšu vasaras diskus. R17 ar vismaz kaut cik plauktiņu. Tagad virsū ir oriģinālie R15 ar ET38. Izskatās, ka aizmugurē arkas ir platākas. Gribu lai diski ir tā līdz atļautajai malai. Kāds varbūt zin kādus ET un platumus vajag gan priekšai, gan aizmugurei lai smuki nostātos līdz malai? Varbūt ir ko piedāvāt..

User avatar
TheRandominators
Posts: 588
Joined: 12.03.2014, 16:52
VW: Trīs Nulle Visi Raud
Location: LV-2167
Has thanked: 74 times
Been thanked: 21 times
Contact:

Re: Vairāki jautājumi. 1.9tdi 74kw

Post by TheRandominators » 05.02.2020, 14:36

Kāds patēriņš ir nevis skatoties iekš borta kompja, bet gan klasiski uzpildoties un nonullējot tripmeter?
'83 VW JETTA MK1 1.6D (Vaira)
'97 OPEL OMEGA B 2.5TDS (Doloresa) 4SEAL
'07 AUDI ALLROAD 3.0TDI (Lucie) daily
______________
ex VW GOLF MK3 VARIANT 1.9 TDI (Lana Del Spray)
ex '99 VW GOLF MK4 GTI (Johny Ënglisch)
#KKPDLV

User avatar
janis.lei
Posts: 73
Joined: 03.07.2019, 08:51
VW: mk2 1.8 20v, A3 8L 1.9PD
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: Vairāki jautājumi. 1.9tdi 74kw

Post by janis.lei » 05.02.2020, 14:58

patēriņu visvienkāršāk būtu paskatīties, reāli, ja jā - norulētu vienu pilnu bāku un izrēķinātu. tālāk attiecīgi var domāt, vai daudz korķos sanāk stāvēt, smaga kāja, vai tieši otrādi.

saistībā ar audio, cik novērots, nereti mk4 golfiem nav aizmugures durvīs skaļruņi, bet vadi ir izvilkti līdz durvju kontaktam, aks ir b pillārā.
ja priekša/aizmugure vai abi 2 ir aktīvi, tad 2 varianti - vai nu jāpērk pārveidotājs, vai velc jaunus vadus uz jaunām tumbām, ko, ja liec savas, varētu būt labāk jebkurā gadījumā, nevis neorģināls maģis, oriģināls pastirpinātājs un neorģinālas tumbas - tur ne jaudas nekas nesakritīs. ja viss ir pasīvs, tad tumbas ir skaistā eiro štekerī, kuru var spraust uzreiz maģī (caur pārveidotāju).

par diskiem - man vasarai ir r17 et35. disks smuki dzīvo arkā, manuprāt, ne par dziļu, ne arī par daudz uz āru.

Mk93
Posts: 4
Joined: 20.01.2020, 11:03
VW: Golf 4 1.9tdi 74kw
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Vairāki jautājumi. 1.9tdi 74kw

Post by Mk93 » 05.02.2020, 15:02

Minēju, ka reāli neatšķiras. Precīzi nepateikšu, jo mēdzu pieliet vairāk nekā klapīte atļauj.

User avatar
janis.lei
Posts: 73
Joined: 03.07.2019, 08:51
VW: mk2 1.8 20v, A3 8L 1.9PD
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: Vairāki jautājumi. 1.9tdi 74kw

Post by janis.lei » 05.02.2020, 15:30

grūti spriest, man ir 1.9 ASZ motors (absolūts stoks, bez nekādām modifikācijām vai apmutācijām) , lielākoties, pa pilsētu, bet brīvā satiksmē un bez ievērojamas bagāžas. vairākas reizes esmu mērijis no bākas līdz bākai, man sanāk 5.5 - 5.9 vidējais patēriņš. bet nu tā jau grūti salīdzināt. starpība, kur brauc, kā brauc uttutjp..

User avatar
yo_G
Posts: 50
Joined: 10.10.2015, 10:37
VW: '01 MK4
Has thanked: 2 times
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: Vairāki jautājumi. 1.9tdi 74kw

Post by yo_G » 06.02.2020, 12:18

Mk93 wrote:
05.02.2020, 13:49

2. Plānoju uzlabot audio. Sākšu ar magnetolu un ielikšu papildus aizmugurējās durvīs skaļruņus. Priekšā domāju atstāt oriģinālos. Bet vai viņi nebūs pa mazjaudīgu, ja magnetola būs 50x4? Tiem varētu būt mazāk w. Nenogalināšu priekšējos? Forumā atradu, ka vadi uz aizmugurējiem neesot, bet tad viens komentārs bija, ka esot gan slieksnī. Kā ir? Ja man ir magnetola ar 6 kanālu rca izejām, 2 pr. 2 aizm 2. akt sub(bet ne uzreiz, varbūt, pietiks tā pat). Oriģināli uz magnetolu vadi iet caur power cable čupu, iliekot pāreju man priekšējo skaļruņu vadus kniebt nost un likt pie 2 pr. rca izejām, vai atstāt pie power cable čupas?
Tu taisies sēdēt aizmugurē savam auto vai tomēr priekšā?
Ja domā mainīt skalruņus, tad sāc ar tieši ar priekšējiem. Nopērc kādas normālas normāla ražotāja komponentes (Focal, Hertz, Audison), palaid viņas caur kaut kādu atbilstošas jaudas divkanālu pastiprinātāju un varēsi aizmirst par aizmugurējiem. Protams, svarīgi būtu to visu smuki un kārtīgi salikt un nopakot durvis ar vibru. Ja nepažēlosi naudu uz priekšējiem skaļruņiem, tad pavisam noteiikti būs puslīdz labs skanējums ko klausīties ikdienā braucot uz darbu.

User avatar
IMAGin
Posts: 115
Joined: 16.03.2014, 13:13
VW: Golf 4 Variant
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Vairāki jautājumi. 1.9tdi 74kw

Post by IMAGin » 10.02.2020, 11:09

Šeit vari paskatīties, kā citiem šis auto tērējis - https://www.spritmonitor.de/en/overview ... &gearing=1

Priekš ziemas un pilsētas, ja sanāk pa sastrēgumiem pasēdēt, ir manuprāt adekvāts.

Ir visnotaļ daudz lietu tajā auto kas var ietekmēt patēriņu, gan izvēlētā degviela, gan filtru/eļļu ražotājs, kā dzinējā tā kārbā, bremžu un gultņu stāvoklis, savirze un izvēlētās riepas...

Patieso patēriņu jau tai kastei redz tikai ideālos apstākļos un tad var spriest ir vai nav tur viss kārtībā.
VW Golf 4 PD TDI FWD 301.5HP / 586.5Nm / Powered by BlackSheep
// Race cars are like strippers - I just keep throwing money at them hoping for the ride of my life.

Mk93
Posts: 4
Joined: 20.01.2020, 11:03
VW: Golf 4 1.9tdi 74kw
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Vairāki jautājumi. 1.9tdi 74kw

Post by Mk93 » 12.02.2020, 11:10

Paldies par atbildēm.
1. Žēl, ka nav kāds zinošāks par tehnisko pusi, saistībā ar lietām ko remap diagnostikā redzēja. Iespējams, ka vienkārši pilsētas vaina.. Cik l/h tukšgaitā citiem rāda? Paldies par linku ar patēriņiem.
2. Pasīvo pastiprinātāju noteikti nelikšu. Nav vajadzība lai rajons skan. Iztikšu ar magnetolas iebūvēto. Par aizmugurējiem skaļruņiem prātoju, jo domāju, ka pilnai skaņai būtu vajadzīgi, bet ja Jūs pamatojat, ka pietiek ar priekšējiem, tad man nav iemesla likt aizmugurē, tad man pietiks ar magnetolu, kurai ir 4 kanāli, 2 priekšai un 2 aktīvajām subim(ja vajadzēs) . Par jaudām skaidrības tik un tā vēl nav.
3.janis.lei, cik collu plati Tev tie diski? Es pieņemu, ka manējie oriģinālie ir 6 collu.

Ps, kas notiek ar vwmotion forumu? Beigts? Nenāk reģistrācijas apstiprinājums no admina un fb profils miris.

