Eļlas lampiņa

Typ 19E, 1G2, 1983-1992
Post Reply
Bobiks
Posts: 20
Joined: 03.02.2019, 22:08
VW: Golf, pats plikākais.
Has thanked: 6 times
Been thanked: 0
Contact:

Eļlas lampiņa

Post by Bobiks » 09.03.2019, 18:21

Šodien pa ilgiem laikiem beidzot izkustināju savu mk2 1.6 EZ. Napatīkams pārsteigums radās, kad pēc pāris minūtēm iedegas un uzsāk bļaušanu eļļas lampiņa. Eļļa motorā ir, pat vēl nedaudz par daudz, vēl no iepriekšējā saimnieka. Varbūt kads zin iemeslu? Vai varētu būt, ka eļļas spiediens ir pa zemu?

Paldies! :thumbs:
Labos draugos ar ruslanu no ziemas sāļu dzimtas.

User avatar
Миша
Posts: 1867
Joined: 07.05.2010, 09:57
Location: Universe
Has thanked: 0
Been thanked: 9 times
Contact:

Re: Eļlas lampiņa

Post by Миша » 09.03.2019, 19:14

Ella varetu but pilna ar benzinu,no turienes ari lielaks limenis un slikts dpiediens.
Nomajni ellu un megini vel reiz.
These users thanked the author Миша for the post:
Bobiks (10.03.2019, 12:03)
Power is nothing withoutImage
Image

User avatar
msh
Posts: 3974
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 90 times
Been thanked: 47 times
Contact:

Re: Eļlas lampiņa

Post by msh » 09.03.2019, 23:19

Pirms eļļas maiņas [ja vien nav mērķis noteikti to nomainīt] var vienkārši uz pirkstiem pačamdīt eļļas biezumu, varbūt vaina nav tur - nu un vēl vēlams pārbaudīt abu devēju vadus, varbūt tam kas galvas galā vads notrūcis - un vēl teorētiski pastāv zināma varbūtība ka tā platīte kas izveic eļļas un dzeses brīdinājuma funkcijas, gļuko...
These users thanked the author msh for the post:
Bobiks (10.03.2019, 12:03)
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
Awkid
Posts: 84
Joined: 08.11.2017, 13:56
VW: Golf mk2 (2E digifant)
Has thanked: 1 time
Been thanked: 0
Contact:

Re: Eļlas lampiņa

Post by Awkid » 10.03.2019, 14:45

Ar šo vienreiz saskāros, esot gaitā sāka bļaut. Devējam vads bija nokritis.

Bobiks
Posts: 20
Joined: 03.02.2019, 22:08
VW: Golf, pats plikākais.
Has thanked: 6 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Eļlas lampiņa

Post by Bobiks » 23.03.2019, 22:18

Tātad, pēc eļļas maiņas, situācija nav mainījusies, lampulis atsāk savu kliedzienu laiciņu pēc starta.
Jautājums: Vai ir iespējams, ka eļļas filtrs ir ciet, un traucē eļļas plūsmai, kas rezultējas zemākā spiedienā?

Paldies! Kaut vai ja tikai izlasiji :)
Labos draugos ar ruslanu no ziemas sāļu dzimtas.

User avatar
Marisio
Moderators
Posts: 7650
Joined: 25.12.2007, 21:28
VW: VW Golf1, VW Lupo,
Location: Rīgas raj.
Has thanked: 4 times
Been thanked: 15 times
Contact:

Re: Eļlas lampiņa

Post by Marisio » 23.03.2019, 22:43

Bobiks wrote:
23.03.2019, 22:18
Tātad, pēc eļļas maiņas, situācija nav mainījusies, lampulis atsāk savu kliedzienu laiciņu pēc starta.
Jautājums: Vai ir iespējams, ka eļļas filtrs ir ciet, un traucē eļļas plūsmai, kas rezultējas zemākā spiedienā?

Paldies! Kaut vai ja tikai izlasiji :)
Pag, tu nomainīji eļļu, bet filtru nē ?

Ja ir iespēja, tad pārbaudi mehāniski, vai ir spiediens. Ja tāda iespēja nav, tad skaties vadus un pašus spiediena devējus.

p.s manam mk1 arī tas pats parādijās pēc pāris gadu nekustināšanas.

Bobiks
Posts: 20
Joined: 03.02.2019, 22:08
VW: Golf, pats plikākais.
Has thanked: 6 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Eļlas lampiņa

Post by Bobiks » 24.03.2019, 15:46

Tātad, pēc filtra maiņas situācija identiska.
Paraustot vadus, uzzināju, ka par problēmu ziņo dačiks tieši virs eļļas filtra, kā arī lampiņas iespīdēšanās notiek pie ~ 3500 rpm.
Interesanti, ka uzreiz pēc tam noslāpējot un iedarbinot, viss ir kārtībā, līdz tiem pašiem 3500 rpm vai x minūtēm.
Labos draugos ar ruslanu no ziemas sāļu dzimtas.

User avatar
Kavacky
Posts: 4848
Joined: 16.09.2008, 20:32
VW: GTI TDI 20 Jahre
Has thanked: 18 times
Been thanked: 32 times
Contact:

Re: Eļlas lampiņa

Post by Kavacky » 24.03.2019, 20:21

Ir 2 spiediena devēji - viens zemiem apgriezieniem un mazāku minimālo spiedienu, otrs augstiem un lielāku minimālo.

Značit, atmetot liekas cerības, tev spiediens kaut kāds ir, bet par maz.

Var jau, protams, skaitīt pātarus un mainīt visu pēc kārtas, cerot, ka tā lampiņa nodzisīs un pīkstulis nesāks gaudot, bet reāli ir jānomēra spiediens fiziski, tad viss būs skaidrs.
Image

Post Reply

Return to “vw Golf 2”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest