Mk2 parbuve
Re: Mk2 parbuve
Kādas detaļas jāmaina lai ieliktu 2.08v?
Vai tas ko maina, ja starta ir 1.3 vai 1.8 karburators.
Vai tas ko maina, ja starta ir 1.3 vai 1.8 karburators.
-
- Posts: 2743
- Joined: 23.08.2012, 22:03
- VW: Passat VR5 Syncro
- Location: Līgatne
- Has thanked: 261 times
- Been thanked: 135 times
- Contact:
Re: Mk2 parbuve
Jāmaina pusrāmis (bet laikam ne obligāti), gaisa filtra kaste, benzīnbāka ar sūkni, motora apkarināmie, jāsalāgo izpūtējs, pats par sevi - motora pravodka, un laikam benzīna cauruļvadi arī... Laikam viss, ja pareizi atceros... No 1.3 varētu nederēt kārba.
2005.g. Porsche Cayenne S Daily misen'
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1991.g. RAF 2203-01 Pirmais svētdienas auto, kurš arī brauc
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1983.g. VW PostGolf Mk2 Kaut kad sataisīs varbūt
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1991.g. RAF 2203-01 Pirmais svētdienas auto, kurš arī brauc
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1983.g. VW PostGolf Mk2 Kaut kad sataisīs varbūt
Re: Mk2 parbuve
Nu jā, par motortelpu skaidrs. Kuriem golfiem bija bāka ar sūkni? Kas ar stoikām, rēdzēm, pusasīm un bremzēm? Un cik liels pēc tam čakars uz TĀ?
-
- Posts: 2743
- Joined: 23.08.2012, 22:03
- VW: Passat VR5 Syncro
- Location: Līgatne
- Has thanked: 261 times
- Been thanked: 135 times
- Contact:
Re: Mk2 parbuve
Bāka jāņem no Mk3.
Pusasis ir atkarīgas no kārbas. Pārējais pēc vēlmēm un iespējām. Ja gribās, tad pie reizes var bremzes uzlikt ventilējamās, diskus aizmugurē utt...
Uz TA būtu ieteicams uztaisīt pārbūvi, lai viss būtu safe. Cik saprotu, tad tagad par to vairāk piekasās nekā kādreiz... Vai var spēlēt loteriju un teikt, ka tas ir 1.8 G60, tikai pārbūvēts bez kompresora
2005.g. Porsche Cayenne S Daily misen'
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1991.g. RAF 2203-01 Pirmais svētdienas auto, kurš arī brauc
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1983.g. VW PostGolf Mk2 Kaut kad sataisīs varbūt
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1991.g. RAF 2203-01 Pirmais svētdienas auto, kurš arī brauc
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1983.g. VW PostGolf Mk2 Kaut kad sataisīs varbūt
-
- Posts: 1367
- Joined: 05.12.2019, 10:29
- VW: Toledo
- Has thanked: 142 times
- Been thanked: 87 times
- Contact:
Re: Mk2 parbuve
Var mēģināt uzkarināt 1.8 digifanta vārstu vāku, pārējo visu sataisīt lai izskatās kā stocks. Kad gatavoju 1.9 dīzeli golfam speciāli nofrēzēju galvai sānus un sagriezu vītnes, lai pēc skata būtu tāds motors kādam tur bija jābūt. Tālāk jau viss atkarīgs kāds rūķītis patrāpijies un cik dziļi grib rakt. Bet ieteiktu gan sagatavot jau gatavu projektu, ja nu kas....
1991 Seat Toledo 2.0 8v - rindā aiz bembja
1997 VW Golf 1.9tdi
1999 BMW 320ciA - process aizsākts
1997 VW Golf 1.9tdi
1999 BMW 320ciA - process aizsākts
-
- Posts: 178
- Joined: 03.07.2019, 08:51
- VW: mk2 1.8 20vt, A4 B7 TDI
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 10 times
- Contact:
Re: Mk2 parbuve
pusrāmis diez vai ir jāmaina, saistībā ar bāku - tas pie pārbūvēm ir ierakstīts, ka bāka ir miena no tām lietām, kuras konstrukcijā nedrīkst iejaukties, kā arī nedrīkst uzstādīt jebkuru citu bāku, kas nav paredzēta konkrētajam modelim, bet mk2 golfiem ir sūkņi un tie dzīvo pie grīdas, labajā pusē, priekšā bākai.
tad, lai no 1.3 pārietu uz 1.8 visvieglāk būs atrast visu donora auto, jo vajag principā visu. motors, kārba, vadi, izplūde, pusasis, motora stiprinājumi, kulise. arī dzeses trubas un radiators būtu jāņem vērā. tāpat gāzes un sajūga troses, spidometra trose. gan jau kaut kas vēl..
saistībā ar projektu. auto līdz 2000 gadam teorētiski vajag, ja tāds dzinējs mk2 nav nācais, vai arī ja nemaini degvielas veidu. vai viņš būs jāraksta, atkarīgs no tehniskās apskates stacijas darbinieku zināšanu par to, kādi motori kur nākuši.
tad, lai no 1.3 pārietu uz 1.8 visvieglāk būs atrast visu donora auto, jo vajag principā visu. motors, kārba, vadi, izplūde, pusasis, motora stiprinājumi, kulise. arī dzeses trubas un radiators būtu jāņem vērā. tāpat gāzes un sajūga troses, spidometra trose. gan jau kaut kas vēl..
saistībā ar projektu. auto līdz 2000 gadam teorētiski vajag, ja tāds dzinējs mk2 nav nācais, vai arī ja nemaini degvielas veidu. vai viņš būs jāraksta, atkarīgs no tehniskās apskates stacijas darbinieku zināšanu par to, kādi motori kur nākuši.