User avatar
IMAGin
Posts: 115
Joined: 16.03.2014, 13:13
VW: Golf 4 Variant
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Vairāki jautājumi. 1.9tdi 74kw

Post by IMAGin » 12.02.2020, 12:53

Ja tev šķiet, ka kāds internetā spēs to auto nodiagnosticēt labāk kā remap klātienē, tad... :D

Paneļa rādījums tukšgaitai ļoti augsts, siltam motoram tiem vajadzētu būt ~ 0.4-0.6 l/h, tomēr paneļi šajā ziņā mēdz ļoti spēcīgi melot. Jāskatas kādu idle patēriņu rāda vcds, ja sakrīt ar paneļa norādīto, tad ir kāda nopietna problēma.

Par tumbām - ieliekot priekšā kādas +/- mid-budžeta hertz komponentes un uz aizmuguri pārliekot oem skaļruņus tu iegūsi krietni pilnāku skanējumu. Viss atkarīgs no personīgajām vēlmēm un patikas. Personīgi man tās "estrādes" un "pareizās priekšas" audio sistēmu skanējums ļoti nepatīk. Galu galā tie "aizmugures" skaļruņi MK4 ir krietni tuvāk vadītājam kā "priekšējie" ;)
VW Golf 4 PD TDI FWD 301.5HP / 586.5Nm / Powered by BlackSheep
// Race cars are like strippers - I just keep throwing money at them hoping for the ride of my life.

User avatar
janis.lei
Posts: 73
Joined: 03.07.2019, 08:51
VW: mk2 1.8 20v, A3 8L 1.9PD
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: Vairāki jautājumi. 1.9tdi 74kw

Post by janis.lei » 12.02.2020, 13:43

vai mk4 maz mācēja parādīt patēriņu "litri stundā" stāvot uz vietas? a4/b6 to nemāk, tādēļ ļoti gribas golfiņu apšaubīt. bet, nu šeit, varbūt, ir mana nezināšana pie vainas.

ja nevajag nekādu uber, vai nav vienkāršāk palikt pie stock, kas ir mašīnā. manuprāt, oriģinālās audiosistēmas, vēl ar aktīvo aizmuguri, nemaz nav tik sliktas. + oriģinālajam maģim pa nedārgām naudiņām var adaptēt visu kas dzīvē trūkst - usb, aux, bluetotth, telefons un what else not un šeit vairs nav jādomā, kurā mētelī slēpt maģa priekšiņu, jo kurš gan fenderē oriģinālos.

par disku platumu - 8j

User avatar
IMAGin
Posts: 115
Joined: 16.03.2014, 13:13
VW: Golf 4 Variant
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Vairāki jautājumi. 1.9tdi 74kw

Post by IMAGin » 12.02.2020, 15:37

janis.lei wrote:
12.02.2020, 13:43
vai mk4 maz mācēja parādīt patēriņu "litri stundā" stāvot uz vietas?
Protams, vismaz tiem mk4 kas nāca ar 74kw dzinēju jau noteikti. Arhaiskākiem mk4 iespējams tāda opcija nebija
VW Golf 4 PD TDI FWD 301.5HP / 586.5Nm / Powered by BlackSheep
// Race cars are like strippers - I just keep throwing money at them hoping for the ride of my life.

Mk93
Posts: 4
Joined: 20.01.2020, 11:03
VW: Golf 4 1.9tdi 74kw
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Vairāki jautājumi. 1.9tdi 74kw

Post by Mk93 » 12.02.2020, 16:03

1. Protams, ka tagad diagnostiku forumos nemeklēju. Kā jau minēju, tā tika veikta. Vēlos dzirdēt citu, zinošu cilvēku viedokli par remapā diagnosticēto. Man te sanāk atkārtoties.. Remap galvenais secinājums ir tempr. un mazie attālumi. Papildus minēja sajūga sensoru, egr... Sprauslu blīvejumu.. Pirms mainu visas šīs detaļas rodas jautājums vai viņas var ietekmēt patēriņu, vai egr var pa pusei nestrādāt.. Utt.. Varbūt Jūs neziniet, varbūt Jums nav viedokļa, bet nevajag teikt, ka es veicu interneta diagnostiku.

User avatar
IMAGin
Posts: 115
Joined: 16.03.2014, 13:13
VW: Golf 4 Variant
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Vairāki jautājumi. 1.9tdi 74kw

Post by IMAGin » 12.02.2020, 16:31

Sprauslu blīves un sprauslu "pravodka" ir visnotaļ tipiska lieta kas jāmaina ja "pieraustas" dzinējs. Te gan gribu atzīmēt ka ar sprauslu blīvju maiņu ne vienmēr tiksi cauri, jo sprauslu sēžas nereti vien ir tik ļoti izdauzītas, ka galvai vajadzīga restaurācija. Pats blīvju komplekts ir salīdzinoši kapeikas, bet pierēķini arī jaunas sprauslu turošās skrūves un jaunas rokeru(?) tiltiņu skrūves jo tās ir stiepjošās un lietojamas tikai 1 reizi. :D

Jā - ķīlējošs/beigts/aizaudzis egr var ietekmēt patēriņu, ja nevēlies ņemt nost un tīrīt vai mainīt, vari gluži vienkārši to "noglušīt". Tiesa noņemot ieplūdes trubas tur var pavērties visnotaļ bēdīga aina un ieplūdes kolektors var būt aizaudzis līdz nepazīšanai. Šo ir viegli pārbaudīt - noņem trubu pie ieplūdnieka un kārtīgi paskaties tājā ieplūdniekā iekšā... ja kvēpu kārtiņa ir plāna - vari likt mierā. Ja tur ir pamatīga kārta, vai kā redzēts bildēs - ieplūdes diameters samazinājies par 80% tad nāksies to bēdu ieleju ņemt nost un tīrīt... un ne tikai kolektoru... :D

Sajūga pedāļa sensors ir svarīga komponente priekš ecu... un lēta, un viegli nomaināma, nespēju iztēloties nevienu iemeslu, kādēļ uzdot jautājumu - vai to vajag mainīt, ja tas ir beigts :?

P.S. Pie reizes kad vārstu vāks nost - vajag paskatīties kas notiek ar sadaleni, iespējams tur jau sen ir kapi... :D Veiksmi darbos!
VW Golf 4 PD TDI FWD 301.5HP / 586.5Nm / Powered by BlackSheep
// Race cars are like strippers - I just keep throwing money at them hoping for the ride of my life.

aleksmfoto
Posts: 19
Joined: 22.07.2019, 14:26
VW: GOLF MKIV 96kw
Location: RIGA
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: Vairāki jautājumi. 1.9tdi 74kw

Post by aleksmfoto » 13.02.2020, 20:22

Man ir līdzīga problēma ar patēriņu uz paneļa, man gan ir 96kw PD dzinējs, sākumā likās varbūt nekorekti sprauslas strādā un pa daudz špricē degvielu, bet pieslēdzot pie kompja visām četrām rāda normas robežās un ļoti līdzīgus parametrus. Manā gadījumā vidējais braucot pa štrāsi ir kkādi 6.5l. Biju arī izbraucis ar pieslēgtu VCDS un tur atklājās, ka panelis rāda par 2l vairāk nekā kompis nolasa, respektīvi ja uz paneļa braucot rāda 7l tad reāli ir 5l utt. Esmu mērījis arī reālo patēriņu un man uz 100km pa šoseju braucot ar atļauto sanāk aptuveni 4.7-5l kas atbilst patiesībai un pēc papīriem arī tā jābūt +/-, bet man vel visam pa virsu arī distanci nobraukto rāda aptuveni par 10-15 km mazāku nekā pēc GPS, un spidometrs ātrumu rāda mazāku par 20km/h pie kā jau esmu pieradis. Pavisam nesen uzraku netā, ka tas ātruma sensors varētu būt pie vainas tā plastmasas adata kura nolasa šos visus datus, varbūt tā ir izbeigusies un vnk jānomaina, bet tam vel neēsmu ticis klāt, jo baigi nedeg. Kad paliks siltāks ir plāns gan EGR tīrīt gan ieplūdes kolektoru, dīzelsi ir dīzelis un ar to jārēķinās.

User avatar
janis.lei
Posts: 73
Joined: 03.07.2019, 08:51
VW: mk2 1.8 20v, A3 8L 1.9PD
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: Vairāki jautājumi. 1.9tdi 74kw

Post by janis.lei » 14.02.2020, 09:36

tīrīt jau par ļaunu gan jau nenāks, bet, varbūt, var mēģināt nokalibrēt paneli. odisā tāda opcija rādas. neesmu nekad nevienam mēģinājis to darīt - nav bijusi vajadzība.

Post Reply

Return to “vw Golf 4”

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 1 guest