Nav gan.
TDI Goļārs
-
- Posts: 2932
- Joined: 11.12.2015, 18:45
- VW: Ar pliku dibenu pa slapju zāli
- Has thanked: 191 times
- Been thanked: 235 times
- Contact:
Re: TDI Goļārs
"Not daily driving your project car is like not f***ing your girlfriend to save her for the next guy."
-
- Posts: 1294
- Joined: 17.02.2011, 16:56
- VW: AUDIX
- Location: Jelgava
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 20 times
- Contact:
Re: TDI Goļārs
Varbut kads grib so jaudenieku ar ko bembukus kaitinat?
1.8T - 416HP & 495NM
1.9TDI VP - 450HP & 666NM
1.9TDI VP - 450HP & 666NM
-
- Posts: 1294
- Joined: 17.02.2011, 16:56
- VW: AUDIX
- Location: Jelgava
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 20 times
- Contact:
Re: TDI Goļārs
Kas bijis kas ne, so gandriz 2 gadi atpakal aizlaidu prom, jo sagribejas bemberi. Dabuju bemberi sagribejas golfu atpakal, tad nu tika atpirkts atpakal. Setups virsu veljoprojams tas pats, viss ir kalpojis godam un veljoprojam kaut ko kustas
1.8T - 416HP & 495NM
1.9TDI VP - 450HP & 666NM
1.9TDI VP - 450HP & 666NM
-
- Posts: 1294
- Joined: 17.02.2011, 16:56
- VW: AUDIX
- Location: Jelgava
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 20 times
- Contact:
Re: TDI Goļārs
Ka nav jega? Var normalu burnoutin uztit ar vienriteni
1.8T - 416HP & 495NM
1.9TDI VP - 450HP & 666NM
1.9TDI VP - 450HP & 666NM
-
- Posts: 7027
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 172 times
- Been thanked: 398 times
- Contact:
-
- Posts: 1294
- Joined: 17.02.2011, 16:56
- VW: AUDIX
- Location: Jelgava
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 20 times
- Contact:
Re: TDI Goļārs
1.9 vel nav nekas izjucis saistiba ar motoru/turbinam utt, sis sets jau kalpo 3 gadus. Ta ka laikam jasaka, ka vairak 1.8T bet tur bis vairak jaudas un tur man vairak problemas sagadaja kinas turbinas. Ja butu jaizvelas 200zs 1.9TDI vai 200zs 1.8T tad vienozimigi dībelis = eko,liels jaudas diapozons un apestu tadu 1.8T bez problemam. Lai 1.8T turetu lidzi sim 200zs tdi tam jabut vismaz 250zs ja ne pat vairak..
1.8T - 416HP & 495NM
1.9TDI VP - 450HP & 666NM
1.9TDI VP - 450HP & 666NM
-
- Posts: 9523
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 512 times
- Been thanked: 143 times
- Contact:
Re: TDI Goļārs
Jā, tik tā ēšana notiks pilsētā, jo ārpus tās kuļmašīna jau būs ierubīta tik augstā robā ka papildus ņūtonmetri [dēļ lielāka pūtiena] jau paliks kārbā bet līdz riteņiem nenonāks. Un vēl tā mazā problēmiņa ka nav dzirdēts ka 200 zs 1.9 būtu normāli saregulēts - parasti īsajiem čibrikiem vajag visu uz max un pajāt ka tas belarusnieks sāks pretīgi kūpēt - nedrīkst tak regulēt normāli, būs 10-20 zs mazāk un cits īsais čibriks ar savu kūpošo miseni noskries!
Jā, tieši tā, normāli čipši nekūp
Jā, tieši tā, normāli čipši nekūp
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
-
- Posts: 1294
- Joined: 17.02.2011, 16:56
- VW: AUDIX
- Location: Jelgava
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 20 times
- Contact:
Re: TDI Goļārs
Ka tas ir lidz riteniem nenonak? Var jau saregulet bez dumiem, ar to nav nekadu problemu. Jaa, ka tu saki ir nianse, ka uz to pasu boostu un liesaku afr buus mazak zs, bet efektivais afr siem 1.9TDI dizeliem bus ar melnu dumu makonni aizmugure. Es personigi pateicu "man vajag visus kvepus" kapec? Lai redz, ka tas ir dizelis kas aiziet garam tas ari viss. Normali braucot ikdiena nekas tur nekuup kamer pedalis nav lidz gridai.msh wrote: ↑04.06.2023, 20:07Jā, tik tā ēšana notiks pilsētā, jo ārpus tās kuļmašīna jau būs ierubīta tik augstā robā ka papildus ņūtonmetri [dēļ lielāka pūtiena] jau paliks kārbā bet līdz riteņiem nenonāks. Un vēl tā mazā problēmiņa ka nav dzirdēts ka 200 zs 1.9 būtu normāli saregulēts - parasti īsajiem čibrikiem vajag visu uz max un pajāt ka tas belarusnieks sāks pretīgi kūpēt - nedrīkst tak regulēt normāli, būs 10-20 zs mazāk un cits īsais čibriks ar savu kūpošo miseni noskries!
Jā, tieši tā, normāli čipši nekūp
1.8T - 416HP & 495NM
1.9TDI VP - 450HP & 666NM
1.9TDI VP - 450HP & 666NM
-
- Posts: 9523
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 512 times
- Been thanked: 143 times
- Contact:
Re: TDI Goļārs
Kā tas ir - nenonāk? Nu parēķini pārnesuma skaitļus, kādi nostāsies starp motoru un riteņiem ja vajag pie 100 km/h atvilkt vienam un otram Un pie jaudai optimāla degmaisījuma kūp VISI dīzeļi - viens no iemesliem kāpēc ar tiem ir jāpārvieto pakaļa, nevis jātēlo sportisti.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests