mk2 instrumentu paneļi

Typ 19E, 1G2, 1983-1992
Post Reply
User avatar
janis.lei
Posts: 93
Joined: 03.07.2019, 08:51
VW: mk2 1.8 20vt, A3 8L 1.9PD
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times
Contact:

mk2 instrumentu paneļi

Post by janis.lei » 09.04.2020, 11:34

varbūt kāds ir saskāries ar problēmu.
nomainīju instrumentu paneli no motometer ar spido un tacho uz vdo, kam ir arī mfa un momentānais degvielas patēriņš temperatūras rāditāja vietā. saliku vadus, izvilku dačikus un vakuma trubiņu, bet jaunais panelis smagi melo par ātrumu - 20+ km/h tahometrs vispār nestrādā un momentānā patēriņa bulta arī nav izkustējusies.
nomainīju pašu tacho pulksteni panelī uz motometer ar 8 iedaļām, jo tam iedaļu garumi sakrita ar jauno paneli, apgriezieni parādijās, bet mfa tāpat nerāda ne to meloto ātrumu, nedz arī momentānais patēriņš ir izkustējies no vietas.

ja piespraudu kasti atpakaļ pie donorauto, apgriezienus rāda korekti. ja savu oriģinālo kasti peispraudu pie donorauto, apgriezienus arī rādija korketi. par spidometra melošanu gan grūti teikt, jo kad svapoju kastes diži ar donoru nevizinājos.

vai šim "gudrajam" insturmentu panelim vēl kas atšķiras, vēl kaut kas nepieciešams, kas trūkst? kaut kas elektronikā? mašīnas ir CE1

User avatar
msh
Posts: 6564
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 227 times
Been thanked: 92 times
Contact:

Re: mk2 instrumentu paneļi

Post by msh » 09.04.2020, 12:57

Lai izkustētos no vietas patēriņa rādītāja bulta, vienam spidometra kontaktam jāpievada, neatceros, pluss laikam - jo neba tur tā bulta tāpat vien visu laiku kaut ko rāda, un ne jau prikola pēc tajā rādītājā ir upshift diode iekšā - mašīnā, kurā tas spidometrs nāca oriģināli, atradās relejs kurš to visu darīja, vadoties pēc ieplūdes spiediena slēdža, un pēc kārbas pārnesumu slēdža.

Pārējais izklausās pēc problēmām ar dažādām spidometra sastāvdaļām.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
janis.lei
Posts: 93
Joined: 03.07.2019, 08:51
VW: mk2 1.8 20vt, A3 8L 1.9PD
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times
Contact:

Re: mk2 instrumentu paneļi

Post by janis.lei » 09.04.2020, 14:25

ha, okay, liels paldies, jo atradu vēl 2 ekstra vadus šai sistēmai, bet man nav shēmas, kā tam visam jāstrādā. tad jāķeras pie donora un jāmeklē kārbas pārnesumu un ieplūdes spiediena slēdzis. mēģināšu iebakstīt iekšā šajā kastē arī motometer spidometru un skatīšos, vai tas lasa un lasās korekti.

pirms biju šai lietai pieķēries, domāju, ka šie "gudrie" paneļi slēdzas pie vadības bloka ar kaut kādiem arhaistiskiem paņēmieniem, bet pilnīgi parastam 1.8 karburatoram neko tādu nekur neatradu. izskatās, ka slikti meklēju

User avatar
zipo93
Posts: 2083
Joined: 23.08.2012, 22:03
VW: Passat VR5 Syncro
Location: Līgatne
Has thanked: 91 times
Been thanked: 65 times
Contact:

Re: mk2 instrumentu paneļi

Post by zipo93 » 09.04.2020, 18:59

janis.lei wrote:
09.04.2020, 14:25
ha, okay, liels paldies, jo atradu vēl 2 ekstra vadus šai sistēmai, bet man nav shēmas, kā tam visam jāstrādā. tad jāķeras pie donora un jāmeklē kārbas pārnesumu un ieplūdes spiediena slēdzis. mēģināšu iebakstīt iekšā šajā kastē arī motometer spidometru un skatīšos, vai tas lasa un lasās korekti.

pirms biju šai lietai pieķēries, domāju, ka šie "gudrie" paneļi slēdzas pie vadības bloka ar kaut kādiem arhaistiskiem paņēmieniem, bet pilnīgi parastam 1.8 karburatoram neko tādu nekur neatradu. izskatās, ka slikti meklēju
Patēriņa indikators darbojas šādi: 1.-4. robā, ja apgriezieni pārsniedz noteiktu vērtību (ja pareizi atceros, 2k rpm) un gāzes pedālis nav vienā no gala stāvokļiem (benzīnam laikam bija vakuuma slēdži motortelpā) - deg bulta, ka jāpārslēdzas. Ieliekot 5. robā (kārbā jābūt "atpakaļgaitas slēdzim" ar 5. ātruma slēdzi) , sāk darboties momentānā patēriņa rādītājs. To visu kontrolē relejs Nr. 5 (agrākiem modeļiem laikam bija Nr. 4)

Par problēmām ar tahometru - mistika, jo visiem Mk2 tahometri ir savsarpēji apmaināmi

Spidometrs var melot, ja atšķiras zobrati kārbā. Tas gan, man šķiet, attiecās uz kaut kādiem 1.3 vs 1.8 spidometriem... :?

Ā un ja kas, tad Mk2 ātruma signāls (VSS) tiek ņemts no spidometra, tā kā, ja tas rāda nepareizi, tad viss pārējais MFA arī darbosies nepareizi.
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1997.g. Audi A6 C5 2.8 Quattro Daily misen'
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1969.g. ЗАЗ-965A Tas nav auto, tas ir prikols

Līgatnes Vīna Darītava
Karošu Darbnīca

User avatar
msh
Posts: 6564
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 227 times
Been thanked: 92 times
Contact:

Re: mk2 instrumentu paneļi

Post by msh » 10.04.2020, 09:44

zipo93 wrote:
09.04.2020, 18:59
Par problēmām ar tahometru - mistika, jo visiem Mk2 tahometri ir savsarpēji apmaināmi

Spidometrs var melot, ja atšķiras zobrati kārbā. Tas gan, man šķiet, attiecās uz kaut kādiem 1.3 vs 1.8 spidometriem... :?

Ā un ja kas, tad Mk2 ātruma signāls (VSS) tiek ņemts no spidometra, tā kā, ja tas rāda nepareizi, tad viss pārējais MFA arī darbosies nepareizi.
Kā jau teicu - viņa problēmas velk uz problēmām ar attiecīgajiem mezgliem. Starpība starp 935-to un 950-to spidometru ir kaut kādi 5 kmph.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
msh
Posts: 6564
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 227 times
Been thanked: 92 times
Contact:

Re: mk2 instrumentu paneļi

Post by msh » 10.04.2020, 09:48

janis.lei wrote:
09.04.2020, 14:25
ha, okay, liels paldies, jo atradu vēl 2 ekstra vadus šai sistēmai, bet man nav shēmas, kā tam visam jāstrādā. tad jāķeras pie donora un jāmeklē kārbas pārnesumu un ieplūdes spiediena slēdzis. mēģināšu iebakstīt iekšā šajā kastē arī motometer spidometru un skatīšos, vai tas lasa un lasās korekti.

pirms biju šai lietai pieķēries, domāju, ka šie "gudrie" paneļi slēdzas pie vadības bloka ar kaut kādiem arhaistiskiem paņēmieniem, bet pilnīgi parastam 1.8 karburatoram neko tādu nekur neatradu. izskatās, ka slikti meklēju
VAG SSP 37 ir šīs sistēmas apraksts. Pārnesumu slēdzis ir specifisks, liels slēdzis kārbā, kāda esamību atbalsta tikai vecās 020-tās kārbas. Tā kā man golfā ir CHD kārba, tad man vienkārši ir viens spidometra kontakts [iekš a2resource var atrast spidometra izvadu sarakstu] piemests pie masas un rādītājs darbojas visu laiku. Upshift diode gan jau kādreiz tiks pieslēgta pie vemša... :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

Post Reply

Return to “vw Golf 2”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest