msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post Reply
User avatar
zipo93
Posts: 1857
Joined: 23.08.2012, 22:03
VW: Passat VR5 Syncro
Location: Līgatne
Has thanked: 55 times
Been thanked: 38 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by zipo93 » 05.08.2019, 16:44

Man gan bija atsperes no unīša. Tev sedana?
1998.g. VW Passat VR5 Syncro Daily
1985.g. VW Golf Mk2 citySTROMer Iesprūdis garāžā
1969.g. ЗАЗ-966В Tas nav auto, tas ir prikols
Ex:
1991.g. VW Jetta Mk2 2.0 8v

Līgatnes Vīna Darītava
Karošu Darbnīca

User avatar
msh
Posts: 4727
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 119 times
Been thanked: 58 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 05.08.2019, 17:22

Nav ne vismazākās jausmas - alvis atdeva pakaļas amartus kopā ar pederēm, virsū ar korektoru bija uzrakstīts "B4" :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
fokume
Posts: 3171
Joined: 28.05.2018, 01:13
VW: Golf 7, Golf 4,
Has thanked: 75 times
Been thanked: 213 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by fokume » 16.09.2019, 16:46

Yo, kas jauns detaļu noliktavā?
Neuzraujoties uz radara tu apzodz valsti.

User avatar
msh
Posts: 4727
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 119 times
Been thanked: 58 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 16.09.2019, 18:39

Klusā, lēnā čubināšanās... 8)
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
msh
Posts: 4727
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 119 times
Been thanked: 58 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 28.09.2019, 21:53

Paretam padaru šādus tādus sīkumus...

Image

Kādu laiku atpakaļ saliku divu kloķu šofera ķebļa apakšu, kura manā garāžā izjauktā stāvoklī bija nomētājusies apmēram gadu...

Image

Big Citi Gangsta vs msh

To visu saliekot un ieliekot mašīnā nonācu pie secinājuma ka pārtaisīt priekš mk2 drīkst tikai saliktu apakšu [es to šofernieka apakšu pārtaisīju izjauktu ], jo acīmredzot sliedes ir dažādos augstumos - ķeblis sanāca šķībs uz ārpusi... Tā kādu laiku pabraukāju, tad pirms pāris nedēļām izdomāju uztaisīt arī pasažierniekam divu kloķu apakšu no passāta apakšas, kas bija arī kādu gadu apkārt mētājusies - tad nu pie viena šofernieka apakšai tika kāja vēl bik palocīta. Abām apakšām, protams, mehānismi tika pārjaukti un visas kustīgās daļas sasmērētas/saeļļotas :)

Image

Uztaisīju miglu slēdzim arī priekšas miglu indikāciju


Nesen sanāca golfam izturības pārbaude, divas platas dziļas bedres uz grants ceļa @ 90 kmph - salūza izpūtējs, vecuma un nepareiza svara sadalījuma uz gumijām dēļ :D Pagaidām esošais ir ticis saremontēts bet nu ir labs iemesls domāt par cita izpūtēja būvi. Ak jā, esošajam izpūtējam dažas nedēļas atpakaļ nolikvidēts katalizatora bundulis un liesmu slāpētāja bundulis, kaut kā liekas ka katalizatora bunduļa likvidācija pievienojusi kaut kādu vibrāciju @ ~1,5k :?
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
msh
Posts: 4727
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 119 times
Been thanked: 58 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 23.10.2019, 20:16

Image

Pirms dažām nedēļām beidzot nolēmu tam miglu grābeklim uzkāpt - bet tā kā nezināju vai to gribu, tika izveikts budžeta variants - maximas miglas pa 10 eirām... :D Varbūt ar laiku būs jānopērk kaut kas pieklājīgāks.

Image

Pagājušonedēļ mani sasniedza šitāds bleķa gabals - kad citas, steidzamākas, lietas būs apdarītas, vajadzēs no šitā kaut ko kaut kur iemetināt...

Image

Tā kā man nepatika ka bikses gofra pūš garām, veikalā tika salasītas šādas detaļas - tā gofra gan jau domāta kādam mk4 motoram, vai kaut kas tāds - vietā der, bet šķība, grieza un nepareiza - pusotru centimetru īsāka un vienu izmēru lielākām trubām paredzēta.

Image

Komplektiņa saturs atspoguļo faktu ka es biju reālistisks un necerēju atskrūvēt 27 gadus nekustinātus bikses uzgriežņus - tāpēc bikse tika izņemta kopā ar izplūdnieku; lai to izdarītu, nācās safleksēt to bleķi, pret kuru pieskrūvējas tālākā izpūtēja daļa, uz pusēm, jo tas nelīda caur spraugu starp bundžu un stūres reiku, bet bikse ar visu kolektoru pretējā virzienā nelien. Izskatījās šitā - nu jā - skrūvēm nācās nofleksēt pa gabaliņam un atlikumu ar meiseli noklapēt... :D

Image

Manos krājumos vēl bija šitāds brīnums no 1.6; biksi īsti izmantot negribēju un arī nevarēju, toties izdomāju izmantot to kolektoru, pats bik smukāks un špiļkas arī smukākas.

Image

Bikse sametināta, stiprinājuma bleķis arī sametināts atpakaļ kopā. Ieliekot diezgan nočakarējos; nekad nebiju fofāgenam ņēmis biksi ārā un nezināju ka tomēr skrūvēšana jādara no apakšas [audī man liekas ka varēja arī no augšas] un procesā dabūju arī raut nost pannu. Biju piešķīlis uz īsu brīdi - beidzot vairs nekur nekas nepūš garām... :)

Image

Pēc tam, "while in there", izdomāju uztaisīt pagaidu risinājumu bākas ventilācijas flanciša saskarei ar haubi; pats norīvēts un haubes ribā bukte - uztaisīju šitādu flancīti, tas ir centimetru zemāks, cerams ka šis nesitīsies - ilgtermiņa risinājums [vai jaunu problēmu radīšana :D ] būs AFT ieplūde...

Image

Image

Pirms dažām nedēļām tika nokonstatēts ka galvas galā esošais dzeses flancis laiž garām - Jujubokar painformēja ka ķīnieši ražo arī no alumīnija - diemžēl to, ko man vajag, viņi no alumīnija neražo, tāpēc tika paņemti divi flanči, jo es vēl īsti nezinu ko es gribēšu likt - abi ir domāti 2.0 motoram ar tomātkārbu; mazākais ir domāts priekš mk4 golfa, lielākais priekš vaboles. Man it kā vajag divas devēju vietas [otro - priekš kondiša termoslēdža] un gribas vienu mazo izvadu lai uz to palaistu gāzes reduktoru, nolikvidējot pārgrieztās trubas un T veida savienojumus. Ar šitiem grabuļiem paveras dažādi varianti:

1) Likt golfam domāto flanci un uzlikt mīksto domai par termoslēdzi; nav tik kritiska detaļa
2) Vaboles flanci aizvest kādam lai nolikvidē lieko mazo izvadu un likt to
3) Nolikvidēt zirnekļveidīgo AEK radiatora augšējo trubu, aizvietojot to ar vienkāršu trubu; pārplūdes trauku izlaist pa tiešo no galvas mazā izvada, sūkni/eļļas dzesētāju izlaist no flanča mazā izvada
4) vēl kaut kādas kombinācijas... :D

Vārdu sakot, jānopērk dzeses šķidrums, plastmasas stiprinājuma skavas devējiem [būtu muļķīgi likt alumīnija flancī tērauda skavas], blīvgredzenus devējiem, varbūt jāapmeklē kāds šrots, tajā savācoties kādas trubas, un tad būs kaut kas jāsakombinē. Ak jā, eļļa arī jāpērk; es esmu pāršāvis pāri maiņas intervālam vismaz pāris štukas... :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
arniks8
Posts: 3428
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 67 times
Been thanked: 87 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by arniks8 » 23.10.2019, 20:45

To bleķi var dabūt garām gar reiku un bundžu, esmu to darījis. Manuprāt labs risinājums ir uzlikt vband kā GG izdarīja, ar to trījstūra flanci ir draņķīgi čakarēties, it īpaši ja kāds malacis flanci ir pagriezis tā, ka augšējā skrūve ir virs izpūtēja un sapuvusi :irre:
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?

User avatar
msh
Posts: 4727
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 119 times
Been thanked: 58 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 23.10.2019, 20:53

Nezinu kā tu to varēji, droši vien savādāks tas bleķis, man nekādīgi nesanāca. Ar dzimto risinājumu nav īpaši nekādu problēmu - šoreiz, lai sanāktu jēdzīgāk, atstutēju biksi ar mazā tirkšķa garo muciņu pret stabilizatoru, tad varēja bez problēmām notēmēt izpūtēju precīzi pretī. Attiecībā par nopuvušām skrūvēm - man liekas ka man tā ir bijis - un nekādu problēmu - abas apakšējās skrūves nofleksē un viss paliek pietiekami brīvs lai varētu apgriezt otrādi un nofleksēt arī pēdējo skrūvi. Sūdīgāk būtu ja divas skrūves būtu augšā... :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
arniks8
Posts: 3428
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 67 times
Been thanked: 87 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by arniks8 » 23.10.2019, 21:16

Es neatceros kā toreiz jettai bija, bet ar fleksi klāt netiku un ar metāla zāģīti 10min griezu to skrūvi :D
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?

User avatar
msh
Posts: 4727
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 119 times
Been thanked: 58 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 23.10.2019, 21:19

Man kaut kad sen ir bijusi līdzīga situācija, tik ar audī laikam. Kārtējais atgādinājums ka garāžā jābūt arī dremelim, jo ar to tādu skrūvi varētu kaut vai ar frēzīti pārraut pušu :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
Jujubokar
Posts: 1386
Joined: 11.12.2015, 18:45
VW: Golf MK4 1.8T
Location: Riga, Talsi
Has thanked: 86 times
Been thanked: 65 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by Jujubokar » 23.10.2019, 22:09

Tam liekajam mazajam flanča izvadam var uzmaukt trubu, kurai otrā galā skrūve. Vai arī aļikā nopirkt silikona uzmavu un viņu aizspraust ciet.
"Not daily driving your project car is like not F***ing your girlfriend to save her for the next guy."

User avatar
msh
Posts: 4727
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 119 times
Been thanked: 58 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 24.10.2019, 12:54

Jā, kad likšu, tas pirmais variants kā pagaidu variants tiks arī noteikti izmantots. Ilgtermiņā lieki izvadi man nav vajadzīgi, ne aizkorķēti ne neaizkorķēti... :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
fokume
Posts: 3171
Joined: 28.05.2018, 01:13
VW: Golf 7, Golf 4,
Has thanked: 75 times
Been thanked: 213 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by fokume » 24.10.2019, 14:08

Kad būs TDI swap?
Neuzraujoties uz radara tu apzodz valsti.

Post Reply

Return to “vw Golf Latvijas miestos un ielās”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests