Mana vaina
[youtube]www.youtube.com/watch?v=TkCufiqrIk4[/youtube(kvadrātiekava)
Kāpēc laukā -40℃? Spārnā zem bampera (kreisajā pusē) temperatūras devējs ir?
Pie kāda kontakta kāda vadu krāsa?JackalEar wrote: ↑31.07.2021, 17:32Šim štekerim viens vads ņem masu, otrs nav nekur citur sazvanāms, bet trešais ved...
...uz spidometru un uz centra konsoli, pie tam oem izpildījumā līdz nokniebtiem galiem.
Līdz ar to es nevienā shēmā nevaru atrast, jo viņš man nevienā galā nav pieslēgts.
Varētu būt pārnesuma sensors, varētu būt automātiskās kārbas pārnesumu sensors /indikators, varētu būt kaut kas priekš VDO (pārējie vadi priekš tā arī atradās).
Ir. Video uzņemšanas laikā nebija vēl "atrasts", gribēju pārliecināties par MFA darbības spēju. Pieslēdzu sensoru, rādīja 23 celsija grādus.
Vidējais zils ar baltu, malējie brūns un melns ar baltu.
AtraduJackalEar wrote: ↑31.07.2021, 17:32Nu, ko, epopejā ar vadiem viss top puslīdz skaidrs, izņemot vienu...
Šim štekerim viens vads ņem masu, otrs nav nekur citur sazvanāms, bet trešais ved...
...uz spidometru un uz centra konsoli, pie tam oem izpildījumā līdz nokniebtiem galiem.
Līdz ar to es nevienā shēmā nevaru atrast, jo viņš man nevienā galā nav pieslēgts.
Varētu būt pārnesuma sensors, varētu būt automātiskās kārbas pārnesumu sensors /indikators, varētu būt kaut kas priekš VDO (pārējie vadi priekš tā arī atradās).
Tur runa ir par CE2. CE1 variantā ātruma devēja spraudnim krāsas ir identiskas, bet tālāk savienojums atšķiras. Ātruma devēja signāla vads balts/zils neiet caur relejbloku. Tas aiziet uz dzeltenīgi baltā četrkontaktu spraudņa kontaktu 1:
Tātad domu atradu īsto tam štekerim.JohnLV wrote: ↑01.08.2021, 16:12Tur runa ir par CE2. CE1 variantā ātruma devēja spraudnim krāsas ir identiskas, bet tālāk savienojums atšķiras. Ātruma devēja signāla vads balts/zils neiet caur relejbloku. Tas aiziet uz dzeltenīgi baltā četrkontaktu spraudņa kontaktu 1:
Spraudņa otra puse redzama kopainas foto ar detaļas numuru 191 905 899. No šī spraudņa kontakta 1 iznāk divi vadi balts/zils, no kuriem viens aiziet uz Digifiz sprauņa WL kontaktu 7 (Digital speed sensor), bet otrs caur lielā melnā caurejošā spraudņa kontaktu 18 uz radio četrkontaktu spraudņa kontaktu 4, kas domāts GALA sistēmai (automātiski palielina magnetolas skaļumu pie lielāka ātruma).
Vēl, lielajā kabeļbuntē parasti ir ar izolācijas lenti pietīts plakans, balts, 8-kontaktu spraudnis (kopainas foto tas redzams pietīts, ar kodu 321 971 946). Tas ir domāts iespraust sēdekļa apsildes regulēšanas slēdzī. Bet to nedomā tīt vaļā, citādi beigsies ar to, ka nebūs vairs kā bija origīnālā no rūpnīcas - ar no salona mehāniski regulējamiem spoguļiem
Jā, pielietojumu spraudnim atradi pareizo. Bet kamēr nav Digifiz, ātrumkārbas caurums aizņemts ar mehānisko pievadu, un kur iebāzt ātruma sensoru nav. Tur paredzēts 1H0 919 149A, tāds nāca arī 3-jiem Golfiem, un Polo.
Tagad sapratuJohnLV wrote: ↑01.08.2021, 16:51Jā, pielietojumu spraudnim atradi pareizo. Bet kamēr nav Digifiz, ātrumkārbas caurums aizņemts ar mehānisko pievadu, un kur iebāzt ātruma sensoru nav. Tur paredzēts 1H0 919 149A, tāds nāca arī 3-jiem Golfiem, un Polo.
Par spoguļiem - iepriekš rakstīji, ka vēlies, lai viss būtu, kā oriģināli bijis. Ieliksi elektriskos spoguļus - vairs nebūs, kā oriģinālā Bet tas, kā joks. Atrodot šo neizmantoto spraudni, un uzzinot, kam tas domāts, ir saprotams kārdinājums to izmantot kā paredzēts
Ha, ha
Jāparāda jau arī to darbu pusi, kurā viss neiet kā pa diedziņu
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest