Sarkanais Mk3 Golfs
-
- Posts: 53
- Joined: 03.10.2018, 15:26
- VW: Golf3 VR6 AAA
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 5 times
- Contact:
Re: Sarkanais Mk3 Golfs
Es tās skrūves ap 15 min sildīju pirms vispār skarties klāt, bet nu jūtams ka tur pirms manis jau ir kāds bijis jo kantis jau tādas nolaizītas bija
Jebkurā gadījumā aizmugurējos diskus jāmaina - tā kā tas ir neizbēgams process.
kkas jādomā būs - iespējams būs jāpielieto svarka.
Jebkurā gadījumā aizmugurējos diskus jāmaina - tā kā tas ir neizbēgams process.
kkas jādomā būs - iespējams būs jāpielieto svarka.
If you are going to drag race the car, just ignore everything I just posted and
don't buy a VW.
don't buy a VW.
-
- Posts: 53
- Joined: 03.10.2018, 15:26
- VW: Golf3 VR6 AAA
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 5 times
- Contact:
Re: Sarkanais Mk3 Golfs
Tā kā domāju zaļo nodot lūžņos (vajag utilizācijas sertifikātu jo ir nodokļu parāds) - ir pieejamas visas detaļas, ja kādam kas interesē - droši dodat ziņu. 2.0 85kw, AGG
nav pieejams:
1) AGG dzinēja galva
2) kreisās vadītāja un aizmugurējās durvis
3) griestu apšuvums
4) bagāžnieka vāks ar rūsu
5) spārni sapuvuši
6) bremzes
Ja nu kādam kko vajag - PM vai 202 199 seši trīs.
nav pieejams:
1) AGG dzinēja galva
2) kreisās vadītāja un aizmugurējās durvis
3) griestu apšuvums
4) bagāžnieka vāks ar rūsu
5) spārni sapuvuši
6) bremzes
Ja nu kādam kko vajag - PM vai 202 199 seši trīs.
If you are going to drag race the car, just ignore everything I just posted and
don't buy a VW.
don't buy a VW.
-
- Posts: 53
- Joined: 03.10.2018, 15:26
- VW: Golf3 VR6 AAA
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 5 times
- Contact:
Re: Sarkanais Mk3 Golfs
Sarkanais golfs devies metināt abus sliekšņus, lai var cilāt ar "fikso donkratu" , samainīt bremžu trubiņas, kārtīgi atgaisot bremzes, sajūgu lai viss gaiss iziet no sistēmas (bik mīksts pedālis - bremzes pašvakas, kaut arī suporti ir mint kondišen) + izraus ārā katalizatoru kurš vēl tur ir iekšā un pieliks Friedricks Motorsport izplūdu - gala bundulis+rezis, skaņa solās būt laba, to manīs. Pīs un dezinficējaties pret ļauno vīrsusu ar 42c
If you are going to drag race the car, just ignore everything I just posted and
don't buy a VW.
don't buy a VW.
-
- Posts: 53
- Joined: 03.10.2018, 15:26
- VW: Golf3 VR6 AAA
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 5 times
- Contact:
Re: Sarkanais Mk3 Golfs
Kāds laiciņš pagājis - Vr6 ieguvis tehnisko apskati uz gadu, sametinātus sliekšņus, jaunas bremzes, KW koilas visā perimetrā uzliktas, sveces jaunas, Liqui moly 5w40 eļļa + ceratec lubrikants lai labāk slīd virzuļi, pirms eļļas maiņas ieliets arī skalotājs, Friedrichs motorsport izpūtējs uzmontēts - skaņa ļoti laba, tā teiksim 90% ready to race. Atliek tikai nopirkt labus pusslikus, ka kādam ir piedāvājumā 205/40 R16 vai 195/45 R16 - dodiet ziņu, vēlams lai būtu arī vēl kaut kāda gaļa virsū un gads lai nav pirms mūsu ēras.
Kaut kad kad būs luste nofilmēšu cold start.
P.S - ko domājat par konisko gaisa filtru un audi 1.8t ieplūdes temperatūras devēju ? ir jēga. Tantes runā ka 1.8t dačiks dodot +2hp
Kaut kad kad būs luste nofilmēšu cold start.
P.S - ko domājat par konisko gaisa filtru un audi 1.8t ieplūdes temperatūras devēju ? ir jēga. Tantes runā ka 1.8t dačiks dodot +2hp
If you are going to drag race the car, just ignore everything I just posted and
don't buy a VW.
don't buy a VW.
-
- Posts: 7064
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 172 times
- Been thanked: 403 times
- Contact:
Re: Sarkanais Mk3 Golfs
Komiskajiem filtriem vieta ir miskastē
Motors 16v, bet doma tāda paša.
https://www.clubgti.com/forums/index.ph ... 09.199237/
Motors 16v, bet doma tāda paša.
https://www.clubgti.com/forums/index.ph ... 09.199237/
-
- Posts: 1367
- Joined: 05.12.2019, 10:29
- VW: Toledo
- Has thanked: 142 times
- Been thanked: 87 times
- Contact:
Re: Sarkanais Mk3 Golfs
2 zirgus tāpat ar dibenu nejutīsi. Vairāk dabūsi ja amputēsi stūres pastiprinātāju un ieliksi tīru stocka gaisa filtru. Tad var runāt par kautkādām sadaleņu grozīšanām, darbībām ar galvu, lietām kurām ir taustāms gala rezultāts...
1991 Seat Toledo 2.0 8v - rindā aiz bembja
1997 VW Golf 1.9tdi
1999 BMW 320ciA - process aizsākts
1997 VW Golf 1.9tdi
1999 BMW 320ciA - process aizsākts
-
- Posts: 7064
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 172 times
- Been thanked: 403 times
- Contact:
Re: Sarkanais Mk3 Golfs
Es nezinu cik ierobežojoša ir vr6 kaste, bet ar abf var dabūt ieguvumu, kas ir ātri izdarāms un praktiski neprasa nekādus ieguldījumus.
-
- Posts: 9572
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 516 times
- Been thanked: 143 times
- Contact:
Re: Sarkanais Mk3 Golfs
Par to ieplūdes temp devēju VR6 čaļi apgalvo ka uzsilstot ieplūdniekam tā motora vadība griežot vēlu aizdedzi un tādējādi sapišot visu pasācienu. Ir tikai viens "bet" - mana pieredze ar manu caurplūdnieku - kam ieplūde principā tāda pati, tik divu katlu mazāk - rāda ka darbības laikā tas devējs, un pa lielam viss ieplūdnieks ir +/- āra gaisa temperatūrā - tas kāpēc es sev pārstāju lietot to kolektora vidū ieskrūvēto devēju un tā vietā iestūmu filtra kastē 1.8T devēju bija tas ka siltam motoram pastāvot 20 minūtes, āra temp aprēķins ir par 20-30 augšā - bet lai filtra kastē ievietoto devēju nepiemeklētu tāda pati siltuma piesūkšanās, man nācās viņu ielikt apakšā, pie gaisa ieplūdes, jo pat tajā vietā, kur nāk ABFam, pastāvot tā rādījums bija augšā un labu brīdi pie mazām slodzēm nekritās...
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
-
- Posts: 53
- Joined: 03.10.2018, 15:26
- VW: Golf3 VR6 AAA
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 5 times
- Contact:
Re: Sarkanais Mk3 Golfs
Nu tā, laiks kads pagājis , nevarētu teikt, ka visu šo laiku esam urbinājuši degunu un citus ķermeņa caurumus, šis tas ir noticis ar mūsu VR-ku
1-mais kas jāatzīmē, ka beidzot zaļais armagedons ir devies citā saulē - tagad no viņa izlies tosteri, ledusskapi vai kaut ko citu - vienvārd sakot - nodots eurolom.lv pa 73 EUR (piedošanu tam džekam kurš gribēja iegūt aizmugurējo tiltu - būtu baigais čakars viņu tur noņemt )
Tālāk tika nopirti 2 baloniņi ar krāsu (Tornado red) lai nokrāsotu spārnus, bija nedaudz ruslans paslēpies zem plastikāta arku uzlikām, tā kā nedaudz gribējām uzlabot vizuālo .Protams ar balončiku neko daudz kvalitatīvi nenokrāsosi, bet no tāluma izskatās daudz maz OK .
Pienāca arī tā diena, kad 15.Jūlijā beidzot tika saorganizēts pēdējais posms Ziemas kausam 333 trasē , par cik laiks nebija sniegots - nācās domāt par pareizajām mizām, proti, kaut kādām kaut cik normālām riepām kas der trasei, jo iepriekšējās reizes tika braukts ar ekonom klases 10-15 gadus vecām riepām, lieki teikt, ka sajūtas ar tām bija līdzīgas kā braukt ar nobrauktām ziemenēm pa ledu, kā piemēru var minēt 333 tālāko loku pirms finiša taines ar 2gaņģi atvelkot riepas kūpēja ne sliktāk kā DriftMasters pasākumos - tātad tika mekletas Westlake sport RS, tantes pieturā klačo, ka "Ģeržaks" riepām esot pieklājīgs un cena mirstīgajiem ir arī +- pieejama, bet, protams, atlikumos nevienam nav dēļ Carambavīrsua , ja ir bijis tad tās jau ir izķertas pa pāris h, tā vismaz man PKP pateica. Nu ko atliek tikai cerēt, ka FB dabūsim jau palietotas un dzīvi redzējušas riepas. Tā arī notiek - uzejam sudinājumā pistas Advan NEOVA - gāztas Nūrburgringā un tepat pa trasi plēstas, bet gaļa nedaudz virsū ir, un tiek izlemts ņemt
gāžot pa trasi, eļļas temperatūra 130c, un stūres pastiprinātāja eļļa lido pa bačoka kaklu ārā , tā ka slapjš viss aķis, bet drifteri apgalvo ka tas esot normāli, līz ar to baigi nepārdzīvojam šo, par eļļas temperatūru ir šaubas - liekas tā kā nedaudz pa daudz - līdz ar to plānos kaut kad, kad zvaigznes nostāsies jāuzliek būs eļļas radiators papildus - ja ir ieteikumi kā to labāk paveikt - wellcome komentāros.
ar vidējiem rezultātiem (kā vienmēr) tiek piebeigts šis ziemas kauss, kaut kur mes abi pa vidu tur bijām, labākais laiks oriģinālajā trases konigurācijā sasniedzu 00:59.996 - kas nav pats sliktākais bet arī kkur līdz līderim jāatrod tās 5 sekundes - tas gan prātā nenāk šobrīd jo maksējām uz pilnu auto potenciālu, bet nu ok, augt kur ir utt.
Braucot atpakaļ uz mājām, tika konstatēts ka piekare pēc šīm gonkām būs paņēmusi atvaļinājumu jo stūre braucot taisni dancoja uz visām pusēm tā, itkā no buksēm palikusi tikai smaka, vēlāk gan konstatēts, ka piekare ir kārtībā un stūres mistiskā asimetrija ir jāmeklē kkur citur.
1 dienu vēlāk, kad mēģinājām dabināt auto, zem haubes iemetās dzenis - pirmās 5 sekundes grabēja tā itkā tur motorā būtu iebērtas naglas , bet uzreiz pēc 5 sekundēm skaņa izlīdzinās un motors strādā kā vienmēr , tiek konstatēts ka motora gāzes sadales mehānisma pievads ir izdomājis izstiepties garumā un spriegotājus sareizināt gabalos - kas arī beigās izrādījās taisnība
Tiek sameklēts ķēdes komplekts, jauns sajūgs - jo pie reizes to būtu grēks nenomainīt, galvenais saļņiks, sagādātas visas blīves
Kā arī tiek mēģināts kaut cik samazgāt kārbu no 25 gadu veciem netīrumiem
Tiek likta arī ķēde virsū
Par tālākiem soļiem jau tiek domāts, un tuvākajā laikā ir plānots uzlikt labākas bremzes - kaut ko ar perforējumiem un klučus mīkstākus - jo šībrīža bremzes ir iekrāsojušās zilos toņos tā, itkā būtu gatavi startēt praidā
Kā arī 12.09.2020 tiek domāts braukt uz EE pasākumu (https://www.facebook.com/bestlap.ee/) Best Lap, uz Autoring24 trasi, kas skaitās ātra, līdz ar to gatavojam auto + tika pasūtītas aliexpress poli buskes priekšējai piekarei - bet kā jau vienmēr no Ķīnas viņas atnāks tad, kad jau nebūš aktuāli
gaidam pirmo rūcienu
*meitenes nav mūsējās.
1-mais kas jāatzīmē, ka beidzot zaļais armagedons ir devies citā saulē - tagad no viņa izlies tosteri, ledusskapi vai kaut ko citu - vienvārd sakot - nodots eurolom.lv pa 73 EUR (piedošanu tam džekam kurš gribēja iegūt aizmugurējo tiltu - būtu baigais čakars viņu tur noņemt )
Tālāk tika nopirti 2 baloniņi ar krāsu (Tornado red) lai nokrāsotu spārnus, bija nedaudz ruslans paslēpies zem plastikāta arku uzlikām, tā kā nedaudz gribējām uzlabot vizuālo .Protams ar balončiku neko daudz kvalitatīvi nenokrāsosi, bet no tāluma izskatās daudz maz OK .
Pienāca arī tā diena, kad 15.Jūlijā beidzot tika saorganizēts pēdējais posms Ziemas kausam 333 trasē , par cik laiks nebija sniegots - nācās domāt par pareizajām mizām, proti, kaut kādām kaut cik normālām riepām kas der trasei, jo iepriekšējās reizes tika braukts ar ekonom klases 10-15 gadus vecām riepām, lieki teikt, ka sajūtas ar tām bija līdzīgas kā braukt ar nobrauktām ziemenēm pa ledu, kā piemēru var minēt 333 tālāko loku pirms finiša taines ar 2gaņģi atvelkot riepas kūpēja ne sliktāk kā DriftMasters pasākumos - tātad tika mekletas Westlake sport RS, tantes pieturā klačo, ka "Ģeržaks" riepām esot pieklājīgs un cena mirstīgajiem ir arī +- pieejama, bet, protams, atlikumos nevienam nav dēļ Carambavīrsua , ja ir bijis tad tās jau ir izķertas pa pāris h, tā vismaz man PKP pateica. Nu ko atliek tikai cerēt, ka FB dabūsim jau palietotas un dzīvi redzējušas riepas. Tā arī notiek - uzejam sudinājumā pistas Advan NEOVA - gāztas Nūrburgringā un tepat pa trasi plēstas, bet gaļa nedaudz virsū ir, un tiek izlemts ņemt
gāžot pa trasi, eļļas temperatūra 130c, un stūres pastiprinātāja eļļa lido pa bačoka kaklu ārā , tā ka slapjš viss aķis, bet drifteri apgalvo ka tas esot normāli, līz ar to baigi nepārdzīvojam šo, par eļļas temperatūru ir šaubas - liekas tā kā nedaudz pa daudz - līdz ar to plānos kaut kad, kad zvaigznes nostāsies jāuzliek būs eļļas radiators papildus - ja ir ieteikumi kā to labāk paveikt - wellcome komentāros.
ar vidējiem rezultātiem (kā vienmēr) tiek piebeigts šis ziemas kauss, kaut kur mes abi pa vidu tur bijām, labākais laiks oriģinālajā trases konigurācijā sasniedzu 00:59.996 - kas nav pats sliktākais bet arī kkur līdz līderim jāatrod tās 5 sekundes - tas gan prātā nenāk šobrīd jo maksējām uz pilnu auto potenciālu, bet nu ok, augt kur ir utt.
Braucot atpakaļ uz mājām, tika konstatēts ka piekare pēc šīm gonkām būs paņēmusi atvaļinājumu jo stūre braucot taisni dancoja uz visām pusēm tā, itkā no buksēm palikusi tikai smaka, vēlāk gan konstatēts, ka piekare ir kārtībā un stūres mistiskā asimetrija ir jāmeklē kkur citur.
1 dienu vēlāk, kad mēģinājām dabināt auto, zem haubes iemetās dzenis - pirmās 5 sekundes grabēja tā itkā tur motorā būtu iebērtas naglas , bet uzreiz pēc 5 sekundēm skaņa izlīdzinās un motors strādā kā vienmēr , tiek konstatēts ka motora gāzes sadales mehānisma pievads ir izdomājis izstiepties garumā un spriegotājus sareizināt gabalos - kas arī beigās izrādījās taisnība
Tiek sameklēts ķēdes komplekts, jauns sajūgs - jo pie reizes to būtu grēks nenomainīt, galvenais saļņiks, sagādātas visas blīves
Kā arī tiek mēģināts kaut cik samazgāt kārbu no 25 gadu veciem netīrumiem
Tiek likta arī ķēde virsū
Par tālākiem soļiem jau tiek domāts, un tuvākajā laikā ir plānots uzlikt labākas bremzes - kaut ko ar perforējumiem un klučus mīkstākus - jo šībrīža bremzes ir iekrāsojušās zilos toņos tā, itkā būtu gatavi startēt praidā
Kā arī 12.09.2020 tiek domāts braukt uz EE pasākumu (https://www.facebook.com/bestlap.ee/) Best Lap, uz Autoring24 trasi, kas skaitās ātra, līdz ar to gatavojam auto + tika pasūtītas aliexpress poli buskes priekšējai piekarei - bet kā jau vienmēr no Ķīnas viņas atnāks tad, kad jau nebūš aktuāli
gaidam pirmo rūcienu
*meitenes nav mūsējās.
If you are going to drag race the car, just ignore everything I just posted and
don't buy a VW.
don't buy a VW.
-
- Posts: 7064
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 172 times
- Been thanked: 403 times
- Contact:
-
- Posts: 9572
- Joined: 05.12.2016, 12:41
- VW: Golf 2 ghetto GTI
- Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
- Has thanked: 516 times
- Been thanked: 143 times
- Contact:
Re: Sarkanais Mk3 Golfs
Nevis vairāk bet mazāk - temperatūrai pieaugot, pretestība samazinās, sūdīga masa pretestību palielina. Ja būtu savādāk, tad MFA zem 50c nerādītu to pašu ko ar nepievienotu devēju, trīs strīpas.
Attiecībā par 130 grādiem - maucot pa trasi ar VR6, kāpēc gan ne. Man vienreiz no 2E gadījās dabūt tādu temperatūru, un pat ne trasē, vienkārši uz šosejas otrajā un trešajā robā regulēju vemsim degvielas kartes augsto apgriezienu stabiņus; 10 km vēlāk paskatījos eļļas temperatūru un drošs paliek bailīgs metu malā atdzesēties...
Attiecībā par 130 grādiem - maucot pa trasi ar VR6, kāpēc gan ne. Man vienreiz no 2E gadījās dabūt tādu temperatūru, un pat ne trasē, vienkārši uz šosejas otrajā un trešajā robā regulēju vemsim degvielas kartes augsto apgriezienu stabiņus; 10 km vēlāk paskatījos eļļas temperatūru un drošs paliek bailīgs metu malā atdzesēties...
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...
-
- Posts: 7064
- Joined: 27.08.2013, 11:11
- VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
- Location: Tukuma apriņķis
- Has thanked: 172 times
- Been thanked: 403 times
- Contact:
Re: Sarkanais Mk3 Golfs
Tieši otrādāk, temperatūrai pieaugot, palielinās pretestība.
Man pēc masu satīrīšanas mierīgi braucot mfa rādija par kādiem 10 grādiem mazāk un vairs nebija tā, ka ieslēdzot pečku un citus patērētājus, uzlektu rādijums par kādiem padsmit grādiem.
Man pēc masu satīrīšanas mierīgi braucot mfa rādija par kādiem 10 grādiem mazāk un vairs nebija tā, ka ieslēdzot pečku un citus patērētājus, uzlektu rādijums par kādiem padsmit grādiem.
-
- Posts: 53
- Joined: 03.10.2018, 15:26
- VW: Golf3 VR6 AAA
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 5 times
- Contact:
Re: Sarkanais Mk3 Golfs
Kāds gadienā nepārdod šāda tipa skursteni, 1 ieeja 63mm = 2 izejas, kruta protams, ja uzreiz bez kolhoza derētu virsū GOLF
If you are going to drag race the car, just ignore everything I just posted and
don't buy a VW.
don't buy a VW.
-
- Posts: 282
- Joined: 16.03.2014, 13:13
- VW: Golf 4 Variant
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 10 times
- Contact:
Re: Sarkanais Mk3 Golfs
Braukt trasē bez normālas eļļas dzeses, šķiet uzprasīšanās uz problēmām
VW Golf 4 PD TDI FWD 358.4HP / 615Nm / Powered by BlackSheep
// Race cars are like strippers - I just keep throwing money at them hoping for the ride of my life.
// Race cars are like strippers - I just keep throwing money at them hoping for the ride of my life.
-
- Posts: 53
- Joined: 03.10.2018, 15:26
- VW: Golf3 VR6 AAA
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 5 times
- Contact:
Re: Sarkanais Mk3 Golfs
Nu kā normālas - tāda kada nāk no rūpnīcas, līdz ar to jau arī ir doma kko uzlabot,ja kādam ir kāda ideja ka to izdarīt - ir wellcome ieteikumi. Autošosejā eļļas temperatūras "sporta" motoriem temperatūra uzkāpjot līdz 160c
If you are going to drag race the car, just ignore everything I just posted and
don't buy a VW.
don't buy a VW.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests