msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post Reply
User avatar
msh
Posts: 9524
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 512 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 29.05.2019, 12:46

Vienreiz pirms kādiem trīs gadiem sanāca uz liepāju aizbraukt variantā "aizdedzes atslēga = plaķenes"; gribēju vēl ieliet zupu, bet tankā atčaknījos ka atslēga palikusi garāžā uz galda un korķi atslēgt nevaru :lol: Labi ka bākas saturs bija pietiekams vēl kādiem 100 km.

Centrālā atslēga man ir John Newman stila mk4 centrālā - bloks ar trīs štekeriem [mašīna bez elektriskajiem logiem] darbina aftermarketa centrālās atslēgas motoriņus. Šai pieejai gan ir viens mīnuss - mk4 slēdzenes ne tikai aizslēdzas, bet arī bloķējas, ko ar aftermarketa motoriņiem VW izpildījumā panākt nevar nekādīgi [VW slēdzenes motoriņā ir viens motoriņš un mehānisms, kas pirmajā griezienā aizslēdz un otrajā ar to pašu motoriņu sabloķē - audī tam izmanto divus motoriņus] - tāpēc ko darīt ar centrālās bloka "atbloķēts" ieejām, ir gaumes jautājums - man tās ieejas ir samestas uz masu un attiecīgi bloks redz ka durvis nav nobloķētas - cik noprotu, šajā variantā signalizācijas režīms nestrādā; kodējumā ir ieslēgts "lock blink", bet mirgo tikai atslēdzot - var arī pievienot pie motoriņu gala slēdžiem lai aizslēdzot redz ka arī sabloķējas, bet tas atkal liks nostrādāt bloka aizsardzībai situācijā, kur šis grib tikai aizslēgt bet ne nobloķēt, jo salonā ir cilvēki - teiksim, John Newman stāstīja ka viņam ir šis variants, un piekodējot automātisku aizslēgšanos @ 15 kmph, virs tā ātruma centrālā sāk ātri slēgties ciet/vaļā :lol: Noteikti no iekšpuses aizslēgt nevarētu tā paša iemesla dēļ.
Kavacky wrote:
29.05.2019, 09:54
:thumbs:

Tā atslēga visā resnumā arī lien aizdedzes caurumā? Oriģinālā tak kādas 3x plānāka. :D
Šobrīd tur vēl nelien nekas - ir tikai nejauši šrotā atrasta piemērota atslēga un tā piekodēta. Tālāk būs jebajā jāuzsūta jauns korpuss, attiecībā par atslēgu - internetā var atrast aprakstus kā parastu AH profila atslēgu ar dremeli vai fleksi un vīli var pārtaisīt par atmetamās atslēgas asmeni; teorētiski var arī nopirkt AH profila atmetamās atslēgas asmeni, domātu priekš T4, bet lētāk ir uztaisīt jaunu AH profila atslēgu un to pārtaisīt par asmeni. Es varētu to izdarīt ar golfa otro atslēgu, bet kaut kā negribas - būs kaut kad drīzumā jāpievīlē jauna un tad to piemeklēs tāds liktenis.

Varētu jau mēģināt iziet uz perversijām pārtaisīt golfam slēdzenes uz HAA profilu, bet nejūtu iekāri to darīt :lol:
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
msh
Posts: 9524
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 512 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 16.06.2019, 23:36

Tā, kaut kas jāuzraksta.

Image

BBSi, precīzāk sakot, divi no tiem, kas iepriekšejajam īpašniekam bijuši priekšā [izskatās ka bijuši uz kāda nemotora mk2 vai mk3; otru divu disku tīrums liek domāt par trumuļiem], izskatījās šitādi, un ļoti knapi nāca nost.

Image

Man gagešins ieteica apmeklēt ragu un tur pirkt kaut kādu tīrīšanas līdzekli, bet bija nikolajs braukt uz to ragu + atcerēties uz to aizbraukt... Vārdu sakot, ieraudzīju aizkraukles kuršos šitādu un intereses pēc paņēmu, maksāja dažas eiras.

Image

Gala rezultāts šitāds - 90-95%. Nē, nevarēja kā rakstīts uz pudeles - uzsmidzināt un pēc minūtes noskalot - nācās vien brucināt, bet ar parastu lupatiņu.

Image

Pēc tam pirmdienā braucot no rīgas uz darbu, pa ceļam vēl ieraudzīju ceļmalā mētājamies kolēģi; diagnoze - kārtējo reizi nosprādzis ģenerators, un attiecīgi nācās šo kaut kādus 20 kilometrus pavilkt. Secinājums - kruīzs rullz - uz 75 velkot praktiski nebija jūtama raustīšana; vienu brīdi bija kaut kas tik knapi sajūtams ka man tad nedaleca kas tas ir :D

Image

Tajā pašā vakarā sanāca aizbraukt pie pazīstamiem čaļiem bik ar lodāmuru pabakstīties - viens no viņiem, ieraugot manu situāciju ar vidiņiem, aizgāja uz garāžu un izraka no turienes šito. Tā nu man pietrūkst vairs tikai viens vidiņš :)

Image

Gadījās izskrūvēt pāris sveces - izskatās mazliet īpatnēji, bet priekš gāzes tas laikam būtu normāli.

Image

Vēl uztaisīju šitādu eksperimentālu ieplūdes temp devēja konfigurāciju, jo nesen atklāju ka ar visu novietojumu a ļa ABF tas devējs ne tikai ir pakļauts sildīšanai no motora stāvošai mašīnai, bet arī pēc tam piešķiļot un stumdoties pa pilsētu, tā rādījums nemaz nekrītas - startējot no depo ar 40 grādu rādījumu, pie 22 grādu āra temperatūras, varēju nobraukt vairākus kvartālus pirms tas rādījums sāka kristies - tagad jāpaprovē šitā

Image

Vēl es nejauši, meklējot 10v turbo aizdedzes kartes, uzdūros ABA aizdedzes kartei - tad nu tika nolemts to pamēģināt. Kreisajā pusē agrākās kalkulatora kartes - augšā benzīns, pa vidu gāze un apakšā benzīns 3D, labajā pusē ABA un no tā izrietošās - tā kā ABA SIMOSam ir 8x8 aizdedzes kartes kamēr VEMSim 12x12, uztaisīju de facto 8x8. Rezultāts - motora skaņa palika bik patīkamāka.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

fokume
Posts: 11808
Joined: 28.05.2018, 01:13
Has thanked: 234 times
Been thanked: 563 times

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by fokume » 16.06.2019, 23:48

esmu diskus tiirijis ar astonish prieks istabas paklaajiem. un bija zbis :D es ar vinu tiiru ari salona plastmasas
Šeit ir SPAMS: Apskatīt
Image

User avatar
ASRock
Posts: 3557
Joined: 21.08.2009, 00:54
VW: Golf
Location: Riga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 49 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by ASRock » 17.06.2019, 02:26

Ja tev filtra stav šitada taure joprojam,tev motoram noteikti pietrukst gaisa,vr6 ar to tauri pat apgriezienus neceļ)
tel. 22347143

User avatar
msh
Posts: 9524
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 512 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 17.06.2019, 12:41

Es vispār gribētu dabūt mono kasti, pie noteikuma ka tai izvads ir 70 mm [toledo 1.8 mono kastei izvads ir 65 mm :( ], jo šitentajai TD kastei nav trompete pie izvada, un, cik dzirdēts, tas var slikti ietekmēt elpošanu :?

Attiecībā par gaisa padeves pietiekamību - zināmu iemeslu dēļ es neesmu ar šito motoru regulējis VEMSi līdz galam, tik līdz kādām 4 štukām, bet kaut kā neesmu redzējis ka ieplūdes spiediens @ WOT būtu zem ~100 kpa - varbūt būs prikola pēc jāpaprovē aizgriezt līdz galam. Tādā ziņā ar VEMSi ir foršāk nekā ar motroniku, neadekvātu ieplūdi var pamanīt ļoti viegli :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
arniks8
Posts: 7028
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 172 times
Been thanked: 398 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by arniks8 » 17.06.2019, 14:02

Trompeti vajag, clubgti viens čalis bija atradis ka no kkāda (laikam 20V) B5 passāta filtra kastes var dabūt lielāku trompeti.
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
ASRock
Posts: 3557
Joined: 21.08.2009, 00:54
VW: Golf
Location: Riga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 49 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by ASRock » 17.06.2019, 14:16

Man ir gan seat,gan mono,gan TD,visiem truba uz droseli vienada.td kastei iekša nav karsta gaisa no izpludes kolektora un seatam ir mazaka kaste.

Askaties g60 kasti, kaut tev butu 100mm izvads ja ievads 40mm tas neko nedos)
Attachments
Screenshot_2018-12-17-18-36-03.png
Screenshot_2018-12-17-18-36-03.png (807.02 KiB) Viewed 1645 times
tel. 22347143

User avatar
arniks8
Posts: 7028
Joined: 27.08.2013, 11:11
VW: mk2 Jetta 16V, mk2 jetta GT
Location: Tukuma apriņķis
Has thanked: 172 times
Been thanked: 398 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by arniks8 » 17.06.2019, 14:35

Tāds caurums noteikti par labu nenāk, clubgti ir topiks par filtriem un filtra kastēm, kur mašīnas arī uz ruļļiem tika liktas, vēlāk spamā ielikšu ja neaizmirsīšu.
mdz wrote:
14.06.2021, 16:34
Kabatas biljards ar ādas raķeti.

User avatar
ASRock
Posts: 3557
Joined: 21.08.2009, 00:54
VW: Golf
Location: Riga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 49 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by ASRock » 17.06.2019, 15:52

Vajag turbo un nav jauztraucas par kolektoriem,trompetem,temperaturam utt)
tel. 22347143

User avatar
msh
Posts: 9524
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 512 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 17.06.2019, 17:11

ASRock wrote:
17.06.2019, 14:16
Man ir gan seat,gan mono,gan TD,visiem truba uz droseli vienada.td kastei iekša nav karsta gaisa no izpludes kolektora un seatam ir mazaka kaste.

Askaties g60 kasti, kaut tev butu 100mm izvads ja ievads 40mm tas neko nedos)
Nekā nebija. Man plauktā stāv toledo 1.8 mono kaste; es būtu labprāt to izmantojis, bet tai izvads ir 65 mm, tāpēc nācās izmantot TD kasti, jo tai ir 70.

Kas tur ir ar to kasti, no rūpnīcas tāda vai sagriezta? :D
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
msh
Posts: 9524
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 512 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 01.07.2019, 23:55

Tā, kaut kas jāuzraksta. Pēc jāņiem uznāca vēlme salikt klimatam iztrūkstošās lietas; vēlmi laikam piešķīla īpatnējs klimata gļuks, lasīt - klimata apzināta darbība, kuru izraisa kaut kas nezināms - braucot vēss [nesildīts] gaiss, apstājoties silts :D Tātad, ko man vajag:

1) saules gaismas devēju
2) uzbūvēt ledusskapja ieplūdes šahtu ar mk4 klapju motoriņu lai var ledusskapi iemest [un tas vairs nemētāsies garāžā uz grīdas]
3) sabūvēt kondiša vadus, karoč motortelpas daļu - tur radīsies gan ventilatora, gan kompresora vadība, gan būs kur pievienot āra temp devēju
4) sastellēt kondišu; bet nu diez vai tas notiks šovasar...

Image

Sāku ar vienkāršāko - saules spilgtuma devēju. Panelī griezt caurumus netaisījos, priekš restēm tas devējs par lielu, nācās iet B3/B4 passāta ceļu un iebāzt kreisā skaļruņa restē.

Image

...bet lai nevajadzētu griezt panelī caurumu lai atbrīvotu vietu tā devēja štekerim, nācās izdarīt šādi - nogriezt ligzdas daļu 45 grādu leņķī un pēc tam apgriezt viņu par 180 grādiem - tas, protams, nozīmē ka nomainījās polaritāte, bet tas sīkums.

Image

Image

Tālāk tika būvēta ledusskapja ieplūdes šahta - uztaisīti stiprinājumi motoriņam, piegriezta gaisa plūsmas klape lai tā ietilptu tajā šahtā, graizīta un lodēta tās klapes sviriņa, tad vēl cita svira pielāgota lai recirkulācijas klape tiktu darbināta, un pati klape pārlīmēta. Kad biju lielos vilcienos ticis galā, nokonstatēju ka jāgādā cits motoriņš - šito no ārpuses raustot iekšā lielais zobrats salauzts, un to noraujot, vēl tika sačakarēti potenciometra kontakti - "kaut kā" ejošu viņu varētu dabūt, bet nah to vajag - laikam beidzot būs jāuzsūta no leišiem vajadzīgie klimata gabali.

Procesā nosecināju ka sāku jau piešauties plastmasas lodēšanā - pāris savus lodējumus centos ar saprātīgu spēku salauzt, nelūzt :D

Kamēr nevar likt iekšā ledusskapi, jāpāriet pie nākamā posma...

Image

...un jāliek golfā iekšā šitas rupucis. Tā jau tajā motortelpā vietas nav, vēl šitāds kaut kur bija jāiestumj... :lol: Uzbūvēju kronšteinu, pierāvu ar diviem samoreziem; kad ņemšu kaut kad nost spārnu, piemetināšu pie lanžera pāris uzgriežņus.

Image

Blociņš bija kādus 4 gadus stāvējis uz plaukta, kopā ar vēlīna mk3 1.9D vadu buntu - pēc sarakstes ar John Newman atklājās ka no tā vēlīnā mk3 1.9D ir ticis izcelts pilnākais ventilatora blociņš - tam ir gan trešais robs, gan kondiša vadība, gan afterruns ar visu dzeses sūknīša vadību... Man pagaidām pietiks ar diviem robiem un kondiša vadību. Sākumā gribēju uztaisīt kaut ko pa B3 vai B5 tēmu, ar relejiem, bet tad releji jāmeklē un bik darīšana, kamēr šitas jau plauktā stāvēja.

Tālākais - uzsūtīt iztrūkstošos klimata gabalus un uzlodēt motortelpas vadus.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
msh
Posts: 9524
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 512 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 04.07.2019, 13:03

Image

Pasūtīju no rrr.lt klimata gabalus, atnāca pusotras dienas laikā ar kurjeru, lai arī bija paņemts pakomāts - laikam šie ārpus lietuvas sūta tikai ar kurjeru - bija divas paciņas, viena no utenas, otra no šauļiem - jo tajā lapā ir apvienojušies dažādi šroti; būtu ņēmis katru detaļu no savas firmas, būtu 4 paciņas bijušas :D

Image

Recirkulācijas klapes motoriņš likās aizdomīgs, atskrūvēju vaļā [pie kājas tā 10 dienu garantija; nav jau vērts 5 eiru vērtu detaļu sūtīt atpakaļ] - jā, tā pati problēma kas manam, un uzgūglējot, liekas ka izplatīta - bet nu vismaz te ir veseli kontakti, kurus savam, nepamanījis ka tur tādi ir, es pamanījos aplauzt. Paņēmu uzlīmēju uz superlīmes, redzēs, ja neturēs, nākotnē domās vēl ko citu.

Image

Nu un ieliku klimata bloku - interesanti ka 1997. gada 22. nedēļā ražotajam blokam virsū uzlīmētajā leišu šrota nakļenē rakstīts ka nācis no nulltā gada passāta - laikam kādam leitim bijis pie kājas ka sarkanā panelī atrodas zaļš klimats :D Ieliku, nodzēsu interesantas kļūdas, piekodēju ka golfs.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
msh
Posts: 9524
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 512 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 08.07.2019, 18:07

Tā, tā kā forums saplīsa, paraujot līdzi manu pēdējo postu, tad jāraksta par jaunu... :D

Tātad, jāiet secīgi - agrā piektdienas rītā, tumsā, gadījās paņemt šosejas vidū sēdošu balodi, rezultāts - salauzta priekšējā reste un pazudusi fofāgena zīme. Nu neko, nāksies vien nopirkt jaunu resti un kaut kur sameklēt citu zīmi...

Piektdienas vakarā izrāvu no golfa laukā paneli un sildītāju. Procesā atklājās ka jau trešo [!!!] reizi kopš man tā mašīna ir, sildītāja augstā gala špiļka ir pierūsējusi uzgrieznim un izskrūvējas laukā no sildītāja, nevis uzgrieznis noskrūvējas no špiļkas...

Image

Viens nejaušs atklājums - mk4 ir mazāks kondiša iztvaicētājs nekā iepriekšējo modeļu kondišiem... :D



Sestdien ņēmos ar dzelžiem [plastmasas gabaliem drīzāk] - ar dremeli izfrēzēju vajadzīgos caurumus ugunsmūrī, izgriezu ledusskapī vietas devējiem...

Image

Nācās arī uzbūvēt šādu te kronšteiniņu; galu galā man ir passāta kaste, kura no golfa kastes, kurai ir auss kas pieskrūvējas pie sijas kas zem palodzes nāk, atšķiras ar to ka tās auss vietā ir audī stila kronšteins kas iekabinās tajā sijā. No sākuma es nesapratu kā tur tajā caurumā kaut kas var ieskrūvēties, bet tad aplūkojis vēlreiz asroka bildi, izdomāju paplēst nost skaņas izolāciju augšpusē un tiešām, atklājās ka tur ir otrs caurums un tikai vajag paņemt garu M8 skrūvi :D

Image

Un te nu šis briesmonis jau ir iekšā. Varu iedomāties cik liela dilemma bija uzprojektēt to ledusskapi fofāgena inženieriem - galu galā, to sildītāju un ledusskapi uzprojektēja tieši priekš mk2, kur tas iekšā ielien ar mokām - pēc tam to pašu uzparikti, ar zināmām izmaiņām, izmantoja mk3, B3, B4, corrado, B3, B4 un agrīni B5 audī, vēl noteikti kaut kādi poloveidīgie, par seatiem nerunājot - tajās mašīnās tam visam bija vairāk vietas, sevišķi audī, kuram aiz sildītāja aukstā gala ir aizbāzts motora vadības bloks, kamēr fofāgenā tur vietas nav nemaz.

Image

Klusā daba ar lielu čūsku baru... :motz:

Image

Pienāca svētdiena un bija jāķeras klāt vadiem. Tika paņemta štekeru kaste...

Image

...un no tās izlasīti dažādi interesanti štekeri...

Tālāk tika sildītāja vadu buntam nomainīts maģa štekeris pret citu, pakoriģēti pāris citi štekeri, dažos Y savienojumos izolene nomainīta ar kembrikiem, pievienoti vadi priekš papildpulksteņiem un salodēti štekeri lai pievienotos citiem buntiem.

Image

Vēl bija jāpieķeras papildpulksteņu vadiem, par cik tie vienkārši bija uz fikso iemesti. Tātad, papildpulksteņu vadi pirms...

Image

...un pēc...

Tagad vēl šis tas jāsalodē, jāiemet mašīnā atpakaļ panelis, jāuzbūvē ar ledusskapi saderīgs bardaks un plaukts un vēl daži citi sīkumi...
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
msh
Posts: 9524
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 512 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 10.07.2019, 13:04

Image

Image

Vakardien izbraucu vienu līkumu šitādā paskatā; ar vairāk kā 30 gadus veciem mk2 spidometriem pirms paneļa salikšanas vienmēr jāizveic izmēģinājuma brauciens lai pārliecinātos ka viss strādā... :D

Image

Vakarā mājās viens no pirmajiem darbiem bija sakārtot lukturus, katram bija pa salauztam plastmasiņam, ļaujot lukturim grozīties - pēc tam izvilku no plaukta un notīrīju putekļus šai restei; biju aizmirsis kā tāda izskatās :D

Image

Pirms likšanas vēl vajadzēja šitādu plastmasiņu noņemt nost :D

Image

Pēc tam bija jautrība ar klimata bloku. Mans nopirktais lētais klimata bloks izrādījās esam sūds - 1) AUTO poga jocīgi spiežas 2) neieiet OBD režīmā, lai arī visas pogas darbojas [tāpēc arī tas balodis tika paņemts :D ] 3) rāda kādu grādu lielāku āra temperatūru 4) sit ārā piepīpētāja drošinātāju. Nu ko, jāsamaina priekšiņas. Izjaucu abus blokus, skatos - vadi pielodēti, štekeru, kā vecajiem audī klimata blokiem, nav :motz: Nākamā doma - pārlodēt diodes - noņēmu ekrānu, ieraudzīju kāda tur diožu rinda, atmetu ar roku. Pēc tam pamērīju spriegumus uz ekrāna izvadiem, nosecināju ka var provēt tos mainīt - centos izlodēt to savienojumu no ekrāna plates bet beigās atklāju ka var vadus izraut laukā no tā iespiežamā savienojuma - samainīju - forši, man ir 3B1 klimata bloks ar zaļu apgaismojumu un viss darbojas kā vajadzīgs :)

Vēl tik jāuzbūvē bardaks, plaukts un kaut kur jāiebāž OBD2 ligzda.
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

User avatar
msh
Posts: 9524
Joined: 05.12.2016, 12:41
VW: Golf 2 ghetto GTI
Location: Dziļie, dziļie lauki - liepājas pusē
Has thanked: 512 times
Been thanked: 143 times
Contact:

Re: msh mk2 golfmašīna jebšu DIVLITRIS

Post by msh » 21.07.2019, 02:15

Image

Image

Image

Uzbūvēju bardaku - sanāca diezgan normāls. Smukumam būs jāpielabo pāris šuves iekšpusē - to izdarīs kad kaut kad drīzumā izņems ārā uztaisīt diožu apgaismojumu uz gala slēdzi.

Image

Image

Uzbūvēju arī plauktu, šībrīža bilde, kad viss ir salodēts, nav, ir sanācis tāds mazliet... ...kantains... :mrgreen: Tas arī būs bik jāpielabo kaut kad, jā, kad arī tam būs jāierīko diožu apgaismojums [iepriekšējajam bija]. Varbūt kāds zina teikt kur var nopirkt līdzīga materiāla kā tas, kas nāk zem sildītāja aukstās puses, gabalu? Passāta attiecīgais gabals negrib draudzēties ar mk2 CE2 plauktiņu...

Image

Pasūtīju armandoparts.lv divas restes - četru lukturu resti, pliku, ar sarkanu maliņu, un parasto četru lukturu resti nokomplektētu ar papildniekiem - otro tāpēc ka interesēja vai nebūs nokomplektēta ar normāliem plastmasiņiem restes caurumos, kuros fiksējas papildnieki. Nebija, un īsti nebija vērts pirkt - plikā reste ir BLIC ražojuma, un tā ir pieņemamas kvalitātes, laikam iepriekšējā, pret balodi salauztā, arī bija bijusi BLIC - tikmēr tā reste ar lukturiem, to ražojis kaut kāds tur "CARPOL" "AUTOPOL" vai kaut kas tāds - pati reste ir diezgan čau, ar daudzām veidnes salaiduma vietās izlīdušajām plastmasas kantītēm, tur noteikti nāktos pačakarēties lai to resti dabūtu normālā paskatā - papildnieki, protams, ir autopāļa ražojuma, bet veids kā tie ir nostiprināti, ir ļoti liels čau -

Image

šitā... Caurumam abās pusēs uzlikta pa šeibītei, cauri kokskrūve, starp papildnieku un iekšējo šeibīti atspere, ārpusē uzlieta kaut kāda melna krāsa lai šeibītes un skrūvju galvas nebūtu šausmīgi uzkrītošas :lol: Morāle - restes kas nokomplektētas ar lukturiem pirkt nav vērts; savu ziņkāri esmu apmierinājis. Diez tos plastmasiņus kas tajos caurumos bāžas vēl var kaut kur jaunus nopirkt?

Image

Visbeidzot - sanāca nozāģēt 200 km kruīzā uz 135 kmph - iekrita acīs ka kruīzs baigi kačā pedāli, lasīt - pārāk asi to spaida - jau kruīzā uz 95 pa līdzenu šoseju iekš VEMS log faila droseles pozīcijas līkne izskatās kā /|/|/|/|/|/| , bet šitādā ātrumā tas bija ļoti uzkrītoši - ātrumu viņš, protams, notur stabilu, bet tā nemitīgā uzgāzēšana noteikti ietekmē degvielas patēriņu - būs jāpapēta kāds vadības bloks nāca iekš mk3, droši vien būšu kaut ko palaidis garām - pagaidām pēc shēmām izskatās ka tur vispār nāca cits bloks, noteikti nokalibrēts priekš tās vienrīkles droseles, kamēr man ir astoņdesmito gadu bloks, paredzēts motoriem ar divu rīkļu droselēm kas ir jūtami mazjūtīgākas...

EDIT: Izskatās ka jādabū kruīza bloks ar 12 kontaktu štekeri un kodu kas sākas ar 1H0; tāds nāca modeļiem ar vienas rīkles droseli...

EDIT2: Apskatoties saderīgo modeļu sarakstu un redzot tajā šarānu, aizdomājos - paga paga, es tak savulaik no viena šarāna izlasīju visas noderīgās kruīza detaļas - aizgāju paskatījos kruīza detaļu kastē - jep, man bloks ir un ar visu štekeri, tātad tikai lodēšanas jautājums :D

Image
1987 B3 Audi 90 quattro - ilgajā miegā
1989 mk2 Golf PG+AKL+APK+AAZ+AEL powered by VEMS & LPGTech TECH 104
Es cenšos ievērot CSN, bet pārējajiem gadījumiem man ir Tā Kunga žēlastība un turbīna...

Post Reply

Return to “vw Golf Latvijas miestos un ielās”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests