Mk2 no 4x100 uz 5x100 piekares upgrade.

Suspension | Wheels | Tires
Forum rules
Uzsākot jaunu tēmu:

1. Precīzi nodefinē tēmas nosaukumu. Kurai markai, kas nedarbojas un kas notika. Piemēram, ja tev ir pazudis apgaismojums instrumentu panelī, tad nosaukums sastāvēs no vw markas un sērijas "Golf Mk2", tālāk - kādam priekšmetam/kurā vietā un kāda problēma. Tātad nosaukums būs "Golf Mk2 instrumentu panelim pazuda apgaismojums". Nevis "instrumentu panelis".

2. Lai iegūtu konstruktīvu atbildi - ir jābūt konstruktīvam problēmas raksturojumam/aprakstam. Konstruktīvam, nevis referāta formas atstāstam.
User avatar
arniks8
Posts: 4597
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 103 times
Been thanked: 168 times
Contact:

Re: Mk2 no 4x100 uz 5x100 piekares upgrade.

Post by arniks8 » 30.06.2020, 13:56

msh wrote:
30.06.2020, 12:44
Šis tāds muļķīgs variants - tilts ar trumuļiem būs kāds no švakākajiem tiltiem - labāk atrast mk2 vai toledo tiltu ar diskotēkas bremzēm.



B3 pastēti ar piecām skrūvēm būs grūti atrast, jo B3 pastētē ar 5 skrūvēm nāca tikai VR6, bez tam, tur tam piecu skrūvju izpildījumam priekšā kaut kas atšķīrās no mk3/B4/corrado izpildījuma, tik neatceros kas. Pie noteikuma ka aizmugurē jau ir diski, ir tikai jāuzliek piecu skrūvju bremžu diski un tas arī viss.
Ne obligāti, man bija biezais tilts, labāks ir tikai tilts ar stabilizatoru
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?
Image

User avatar
mdz
Posts: 996
Joined: 22.02.2019, 02:10
Has thanked: 22 times
Been thanked: 81 times
Contact:

Re: Mk2 no 4x100 uz 5x100 piekares upgrade.

Post by mdz » 30.06.2020, 15:28

Tipiski, "man teica, viņam teica". :lol:
Man pašam ir divi auto ar "neatbilstošu skrūvju skaitu" un uz sitiena vel kādus 10 atceros. Nevienam nekad nekas.

User avatar
msh
Posts: 6874
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 248 times
Been thanked: 97 times
Contact:

Re: Mk2 no 4x100 uz 5x100 piekares upgrade.

Post by msh » 30.06.2020, 17:35

arniks8 wrote:
30.06.2020, 13:56
Ne obligāti, man bija biezais tilts, labāks ir tikai tilts ar stabilizatoru
Tas jau arī ir no švakajiem - un tas tavs tilts ar pastiprinājumiem tev bija jo tev ir džeta :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
arniks8
Posts: 4597
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 103 times
Been thanked: 168 times
Contact:

Re: Mk2 no 4x100 uz 5x100 piekares upgrade.

Post by arniks8 » 30.06.2020, 17:56

No motora atkarīgs
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?
Image

User avatar
msh
Posts: 6874
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 248 times
Been thanked: 97 times
Contact:

Re: Mk2 no 4x100 uz 5x100 piekares upgrade.

Post by msh » 30.06.2020, 18:20

Jā, arī no motora - bet arī no tā vai golfs, vai džeta. Teiksim, priekšējais stabilizatora stienis golfā nāca tikai 1.8 un 1.6 TD - džetai tas pats aprīkojums nāca vienu līmeni zemākiem motoriem, attiecīgi 1.6 benzīnniekiem arī stienis bija.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
whappshh
Posts: 64
Joined: 10.01.2016, 17:19
VW: Golf MK3 1.9TD
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mk2 no 4x100 uz 5x100 piekares upgrade.

Post by whappshh » 30.06.2020, 23:50

Tā kā mk2 un mk3 ir var teikt tas pats,tad padalīšos ar info,moška kaut kas noderēs. Pats mk3 liku no 4x100 256mm uz 5x100 288mm bremzes. Pusass garumi nedaudz atšķīrās daži mm tur,bet braukt mierīgi varēja,bet tās arī mainīju. Stupicas galā granātas zobu daudzums arī atšķirās. Pats visu kitu vairāk vai mazāk ņēmu no b4 passat. Plaukti arī vajadzīgi no vr6,jo rats ar jaunajām stupicām bija tuvāk durvīm nekā pr. buferim t.i. rats nebija centrā. Kaut kāds joks arī bija ar lodbalstiem plauktos,vecajiem plauktiem bija savādāks nekā vr6. Aizmugurē uzkabināju visu uz esošā tilta,tilts bija uz trumuļiem. Vajadzēja asis,aizsargus,troses,gultņi aizmugurē tie paši. Tas tā,lielos vilcienos.

User avatar
Kavacky
Posts: 5004
Joined: 16.09.2008, 20:32
VW: GTI TDI 20 Jahre
Has thanked: 52 times
Been thanked: 46 times
Contact:

Re: Mk2 no 4x100 uz 5x100 piekares upgrade.

Post by Kavacky » 03.07.2020, 08:37

Lodbalstu triks ir tāds, ka parastie ir taisni:

parasts.jpg
parasts.jpg (25.05 KiB) Viewed 117 times

Bet VR6 ar šauru leņķi:

vr6.jpg
vr6.jpg (23.95 KiB) Viewed 117 times
Image

User avatar
zipo93
Posts: 2117
Joined: 23.08.2012, 22:03
VW: Passat VR5 Syncro
Location: Līgatne
Has thanked: 101 times
Been thanked: 69 times
Contact:

Re: Mk2 no 4x100 uz 5x100 piekares upgrade.

Post by zipo93 » 13.07.2020, 06:46

1998.g. VW Passat VR5 Syncro Sievai
1997.g. Audi A6 C5 2.8 Quattro Daily misen'
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1969.g. ЗАЗ-965A Tas nav auto, tas ir prikols

Līgatnes Vīna Darītava
Karošu Darbnīca

nolimits
Posts: 34
Joined: 04.03.2015, 23:33
VW: Golf
Has thanked: 4 times
Been thanked: 3 times
Contact:

Re: Mk2 no 4x100 uz 5x100 piekares upgrade.

Post by nolimits » 14.07.2020, 18:11

mdz wrote:
30.06.2020, 15:28
Tipiski, "man teica, viņam teica". :lol:
Man pašam ir divi auto ar "neatbilstošu skrūvju skaitu" un uz sitiena vel kādus 10 atceros. Nevienam nekad nekas.
Nav ko zīlēt ko viens teicis. Veram vaļā Ministru kabineta 2004. gada 17. augusta noteikumi Nr. 725 "Transportlīdzekļu pārbūves noteikumi",

Es personīgi domāju, ka skrūvju caurumu skaits nav pārbūve, jo nemainās transportlīdzekļa uzskaites tehniskie dati vai galvenie konstruktīvie parametri, bet plauktu un tilta maiņa var būt arī neatļauta pārbūve.

Skatāmies 9.3. un 9.4. punktus.

Ja plauktu maiņa ir izmaiņa balstiekārtas konstrukcijā, tad tas ir aizliegts, un otrādi, ja plaukta maiņa nav uzskatāma par izmaiņu baltiekārtas konstrukcijā, tad tas ir atļauts. Nevaru absolūti precīzi noteikt, bet es tomēr domāju, ka balstiekārtas konstrukcija mainot plauktu uz platāku netiek izmainīta.

Tilta maiņa no mk2 uz mk3 nav atļauta, ja vien tie nav tādi paši. Kaut arī abi tilti ir saderīgi, nekad neizdosies nevienam ieskaidrot, ka mk3 tiltu uzstādīšanu mk2 paredz izgatavotājs. Cits jautājums vai vispār kāds inspektors ejot apskati spēj tos tiltus nesaliekot blakus atšķirt.

Un pēdējais, var vienkārši piezvanīt uz csdd un paprasīt kā ir, lai negadās vilšanās, ka viss jāpārtaisa atpakaļ uz 4 skrūvēm.

Post Reply

Return to “Piekare | Diski | Riepas”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest