Centrālā atslēga man ir John Newman stila mk4 centrālā - bloks ar trīs štekeriem [mašīna bez elektriskajiem logiem] darbina aftermarketa centrālās atslēgas motoriņus. Šai pieejai gan ir viens mīnuss - mk4 slēdzenes ne tikai aizslēdzas, bet arī bloķējas, ko ar aftermarketa motoriņiem VW izpildījumā panākt nevar nekādīgi [VW slēdzenes motoriņā ir viens motoriņš un mehānisms, kas pirmajā griezienā aizslēdz un otrajā ar to pašu motoriņu sabloķē - audī tam izmanto divus motoriņus] - tāpēc ko darīt ar centrālās bloka "atbloķēts" ieejām, ir gaumes jautājums - man tās ieejas ir samestas uz masu un attiecīgi bloks redz ka durvis nav nobloķētas - cik noprotu, šajā variantā signalizācijas režīms nestrādā; kodējumā ir ieslēgts "lock blink", bet mirgo tikai atslēdzot - var arī pievienot pie motoriņu gala slēdžiem lai aizslēdzot redz ka arī sabloķējas, bet tas atkal liks nostrādāt bloka aizsardzībai situācijā, kur šis grib tikai aizslēgt bet ne nobloķēt, jo salonā ir cilvēki - teiksim, John Newman stāstīja ka viņam ir šis variants, un piekodējot automātisku aizslēgšanos @ 15 kmph, virs tā ātruma centrālā sāk ātri slēgties ciet/vaļā Noteikti no iekšpuses aizslēgt nevarētu tā paša iemesla dēļ.
Šobrīd tur vēl nelien nekas - ir tikai nejauši šrotā atrasta piemērota atslēga un tā piekodēta. Tālāk būs jebajā jāuzsūta jauns korpuss, attiecībā par atslēgu - internetā var atrast aprakstus kā parastu AH profila atslēgu ar dremeli vai fleksi un vīli var pārtaisīt par atmetamās atslēgas asmeni; teorētiski var arī nopirkt AH profila atmetamās atslēgas asmeni, domātu priekš T4, bet lētāk ir uztaisīt jaunu AH profila atslēgu un to pārtaisīt par asmeni. Es varētu to izdarīt ar golfa otro atslēgu, bet kaut kā negribas - būs kaut kad drīzumā jāpievīlē jauna un tad to piemeklēs tāds liktenis.
Varētu jau mēģināt iziet uz perversijām pārtaisīt golfam slēdzenes uz HAA profilu, bet nejūtu iekāri to darīt