Problēma ar karburatoru

Typ 19E, 1G2, 1983-1992
Post Reply
Kagors
Posts: 7
Joined: 20.12.2020, 14:38
VW: Golf2 1.6
Contact:

Problēma ar karburatoru

Post by Kagors » 22.01.2021, 18:45

Labdien,

Mēģinu savest kārtībā savu karburatoru, bet pagaidām bez panākumiem. Pirmā problēma ir tā, ka auksts viņš galīgi neiet. Pielaist var, bet ja uzdošu gāzi kamēr auksts motors slāpst nost. Lai varētu normāli uzsākt braukt vajag vismaz 10-15 minūtes gaidīt. Otrais ir tas, ka jaudas īsti nav, galīgi švaki iet un ja strauji ieber pedāli grīdā, tad baigi noraustās. Esmu jau bijis pie 2 meistariem, viens man čoku "itkā" sataisīja, otrs mainīja blīves un regulēja. Pēc otrā meistara pieskārina šķiet, ka mašīna iet pat sliktāk.

Karbis nav oriģinālais, vadi karājās un var redzēt, ka jābūt kam citam. Laikam oriģināli bijis 2EE. Motoram kods PN. Šodien izpētīju, ka kods atbilst Opel Kadeta karburatoram.

Jautājums sekojošs - vai ir vērts vēl čakarēties ap šo pašu karburatoru vai jēdzīgāk nopirkt 2EE, kas oriģināli paredzēts?

Image
Image
Image
Last edited by Kagors on 23.01.2021, 18:52, edited 1 time in total.

User avatar
JohnLV
Posts: 600
Joined: 12.06.2007, 23:15
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Rīga
Has thanked: 11 times
Been thanked: 22 times
Contact:

Re: Problēma ar karbutatoru

Post by JohnLV » 22.01.2021, 19:06

Jā, PN dzinējam nāca tikai un vienīgi Pierburg 2E-E (Ecotronic).
Nav saprotams, kas Tev tur ir tagad, jo neredz ne kodu, ne pašu karburatoru (gaisa filtra kaste priekšā).
Ja neuzsilis slāpst nost, tad var apskatīties, kā darbojas gaisa vārsts. Var piedot gāzi, un ar roku pavērt to vairāk vaļā, vai arī vairāk ciet. Tas palīdzēs saprast, kas dzinējam nepatīk, vai gaisa par daudz, vai par maz. Iespējams, ka silstot pārāk ātri, vai lēni atveras gaisa vārsts.
Golf 2, 1986, 1.6 EZ, Pierburg 2E2, automatic
Golf 2, 1990, 1.6 PN, Pierburg 2EE, automatic

Kagors
Posts: 7
Joined: 20.12.2020, 14:38
VW: Golf2 1.6
Contact:

Re: Problēma ar karbutatoru

Post by Kagors » 22.01.2021, 19:21

Pierburg 2E kods 9276976 OPEL

Vairāk bildes bez vāka varētu uztaisīt rīt.

User avatar
zipo93
Posts: 2291
Joined: 23.08.2012, 22:03
VW: Passat VR5 Syncro
Location: Līgatne
Has thanked: 150 times
Been thanked: 87 times
Contact:

Re: Problēma ar karbutatoru

Post by zipo93 » 22.01.2021, 20:39

2E-E diez vai tu gribēsi. Tā jau viņam nav ne vainas, bet pa šiem gadiem viņi visi ir pusbeigti un detaļas dabūt nereāli...
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1997.g. Audi A6 C5 2.8 Quattro Daily misen'
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1969.g. ЗАЗ-965A Tas nav auto, tas ir prikols

Līgatnes Vīna Darītava
Karošu Darbnīca

User avatar
JohnLV
Posts: 600
Joined: 12.06.2007, 23:15
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Rīga
Has thanked: 11 times
Been thanked: 22 times
Contact:

Re: Problēma ar karbutatoru

Post by JohnLV » 22.01.2021, 20:47

Pēc koda bildes var atrast. 9276976 = Pierburg 2E3, nācis uz Opel 1,3l / 55 kW / 75 PS dzinēja. Jocīgi, šāda jauda/zirgaspēki VW auto bija tikai uz 1,6l dzinējiem. Iespējams, šim 2E3 mazliet varētu nepatikt 1,6l tilpums.
Golf 2, 1986, 1.6 EZ, Pierburg 2E2, automatic
Golf 2, 1990, 1.6 PN, Pierburg 2EE, automatic

Kagors
Posts: 7
Joined: 20.12.2020, 14:38
VW: Golf2 1.6
Contact:

Re: Problēma ar karburatoru

Post by Kagors » 23.01.2021, 15:48

Kad iedarbina auto vārsts ir tāds pa pusei atvērts. Kad pietaisa ciet, tad slāpst nost. Dodot gāzi strauji virsū arī slāpst. Ja ļoti lēnām un mierīgi dod gāzi, tad dažreiz sanāk bez noslāpšanas noturēt apgriezienus.
Kādam nav kāds lieks 2EE? :D Vai arī kādu citu, kas draudzēsies ar PN motoru.

Image
Image
Image
Image

Kagors
Posts: 7
Joined: 20.12.2020, 14:38
VW: Golf2 1.6
Contact:

Re: Problēma ar karburatoru

Post by Kagors » 24.01.2021, 13:21

Update:
Vakar sapūtu ar wd40 un šodien karbis uzvedās nedaudz labāk. Gaisa vārsts no sākuma bija ciet un pirmo minūti ar aukstu motoru varēja gāzēt bez slāpšanas. Pēc tās minūtes atkal viss pa vecam, dodot gāzi atkal sāka slāpt nost. Vārsts ar laiku lēnām taisās vaļā, pieļauju, ka ar to viss kārtība

Kagors
Posts: 7
Joined: 20.12.2020, 14:38
VW: Golf2 1.6
Contact:

Re: Problēma ar karburatoru

Post by Kagors » 25.01.2021, 17:23

Piedāvā man šādu par 45 eiro. Kā jums šķiet?
Attachments
IMG-20210125-WA0002.jpg
IMG-20210125-WA0002.jpg (369.3 KiB) Viewed 369 times
IMG-20210125-WA0003.jpg
IMG-20210125-WA0003.jpg (213.52 KiB) Viewed 369 times
IMG-20210125-WA0004.jpg
IMG-20210125-WA0004.jpg (312.96 KiB) Viewed 369 times
IMG-20210125-WA0005.jpg
IMG-20210125-WA0005.jpg (240.48 KiB) Viewed 369 times

User avatar
JohnLV
Posts: 600
Joined: 12.06.2007, 23:15
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Rīga
Has thanked: 11 times
Been thanked: 22 times
Contact:

Re: Problēma ar karburatoru

Post by JohnLV » 25.01.2021, 18:18

Kagors wrote:
25.01.2021, 17:23
Piedāvā man šādu par 45 eiro. Kā jums šķiet?
027 129 015 G ir 2E-2, nāca uz EZ dzinējiem (1,6l / 55kW / 75PS) ar manuālo ātrumkārbu. Manuprāt, labākais variants, ja katalizators jau ir noņemts (PN bija tikai ar katalizatoru). Vēl vajadzēs zaļo retinājuma trauku, kas PN dzinējiem nebija, lai pareizi notiktu gaisa vārsta atvēršanās dzinēja uzsilšanas laikā.
Golf 2, 1986, 1.6 EZ, Pierburg 2E2, automatic
Golf 2, 1990, 1.6 PN, Pierburg 2EE, automatic

Kagors
Posts: 7
Joined: 20.12.2020, 14:38
VW: Golf2 1.6
Contact:

Re: Problēma ar karburatoru

Post by Kagors » 25.01.2021, 18:55

Un ja katalizators nav noņemts?
Par to zaļo trauku - tas nevarētu būt iemesls kāpēc man normāli neiet pašreizējais karbis? Viņam tāds nav vajadzīgs?

Paldies par atbildēm. Tiešām daudz noderīgas informācijas. 8)

User avatar
JohnLV
Posts: 600
Joined: 12.06.2007, 23:15
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Rīga
Has thanked: 11 times
Been thanked: 22 times
Contact:

Re: Problēma ar karburatoru

Post by JohnLV » 25.01.2021, 20:15

Kagors wrote:
25.01.2021, 18:55
Un ja katalizators nav noņemts?
Par to zaļo trauku - tas nevarētu būt iemesls kāpēc man normāli neiet pašreizējais karbis? Viņam tāds nav vajadzīgs?
Ar katalizatoru un 1,6l Golf 2 bija dzinējs RF (51kW / 72PS). Tam tas pats 2E-2 karburators, bet atšķiras daži elementi (sprauslas, utt). Kods 027 129 016 H priekš manuālās ātrumkārbas, un 027 129 016 P automātam.
Katalizatoru tēmā iedziļinājies neesmu, bet varianti, kāpēc tam vajadzīgs karburators ar atšķirīgiem parametriem, varētu būt divi - vai nu lai nodrošinātu mazākus izmešus, vai arī, lai nededzinātu katalizatoru.

2E-2 karburatoram ir divu pozīciju vakumpievads (pull-down), kas regulē gaisa vārsta stāvokli aukstam dzinējam. Palaižot aukstu dzinēju, tas atveras uz apmēram 2 mm (atkarīgs no dzinēja), un kad ir izsūkts gaiss no zaļā rezervuāra, tas atveras līdz apmēram 5 mm. Zaļais rezervuārs nodrošina laika aizturi starp 2 un 5 mm pozīcijām. Tālāk atvēršanos līdz vertikālam stāvoklim (RF līdz gandrīz vertikālam) veic bimetāla spirāle starta bundulī. Spirāli savukārt uzsilda gan elektrisks sildelements (nihroma stieple), gan dzesēšanas šķidrums, kas plūst caur palaišanas bunduļa vāciņu. Lai nodrošinātu vakumpievadam divas pozīcijas, tam nepieciešami 2 izvadi, no kuriem caur vienu tiek sūkts laukā gaiss, bet pie otra bieslēgts zaļais rezervuārs. Bez rezervuāra vēl ir nepieciešams vienvirziena vārsts (bundulīts, kuram viena puse balta, otra melna). Caur to tiek nodrošināta gaisa pieplūšana rezervuāram pēc dzinēja izslēgšanas, lai sistēmu sagatavotu jaunam aukstajam startam.

Savukārt 2E-3 karburatoram gaisa vārsta vakumpievadam ir tikai viens izvads, un starta brīdī tas nodrošina tikai vienu vārsta pozīciju, un tamdēļ zaļais rezervuārs 2E-3 nav paredzēts.
Golf 2, 1986, 1.6 EZ, Pierburg 2E2, automatic
Golf 2, 1990, 1.6 PN, Pierburg 2EE, automatic

Post Reply

Return to “vw Golf 2”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests