CE2 drošinātāju kastes pārkonfigurēšana

Wiring | Electronics
Forum rules
Uzsākot jaunu tēmu:

1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".

2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
Post Reply
User avatar
arniks8
Posts: 5584
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 127 times
Been thanked: 256 times
Contact:

CE2 drošinātāju kastes pārkonfigurēšana

Post by arniks8 » 18.05.2021, 18:20

Kā ir ar kontaktiem drošinātāju kastē, tie ir veidoti konkrētam strāvas stiprumam vai arī ir veidoti ar rezervi un var panest vairāk? G2 štekerim 4. pins ir piesaistīts 15. drošinātājam, kas standartā ir 10A, respektīvi vai neradīsies problēmas ieliekot 15A vai 20A drošinātāju priekš, piemēram, spolēm vai sprauslām. Var, protams, uzlikt releju, bet šādi būtu ērtāk.
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
Миша
Posts: 1949
Joined: 07.05.2010, 09:57
Location: Universe
Has thanked: 1 time
Been thanked: 11 times
Contact:

Re: CE2 drošinātāju kastes pārkonfigurēšana

Post by Миша » 19.05.2021, 07:45

Problemam nevajadzetu but.
Power is nothing withoutImage
Image

User avatar
janis.lei
Posts: 148
Joined: 03.07.2019, 08:51
VW: mk2 1.8 20vt, A4 B7 TDI
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: CE2 drošinātāju kastes pārkonfigurēšana

Post by janis.lei » 19.05.2021, 14:21

biežākais, kas dega nost vecajiem brīnumiem bija gaismas slēdzis. un tas arī, kaut kā vairāk uz audi 80 novērots, golfiem tikai dzirdēts, ka cilvēki, aiz uztraukuma liek relejus virsū.

User avatar
msh
Posts: 7531
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 325 times
Been thanked: 115 times
Contact:

Re: CE2 drošinātāju kastes pārkonfigurēšana

Post by msh » 19.05.2021, 18:17

Nu jau tu aizrāvi pilnīgā beztēmā, runa ir par drošinātāju kasti. Un golfiem relejus liek jo grib kaut ko saskatīt uz ceļa; B3 pastētes drošinātāju kastes modularitāte nozīmē šausmīgi lielu tievu vadu metrāžu lukturu ķēdē.
arniks8 wrote:
18.05.2021, 18:20
Kā ir ar kontaktiem drošinātāju kastē, tie ir veidoti konkrētam strāvas stiprumam vai arī ir veidoti ar rezervi un var panest vairāk? G2 štekerim 4. pins ir piesaistīts 15. drošinātājam, kas standartā ir 10A, respektīvi vai neradīsies problēmas ieliekot 15A vai 20A drošinātāju priekš, piemēram, spolēm vai sprauslām. Var, protams, uzlikt releju, bet šādi būtu ērtāk.
Kāds ir tas pamatojums tam visam? Sprauslas nekad mūžā caur to kontaktu neviens nebaros, priekš spolēm ir domāts bezdrošinātāja G1/4.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
arniks8
Posts: 5584
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 127 times
Been thanked: 256 times
Contact:

Re: CE2 drošinātāju kastes pārkonfigurēšana

Post by arniks8 » 19.05.2021, 20:08

msh wrote:
19.05.2021, 18:17
Kāds ir tas pamatojums tam visam? Sprauslas nekad mūžā caur to kontaktu neviens nebaros, priekš spolēm ir domāts bezdrošinātāja G1/4.
Vadiem ko pielāgoju oriģināli sprauslas, spoles, N75 un maf ir katrs ar savu drošinātāju, tā kā no rūpnīcas tas ir bijis paredzēts, tad tā arī plānoju atstāt. Pašā kastē ir ērtāk to integrēt, nevis atsevišķi likt releju ar drošinātāju virs kastes.
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
zipo93
Posts: 2323
Joined: 23.08.2012, 22:03
VW: Passat VR5 Syncro
Location: Līgatne
Has thanked: 161 times
Been thanked: 89 times
Contact:

Re: CE2 drošinātāju kastes pārkonfigurēšana

Post by zipo93 » 19.05.2021, 21:57

Gan jau nenodegs, bet pēc loģikas spriežot it kā kāpēc rūpnīcā taisīt kastei celiņus uz 20A priekš 10A slodzes, liekas izmaksas...

Nav obligāti jāliek relejs, eksistē OEM papildus drošinātāju bloki, ko var uzkabināt uz kastes tāpat kā papildus relejus.

Image
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1997.g. Audi A6 C5 2.8 Quattro Daily misen'
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1969.g. ЗАЗ-965A Tas nav auto, tas ir prikols

Līgatnes Vīna Darītava
Karošu Darbnīca

User avatar
msh
Posts: 7531
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 325 times
Been thanked: 115 times
Contact:

Re: CE2 drošinātāju kastes pārkonfigurēšana

Post by msh » 20.05.2021, 01:30

arniks8 wrote:
19.05.2021, 20:08
Vadiem ko pielāgoju oriģināli sprauslas, spoles, N75 un maf ir katrs ar savu drošinātāju, tā kā no rūpnīcas tas ir bijis paredzēts, tad tā arī plānoju atstāt. Pašā kastē ir ērtāk to integrēt, nevis atsevišķi likt releju ar drošinātāju virs kastes.
Tas par ko - 1.8T likšanu iekš pastētes? Nu, es parasti rīkojos otrādi, pa "ieliekamās lietas jāpielāgo mašīnai, nevis mašīna ieliekamajām lietām" tēmu - paskatos shēmās kā līdzīga motora vadība ir tikusi izveikta attiecīgajā virsbūvē un attiecīgi arī rīkojos, nevis bez īpaša pamatojuma cenšos ieviest cita modeļa elektriskos risinājumus mašīnā, kurai elektrosistēma savos pamatos ir stipri savādāka. Šajā konkrētajā gadījumā pētītu ABF/AAA shēmas.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
mdz
Posts: 1615
Joined: 22.02.2019, 02:10
VW: 1.8T
Has thanked: 39 times
Been thanked: 142 times
Contact:

Re: CE2 drošinātāju kastes pārkonfigurēšana

Post by mdz » 20.05.2021, 10:13

Tur ir 4 barošanas, no kurām divas iet caur sūkņa releju. Iemet kādu vr6 un/vai digifanta shēmu no tā pasāta, paskatīšos. VW vadus neesmu taisijis, bet negribu ticēt, ka tur ir kautkas kardināli savādāks kā Audi.
Viena lieta, tas 1.8 katru spoli un sprauslu darbina atsevišķi, attiecīgi pietiek ar tievākiem vadiem nekā dzinējiem, kam ir viena spole uz diviem cilindriem, vai reizē strādā visas sprauslas.

User avatar
janis.lei
Posts: 148
Joined: 03.07.2019, 08:51
VW: mk2 1.8 20vt, A4 B7 TDI
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: CE2 drošinātāju kastes pārkonfigurēšana

Post by janis.lei » 20.05.2021, 11:27

ja runa ir par motora swapu uz jaunāku, tad jā, aizšāvu greizi ar saviem komentāriem.
ja liek, piem 1.8 t, tad jā, kā MSH raksta, mazāk graizīt oriģinālo un pielāgot svapojamo. es piedāvātu izveidot tā, kā ražotājs paredzējis. 1.8t ir degvielas relejs, kas palaiž motora vadības bloku, sūkni, spoles, sprauslas, dod strāvu arī zondēm. piedāvātu oriģinālo pasāta kasti daudz neaiztikt, izveidot jaunu degvielas releju ar drošinātājiem, nobarot to ar pastāvīgu plusu, iedot aizdedzi un gatavs - motors darbojas. šādi es diviem swapiem esmu uztaisījis. un jauno releju ar tiltiņu uzlikt virs drošinātāju kastes, var saspraust jau norādītajos pinos, kur paredzēts likt papildus drošina'tājus un relejus

User avatar
arniks8
Posts: 5584
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 127 times
Been thanked: 256 times
Contact:

Re: CE2 drošinātāju kastes pārkonfigurēšana

Post by arniks8 » 20.05.2021, 11:38

mdz wrote:
20.05.2021, 10:13
Tur ir 4 barošanas, no kurām divas iet caur sūkņa releju. Iemet kādu vr6 un/vai digifanta shēmu no tā pasāta, paskatīšos. VW vadus neesmu taisijis, bet negribu ticēt, ka tur ir kautkas kardināli savādāks kā Audi.
Viena lieta, tas 1.8 katru spoli un sprauslu darbina atsevišķi, attiecīgi pietiek ar tievākiem vadiem nekā dzinējiem, kam ir viena spole uz diviem cilindriem, vai reizē strādā visas sprauslas.
CE2 sūkņa relejs tikai sūkni palaiž, tam nevar neko pielikt klāt. Te var redzēt vairāk kā shēmā http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html

VR6 shēma
3b2aaaecu95.pdf
(248.82 KiB) Downloaded 10 times
janis.lei wrote:
20.05.2021, 11:27
ja runa ir par motora swapu uz jaunāku, tad jā, aizšāvu greizi ar saviem komentāriem.
ja liek, piem 1.8 t, tad jā, kā MSH raksta, mazāk graizīt oriģinālo un pielāgot svapojamo. es piedāvātu izveidot tā, kā ražotājs paredzējis. 1.8t ir degvielas relejs, kas palaiž motora vadības bloku, sūkni, spoles, sprauslas, dod strāvu arī zondēm. piedāvātu oriģinālo pasāta kasti daudz neaiztikt, izveidot jaunu degvielas releju ar drošinātājiem, nobarot to ar pastāvīgu plusu, iedot aizdedzi un gatavs - motors darbojas. šādi es diviem swapiem esmu uztaisījis. un jauno releju ar tiltiņu uzlikt virs drošinātāju kastes, var saspraust jau norādītajos pinos, kur paredzēts likt papildus drošina'tājus un relejus
Man ne pārāk patīk likt virs kastes releju blokus, ērtāk kaut ko darīt tur ja visi vadi iet uz štekeri.
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
mdz
Posts: 1615
Joined: 22.02.2019, 02:10
VW: 1.8T
Has thanked: 39 times
Been thanked: 142 times
Contact:

Re: CE2 drošinātāju kastes pārkonfigurēšana

Post by mdz » 20.05.2021, 14:33

Uz ātro paskrēju cauri tiem papīriem, izskatās ideja pilnīgi tāda pati kā Audi, kam provodku var uztaisīt pilnīgi neko negriežot mašīnas pusē un oriģinālā dzinēja pravodkas štekerus uzlodējot pie attiecīgajiem 1.8t vadiem, kā rezultātā sanāk saspraužama pod-oem pravodka. Vakarā paskatīšos sīkāk no datora.
Sūkņa relejs jā, izskatās, ka ir ar vienu izejas spaili, bet tālāk kastē sadalās un iziet laukā vairākos punktos. No viņa parasti barojas sprauslas un/vai vārsti, zondes apsilde. Vadības bloks gan nē, tas viņu tikai saslēdz.
No kura dzinēja ir vadība?

User avatar
arniks8
Posts: 5584
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 127 times
Been thanked: 256 times
Contact:

Re: CE2 drošinātāju kastes pārkonfigurēšana

Post by arniks8 » 20.05.2021, 14:49

aeb, motronic 3.2.
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
mdz
Posts: 1615
Joined: 22.02.2019, 02:10
VW: 1.8T
Has thanked: 39 times
Been thanked: 142 times
Contact:

Re: CE2 drošinātāju kastes pārkonfigurēšana

Post by mdz » 22.05.2021, 22:30

Par pamatu ņemot to vr6 shēmu sanāk apmēram tā:
Aizdedze (spoles, vadības bloks) G1/4
Sprauslas G1/8
Vārsti, zondes apsilde G2/8
Pastāvīgā barošana G2/9 vai Y/1
Vadu šķērsgriezumi pēc 1.8 shēmas.
AEB.pdf
(1.81 MiB) Downloaded 7 times

Post Reply

Return to “Elektrība | Elektronika”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest