JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V

User avatar
Bobiks
Posts: 933
Joined: 03.02.2019, 22:08
VW: zaļonka
Location: CaBlox
Has thanked: 158 times
Been thanked: 61 times
Contact:

Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V

Post by Bobiks » 31.07.2021, 15:42

JackalEar wrote:
31.07.2021, 14:56
Paldies, bet - quotojot media links pazūd :p
Mana vaina :wallbash:

[youtube]www.youtube.com/watch?v=TkCufiqrIk4[/youtube(kvadrātiekava)
Brūnie saloni ir mana vājība

User avatar
JackalEar
Posts: 250
Joined: 14.02.2021, 21:21
VW: Vw golf mk2 gti 16v
Has thanked: 38 times
Been thanked: 26 times
Contact:

Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V

Post by JackalEar » 31.07.2021, 17:32

Nu, ko, epopejā ar vadiem viss top puslīdz skaidrs, izņemot vienu...
Image
Šim štekerim viens vads ņem masu, otrs nav nekur citur sazvanāms, bet trešais ved...
...uz spidometru un uz centra konsoli, pie tam oem izpildījumā līdz nokniebtiem galiem.

Līdz ar to es nevienā shēmā nevaru atrast, jo viņš man nevienā galā nav pieslēgts.
Varētu būt pārnesuma sensors, varētu būt automātiskās kārbas pārnesumu sensors /indikators, varētu būt kaut kas priekš VDO (pārējie vadi priekš tā arī atradās).

User avatar
JohnLV
Posts: 628
Joined: 12.06.2007, 23:15
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Rīga
Has thanked: 12 times
Been thanked: 25 times
Contact:

Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V

Post by JohnLV » 31.07.2021, 20:25

JackalEar wrote:
31.07.2021, 13:16
Nemāku ielikt video kā video, bet - mācības funkcijas spidometram strādā.
Kāpēc laukā -40℃? Spārnā zem bampera (kreisajā pusē) temperatūras devējs ir?
JackalEar wrote:
31.07.2021, 17:32
Šim štekerim viens vads ņem masu, otrs nav nekur citur sazvanāms, bet trešais ved...
...uz spidometru un uz centra konsoli, pie tam oem izpildījumā līdz nokniebtiem galiem.
Līdz ar to es nevienā shēmā nevaru atrast, jo viņš man nevienā galā nav pieslēgts.
Varētu būt pārnesuma sensors, varētu būt automātiskās kārbas pārnesumu sensors /indikators, varētu būt kaut kas priekš VDO (pārējie vadi priekš tā arī atradās).
Pie kāda kontakta kāda vadu krāsa?
Golf 2, 1986, 1.6 EZ, Pierburg 2E2, automatic
Golf 2, 1990, 1.6 PN, Pierburg 2EE, automatic

User avatar
JackalEar
Posts: 250
Joined: 14.02.2021, 21:21
VW: Vw golf mk2 gti 16v
Has thanked: 38 times
Been thanked: 26 times
Contact:

Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V

Post by JackalEar » 31.07.2021, 20:35

JohnLV wrote:
31.07.2021, 20:25
Kāpēc laukā -40℃? Spārnā zem bampera (kreisajā pusē) temperatūras devējs ir?
Ir. Video uzņemšanas laikā nebija vēl "atrasts", gribēju pārliecināties par MFA darbības spēju. Pieslēdzu sensoru, rādīja 23 celsija grādus.
JohnLV wrote:
31.07.2021, 20:25

Pie kāda kontakta kāda vadu krāsa?
Vidējais zils ar baltu, malējie brūns un melns ar baltu.

User avatar
JackalEar
Posts: 250
Joined: 14.02.2021, 21:21
VW: Vw golf mk2 gti 16v
Has thanked: 38 times
Been thanked: 26 times
Contact:

Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V

Post by JackalEar » 01.08.2021, 11:36

JackalEar wrote:
31.07.2021, 17:32
Nu, ko, epopejā ar vadiem viss top puslīdz skaidrs, izņemot vienu...
Image
Šim štekerim viens vads ņem masu, otrs nav nekur citur sazvanāms, bet trešais ved...
...uz spidometru un uz centra konsoli, pie tam oem izpildījumā līdz nokniebtiem galiem.

Līdz ar to es nevienā shēmā nevaru atrast, jo viņš man nevienā galā nav pieslēgts.
Varētu būt pārnesuma sensors, varētu būt automātiskās kārbas pārnesumu sensors /indikators, varētu būt kaut kas priekš VDO (pārējie vadi priekš tā arī atradās).
Atradu 8)
https://www.clubgti.com/forums/index.ph ... ss.286614/

Image



PAPILDINĀTS: pēc csdd nobraukuma, iespējams, redzams moments, kad spidometrs nomainīts.
Image

63 000 km gadā varbūt nav tik nereāli nobraukt, bet maz ticams.

User avatar
JohnLV
Posts: 628
Joined: 12.06.2007, 23:15
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Rīga
Has thanked: 12 times
Been thanked: 25 times
Contact:

Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V

Post by JohnLV » 01.08.2021, 16:12

JackalEar wrote:
01.08.2021, 11:36
Atradu 8)
Image
Tur runa ir par CE2. CE1 variantā ātruma devēja spraudnim krāsas ir identiskas, bet tālāk savienojums atšķiras. Ātruma devēja signāla vads balts/zils neiet caur relejbloku. Tas aiziet uz dzeltenīgi baltā četrkontaktu spraudņa kontaktu 1:

Image Image


Spraudņa otra puse redzama kopainas foto ar detaļas numuru 191 905 899. No šī spraudņa kontakta 1 iznāk divi vadi balts/zils, no kuriem viens aiziet uz Digifiz sprauņa WL kontaktu 7 (Digital speed sensor), bet otrs caur lielā melnā caurejošā spraudņa kontaktu 18 uz radio četrkontaktu spraudņa kontaktu 4, kas domāts GALA sistēmai (automātiski palielina magnetolas skaļumu pie lielāka ātruma).

Image Image Image Image


Vēl, lielajā kabeļbuntē parasti ir ar izolācijas lenti pietīts plakans, balts, 8-kontaktu spraudnis (kopainas foto tas redzams pietīts, ar kodu 321 971 946). Tas ir domāts iespraust sēdekļa apsildes regulēšanas slēdzī. Bet to nedomā tīt vaļā, citādi beigsies ar to, ka nebūs vairs kā bija origīnālā no rūpnīcas - ar no salona mehāniski regulējamiem spoguļiem :)

Image
Golf 2, 1986, 1.6 EZ, Pierburg 2E2, automatic
Golf 2, 1990, 1.6 PN, Pierburg 2EE, automatic

User avatar
JackalEar
Posts: 250
Joined: 14.02.2021, 21:21
VW: Vw golf mk2 gti 16v
Has thanked: 38 times
Been thanked: 26 times
Contact:

Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V

Post by JackalEar » 01.08.2021, 16:39

JohnLV wrote:
01.08.2021, 16:12
Tur runa ir par CE2. CE1 variantā ātruma devēja spraudnim krāsas ir identiskas, bet tālāk savienojums atšķiras. Ātruma devēja signāla vads balts/zils neiet caur relejbloku. Tas aiziet uz dzeltenīgi baltā četrkontaktu spraudņa kontaktu 1:

Image Image


Spraudņa otra puse redzama kopainas foto ar detaļas numuru 191 905 899. No šī spraudņa kontakta 1 iznāk divi vadi balts/zils, no kuriem viens aiziet uz Digifiz sprauņa WL kontaktu 7 (Digital speed sensor), bet otrs caur lielā melnā caurejošā spraudņa kontaktu 18 uz radio četrkontaktu spraudņa kontaktu 4, kas domāts GALA sistēmai (automātiski palielina magnetolas skaļumu pie lielāka ātruma).

Image Image Image Image


Vēl, lielajā kabeļbuntē parasti ir ar izolācijas lenti pietīts plakans, balts, 8-kontaktu spraudnis (kopainas foto tas redzams pietīts, ar kodu 321 971 946). Tas ir domāts iespraust sēdekļa apsildes regulēšanas slēdzī. Bet to nedomā tīt vaļā, citādi beigsies ar to, ka nebūs vairs kā bija origīnālā no rūpnīcas - ar no salona mehāniski regulējamiem spoguļiem :)

Image
Tātad domu atradu īsto tam štekerim.
Par tiem spoguļiem īsti nesapratu. TB pieslēgšu sēdekļu apsildi un aizies vilcieniņš ar uzlabojumiem?

User avatar
JohnLV
Posts: 628
Joined: 12.06.2007, 23:15
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Rīga
Has thanked: 12 times
Been thanked: 25 times
Contact:

Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V

Post by JohnLV » 01.08.2021, 16:51

JackalEar wrote:
01.08.2021, 16:39
Tātad domu atradu īsto tam štekerim.
Par tiem spoguļiem īsti nesapratu. TB pieslēgšu sēdekļu apsildi un aizies vilcieniņš ar uzlabojumiem?
Jā, pielietojumu spraudnim atradi pareizo. Bet kamēr nav Digifiz, ātrumkārbas caurums aizņemts ar mehānisko pievadu, un kur iebāzt ātruma sensoru nav. Tur paredzēts 1H0 919 149A, tāds nāca arī 3-jiem Golfiem, un Polo.
Par spoguļiem - iepriekš rakstīji, ka vēlies, lai viss būtu, kā oriģināli bijis. Ieliksi elektriskos spoguļus - vairs nebūs, kā oriģinālā :) Bet tas, kā joks. Atrodot šo neizmantoto spraudni, un uzzinot, kam tas domāts, ir saprotams kārdinājums to izmantot kā paredzēts :)
Golf 2, 1986, 1.6 EZ, Pierburg 2E2, automatic
Golf 2, 1990, 1.6 PN, Pierburg 2EE, automatic

User avatar
JackalEar
Posts: 250
Joined: 14.02.2021, 21:21
VW: Vw golf mk2 gti 16v
Has thanked: 38 times
Been thanked: 26 times
Contact:

Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V

Post by JackalEar » 01.08.2021, 17:20

JohnLV wrote:
01.08.2021, 16:51
Jā, pielietojumu spraudnim atradi pareizo. Bet kamēr nav Digifiz, ātrumkārbas caurums aizņemts ar mehānisko pievadu, un kur iebāzt ātruma sensoru nav. Tur paredzēts 1H0 919 149A, tāds nāca arī 3-jiem Golfiem, un Polo.
Par spoguļiem - iepriekš rakstīji, ka vēlies, lai viss būtu, kā oriģināli bijis. Ieliksi elektriskos spoguļus - vairs nebūs, kā oriģinālā :) Bet tas, kā joks. Atrodot šo neizmantoto spraudni, un uzzinot, kam tas domāts, ir saprotams kārdinājums to izmantot kā paredzēts :)
Tagad sapratu :D
Tu taču esi staigājoša enciklopēdija.

Kārdinājums, varbūt, ir, bet mūsdienās daudzas šīs ekstras maksā pietiekami, lai piebremzētu.
Protams, vienmēr var to uzlīmi aizmugurē uztaisīt jaunu un pielikt kodus lietām, kas pievienotas auto. :D

Tas spraudnis tur tiešām ir, un vēl citi,kuru nozīmi vēl neesmu izpētījis. Viens, piemēram, varētu būt diagnostikas, ar, ja pareizi atceros, 4 kontaktiem.

User avatar
JohnLV
Posts: 628
Joined: 12.06.2007, 23:15
VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
Location: Rīga
Has thanked: 12 times
Been thanked: 25 times
Contact:

Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V

Post by JohnLV » 01.08.2021, 17:37

JackalEar wrote:
01.08.2021, 17:20
Protams, vienmēr var to uzlīmi aizmugurē uztaisīt jaunu un pielikt kodus lietām, kas pievienotas auto. :D
Ha, ha :D :thumbs:
Un ja pašam slinkums taisīt, tad te cilvēks pēc atsūtītiem datiem piedāvā uztaisīt uzlīmes bagāžniekam un servisa grāmatiņai :)

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 9-223-3059
Golf 2, 1986, 1.6 EZ, Pierburg 2E2, automatic
Golf 2, 1990, 1.6 PN, Pierburg 2EE, automatic

User avatar
JackalEar
Posts: 250
Joined: 14.02.2021, 21:21
VW: Vw golf mk2 gti 16v
Has thanked: 38 times
Been thanked: 26 times
Contact:

Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V

Post by JackalEar » 24.09.2021, 18:29

Vecais (nu jau) telefons atmeta pekas, tāpēc bildes izpaliek :?
Es parasti sinhronizēju ar Google drive, bet pēdējo mēnesi kaut kā piemirsās.

Jebkurā gadījumā, nekāds baigais progress nav bijis, joprojām ņēmos ar vadiem spidometram.
Paldies msh par pie durvīm piegādātu, liekas, jetta vadu pīni. Tad no tās paņemti abi spidometra štekeri un savilkti vadi paldies pareizajām pozīcijām... Izņemot...
Izņemot to, ka nekas nav skaidrs :D
Āra temperatūru tagad rāda un tas ir labi. Eļļas nē, tāpat, kā dzeses temperatūru. Pēc vienas shēmas dzesei temperatūru ņem pa taisno no sensora galvas galā, pēc citas - no releju kastes. Jebkurā gadījumā nerāda. Eļļas temperatūra tāpat.
Neesmu pamēģinājis gan svaigus sensorus, tāpēc pagaidām šis vēl procesā.
Arī degvielas līmeni, kuru iepriekš reizēm rādīja , reizēm nē, šobrīd rāda uz max. Es pieļauju 70.23% iespēju, ka bāka ir pilna, jo vēl metināšanas etapa laikā bija situācija ar pāris benzīna kannām, kuras vajadzēja steigšus iztukšot, līdz ar to golfu piegāza līdz kaklam. Atskrūvējis vēl pagaidām neesmu, jo nav kapitāla tik straujiem tempiem gādāt instrumentus, cik viņus vajag :D
Cik labi bija servisa telpās.

Beidzot saņēmos, saliecu pirkstus deviņos līkumos, un notīrīju dzinēja koda vietu, lai konstatētu, ka tas ir PL dzinējs. Kas zin, tie zin, cik grūti tur ir tikt klāt.
Redz, lieta tāda, ka viens ar šo auto saistīts cilvēks man cītīgi stāstīja, ka tas ir KR ieswapots tur, kur bijis PL., bet otrs, ka PL ar KR sadalenēm. Būtību jau tas nemaina, jo degvielas sistēma ir stabila PL, tas ir - ke-jetronic, ja neko nejaucu, kā arī ieplūde izskatās pēc šaurās. Vismaz liekas, ka tās būtu galvenās atšķirības (arī sadalenes, jā, bet šim tiešām esot KR ieliktas). Vārdu sakot es vēl maz saprotu no šiem dzinējiem.

Nu, kaut kā tā.

User avatar
Kavacky
Posts: 5094
Joined: 16.09.2008, 20:32
Has thanked: 96 times
Been thanked: 62 times
Contact:

Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V

Post by Kavacky » 25.09.2021, 01:07

Appisiens, karoče. :D

User avatar
JackalEar
Posts: 250
Joined: 14.02.2021, 21:21
VW: Vw golf mk2 gti 16v
Has thanked: 38 times
Been thanked: 26 times
Contact:

Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V

Post by JackalEar » 25.09.2021, 13:32

Kavacky wrote:
25.09.2021, 01:07
Appisiens, karoče. :D
Jāparāda jau arī to darbu pusi, kurā viss neiet kā pa diedziņu :lol:

User avatar
JackalEar
Posts: 250
Joined: 14.02.2021, 21:21
VW: Vw golf mk2 gti 16v
Has thanked: 38 times
Been thanked: 26 times
Contact:

Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V

Post by JackalEar » 31.05.2022, 20:39

CIk ilgi ļauts savam projektam neko nedarīt un joprojām skaitīties golf kluba forumā?
Labi, jautājums bija retoriskas dabas :D

Ilgam klusumam ierakstos pamatā ir tas, ka nav jau, ko atrādīt. Tam, toties, par iemeslu, kalpo vairāki faktori.
Pirmkārt, pavasara mēnešu brīvo laiku lielā mērā aizņēma A kategorijas iegūšana un jau tālākas izklaides uz diviem riteņiem.

Otrkārt, šis:
Image
Kolēģa kapeika, kuras virsbūves glābšanai no dzelzs oksīda tika iztērēts tik daudz enerģijas un laika, ka vēlmes vēl savā garāžā darīt to pašu nebija nemaz. Bet, šis nu ir ticis pie krāsotāja un manu pacietību vairs nepārbaudīs :lol:

Treškārt - es mīlu lietas darīt lielos vilcienos. Piemēram, to pašu grīdu- izgriezt visu, satīrīt, pilnus paneļus iekšā, apstrādāt, gatavs. Ciest nevaru knibināties un bakstīties, kad šķiet - nekas neiet uz priekšu.
Un tomēr - labāk ir darīt maz un pa druskai, nekā nedarīt nemaz.
Tad nu atskats uz to "maz un pa druskai".

Tas, ka "pečkā" viss bija slikti ar blīvejošajiem materiāliem, bija skaidrs pēc tā, kādā tempā tie lidoja sejā, ieslēdzot ventilatoru, kā arī - cik grūti pārslēgt pozīcijas.
Kādā brīvā, vēl ziemas, dienā, pečka ienāca istabā un tika pie jauna blīvējuma, profilu lentas izskatā:
Image Image Image Image Image
Visas kustīgās vietas arī viegli iesmērētas, un tagad pārslēgšana visās amplitūdās notiek viegli un mīksti.

Pa to starpu golfs pamazām ievācas kartona kastēs. Kaut kas ies uz smilti un pulveri, kaut kas tiks gādāts jauns.
ImageImage

Uzradās garāžas biedrs BMW F650 izskatā.
Image

Un tad noņēmās bāka. Vispār tas bija vesels process. Redz, pagājušajā vasarā bāka tika piegāzta pilna līdz kakliņam, un īpaši tukšāka, garāžā stāvot, viņa jau nekļuva. Pusi dienas sūknēju ārā, jo tas mazais sūknītis bākā bija pilnīgs sprāgonis (un pie viņā mēs tulīt atgriezīsimies).
Bet te arī bāka nost ar visiem 30+ gadu putekļiem uz tās.
Image
UN beidzot bija iespēja normāli tikt klāt un atskrūvēt pašu sūkni un līmeņa devēju. Un, re- sūknis nemaz nav oriģinālais:
ImageImage
Pirmkārt - viņš nenormāli vāji sūknē. Un, varbūt tāpēc, ka pēc uzbūves viņš sūc no apakšas, bet šajā izpildījumā apakša ir pilnībā piespiesta bākas grīdai, līdz ar to paliek neliela sprauga, pa kuru iesūkt degvielu.
Otrkārt, viņš ir acīmredzami garāks, nekā konstrukcijā bijis oriģinālais sūknis - viss kopā tiek samīcīts, lai vispār iedabūtu bākā.
Līdz ar to šī blīvējošā gumija tikusi sačakarēta:
Image

Nu, un te kaut kādas bildes no procesa un ārpus tā. Godīgi sakot, gribētos jau vairāk tās bling-bling bildes, kur viss jau smuki un forši, bet no otras puses- šāda ir realitāte :D
Image Image Image

Image Image Image

Image Image Image

Ah, un video no vēl 2021. gada vasaras, kad golfs bija daļēji salikts kustīgā aparātā. Izplūdi neņemt vērā, izpūtējā 4 litri ūdens. Bremžu arī nebija :roll:

[media]https://youtu.be/XGu0Dp_RcvU[/media]

P.S. kā korekti "embedot" video?

User avatar
GatisGirdenis
Zem i plakan
Posts: 6861
Joined: 21.11.2015, 02:02
VW: MK4 24V 4mo & Pepsikolas 86C
Has thanked: 96 times
Been thanked: 318 times
Contact:

Re: JackalEar's nostaļģija - Golf mkII GTI 16V

Post by GatisGirdenis » 31.05.2022, 20:49

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=XGu0Dp_RcvU[/youtube]

Tieši šādi
pēctecis wrote:
19.02.2024, 12:21
Tu nekur neesi eksperts.

Post Reply

Return to “vw Golf Latvijas miestos un ielās”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest