msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post Reply
User avatar
msh
Posts: 6591
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 231 times
Been thanked: 92 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 01.03.2019, 01:44

Tātad, sākam ar galveno - VAKAR GOLFAM PALIKA 30 GADI :applaus:

Tam par godu jāieliek pāris miglu bildes

Image

Image

Tika uz fikso samesti kaut kādi vadi, tā nu ir apgaismojums, darbojas voltmetrs un manometrs - termometrs darbojas, bet nav nekur pievienots, jo ja manometram vads pirms pāris gadiem tika ielikts buntā, tad divi eļļas termometri [otrs ir MFA] nebija plānoti, bet nu laikam nākotnē būs :D Diemžēl man te sanāca misēklis ar manometru - uz trijiem pulksteņiem man ir divas stingras bultas un viena vaļīga, un vaļīgā muļķīgā kārtā uzlikās manometram - tie, kam ir bijusi darīšana ar audī papildpulksteņiem zina ka manometrs bez devēja aizledz līdz skalas galam - tad nu bik paslēgājot tam barošanu, bulta tika pasista vienu bāru uz augšu, tātad kaut kad būs jāčakarējas atkal to manometru jaukt vaļā :motz:

Vēl es ar nepacietību gaidu kad Alvis savam passātam samainīs klimata bloku un veco atdos man, tad man beidzot būs zaļš klimata bloks :D

zipo93 wrote:
02.02.2019, 09:38
Apgaismojumam jādeg un jāregulējas kopā ar instrumentu gaismām. Pats kaut ko būsi šķērsām salodējis.
Es mazliet paeksperimentēju un mēs ar John Newman šito izštukojām - problēma laikam ir vienkārša - B5/mk4 ir diožu apgaismojums un potenciometrs ir pielāgots priekš diodēm; klimats vienkārši nesaprot mk2 potenciometra izejas spriegumu. Nekas, nākotnē tiks atrasts risinājums arī tam.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
msh
Posts: 6591
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 231 times
Been thanked: 92 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 04.03.2019, 05:20

Tā, kas ir noticis...

Piektdien tika saņemts bugatieris pēc pārbaudes - divas nedēļas atpakal,būdams uz slimības lapas, pamanījos to aizvest uz pārbaudi, bet pēc tam jau palika problemātiski to savākt, jo tur tam iestādījumam ir kantora darba laiks... Aizsūtīju čomu, kurš nedēļu vēlāk savāca un vēl pamanījās ar to aizbraukt uz apskati, saņemot par to bugatieri atzinīgus vārdus... :D

Sestdien uzliku no nopirktās ADY apakšas noskrūvēto sadalītāju, par cik bijušajam sadalītājam ir gļukains holls kurš pēc ~5 km nobraukšanas "pazūd"; bloks sāk mest "too less secondary trigger" kļūdu. Ar šito jā, viss kārtībā.

Image

Svētdien izdomāju uzkāpt šādam grābeklim. VEMSim gaisa blīvuma aprēķins ir vienkāršs - matemātika pieņem ka tiek mērīta degkamerā ieplūstošā gaisa temperatūra un viss. Attiecīgi ir trīs pieejas kur to temperatūru mērīt. GintsK dod priekšroku mērīt pēc iespējas tuvāk cilindram; ja man vēl būtu atpakaļplūsmas galva, tad man arī būtu devējs tik tuvu, cik kolektors pieļauj. Otrs variants ir mērīt kaut kur augstāk kolektorā, kas bieži vien ir dzimtā vieta, un diezgan neoptimāla, jo devējs vairāk mēra kolektora, nevis gaisa temperatūru. Trešo variantu kādu laiku izlasīju vemssupport forumā - vadīties pēc loģikas ka gaiss ieplūdē sasilst diezgan minimāli un mērīt vietā, kuru motors īpaši nesilda - kas atmosfērai būtu filtra kastes izejā [a ļa ABF], bet turbiķim uzreiz pēc kūlera [a ļa 10v turbo] - attiecīgi tiek mērīta gaisa, nevis kolektora temperatūra [kura stāvot ar rūcošu motoru uz vietas kāpj], un pastāvot siltam motoram, ieplūdes temp devēja rādījums arī pieaug jūtami mazāk.

Tagad tika uztaisīts viens brauciens - vispirms tika uzlikta gaisa blīvuma korekciju karte pēc noklusējuma, pēc tam tika pārrēķinātas abas VE kartes atbilstoši, savādāk blīvuma korekcija lika ~4% degvielas klāt. Droši vien būs precīzāk; līdz šim pa lielam man bija nokonfigurēts ka tā devēja rādījums lielākoties tika ignorēts [korekcijas nebija], diemžēl siltākam motoram nosliece uz ģībšanu nepazuda - bet nu tā kā palika skaidrs ka nu vairs pie MAT 5c un MAT 20c degmaisījums paliek +/- vienāds, bet pirmajā variantā brīvgaita ir gandrīz ok, bet otrajā ļoti iespējams ka noģībs - tad ir skaidrs, ar kuru brīvgaitas kontroles uzstādījumu būs jāpaspēlējas :)
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
msh
Posts: 6591
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 231 times
Been thanked: 92 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 09.03.2019, 22:55

Image

Uzliku golfam ķūni... :D
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Izdomāju beidzot pieķerties grabažnieka vāka rūsas problēmām - šis vāks kādu pusgadu nomētājās sētā, pēc tam kad tas tika noņemts no viena Typ19 atliekām, ar mērķi to izmantot manam golfam par pagaidu vāku, funkciju, ko tas tagad arī pilda. Vāks tika nokomplektēts ar visu, kam tajā jānāk, un pie viena tika uzlikta no kolēģa fiat punto noskrūvētā logu tīrītāja slota. To slotu kā 90'to gadu stila tjūningu man ieteica John Newman, piebilstot ka vajagot slotas kātam pārurbt caurumu - pielaikojot uz tā sētā stāvošā vāka, tur viss derēja labi :? Izjaucot savu vāku, sapratu, kas par joku - logu tīrītāja asij atšķiras gals - Typ19 ir M6 vītne galā, tāpat kā punto, Typ1G ir M8 vītne. Tam vākam ass korpusam bija iestājies pizģec, bet nu asij atšķiras tikai gals, pati ass nē, tā nu tā tika pārstādīta uz manas ass korpusu. Slotai uzliku jaunu gumiju jo vecā bija izjukusi un, kā izskatās, tā slota mainās kā viens vesels - izskatās ka būs jāpaprovē uzsūtīt jaunu slotu; ar visu jauno gumiju ūdeni izsmērē, laikam atspere sagurusi...

Šitentā grabažnieka spoileris ir atsevišķs stāsts - uz aci likās kaut kāds kreisais sūds, domāts hvz kam, pieskrūvēts ar diviem samoreziem pie vāka. Kad jau vāks bija uz golfa, caur stiklu ieraudzīju kaut kādus uzrakstus uz tā spoilera - notīrot sūnas no stikla lai varētu salasīt, izrādījās ka ražotājs ir hella, bet uzgūglējot detaļas numuru, izrādījās ka domāts mk2 8O Apsveru domu par tā spoilera reanimāciju un atstāšanu uz golfa, just because :D

Image

Bet tā aina ar manu grabažnieka vāku izrādījās esam bēdīga - ja 3 gadus atpakaļ tur rūsa bija sākusi veidoties un kaut kas bik parūsējis, tad nu lai to vāku reanimētu, būtu kaut kas jāmetina 3/4 no stikla kantes apkārtmēra - apakšējā mala ir saglabājusies apmēram 20% garumā... Tad nu piektdien tika cukuriņā apskatīts viens vāks un atzīts par ceļamu - roktura apvidū viens kārtīgs rūsas burbulis, kas pēc satikšanās ar smiltīm noteikti pārvērtīsies par caurumu, un gan jau vēl pie kādiem stiprinājumiem radīsies šveices siers vai kāds caurums - toties pēc stikla izspiešanas atklājās kante ar burtiski pāris gramiem rūsas. Tātad nākamnedēļ jānojauc, jāuzpūš smiltis rūsai, jāsametina kas metināms un jāatdod čomam nokrāsot.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
msh
Posts: 6591
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 231 times
Been thanked: 92 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 23.03.2019, 10:44

Image

Izjaucot dabūto grabažnieka vāku atklājās šāds īpatnējs risinājums. Nu neko - tika izgrieztas abu numura apgaismojuma lampiņu un roktura iekšējo stiprinājumu vietas un aizmetinātas, pēc tam izveidojot caurumus no jauna, to pašu nācās darīt arī ar vienu numura stiprinājumu. Par brīnumu to nebija jādara ar logu šķidruma sprauslas vietu, kas bija ļoti rūsējusi, nebija, jo rūsa pa lielam bija tikai no ārpuses. Pēc tam tika uzpūstas smiltis un uzgruntēts - vakar vāks tika atdots čomam, kaut kad drīzumā nokrāsosies.

Image

Izdomāju arī ka ērtāk būs nomainīt pakaļas bremžu diskus un klučus, nevis tos vest virpot, jo tam ir dažas tehniskas dabas problēmas - tā nu attiecīgie atribūti tika uzsūtīt un vakardien izcelti no DPD pakomāta - tuvākajās dienās jāmaina nost.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
msh
Posts: 6591
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 231 times
Been thanked: 92 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 31.03.2019, 00:46

Šīs nedēļas laikā aizmetināti daži nelieli caurumi; tie pēc tam + ~tikpat liels skaits rūsas perēkļu nosmilšoti un nokrāsoti - vēl jāaizmetina viens caurums kreisajā slieksnī un jātiek galā ar dažiem rūsas perēkļiem, un tad apakša kreisajā pusē līdz aizmugures tiltam būs sakārtota - tas notiks nākamnedēļ, kopā ar dažiem niekiem labajā pusē.

Šonedēļ ar dažu dienu atstarpi arī tika samainīti aizmugures bremžu diski un kluči, tā nu tie tagad iet caur piedilšanas procesu.

Nedēļu atpakaļ izdomāju pacīnīties ar dabas parādību, kur siltam motoram bik pastāvot, tas šķiļot pielec un noģībst, un lai panāktu ka tas darbojas, jāpiešķiļ, jāpatur dažas sekundes apgriezieni vismaz 2k, pēc tam viss ir normāli. Paņēmu daudzmaz saregulēju benzīna degvielas karti - pēc tam motors siltos startos ģība nost neatkarīgi no stāvēšanas ilguma :lol: Beigās paštukoju un paeksperimentēju - tiešām, šim motoram, atšķirībā no 2E, vajag pēcstarta trekninājumu arī siltam.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
msh
Posts: 6591
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 231 times
Been thanked: 92 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 13.04.2019, 16:35

Pagājušonedēļ pa nedēļu tika pabeigti iesāktie metināšanas darbi. Pienāca piektdienas vakars...

Image

...un līdz ar to nepieciešamība nopietni pieķerties atlikušajiem trūkumiem... Procesā iemācījos kā tad īsti vajag izņemt laukā stiklu lai to nesaplēstu - WD40 ūber alles :D

Image

Klusā daba, apkārt mētājas kaut kādi stikli etc sšit...

Image

Kad jau reiz stikls laukā, pie viena vajadzēja sakārtot priekšējā paneļa pīkstuļus, lai tie tur nemētātos un varētu uzlikt restes - man bija slinkums tur kaut ko īpaši ņemties, tāpēc viss tika izdarīts ar dremeli šādā veidā.

Image

Jaunais stikls iekšā...

Image

Kopā ar jaunu stiklu jāliek arī jaunas slotas. Nedēļu atpakaļ aizbraucot uz klaipēdu iepirkties, braucu ar domu nopirkt slotas, jo biju akropoles maximā pamanījis michelin slotas - bet aizbraucām uz citu, netālu esošu maximu, kur nekas cits bez šitiem ķīnas brīnumiem nebija, nācās ņemt tos pašus...

Image

Ķīnieši ļoti centušies lai tās slotas derētu visām pasaules mašīnām - man nepieciešamie gali ir jau uz slotām, un katrai slotai vēl 10 papildus gali ko izmest miskastē... :lol:

Vēl tajā pašā vakarā izrāvu laukā gāzi.

Image

Skats, pie kura vēl nevaru īsti pierast - tumšā mala + pats stikls liekas viegli tonēts salīdzinājumā ar sānu stikliem.

Image

Aizbraucu uz apskati - apskates rūķītis bik pabolījās uz motoru, aizrādīja par brīvkustību stāvābolā [3 gadus un ~50k noskrējis moogs] un to ka bremžu truba pie amarta ir nevis piekabināta ar gumijas gabaliņu, bet pievilkta ar savilcēju, toties nepamanīja ka labais slieksnis aizmugures galā caurs - laikam tāpēc ka viņa uzmanība bija pievērsta nopuvušajiem aizmugures lanžeru galiem; šis raustīja velkamo cilpu vai tā nekrīt nost :D - beidzās tas viss šādi.

Pie viena vēl pa ceļam uz TA atskanēja kaut kāds krakšķis un salonā iestājās taškenta :D Gaidot uz apskati atklāju ka temperatūras klapes sviriņa vidēji siltos un aukstos virzienos nonāk saskarsmē ar pūtēju kas pūš uz kājām, un nolekusi nost; temperatūras klapi attiecīgi gaisa plūsma uzreiz aizrauj ciet, uztaisot taškentu. Attiecīgi atpakaļbrauciens notika ar vismaz vienu vaļēju logu.

Šonedēļ vajadzēja novērst radušos iztrūkumus - tika atlikta atpakaļ gāze, pie viena, kad jau reiz dzeses sistēma bija tukša, ieviešot beidzot eļļas dzesētāju, stūre pārlikta par vienu šlici [kaut kad biju bik nepareizi uzlicis un visu laiku piemirsās pārlikt] un bik padarbojos ar dremeli pie kāju pūtēja - tā kā tas viss tika atlikts uz ceturtdienas vakaru, ar to kāju pūtēju īsti nepaguvu tikt galā - saskarsme starp sviriņu un pūtēju šobrīd ir aukstajā galā, tas vēl jānovērš.

Piektdien braucot skatījos eļļas temperatūru un kaut ko nesapratu - 2E siltam motoram bija min 97 grādi, uz šosejas 102-103 - te es vairāk par 95 neieraudzīju :?
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
fokume
Posts: 5251
Joined: 28.05.2018, 01:13
VW: Mk4 atmomusar ar strādājošu AC
Has thanked: 103 times
Been thanked: 338 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by fokume » 13.04.2019, 21:33

Badass brilles 8)

User avatar
fckns
Posts: 2471
Joined: 06.10.2013, 13:01
VW: B5 antiviiruss
Has thanked: 50 times
Been thanked: 74 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by fckns » 13.04.2019, 21:41

fokume wrote:
13.04.2019, 21:33
Badass brilles 8)
Image
wrote:Reinis Nitišs iesaka vienkārši nebūt trūcīgam.

User avatar
fokume
Posts: 5251
Joined: 28.05.2018, 01:13
VW: Mk4 atmomusar ar strādājošu AC
Has thanked: 103 times
Been thanked: 338 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by fokume » 13.04.2019, 21:46

Image

User avatar
fckns
Posts: 2471
Joined: 06.10.2013, 13:01
VW: B5 antiviiruss
Has thanked: 50 times
Been thanked: 74 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by fckns » 13.04.2019, 21:51

Ok tagad nopietni - huli nenokasi to līmlenti no jauniegūtā stikla? Izskatās pēc pāķiem.
wrote:Reinis Nitišs iesaka vienkārši nebūt trūcīgam.

User avatar
msh
Posts: 6591
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 231 times
Been thanked: 92 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 13.04.2019, 23:49

Nu piedod ka nav bildes pēc visu līmju nokasīšanas, nomazgāšanas un stikla nomazgāšanas no abām pusēm :lol:
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
msh
Posts: 6591
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 231 times
Been thanked: 92 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 01.05.2019, 00:45

Image

Neilgu laiku pēc apskates garāžā gadījās nolauzt spoguli...

Image

...tā nu no raimja tika nopirkts cits spogulis, piedevām pat elektriskais.

Image

...diemžēl stellējot kopā spoguli ko uzlikt uz mašīnas, atklājās ka korpuss ir aizlauzts + spogulis labi pastāvējis, kustīgais savienojums ieēdies un nekustas - vārdu sakot, spogulis ir salikts un uzlikts, bet diez vai tam būs ilgs mūžs... Pilnai laimei vēl savu stikliņu man gadījās nomest zemē un saplēst, tā vietā tika uzlikts tāds, kurš rāda kaut kādu greizo spoguļu karalisti :motz: Vārdu sakot, nesteidzīgi jāmeklē cits spogulis, vai arī jāuzbūvē kustīgā daļa no nulles no tērauda + beidzot radies iemesls sakārtot spoguļu apsildi.

Image

Vēl tika nolemts kaut kad uzkāpt tam piecpadsmit collu grābeklim, un no lietotāja blackeye tika paņemti šitentie ripuļi. Viens disks gan būs jātaisno, nu neko darīt.

Image

Ar vāciņiem arī ir interesanta situācija - diviem ir dzimtie BBS viduči, tik ar traumām, vienam ar hermētiķi ielīmēts plastmasas ripulis, vienam kaut kāds plastmasas burciņas vāciņš... :D

Jebkurā gadījumā, visvairāk man 15" diskos nepatīk doma par riepu izmēru - te viens mizu pāris ir 195/55 un viens 195/50 - paskatījos dokumentācijā - mk2 izrakstīts 195/50; bitch please, tie tak nav pat 10 cm augstuma... :D 195/55 liekas patīkamāks cipars - vēl varētu izskatīt to izmēru, ko tajā laikā izrakstīja priekš B3 audī, 205/50 - diemžēl pkp.lv rāda ka tiem abi izmēri ir jūtami dārgāki par 195/50 :?
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
arniks8
Posts: 4420
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 99 times
Been thanked: 152 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by arniks8 » 01.05.2019, 01:21

Par 195/55 aizmirsti, man mājās ir tāds komplekts un ies uz passātu, jo mk2 tas ir par lielu. Balonu izmērs mk2 uz r15 ir 195/50 vai 185/55
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?
Image

User avatar
msh
Posts: 6591
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 231 times
Been thanked: 92 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 01.05.2019, 01:37

"balonu izmērs" :lol: Diez kāpēc 195/55 ir par lielu - jo neizskatās stilīgi plāni? Intereses pēc iebliezu kalkulatorā dažus izmērus - 185/65/R14 apkārtmērā ir vēl bik lielāki par 195/55/R15, un uz mk2 nekādu problēmu, neskaitot spidometra nobīdi - 195/70/R14 aizmugures arkās berzās, bet pusi vainas droši vien var novelt uz diskiem ar bik par lielu iznesumu. Likt riepas ar 185 platumu uz tām 15 collām vispār būtu sviests, tā varbūt var darīt kādam 1.3 nemotoram; man jau nepatīk kā zem mana golfa svara esošās 185/60/R14 iespiežas uz leju, uz R15 tas būtu čau.

Savam A90, kuram ražotājs izrakstījis tāda pat izmēra ripuļus kā mk2, es bez īpašām problēmām savulaik uzliku 195/65/R15 - bet nu tur ir tā mazā niansīte ka kvatra; aizmugures riteņi stāv arku vidū un kustas uz augšu/leju, nevis lokā - man stiliņā tolaik kā reiz divriteņu braucēji prognozēja ka berzīsies aizmugures arkās bet neberzās.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf ABA-veidīgs hibrīds/CHD powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un divlitrīgs motors...

User avatar
arniks8
Posts: 4420
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, b3 paseratti
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 99 times
Been thanked: 152 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by arniks8 » 01.05.2019, 01:40

Ja esi uzliftējis, tad saies, bet ar standarta augstumu berzīsies arkās.
Zhoriks wrote: Separators uz kartera ventilaciju? UN KO VINS TUR ATDALA IBIO MATJ? Atdala dizeli no ellas?
Image

Post Reply

Return to “vw Golf Latvijas miestos un ielās”

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 15 guests