-
- Posts: 9569
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 516 times
- Been thanked: 143 times
- Contact:
Re: Mk2 parbuve
Kā kāds "iejaucas bākas konstrukcijā", uzliekot no cita modeļa bāku, kura ir spraud un spēlē? Visdrīzāk pat nepamanīs un nepievērsīs uzmanību.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
-
- Posts: 9569
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 516 times
- Been thanked: 143 times
- Contact:
Re: Mk2 parbuve
Tev vispirms jāizdomā, kādu mērķi tu gribi panākt. Par motoru skaidrs. Kādu kārbu gribi - 020 vai 02A - vai saglabāt attālumu starp riteņiem, vai to palielināt... Ja gribas lai viss ir spraud un spēlē donoram jābūt seat toledo - no pastētes var paņemt motoru un bremzes, bet ne tiltu un pusasis, un kārba būs 02A - mk3 piekares detaļas būs pārliekamas, bet tas būs widetrack variants.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
-
- Posts: 178
- Joined: 03.07.2019, 08:51
- VW: mk2 1.8 20vt, A4 B7 TDI
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 10 times
- Contact:
Re: Mk2 parbuve
Nevēlējos veidot jaunu postu, tādēļ "piejautāšu" pie šī paša klāt.
kāds interkūleris labāk der mk2, varbūt ir kādam ko ieteikt? 4 golfa orīģinālais, izskatās, tā švaki pēc formām līdīs, kur nu vēl (mk4) oriģinālajā vietā. varbūt ir kāds labs risinājums? negribu graizīt nekādas plastmasas vai bleķus, lai tādu ieriktētu. vajadzīgs priekš 1.8t
aļikā tie piedāvājumi tādi.. nevar saprast, vai var ņemt, vai nē.
kāds interkūleris labāk der mk2, varbūt ir kādam ko ieteikt? 4 golfa orīģinālais, izskatās, tā švaki pēc formām līdīs, kur nu vēl (mk4) oriģinālajā vietā. varbūt ir kāds labs risinājums? negribu graizīt nekādas plastmasas vai bleķus, lai tādu ieriktētu. vajadzīgs priekš 1.8t
aļikā tie piedāvājumi tādi.. nevar saprast, vai var ņemt, vai nē.
-
- Posts: 9569
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 516 times
- Been thanked: 143 times
- Contact:
Re: Mk2 parbuve
Neaizmirsti ka mk2 arī ir divi varianti - lielais buferis zem sevis noteikti spēj paslēpt ko jūtami lielāku nekā mazā bufera apakšējais bleķis...
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
-
- Posts: 2948
- Joined: 11.12.2015, 18:45
- VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
- Has thanked: 192 times
- Been thanked: 238 times
- Contact:
Re: Mk2 parbuve
Internetos ir redzami ļoti daudz labi fmic setupi otrajos golfos.
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."
Re: Mk2 parbuve
Jau kādu labu laiku atpakaļ ir radusies ļoti neprātīga ideja no golf2 fwd uztaisīt golf syncro. Tīri tehniski kā to realizēt ir apmēram skaidrs. Nav ne jausmas, kā pareizi uztaisīt pārbūves projektu, lai visu apstiprina un es varu iziet TA?
-
- Posts: 178
- Joined: 03.07.2019, 08:51
- VW: mk2 1.8 20vt, A4 B7 TDI
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 10 times
- Contact:
Re: Mk2 parbuve
pārbūves likums - mašīnas virsbūves konstrukciju nedrīkst mainīt.
es gribētu uzbūvēt džettas limuzīnu. ir pat mateoriāls, bet arī tam es neredzu legālu veidu, kā to izdarīt.
teorētiski varētu, ja Tev būtu kāda pilnpiedziņas mk2 bundža, no kuras visu paņemt, bet, tāpat. lai precīzi pārliktu grīdas un visu skaisti sametinātu, prasītos to darīt virsbūves stendā, nevis garāžā vai mājas pagalmā.
es gribētu uzbūvēt džettas limuzīnu. ir pat mateoriāls, bet arī tam es neredzu legālu veidu, kā to izdarīt.
teorētiski varētu, ja Tev būtu kāda pilnpiedziņas mk2 bundža, no kuras visu paņemt, bet, tāpat. lai precīzi pārliktu grīdas un visu skaisti sametinātu, prasītos to darīt virsbūves stendā, nevis garāžā vai mājas pagalmā.
Re: Mk2 parbuve
Samaini grīdu un brauc uz skati!BiedrsMetinatajs wrote: ↑06.03.2020, 12:42Jau kādu labu laiku atpakaļ ir radusies ļoti neprātīga ideja no golf2 fwd uztaisīt golf syncro. Tīri tehniski kā to realizēt ir apmēram skaidrs. Nav ne jausmas, kā pareizi uztaisīt pārbūves projektu, lai visu apstiprina un es varu iziet TA?
Labāk gan uzzvani uz CSDD! Pajautā vai viņiem datos ir pieejama informācija par piedzinu! Ja nav, tad nevajadzētu būt problēmām!
Var jau arī pajautāt vai tā drīkst darīt! Ja saka, ka ne, tad samaini grīdu un brauc uz skati!
Sliktākajā gadījumā būs trases auto!
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest